Відділ освіти, молоді І спорту Хмельницької рда




Сторінка1/8
Дата конвертації23.12.2016
Розмір3,75 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8

Відділ освіти, молоді і спорту Хмельницької РДА

Хмельницький РМК

2015




ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ

ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ

2015 р.



Укладач: Никифорова Галина Андріївна – вчитель біології Жучковецької ЗОШ І-ІІ ст.
Рецензент: Скрипник Аліна В’ячеславівна – методист РМК відділу освіти, молоді і спорту Хмельницької РДА
Рекомендовано до друку

рішенням педагогічної методичної ради РМК



( протокол №4 від 25. 12. 2014 р.)

Використання інтерактивних технологій навчання на уроках біології. Хмельницький район, 2014. – 60 с.

Посібник знайомить читачів із новітніми підходами до організації навчального процесу – інноваційними технологіями, які допоможуть учителю зробити навчання цікавим, різноманітним, ефективним. Наведені матеріали за змістом та структурою повністю відповідають чинній програмі курсу біології. Для вчителів біології.

ЗМІСТ

ВСТУП………...……………………………...…………………………….....3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ

    1. Використання інтерактивних технологій на уроках біології………………………………………………………………………………..4

РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКИ УРОКІВ З БІОЛОГІЇ (8 КЛАС) З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ………………….13

2.1. Тваринний світ – складова частина природи. Зоологія – наука, що вивчає тварин………..………………………………………………………….....14

2.2. Різноманітність тварин та їх класифікація. Роль тварин у житті людини…………………………………………………………….……………...…19

2.3. Організація організму тварин. Особливості тваринної клітини. Тканини тваринного організму….….…………………………………….…...…..25

2.4. Організація організму тварин. Лабораторна робота №1. Вивчення особливостей будови тваринних клітин і тканин………………….……………29

2.5. Органи і системи органів тварин, їх функції…….……………..…35

2.6. Основні прояви життєдіяльності тварин….……………………....39

2.7. Середовище існування тварин. Поведінка тварин……………..…45

2.8. Різноманітність способів життя тварин. Зв’язки тварин з іншими компонентами екосистем…………..…………………………………………....…49

2.9. Узагальнення знань..………..……………..………………………..55



ВИСНОВКИ……...………...…………………….…….………………....…59

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….……………….….60

ВСТУП

Не згасає вогонь у розумних очах
І з роками ясніш пламеніє.
Ти тримаєш дитячі серця у руках,
Ти тримаєш планети надію.

Кожна людина хоче бути успішною і щасливою, комфортно себе відчувати в усіх життєвих ситуаціях: і в навчанні, і в трудовій діяльності. Завдання сучасної школи полягає у формуванні особистості творчої, конкурентоспроможної, здатної самостійно здобувати знання і застосовувати їх, приймати нестандартні рішення. Завдання педагога – допомогти особистості дитини зрости в успіху, дати відчути радість від  здолання труднощів, дати зрозуміти, що задарма в житті нічого не дається, скрізь необхідно прикласти зусилля. І успіх буде еквівалентним витраченим зусиллям. Щоб навчити дитину мислити, треба навчити її діяти, причому діяти з навчальним матеріалом свідомо.

Інтерактивне навчання – це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності учнів, яка має конкретну, передбачувану мету створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів, де і учень і вчитель є рівноправними суб'єктами навчання.

  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка