Відділ освіти Борзнянської районної державної адміністрації Районний методичний кабінет Школа професійної адаптації молодого заступника директора з навчально-виховної роботи




Сторінка1/6
Дата конвертації03.10.2018
Розмір1 Mb.
  1   2   3   4   5   6
Відділ освіти Борзнянської районної державної адміністрації

Районний методичний кабінет

Школа професійної адаптації молодого

заступника директора з навчально-виховної роботи




(на допомогу молодому заступнику директора

з навчально-виховної роботи)

2014 – 2015 навчальний рік



Упорядник: керівник Школи професійної адаптації молодого заступника директора з навчально-виховної роботи, заступник директора з навчально-виховної роботи Стороженко Т.А.

Передмова
Нова парадигма освіти визначає змістовно-ціннісні орієнтири освітнього процесу. В усьому світі завданням навчально-виховної роботи вже є не просто надання людині певної суми знань, а її розвиток, становлення особистості, формування мотивації до самонавчання та навичок саморозвитку, самоактуалізації. Поява нового покоління з іншою філософією життя, якісно іншою моделлю адаптації викликає необхідність переглянути позиції сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу та його заступників.

Тому важливою є проблема науково-методичного забезпечення становлення і розвитку особистості керівного складу навчального закладу.

Система підвищення професійної компетентності, творчого потенціалу заступника директора з навчально-виховної роботи – це цілий комплекс взаємопов’язаних і взаємозумовлених організаційно-змістових компонентів. Вона передбачає безперервну післядипломну педагогічну освіти і здійснюється практично постійно із урахуванням запитів та потреб кожного ЗНВР.

Головна мета науково-методичної роботи у роботі з заступниками - не лише надання їм реальної дієвої допомоги у розвитку професійної майстерності, але й активізація творчого потенціалу кожного з них.

Динамічні зміни життя, постійне оновлення інформації зумовлюють потребу в членах суспільства – фахівцях, які здатні оперативно адаптуватись, навчатись протягом життя, безперервно розвиватись. Провідні освітянські документи визначають компетентнісно орієнтований підхід пріоритетом розвитку сучасної вітчизняної системи освіти. Концепція середньої загальноосвітньої школи, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти, Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, концепція профільного навчання в старшій школі та інші базові освітянські документи ґрунтуються на компетентнісній стратегії. Компетентнісний підхід до організації методичної роботи в загальноосвітньому навчальному закладі – це відповідь на вимоги часу.

Компетенція – це коло питань, у яких людина добре обізнана, пізнала їх і має практичний досвід їх вирішення, це спроможність виконувати будь-яке завдання якісно та ефективно. Під компетентністю розуміють спеціально структуровані знання, уміння, навички, що їх набувають у процесі навчання, які дозволяють вирішувати проблеми характерні для певної сфери діяльності.

Сформовані компетентності людина використовує за потреби. Отже, компетентність – це результативно-діяльнісна характеристика освіти.

Рівень професійної компетентності заступника директора з навчально-виховної роботи — це його знання, уміння, особистий досвід. Бути компетентним означає бути здатним мобілізувати за потреби отримані знання й досвід. Професійна компетентність заступника потребує постійного розвитку й удосконалення.



Мета даних рекомендацій – надати практичну допомогу в організації компетентнісного підходу до методичної роботи як фактору професійного зростання педагогів у загальноосвітньому навчальному закладі.


Душевна погода буває різною: теплою і сонячною, з легким морським бризом, а іноді з’являються хмарки і навіть тучки. І сьогодні давайте подумаємо над способами та варіантами як підняти настрій собі любимій (чи любимому).

Пропонуємо створити «скриньку штучок – антитучок», а саме таких прийомів, які допоможуть себе привести в нормальну душевну форму. Ми почнемо, а ви продовжуйте, присилайте свої варіанти і доповнення:

1. З’їжте щось

  1   2   3   4   5   6


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка