Виконання Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року




Скачати 23,62 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір23,62 Kb.

Виховний простір Балаклійської станції юних натуралістів Пурдя Л.А. директор Балаклійської станції юних натуралістів

Нормативно-правова база

1. Наказ від 07.09.2000 № 439 «Про затвердження рекомендацій щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України».

2. Наказ від 31.10.2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».

3. Наказ від 25.11.2011 № 1358 «Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. № 1039 «Про затвердження плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку кримінальної юстиції щодо неповнолітніх в Україні».

4. Наказ від 25.11.2011 № 1364 «Про Науково-методичну раду з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України».

5. Наказ від 11.06.2012 № 677 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту з формування громадянської культури та підвищення рівня толерантності у суспільстві».

6. Наказ від 09.09.2014 № 1008 «Про затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти».

7. Наказ від 27.10.2014 № 1232 «Про затвердження плану заходів щодо посилення національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді».

8. Наказ від 08.04.2015 № 408 «Про затвердження Положення про наукові профільні школи учнівської молоді».

Нормативно-правова база

9. Наказ від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національнопатріотичного виховання дітей та молоді». 10. Наказ від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національнопатріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах». 11. Наказ від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти». 12. Наказ від 02.02.2016 № 70 «Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2016 році». 13. Наказ від 03.03.2016 № 214 «Про затвердження Плану заходів МОН з виконання Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року».

14. Наказ від 23.03.2016 № 312 «Про затвердження плану заходів у зв’язку з 75-ми роковинами трагедії Бабиного Яру».

15. Наказ від 04.04.2016 № 361 «Про заходи з виконання плану дій Кабінету Міністрів України на 2016 рік».

16. Наказ від 08.04.2016 № 405 «Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки щодо протидії торгівлі людьми на період до 2020 року».

Нормативно-правова база

17.Інформаційно-методичний лист від 19.03.2014 № 1/9-151 «Про збереження системи позашкільної освіти в умовах обмеженого фінансування».

18.Інформаційно-методичний лист від 29.07.2014 № 1/9-382 «Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників».

19.Інформаційно-методичний лист від 13.08.2014 № 1/9-412 «Про проведення Уроків мужності».

20.Інформаційно-методичний лист від 19.08.2014 № 1/9-417 «Про навчальні програми з позашкільної освіти».

21.Інформаційно-методичний лист від 28.08.2014 № 1/9-429 «Про організацію фотовиставок»;

22.Інформаційно-методичний лист від 01.09.2014 № 1/9-441 «Про забезпечення прав дітей на позашкільну освіту».

23. Інформаційно-методичний лист від 17.10.2014 № 1/9-543 «Про відзначення 70-ї річниці вигнання нацистських окупантів з України».

24. Інформаційно-методичний лист від 22.10.2014 № 1/9-547 «Про підтримку позашкільної освіти та збереження мережі позашкільних закладів».

25. Інформаційно-методичний лист від 27.11.2014 № 1/9-614 «Про методичні рекомендації з патріотичного виховання».

26. Інформаційно-методичний лист від 29.01.2015 № 1/9-40 «Щодо збереження мережі позашкільних навчальних закладів».

27. Інформаційно-методичний лист від 17.02.2015 № 1/9-78 «Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)».

28. Інформаційно-методичний лист від 17.02.2015 № 1/9-78 «Про організацію Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») в навчальних закладах».

Нормативно-правова база

29. Інформаційно-методичний лист від 09.04.2015 № 1/9-188 «Щодо заходів з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни».

30. Інформаційно-методичний лист від 23.04.2015 № 1/9-211 «Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі».

31. Інформаційно-методичний лист від 12.05.2015 № 1/9-23 «Щодо проведення Єдиного уроку пам’яті 18 травня 2015 року».

32. Інформаційно-методичний лист від 22.05.2015 № 1/9-255 «Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю».

33. Інформаційно-методичний лист від 24.06.2015 № 1/9-302 «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти».

34. Інформаційно-методичний лист від 31.08.2015 № 1/9-410 «Про методичні рекомендації до відзначення 70-ї річниці завершення Другої світової війни». 35. Інформаційно-методичний лист від 22.09.2015 №1/9-448 «Щодо заходів з відзначення 25-ї річниці Революції на граніті».

36. Інформаційно-методичний лист від 25.09.2015 № 1/9-455«Щодо заходів з відзначення Дня захисника України».

37. Інформаційно-методичний лист від 25.09.2015 № 1/9-459 «Про відзначення у 2015 році Дня захисника України».

38. Інформаційно-методичний лист від 30.10.2015 № 1/9-521 «Щодо відзначення 150-річчя з дня народження митрополита Української ГрекоКатолицької церкви Андрея Шептицького.

Нормативно-правова база

39. Інформаційно-методичний лист від 17.11.2015 № 1/9-549 «Щодо заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів».

40. Інформаційно-методичний лист від 11.01.2016 №1/9-5 «Щодо відзначення Дня Соборності України».

41. Інформаційно-методичний лист від 05.02.2016 №1/9-66 «Щодо вшанування подвигу учасників Революції гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні».

42. Інформаційно-методичний лист від 28.04.2016 № 1/9-212 «Про відзначення Дня пам’яті та примирення».

43. Інформаційно-методичний лист від 12.05.2016 № 1/9-237 «Про вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу».

44. Лист Інституту модернізація змісту освіти від 25.07.2016 №2.1/10-1828

«Про методичні рекомендації с питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2016/2017 навчальному році».

45. Освітній проект «Виховний простір Харківщини» схвалений рішенням розширеної Колегії Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації 19.10.2016 року.

46. Лист МОН від 27.07.2017 №1/9-410 «Про методичні рекомендації с питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році».

47. Лист МОН від 07.08.2018 №179-186 «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини у 2018/2019 навчальному році».

Сучасне виховання ґрунтується на філософії людиноцентризму

Пріоритетом суспільства є духовно розвинена особистість.

Сучасне виховання ґрунтується на гуманітарній методології, яка пов`язана з філософією людиноцентризму, психолого-педагогічним осмисленням життя зростаючої особистості у високій культурі.

На зміну інформаційно-знаннєвій моделі освіти нині йде освіта цілісно-розвивальна, орієнтована на створення умов для розвитку духовності зростаючої особистості на основі загальнолюдських і національних цінностей, надання допомоги в життєвому самовизначенні, громадянській і професійній компетентності й цілісній самореалізації.

Іван Дмитрович Бех, професор, директор Інституту проблем виховання НАНУ

Мета виховання

Створення єдиного виховного простору закладу, спрямовоного на фізичний, духовний, екологічний, соціальний розвиток дітей і учнів; підвищення ролі позашкільної освіти в розбудові й зміцненні української державності та утвердженні національної єдності.

Напрями виховання

Особистість Інноватор

Цілісна особистість, Інноватор, здатний

усебічно розвинена, змінювати навколишній світ,

здатна до критичного Патріот розвивати економіку за

мислення Патріот з активною принципами сталого розвитку,

позицією, який діє згідно конкурувати на ринку праці,

з морально- естетичними учитися в продовж життя.

принципами і здатний

приймати відповідальні

рішення, поважає гід-

ність і права людини.

Змістові лінії виховання (в рамках реалізації освітнього проекту «Виховний простір Харківщини»)

  • Національно-патріотичне і громадянське виховання;
  • Морально-духовне і гуманістичне виховання;
  • Правове, превентивне виховання, формування
  • здорового способу життя.

Основні напрями виховання

Розумове виховання - це розвиток пізнавальних здібностей і мислення учнів для прищеплення їм культури розумової праці. Особливе значення для розумового виховання має формування наукового світогляду – цілісної системи понять, поглядів, переконань і почуттів, які визначають ставлення людини до навколишньої дійсності та самої себе.

Моральне виховання - це цілеспрямоване формування в учнів моральної свідомості, розвиток морального почуття, навчання нормам і правилам суспільного життя та вироблення навичок моральної поведінки.

Основні напрями виховання

Громадянське виховання - це формування громадянськості як інтегративної якості особистості, що дає змогу людині відчувати себе юридично, соціально, морально й політично дієздатною. Громадянськість – це усвідомлення особистістю своїх прав і обов'язків щодо держави, суспільства; почуття відповідальності за їхнє становище.

Екологічне виховання - це формування в людини свідомого сприйняття навколишнього світу, почуття особистої відповідальності за діяльність, що так чи інакше пов’язана з перетворенням довкілля, впевненості в необхідності дбайливого ставлення до природи, розумного використання її багатств.

Основні напрями виховання

Естетичне виховання - формування здатності сприймати й перетворювати дійсність за законами краси, тобто естетичної культури та свідомості. Естетична культура – сформованість у людини естетичних знань, смаків, ідеалів, здібностей та естетичного сприйняття явищ дійсності, творів мистецтва, потреба вносити прекрасне в навколишній світ, оберігати природну красу. Естетична свідомість – форма суспільної свідомості, яка є художньо-емоційним освоєнням дійсності через естетичні сприйняття, почуття, судження, смаки, ідеали й виражається в естетичних поглядах і мистецькій творчості .

Трудове виховання - формування свідомого ставлення до праці через прищеплення звички та навичок активної трудової діяльності.

Основні напрями виховання

Фізичне виховання - система заходів, спрямованих на зміцнення здоров'я людини, загартування її організму, розвиток фізичних можливостей, формування життєво важливих рухових навичок і вмінь.

Санітарно-гігієнічне - виховання вироблення гігієнічних навичок, підвищення санітарної культури учнів для зміцнення їхнього здоров`я.

Реалізація нових практик виховання

  • Ігрові (дидактичні ігри, технології, ігри моделювання);
  • Технології особистісно орієнтовного навчання (впровадження моделі створення «Ситуації успіху»);
  • Тренінгових технології;
  • Технологія розвивального виховання;
  • Метод проектів;
  • Біоенергетичний потенціал екостежки;
  • Використання інформаційних технологій;
  • Реалізація можливостей ресурсної педагогіки.

Дякую за увагу!



База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка