Вчителя історії та правознавства Лехнівської зош І-ІІІ ступенів Пархоменко Наталії Олександрівни



Дата конвертації11.03.2019
Розмір8,83 Kb.
  • Вчитель історії та
  • правознавства
  • Лехнівської ЗОШ І – ІІІ
  • ступенів
  • «Лиш праця світ таким, як є, створила.
  • Лиш в праці варто і для праці жить»
  • Пархоменко
  • Наталія
  • Олександрівна
  • Дата народження: 15 травня 1988р.
  • Освіта: Вища
  • Закінчила: Переяслав- Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
  • Спеціальність за дипломом: вчитель історії, педагог-організатор
  • Педагогічний стаж :2 роки.
  • Категорія:спеціаліст.
  • Навантаження: 16 годин Курси підвищення кваліфікації :2013р Предмет, що викладаю : історія, правознавство Проблема, над якою працюю : «Використання інтерактивних методів навчання на уроках історії» Позакласна робота : історичні тижні, вечори, диспути, лекторії, історичний та правовий брейн-ринг,вікторини. Форми і методи роботи: інтерактивні та інноваційні форми і методи навчання на уроках історії та правознавства.
  • Ми говоримо «ТАК» інтерактивним методам!
  • Висока мотивація!
  • Міцність знань!
  • Творчість і
  • фантазія!
  • Комунікабельність!
  • Активна життєва
  • позиція!
  • Командний дух!
  • Цінність
  • індивідуальності!
  • Свобода
  • самовираження!
  • Акцент на діяльність!
  • Взаємоповага!
  • Демократичність!
  • .

Любов до дітей, до професії не зникає, а кожного дня стає ще глибшою і мудрішою.Знайти своє покликання,ствердитися в ньому–це щастя педагога

Творча діяльність людини в будь – якій із сфер життя неможлива без наявності міцних знань основ наук, умінь і навичок, позитивних якостей розуму, характеру, почуттів і переконань.

Кабінет історії

ПОЗАКЛАСНА РОБОТА

  • Індивідуальні консультації
  • Тематичні лінійки
  • Участь в олімпіадах
  • Участь в предметному тижні

“Опис свідчень голодомору”

“Зірниця”

  • Виховання — велика
  • справа:
  • воно вирішує долю
  • людини.

Екскурсії до музею Великої Вітчизняної війни

Екскурсія до музею гончарства

  • Виховання це вплив на серце тих, кого ми виховуємо.
  • Виховувати – не значить тільки годувати й пестити, але й дати напрямок серцю і розуму.

Школа — це майстерня, де формується думка підростаючого покоління, треба міцно тримати її в руках, якщо не хочеш випустити з рук майбутнє.

  • Плани на майбутнє
  • Підвищувати свій професійний
  • рівень і не зупинятися
  • на досягнутому
  • Сприяти розвитку
  • зацікавлених
  • історією учнів
  • Особливу увагу приділяти
  • відстаючим учням
  • Впроваджувати у
  • навчально-виховний процес
  • Інноваційні методи навчання
  • Удосконалювати
  • власні методики
  • викладання історії
  • Учитель наче диригент,
  • Його оркестр — маленькі діти.
  • Урок — це чарівний момент,
  • Де можна щиро порадіти.
  • Бо діти, ніби мудреці
  • Працюють і відповідають.
  • І радісні хвилини ці,
  • Що так частенько випадають.
  • Учитель! Твій оркестр звучить!
  • І буде жити поки й віку.
  • Яке це щастя — просто жить...
  • То ж хай оркестр звучить без ліку!
  • Дякую за увагу!

Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка