Вчитель Клас



Сторінка1/4
Дата конвертації22.11.2018
Розмір0,53 Mb.
  1   2   3   4
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
Навчальний. рік___________________ Семестр________ Вчитель___________________________________________________________ Клас ____________________

Підручник: Cambridge English Prepare! Level 2


Дата/

уроки

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві

функції

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєва компетенція

Домашнє
завдання




Лексика

Граматика / Вимова

          1. Аудіювання / Читання

Письмо / Говоріння

1

Повторення

Шкільне життя

Розділ 0
Get started!



Ставити питання та надавати відповіді

Описувати об’єкти

Повідомляти про місцезнаходження об’єктів


                1. Ст 10, Впр 1



                2. Things in the Classroom:

bag, board, chair, coat, computer, door, exercise book, map, pencil case, pens, poster, rubber, ruler, teacher, textbook, window

                1. Ст 10, Впр 2, 3-5


Дієслово ‘be’

There is, there are

Ст 10, Впр 3 (читання)
Ст 10, Впр 4 (аудіювання)


Ст 10, Впр 2 (письмо)
Ст 10, Впр 5 (говоріння)

РЗ

Ст 4, Впр 1-5



2

Повторення

Шкільне життя

Розділ 0
Get started!



Ставити питання та надавати відповіді

Розпитувати з метою уточнення інформації (classroom language)




                1. Ст 11, Впр 6



Слова з тексту:

ball, a bottle of water, textbooks, exercise books, sandwich, some money a phone



                1. Ст 11, Впр 6-7


Дієслово ‘have got’

Ст 11, Впр 6 (читання)
Ст 11, Впр 8 (аудіювання)

Ст 11, Впр 7 (письмо)
Ст 11, Впр 7, 10 (говоріння)

РЗ

Ст 5,


Впр 6-11

3

Повторення

Я, мої друзі

Розділ 0
Get started!



Ставити питання та надавати відповіді


                1. Ст 12, Впр 1-4



Числа та дати:

1-100


назви місяців

                1. Ст 12, Впр 5


Дієслово ‘be’

Питання


Ст 12, Впр 3 (читання)
Ст 12, Впр 1-2 (аудіювання)

Ст 12, Впр 4-5 (письмо)
Ст 12, Впр 3, 5 (говоріння)

РЗ

Ст 6,


Впр 1-4

4

Повторення

Я, мої друзі

Розділ 0
Get started!



Ставити питання та надавати відповіді

Розповідати про себе, свої уподобання

Розповідати про друга та його уподобання


                1. Ст 13, Впр 6



Activities:

draw a car, make a cake, play tennis, ride a bike, run 5 km, speak three languages, stand on your head, swim under water



                1. Ст 13, Впр 8-9


Дієслово ‘can’

Present Simple


Ст 13, Впр 6, 8 (читання)
Мовлення вчителя (аудіювання)

Ст 13, Впр 10 (письмо)
Ст 13, Впр 7-10 (говоріння)

РЗ

Ст 7,


Впр 5-14

5

Спорт

(види спорту, спортивні уподобання)

Розділ 1
Sports and games



Ставити питання та надавати відповіді

Розповідати про себе, свої уподобання




                1. Ст 14, Впр 1



Sports:

rugby, badminton, sailing, baseball, snowboarding, volleyball, cycling, skating, running, hockey

play, go + sport or game


                1. Ст 14, Впр 2


Present Simple

Питання


Ст 14, Впр 3 (читання)
Ст 14, Впр 1 (аудіювання)

Ст 14, Впр 2, 4 (говоріння)

РЗ

Ст 8,


Впр 1-2

6

Спорт

(види спорту, спортивні уподобання)

Розділ 1
Sports and games



Запитувати та розповідати про види спорту

                1. Ст 15, Впр 6



Займенники частотності:

always, never, usually, often, sometimes



                1. Ст 15, Впр 6-7


Займенники частотності


                1. Ст 15, Впр 5


[eɪ] [aɪ]

Ст 15, Впр 3 (читання)
Мовлення вчителя

РЗ Ст 9, Впр 8-9

(аудіювання)


Ст 15, Впр 6, 7 (говоріння)

РЗ

Ст 9,


Впр 4-10

7.

Спорт

(види спорту, спортивні уподобання)

Розділ 1
Sports and games



Описувати побачене

Аргументувати свій вибір



                1. Ст 16, Впр 1-2



Sports:

повторення

                1. Ст 16


Present Simple

повторення

Ст 16, Впр 2 (читання)
Мовлення вчителя

(аудіювання)



Ст 15, Впр 1 (говоріння)

Описати незвичайний вид спорту

8.

Спорт

(види спорту, спортивні уподобання)

Розділ 1
Sports and games



Запитувати та розповідати про види спорту

                1. Ст 17, Впр 1-2



Sports:

bat, racket, stick

                1. Ст 17


Present Simple

повторення

Ст 17, Впр 4-5

(аудіювання)



Ст 17, Впр 9-10 (письмо)
Ст 17, Впр 8-9 (говоріння)

РЗ

Ст 10-11,

Впр 1-6


9.

                1. Тест Розділ 1.

Sports and games

10.

Харчування

(традиції харчування)

Розділ 2
Tastes wonderful!



Складати рецепти за зразком та обмінюватись інформацією

ст 18, Впр1,3

cream, bowl, pan, oil, flour



ст 18 Впр 3

Present Simple

ст 18, Впр 1-3

(аудіювання)



ст 18, Впр 1

(говоріння)



ст 12

11.

Харчування

(традиції харчування)

Розділ 2
Tastes wonderful!



Описувати дії людей

Розповідати про фестивалі їжі в Україні



ст 19 Впр 4-6

pancakes, crisps, festival



ст 19

Present Simple

ст 19 Впр 8

(читання)

Мовлення вчителя

(аудіювання)



ст 19 Впр 7,9

(говоріння)



ст 13

12.

Харчування

(традиції харчування)

Розділ 2
Tastes wonderful!



Обмінюватися інформацією про вподобання щодо їжі

ст 20 Впр 1-3

cabbage, cereal, cucumber, honey, mango, toast, snack



ст 20

Present Simple

ст 20 Впр 2-3

(читання)



ст 20 Впр 1

(говоріння)



ст 14

13.

Харчування

(традиції харчування)

Розділ 2
Tastes wonderful!



Написати коротке повідомлення про свої вподобання

Обмінюватись інформацією



ст 21 Впр 4-5

pasta, chocolate, yogurt, tomato



ст 21

Present Simple

ст 21 Впр 4-6

(аудіювання)



ст 21

Writing


(письмо)

get talking

(говоріння)


ст 15

14.

Харчування

(традиції харчування)

Відеоурок

Розділ 2
Tastes wonderful!



Робота з відеоматеріалом

Вміти аргументувати свою точку зору



15.

Тест Розділ 2

16.

CLIL

Культурологія

Розповідати про фестивалі країн світу

ст 22-23 Впр 1,2,5

dragon, decorate, firework, parade, dress up



ст 22-23 Впр

ст 22-23 Впр 1,3,5

(читання)

ст 22-23 Впр 4

(аудіювання)



ст 22-23 Впр 1,3

(говоріння)



Підготувати проект

17.

CLIL

Культурологія

Проектна робота
Презентація проектів

18.

Вільний чаc

(Музика)

Розділ 3


Great sounds

Говорити про музичні вподобання

Обмін інформацією



ст 24 Впр 1,3

keyboard, drums, violin, piano



ст 24 Впр 7-9

I like/I don't like, hate, love+ing

ст 24 Впр 1,2

(читання)

Мовлення вчителя

(аудіювання)




ст 24 Впр 3

(говоріння)



ст 16

19.

Вільний чаc

(Музика)

Розділ 3


Great sounds

Написати коротке повідомлення про свої вподобання та вподобання своєї сімї

ст 25 Впр 8,9

drive, learn, practise, win, sing



ст 24

I like/I don't like, hate, love+ing

ст 24 Впр 6

(читання)

ст 24 Впр 5-7

(аудіювання)



ст 24 Впр 9

(письмо)


ст 17

20.

Вільний чаc

(Музика)

Розділ 3


Great sounds

Ставити питання та надавати відповіді


ст 26 Впр 1,2

jazz, acting, dance



ст 26 Впр

I like/I don't like, hate, love+ing

ст 26 Впр 1,2

(читання)

Мовлення вчителя

(аудіювання)



ст 26 Впр 3

(говоріння)



ст 18

21.

Вільний чаc

(Музика)

Розділ 3


Great sounds

Розповідати про музичну школу

ст 27 Впр 4

famous, band, album, concert



ст 27

I like/I don't like, hate, love+ing

(повторення)



ст 27 Впр 4

(читання)

ст 27 Впр 5,7

(аудіювання)



ст 27 Впр 5,6,8,9

(говоріння)



ст 19

22.

Вільний чаc

(Музика)

Відеоурок

Розділ 3


Great sounds

Робота з відеоматеріалом

Вміти аргументувати свою точку зору



23.

Тест Розділ 3

24.

Стиль життя

(Улюблені речі)

Розділ 4


A true story

Описувати речі в шкільній кімнаті

ст 28 Впр 1,4

ring, stone, graduation



ст 28 Впр 1,2



ст 28 Впр 1,2

(читання)

ст 28 Впр 3,4

(аудіювання)



ст 28 Впр 1,5,6

(говоріння)



ст 20

25.

Стиль життя

(Улюблені речі)

Розділ 4


A true story

Описувати свої речі

Ставити запитання



cт 29 Впр 7

date, wood, silver, plastic



cт 29 Впр 7
was/were: Positive,negative, Questions


cт 29 Впр 7

(аудіювання)



cт 29 Впр 7,8

(говоріння)



ст 21

26.

Стиль життя

(Улюблені речі)

Розділ 4


A true story

Виражати свою думку

Аргументувати вибір



ст 30 Впр 1

amazing, happy, surprised



ст 30 Впр 1,2
was/were: Positive,negative, Questions

ст 30 Впр 1,2

(читання)

Мовлення вчителя

(аудіювання)



ст 30 Впр 1-3

(говоріння)



ст 22

27.

Стиль життя

(Улюблені речі)

Розділ 4


A true story

Описувати улюблену річ

Написати коротке повідомлення



ст 31 Впр 5

how+adjective


ст 31 Впр 4
was/were: Positive,negative, Questions

ст 31 Впр 6

(аудіювання)

ст 31 Впр 4

(читання)




ст 31 Впр 7

(говоріння)

ст 31 Впр 8

(письмо)


ст 23

28.

CLIL

Design and technology

Logos


Говорити про різноманітні лого, компютерні технології

ст 32-33 Впр 2,4

logo, background, network, compete



ст 32-33 Впр 2-4

ст 32-33 Впр 2-4

(читання)



ст 32-33 Впр 1,3-5

(говоріння)



Підготувати проект

29.

CLIL

Design and technology

Logos


Проектна робота
Перезентація проектів

30.

Тест Розділ 4

31.

Повторення і узагальнення
Розділи 1-4


32.

Повторення і узагальнення
Розділи 1-4


33.

Тест
Розділи 1-4


34.

Стиль життя

(Історичні факти)

Розділ 5


Fantastic facts

Вживати прийменники

Розповідати про події в минулому



ст 36 Впр 2,3

climb, cross, paint, play, walk, record, complete, join, text



ст 36 Впр 2,4
Past simple: regular verbs


Мовлення вчителя

(аудіювання)

ст 36 Впр 2

(читання)



ст 36 Впр 1,3,4

(говоріння)



ст 24

35.

Стиль життя

(Історичні факти)

Розділ 5


Fantastic facts

Розповідати про минуле

Обмін інформацією



ст 37 Впр 5,6

cook, copy, enjoy, finish, invite, study



ст 37 Впр 5-7
Past simple: regular verbs


ст 37 Впр 7

(аудіювання)

ст 37 Впр 5,6

(читання)



ст 37 Впр 8

(говоріння)



ст 25

36.

Стиль життя

(Історичні факти)

Розділ 5


Fantastic facts

Описувати картинки з історичними будівлями

ст 38 Впр 1-4

building, crowded, fire, rat, sick, wood



ст 38 Впр 2-4
Past simple: regular verbs


ст 38 Впр 1,3,4

(аудіювання)

ст 38 Впр 4

(читання)



ст 38 Впр 1,2,4

(говоріння)



ст 26

Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка