Виконання плану роботи Сахновщинської райдержадміністрації за І квартал 2016 року



Скачати 476,44 Kb.
Дата конвертації25.11.2018
Розмір476,44 Kb.
ТипВиконання плану




Голові районної державної адміністрації

КОТУЛІ І.І.

З В І Т

про виконання плану роботи Сахновщинської райдержадміністрації

за І квартал 2016 року
Керуючись Конституцією України, Законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції» та іншими нормативно-правовими актами з питань організаційно-правової роботи органів державної влади, Регламентом районної державної адміністрації, та відповідно до перспективного плану діяльності на 2016 рік зусилля Сахновщинської райдержадміністрації у звітному періоді було спрямовано на реалізацію державної регіональної політики, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших наданих державою, а також делегованих районною радою повноважень.

Завдяки постійній координації роботи структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальних підрозділів виконавчої влади вирішувались найважливіші питання життєдіяльності району. Особлива увага приділялась покращенню соціально-економічних показників району, розвитку малого бізнесу, розв’язанню соціальних проблем інвалідів, ветеранів війни і праці, забезпеченню функціонування житлово-комунального господарства району, поліпшенню санітарного стану населених пунктів району.

Виконання заходів постійно контролювалося, узагальнювалося апаратом райдержадміністрації. На щомісячних нарадах голови районної державної адміністрації заслуховувалася відповідна інформація, ставилися завдання структурним підрозділам та обговорювався хід виконання запланованих заходів.

За звітний період проведено 1 засідання колегії, на якому розглянуто 6 питань, за результатами розгляду видано 6 розпоряджень голови райдержадміністрації.

Організаційним відділом апарату райдержадміністрації проведено роботу щодо моніторингу підписки періодичних видань, підготовки та проведення державних та професійних дат.

Щопонеділка проводились оперативні наради голови райдержадміністрації з заступниками голови, керівником апарату, керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, організацій, установ району, селищним і сільськими головами. Також щопонеділка проводилися апаратні наради заступниками голови та керівником апарату районної державної адміністрації з керівниками підпорядкованих підрозділів. Ці наради є однією з форм оперативного розгляду та вирішення питань, які стоять перед райдержадміністрацією.

Першочерговими для розгляду залишаються питання щодо стану виконавської дисципліни і роботи з документами, із зверненнями громадян, стану виконання бюджету та фінансування захищених статей бюджету, виконання заходів державних і районних програм, виплати заробітної плати, здійснення соціального захисту населення та його медичного обслуговування. Не залишається без уваги керівництва райдержадміністрації стан роботи з державної політики щодо дитинства, материнства, сім’ї та молоді, розвитку освіти, культури, фізичної культури і спорту.

У звітному періоді на адресу районної державної адміністрації надійшло 21 розпорядження голови обласної державної адміністрації та 6 рішень обласної ради, 8 доручень голови та заступників голови облдержадміністрації та документів облдержадміністрації отримано 373, з організацій та підприємств району – 26, правоохоронних органів — 15, прийнято 72 розпорядження з основної діяльності.

В цілому за звітний період документообіг в райдержадміністрації становив 980 документів, з яких: отримано 436 вхідних документа, відправлено державним органам вищого рівня, підприємствам, організаціям району 544 вихідних документів.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість вхідних та вихідних документів збільшилась.

За цей період прийнято 125 розпоряджень, з них: 72 – з основної діяльності, з кадрових питань – 53.

Станом на 1 квітня 2016 року здійснювався контроль за своєчасним виконанням 425 документів. З них: 257 – документів органів влади вищого рівня, 49 – розпоряджень голови обласної державної адміністрації, 11 – доручень голови обласної державної адміністрації, 54 – розпорядження голови районної державної адміністрації, 18 – доручень голови районної державної адміністрації. Виконано та знято з контролю 231 документ, що складає 54,4% від їх загальної кількості.

Слід зазначити, що в І кварталі 2016 року немає контрольних документів виконаних з порушенням термінів. Такий показник говорить про те, що керівники структурних підрозділів районної державної адміністрації за цей проміжок часу відповідально віднеслись до виконання своїх службових обов’язків і не допустили зривів виконання контрольних документів.

В Сахновщинській районній державній адміністрації проводиться робота, спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" інших нормативних документів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян, вживаються необхідні заходи для подальшого вдосконалення форм і методів роботи із зверненнями громадян.

Голова та заступники голови районної державної адміністрації проводять особисті та виїзні прийоми громадян. Графіки прийомів затверджені відповідно до вимог Указу № 109/08. За I квартал 2016 року керівництвом районної державної адміністрації на особистих та виїзних прийомах прийнято 52 звернення, проведено 15 виїзних прийомів в населені пункти району на яких прийнято 25 громадян.

Під час проведення виїзних прийомів громадян керівництвом районної державної адміністрації сільські голови присутні на цих прийомах для оперативного реагування на звернення мешканців громад та надання роз’яснень з питань, які вирішуються органами місцевого самоврядування.

З метою посилення роз’яснювальної роботи серед населення проводяться зустрічі з трудовими колективами підприємств, установ та організацій району.

Щомісячно в сільських радах проводяться засідання виїзного активу під керівництвом голови районної державної адміністрації за участю керівників управлінь, відділів, служб районної державної адміністрації, установ, підприємств і організацій району. На активах розглядаються питання соціально-економічного розвитку району та сільських територій, проводяться зустрічі з населенням, надаються консультації сільським мешканцям та вирішуються питання, що їх хвилюють.

Згідно з графіком проводяться «прямі» телефонні лінії керівництва районної державної адміністрації, керівників управлінь, відділів, служб районної державної адміністрації, установ та організацій району, на яких громадяни можуть отримати консультації з різних питань. За 3 місяці 2016 року проведено 4 «прямих» телефонних ліній.

Щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За звітній період проведено 3 засідання комісії, на яких розглядалися звернення, що надійшли з органів влади вищого рівня, конфліктні ситуації, проблемні питання, які порушували громадяни.

Перевірки стану роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації, виконання делегованих повноважень в сільських і селищній радах та надання методичної і практичної допомоги здійснюється за окремим графіком. З початку 2016 року надано методичну і практичну допомогу 1 сільській раді відповідно до ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» в частині делегованих повноважень. Здійснено перевірку стану організації роботи із зверненнями громадян в 2 відділах районної державної адміністрації. Основними недоліками в організації роботи є недотримання вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань у районній державній адміністрації працює безкоштовна юридична консультація та пункт з надання первинної правової допомоги. Консультації надає завідувач юридичного сектору апарату районної державної адміністрації.

Інформування населення здійснюється через офіційний сайт Сахновщинської районної державної адміністрації та у районній газеті «Колос», всі матеріали стосовно роботи із зверненнями громадян оприлюднюються на сайті.

За 3 місяці 2016 року до районної державної адміністрації надійшло 136 звернень, що на 31 % більше, ніж у відповідному періоді минулого року. Збільшення кількості звернень громадян пов’язане в першу чергу зі змінами у порядку призначення пільг та субсидій, ростом житлово-комунальних тарифів, претензіями громадян до енергопостачаючих організацій. Письмових звернень – 84 (за цей же період 2015 року – 50).

Як і в попередні роки в аналогічний період, кількість звернень з питань, що стосуються земельних відносин мають найбільшу питому вагу від загальної кількості звернень, що надійшли до районної державної адміністрації (41% від загальної кількості).

Актуальними залишаються звернення з питань роботи комунального господарства та транспорту і зв’язку (30% та 8,46% від загальної кількості відповідно).

За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення питань.

За звітній період надійшло 5 колективних звернень (за аналогічний період 2015 року - 5 колективних звернень). В них порушені питання діяльності закладів освіти, комунального господарства, використання земельних ділянок.

З органів влади вищого рівня надійшло 39 звернень, що у 3 рази більше від відповідного періоду минулого року, 34 з них – через «Урядову гарячу лінію». В них порушуються питання діяльності ПАТ «Харківгаз», АК «Харківобленерго», комунального господарства, соціального захисту населення, заявники отримали обґрунтовані відповіді.

Повторно до районної державної адміністрації надійшло 2 звернення (за I квартал 2015 року – 2), в них порушуються питання діяльності громадської ради та оскаржуються дії орендаторів земельних часток (паїв), заявники отримали обґрунтовані відповіді.

Робота із зверненнями громадян перебуває під постійним контролем керівництва районної державної адміністрації.

У І кварталі 2016 року робота з кадрами здійснювалася сектором кадрової роботи апарату районної державної адміністрації відповідно до Комплексного плану роботи з кадрами на 2016 рік, затвердженого розпорядженням голови районної державної адміністрації від 29 грудня 2015 року № 100-к. 26 січня проведено 2 засідання конкурсної комісії апарату районної державної адміністрації з питань прийняття осіб на державну службу. Для організації підвищення кваліфікації державних службовців районної державної адміністрації у березні забезпечено підготовку проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу «Кращий державний службовець». Проведено 2 засідання Організаційного комітету з проведення І туру Конкурсу: 01 березня та 24 березня. 29 березня проведено засідання ради по роботі з кадрами при районній державній адміністрації, на якому розглянуто одне питання. Щомісяця забезпечено проведення навчань з працівниками районної державної адміністрації та особами, зарахованими до кадрового резерву на посади державних службовців.

З метою вивчення реального стану справ в усіх галузях народного господарства району та оперативного вирішення актуальних проблем щомісячно керівництвом району проводилися виїзні наради з управлінсько-господарським активом Новоолександрівської (11 лютого), Лебедівської (10 березня), Шевченківської (24 березня) сільських рад.

Протягом І кварталу 2016 року згідно з затвердженим головою районної державної адміністрації графіком здійснення контролю за виконанням органами місцевого самоврядування Сахновщинського району делегованих повноважень органів виконавчої влади та надання методичної і практичної допомоги, проведено 1 комплексну перевірку – Дар-Надеждинська сільська рада (16 березня). За результатами перевірки складено акт, який надано голові районної державної адміністрації, а копію – сільському голові для організації роботи щодо усунення виявлених недоліків. Інформацію про вжиті заходи виконавчі комітети надають районній державній адміністрації через організаційний відділ апарату районної державної адміністрації.

Протягом І кварталу 2016 року згідно з затвердженим головою районної державної адміністрації графіком надання методичної і практичної допомоги управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам проведено 2 комплексні перевірки – відділ освіти (16 лютого), відділ економічного розвитку і торгівлі (15 березня). За результатами перевірок складені акти, які надані голові районної державної адміністрації, а копії – керівникам підрозділів для організації роботи щодо усунення виявлених недоліків. Інформацію про вжиті заходи керівники підрозділів надають районній державній адміністрації через організаційний відділ апарату районної державної адміністрації.

З метою підвищення ефективності діяльності державних службовців з працівниками управлінь, відділів, структурних підрозділів районної державної адміністрації проводилися навчання 29 січня, 26 лютого, 25 березня під час яких розглянуто актуальні питання роботи з документами, декларування доходів, виконавської дисципліни, планування роботи, підготовка до проведення колегії, проведення щорічного конкурсу «Кращий державний службовець», нормативно-правове забезпечення діловодної служби управлінь, відділів, структурних підрозділів районної державної адміністрації.

В першому кварталі (16 березня) було проведено 1 навчання з селищним та сільськими головами на якому розглядалися такі питання: порядок надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного доходу сім’ї, комплекс послуг Служби зайнятості у ситуації запланованого вивільнення працівників, шляхи впливу на створення нових робочих місць.

Спеціалістами фінансового управління протягом першого кварталу 2016 року забезпечено в повному обсязі фінансування захищених статей видатків, в першу чергу заробітної плати та енергоносіїв. Згідно планових призначень кошторисів профінансовано й інші статті видатків бюджетних установ. З метою своєчасного фінансування окремих громадян по пільгах та субсидіях та недопущення кредиторської заборгованості по зазначених виплатах щомісяця надавались Департаменту фінансів дані про обсяги зареєстрованих фінансових зобов’язань. При надходженні субвенції проводилось своєчасне перерахування коштів на рахунки управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації. До районного бюджету за звітний період надійшло 17396,5 тис. грн. субвенції з державного бюджету на соціальний захист (надання пільг та субсидій населенню, допомоги малозабезпеченим сім’ям). Це складає 90,2 відсотки виконання до плану на перший квартал 2016 року (19286,7 тис.грн.), недоодержано 1890,2 тис. грн.

Протягом звітного періоду фінансовим управлінням здійснювався контроль за дотриманням затверджених лімітів по енергоносіях, які споживаються бюджетними установами. Станом на 01.04.2016 року кредиторська заборгованість становить 62,2 тис. грн. Кредиторська заборгованість буде погашена за рахунок надходжень субвенції з державного бюджету.

Власні та закріплені доходи зведеного бюджету району виконано на 133,4 відсотки. При плані 6599,7 тис. грн. фактично надійшло 8805,8 тис. грн., що на 2206,1 тис. грн. більше від планових показників першого кварталу 2016 року.

До районного бюджету з державного бюджету надійшло 600,9 тис. грн. базової дотації, що складає 99,9 відсотки до плану (601,0 тис. грн.). Також надійшла з державного бюджету освітня субвенція в сумі 6232,2 тис. грн., або 100 відсотків до плану та медична субвенція в сумі 3127,1 тис. грн., що становить 100 відсотки до плану, яку спрямовано на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери, оплату вартості спожитих енергоносіїв та на інші першочергові видатки.

Загалом сума видатків за січень-березень 2016 року збільшилася на 56% у порівнянні з показниками минулого року за рахунок субвенцій з державного бюджету на надання пільг та субсидій, фінансування на заробітну плату з нарахуванням за 3 місяці 2016 року склало 35,7% від загальної суми видатків, або на 14,3% менше видатків 2015 року, на медикаменти – 0,5% (на рівні минулого року), на продукти харчування – 0,4%, що на 0,5% менше видатків 2015 року, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 5,7%, що на 1,3 менше видатків 2015 року.

Робота сектору взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату районної державної адміністрації проводилася у відповідності до вимог Конституції України, чинного законодавства України, розпоряджень і доручень голови Харківської обласної державної адміністрації, розпоряджень голови районної державної адміністрації та доручень керівника апарату райдержадміністрації.

У своїй діяльності сектор керується Положенням про сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної, мобілізаційної та режимно-секретної роботи апарату районної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови районної державної адміністрації від 15 вересня 2014 року № 246.

В І кварталі 2016 року сектором було виконано:

1. Аналіз, підготовка та інформування обласної державної адміністрації з питань діяльності сектору, а саме:

- аналіз стану забезпечення законності та правопорядку в Сахновщинському районі за 3 місяці 2016 року;

- виконання заходів з уточнення документів мобілізаційного плану;

- виконання заходів збереження державної таємниці та дотримання режиму секретності в районній державній адміністрації;

- виконання заходів запобігання та виявлення корупції серед державних службовців районної державної адміністрації;

- інформування обласної державної адміністрації щодо квартирного обліку військовослужбовців, працівників поліції та інших військових формувань, звільнених у запас або у відставку, в тому числі учасників АТО.

2. Постійно вивчались питання з подальшим інформуванням керівництва райдержадміністрації щодо:

- додержання працівниками відділів та структурних підрозділів режиму секретності;

- вивчення керівних документів щодо забезпечення державної таємниці;

- громадської безпеки, забезпечення законності та правопорядку в районі;

- виконання антикорупційного законодавства.

3. Сектор протягом першого кварталу взаємодіяв з Сахновщинським РВК питань мобілізаційної підготовки та з питань організації призову на військову службу за контрактом та на строкову військову службу, а також з Сахновщинським відділенням поліції Красноградського відділу поліції ГУ НП в Харківській області та Сахновщинською районною прокуратурою з питань забезпечення законності, дотримання прав і свобод громадян, забезпечення правопорядку на території населених пунктів району.

4. Сектором в першому кварталі підготовлено 5 проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації.

5. Завідувач сектору приймав участь у роботі дорадчих органів при районній державній адміністрації (Районна міжвідомча координаційно-методична рада з правової освіти населення).

Протягом І кварталу 2016 року сектором масових комунікацій проведена наступна робота:

7 січня – висвітлено на сайті участь керівництва райдержадміністрації у святкових заходах до Різдва Христового.

19 січня – висвітлено на сайті участь керівництва райдержадміністрації у святкових заходах до Хрещення Господнього.

22 січня – підготовка та проведення заходів до Дня Соборності і Свободи України, залучення керівництва райдержадміністрації до участі в заходах. Організовано зустріч голови райдержадміністрації І.І. Котули з представниками православного духовенства для організації проведення духовенством молебнів за процвітання незалежної України в храмах району.

27 січня – підготовка до участі керівництва райдержадміністрації в заходах до Міжнародного дня пам’яті Холокосту та висвітлення на офіційному сайті адміністрації.

29 січня – підготовка заходів до Дня пам’яті Героїв Крут, залучення керівництва району до участі та висвітлення проведених заходів на офіційному веб-сайті адміністрації.

08 лютого – обговорення на оперативній нараді плану заходів щодо відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав та 25-ї річниці виводу військ з Афганістану.

15 лютого – організовано та проведено зустріч голови райдержадміністрації І.І. Котули з воїнами – афганцями. Організовано покладання квітів керівництвом райдержадміністрації до пам’ятного знаку воїнам – афганцям, жителям Сахновщини, загиблим в період Афганської війни 1979-1989 рр. Всі заходи були висвітлені на офіційному веб-сайті адміністрації.

17-22 лютого – підготовлено та проведено заходи за участю керівництва району до вшанування учасників подій, що відбулися на Майдані в м. Києві 17-22 лютого 2014 року.

14 березня – участь голови райдержадміністрації у засіданні Робочої групи з підготовки та проведення в районі Року вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС і пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи.

25 березня – організовано та проведено установчі збори громадської ради при Сахновщинській райдержадміністрації.

Протягом І кварталу 2016 року постійно проводився аналіз матеріалів щодо суспільно-політичного життя в районі. Сектор постійно готує та розміщує інформацію про діяльність керівництва райдержадміністрації на офіційному веб-сайті адміністрації, районній газеті «Колос» та постійно розмішує новини надані облдержадміністрацією та структурними підрозділами райдержадміністрації на веб-сайті. Також сектором розробляються плани заходів до державних свят України.

Відділом ведення Державного реєстру виборців апарату районної державної адміністрації постійно удосконалювалися знання законів: «Про Державний реєстр виборців», «Про вибори Президента України», «Про вибори депутатів у Верховну Раду України», «Про засади запобігання та протидії корупції», «Про державну службу», «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» та змін до цих законів, а також постанов Центральної Виборчої Комісії.

Забезпечена взаємодія місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, закладів, установ та організацій в процесі ведення Реєстру.

Працівники відділу відповідно до покладених завдань:



  1. Поновлювали базу даних АІТС «Державний реєстр виборців» шляхом подання відомостей суб'єктами подання відповідно до ст.22 ЗУ «Про державний реєстр виборців».

  2. Уточнювали персональні дані реєстру відповідно до ст.23 ЗУ «Про Державний реєстр виборців».

  3. Опрацьовували заяви виборців, проводили накази, формували повідомлення (довідки) про включення до реєстру виборцям за формою встановленою Розпорядником Реєстру.

  4. Проводили роботу із суб’єктами подання відомостей про виборців щодо взаємодії, дотримання термінів подання, достовірності відомостей відповідно до чинного законодавства. ЗУ «Про Державний реєстр виборців».

  5. Опрацьовували аналіз розбіжностей даних при співставленні виборців.

  6. Проводили візуальний та автоматизований контроль повноти і коректності персональних даних Реєстру. ЗУ «Про Державний реєстр виборців».

  7. Виконали доручення Розпорядника Реєстру, вилучили кратні включення, провели власні накази за результатами виконання доручень Розпорядника Реєстру.

  8. Ознайомилися із змінами та доповненнями до законів України: «Про Державний реєстр виборців», «Про вибори Президента України», «Про вибори народних депутатів України», ЗУ «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», ЗУ «Про захист персональних даних», ЗУ «Про Всеукраїнський референдум», «Про запобігання корупції», «Про державну службу».

  9. Підготували накази по відділу, проекти розпоряджень, доручення, інформації, звіти в облдержадміністрацію.

  10. Планували основні заходи діяльності відділу на рік, квартал, місяць, тиждень.

  11. Брали участь в апаратних нарадах за участю керівника апарату райдержадміністрації С.В. Дудки.

Всі заплановані на I квартал 2016року завдання виконано в повному обсязі.

Робота відділу економічного розвитку і торгівлі разом із структурними підрозділами районної державної адміністрації у звітному кварталі спрямовувалась на вирішення питань соціально-економічного розвитку району.

Відділ брав участь в роботі сесій, постійних комісій районної ради та районної державної адміністрації. Проводилася робота щодо розроблення Програми економічного і соціального розвитку Сахновщинського району на 2016 рік, яка була затверджена сесією районної ради 18.02.2016 року та здійснювався аналіз виконання показників даної Програми.

Виконувалися та проводився аналіз виконання: Програми розвитку побутового обслуговування населення Сахновщинського району, Програми вдосконалення функціонування роздрібних ринків у Сахновщинському районі.

Відділом забезпечене своєчасне надання ряду щомісячних та щоквартальних інформацій на виконання контрольних документів обласної та районної державної адміністрацій:

- про цільове використання коштів бюджетів усіх рівнів на будівництво, реконструкцію, ремонт об’єктів;

- про стан цінової ситуації на споживчому ринку району;

- про створення, закриття, відновлення об’єктів торгівлі та ресторанного господарства;

- про кількість наданих адміністративних послуг;

- щодо кількості створених/ліквідованих робочих місць на підприємствах торгівлі;

- щодо здійснення державних закупівель головними розпорядниками бюджетних коштів району;

- про соціальний захист внутрішньо переміщених осіб;

- про інвестиційні проекти, які можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку, інформації щодо обласного конкурсу міні-проектів «Разом у майбутнє», проектів міжнародної технічної допомоги.

В робочому порядку відділом економічного розвитку і торгівлі районної державної адміністрації:

- підводилися підсумки роботи галузей реального сектору економіки;

- проводилися засідання координаційної ради із забезпечення стабільної цінової ситуації на ринку продовольчих товарів при райдержадміністрації;

- надавалися інформації в структурні підрозділи облдержадміністрації, Департамент економіки і міжнародних відносин обласної державної адміністрації;

- надавалися інформації для оприлюднення на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації;

- надавалися відповіді на запити з інших управлінь, відділів райдержадміністрації та облдержадміністрації, а також установ та організацій району;

- проводився прийом документів для надання адміністративних послуг;

Центром надання адміністративних послуг при Сахновщинській райдержадміністрації надається 38 адміністративних послуг, в т.ч.: 1 послуга СЕС та 1 послуга МНС; 7 послуг ДМС; 3 послуги Держгеокадастру; 2 послуги реєстраційної служби Мінюсту України; 12 послуг структурних підрозділів РДА та 12 дозвільних послуг.

За 3 місяці 2016 року Центром прийнято 1150 заяв від суб’єктів звернень, з них: послуг ДМС – 366; Держгеокадастру – 399; реєстраційної служби Мінюсту України – 374; власні адміністративні послуги – 11 справ.

- постійно приймалася участь в оперативних нарадах районної державної адміністрації; колегії районної державної адміністрації; засіданнях консультативно-дорадчих та інших допоміжних органів районної державної адміністрації.

Службою у справах дітей протягом звітного періоду проводилася робота по профілактиці правопорушень, бродяжництва, алкоголізму, наркоманії серед дітей. Робота служби була спрямована на виявлення та усунення причин та умов, що сприяють правопорушенням, які скоїли неповнолітні, а також на позитивний вплив на поведінку окремих підлітків, які мешкають на території району. У проведенні профілактичної роботи з неповнолітніми в системі служби у справах дітей вдосконалювався механізм співпраці з правоохоронними органами, закладами освіти, соціальними службами для сім’ї, дітей та молоді, медичними закладами, центром зайнятості та управлінням праці і соціального захисту населення.

З метою запобігання негативних проявів серед неповнолітніх, у тому числі пияцтву, наркоманії, дитячої бездоглядності і безпритульності, забезпечення виявлення дітей, які жебракують, вчиняють правопорушення чи стали жертвами злочинної діяльності дорослих, службою у справах дітей райдержадміністрації було проведено спільно з правоохоронними органами, РЦСССДМ 12 оперативно-профілактичних рейдів у вечірній та денний час «Діти вулиці», «Вокзал» (неповнолітніх в стані алкогольного сп’яніння не виявлено, у час щодо виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах (нових сімей не виявлено) та обстежено сім’ї опікунів, піклувальників, прийомні сім’ї.

З метою подолання дитячої безпритульності та бездоглядності, запобіганні сирітству, створення умов для всебічного розвитку та виховання дітей, службою у справах дітей райдержадміністрації також ведеться робота з дітьми, які опинилися в складних життєвих обставинах та проживають у функціонально - неспроможних сім’ях. Це діти, які проживають у сім’ях, де батьки ухиляються від виконання своїх батьківських обов’язків. Окремі батьки зловживають спиртними напоями, створюють своєю поведінкою несприятливі умови для належного виховання дітей. Станом на 01.04.2016 року на обліку служби перебуває 28 дітей, які проживають в 10 сім’ях, що опинилися в складних життєвих обставинах. На кожну дитину заведені особові справи та внесено до електронного банку даних. Кожну сім’ю спеціалісти служби спільно з працівниками РЦСССДМ, відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, з виконавчими комітетами сільських та селищної ради, Сахновщинського ВП Красноградського ВП ГУНП в Харківській області, відвідують один раз у квартал. З батьками даної категорії сімей під час проведення рейдів проводиться роз’яснювальна робота з відповідальності батьків і неповнолітніх згідно законодавства України, проводяться бесіди щодо попередження насильства в сім’ї, попередження втягнення неповнолітніх до злочинної діяльності.

Протягом звітного періоду за невиконання батьківських обов’язків службою у справах дітей подано до Сахновщинського районного суду Харківської області 2 позовні заяви про позбавлення батьківських прав чотирьох батьків відносно 2 малолітніх дітей.

Відповідно до Закону України  «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» та Положення про службу у справах дітей скоординовано діяльність у вирішенні питань соціального захисту дітей, реалізації прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, сімейне виховання та всебічний розвиток.

Реалізуючи державну політику щодо влаштування посиротілих дітей у сімейні форми виховання в районі протягом звітного періоду проведено роботу щодо залучення громадян для створення дитячих будинків сімейного типу, прийомних сімей та розвитку сімейних форм виховання. У результаті проведеної роботи 2 дітей були влаштовані під опіку.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.10.2008 року  № 905 «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення  нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей», службою у справах дітей ведеться облік дітей, які можуть бути усиновлені (станом на 01.04.2016 року на обліку служби у справах дітей перебувають 26 дітей, які підлягають усиновленню) та осіб, які бажають усиновити дитину, своєчасно складаються анкети дітей, здійснюється  нагляд за дотриманням прав дітей після їх усиновлення.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаної із захистом прав дитини», службою у справах дітей проводиться постійна робота щодо виявлення дітей, які залишились без батьківського піклування. Протягом І кварталу 2016 року 2 дітей набули правовий статус дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

На первинному обліку служби у справах дітей райдержадміністрації станом на 01.04.2016 року перебувають 73 дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування, з них: 7 – дітей-сиріт та 66 дітей, позбавлених батьківського піклування.

З метою обліку дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, питання наповнення та оновлення даних Єдиної інформаційно-аналітичної системи «Діти» знаходиться на постійному контролі служби у справах дітей районної державної адміністрації.

На території району функціонує 18 прийомних сімей, в яких виховується 30 дітей-сиріт, та дітей, позбавлених батьківського піклування, та 3 дитячі будинки сімейного типу, в яких виховуються 15 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

Управлінням праці та соціального захисту населення районної державної адміністрації виплачується соціальна допомога дітям, які виховуються в прийомних сім’ях та грошове забезпечення прийомним батькам, протягом І кварталу 2016 року виплати були проведені своєчасно та в повному обсязі.

Службою у справах дітей протягом звітного періоду здійснювався контроль за умовами проживання та виховання прийомних дітей, дітей, які перебувають під опікою (піклуванням) шляхом відвідування родин (до цієї роботи залучаються районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, представники селищної та сільських рад, Сахновщинського ВП Красноградського ВП ГУНП в Харківській області). Протягом звітного періоду обстежено всі сім’ї, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування.

Службою у справах дітей готуються звіти про стан перебування та утримання і умови виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які виховуються в сім’ях опікунів, піклувальників, прийомних сім’ях, дитячому будинку сімейного типу, в яких описується стан здоров’я дитини, заклад в якому навчається дитина, надається детальна характеристики дитини, стосунків між опікунами, піклувальниками, прийомними батьками, батьками-вихователями, стан оздоровлення дитини. Надаються рекомендації опікунам, піклувальникам, прийомним батькам, батькам-вихователям, щодо своєчасного проходження медичного огляду дитини, приділяти велику увагу у вихованні та навчанні дитини, не допускаючи зниження рівня знань, цікавитися колом спілкування, відвідуванням занять, не допускати пропусків без поважних причин, виконувати вчасно та якісно домашні завдання, за необхідності забезпечити відвідування додаткових занять, та прикладати максимум зусиль, щоб дитина не мала ні в чому потреби. Такі звіти службою у справах дітей були підготовлені та надані до обласної служби у справах дітей державної адміністрації в січні 2016 року.

Щопонеділка начальником відділу освіти проводилися апаратні наради для керівників структурних підрозділів відділу освіти, районного методичного кабінету.

У відділі освіти протягом звітного періоду відповідно до плану проводилися наради для:


  • керівників загальноосвітніх навчальних закладів (26.01.2016, 29.03.2016);

- завідувачів дошкільними навчальними закладами та заступників директорів з навчально-виховної роботи дошкільних підрозділів навчально-виховних комплексів (08.01.2016, 05.02.2016, 04.03.2016);

- керівників позашкільних навчальних закладів (19.01.2016, 15.03.2016);

- заступників директорів з навчально-виховної роботи (22.01.2016, 19.02.2016, 18.03.2016);

- заступників директорів з виховної роботи (20.01.2016, 17.02.2016, 16.03.2016);

- для заступників директорів із господарської діяльності (12.02.2016, 24.03.2016).

Згідно з планом відбулися засідання ради районного методичного кабінету відділу освіти (11.01.2016, 14.03.2016).

23 березня 2016 року у відділі освіти проведено засідання колегії з питань:

- про хід виконання програми розвитку освіти Сахновщинського району на 2013-2018 роки у 2015 році;

- про стан дитячого травматизму за 2015 рік та система роботи з безпеки життєдіяльності в навчальних закладах;

- про хід виконання Програми розвитку дошкільної освіти Сахновщинського району на 2012-2017 роки;

- про заходи щодо проведення Року англійської мови в Харківській області;

- про виконання рішень колегії відділу освіти.

З 21 січня по 10 лютого 2016 року проведено державну атестацію Костянтинівського дошкільного навчального закладу (ясла-садка); з 18 по 31 березня – державну атестацію Сахновщинського будинку дитячої та юнацької творчості.

Районним методичним кабінетом підготовлено та проведено:

- семінар для керівників та методистів позашкільних навчальних закладів «Національно-патріотичне виховання як пріоритетний напрям розвитку системи виховання навчального закладу» (січень);

- семінар для керівників навчальних закладів за темою «Особливості підготовки дітей до ЗНО» на базі Сахновщинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 (лютий);

- семінар для керівників дошкільних навчальних закладів за темою «Реалізація завдань національно-патріотичного виховання дітей у дошкільному навчальному закладі» на базі Костянтинівського ДНЗ (березень);

- семінар для новопризначених керівників «Інноваційні технології та методики навчання дітей дошкільного віку» (березень).

З 04 по 11 січня здійснено перевірку досягнень у навчанні випускників навчальних закладів – претендентів на нагородження медалями та на отримання свідоцтв з відзнакою у 2015/2016 навчальному році; оперативний контроль за станом ведення класних журналів, результати узагальнено.

У січні 2016 року оновлено і затверджено списки осіб, які зараховані до кадрового резерву керівників навчальних закладів, сплановано роботу з резервом керівних кадрів, введено в дію зведену номенклатуру справ відділу освіти на 2016 рік. Узагальнено звіт про хід виконання районної програми розвитку освіти Сахновщинського району на 2013-2018 роки. Підготовлено аналітичні довідки про хід виконання навчальних програм за І семестр 2015/2016 навчального року та про результативність виступу учнів у міжшкільних етапах учнівських турнірів у І семестрі 2015/2016 навчального року. Здійснено моніторинг рівня навчальних досягнень учнів за І семестр 2015/2016 навчального року. Узагальнено звіт за формою 85-К. Сформовано перспективну мережу загальноосвітніх навчальних закладів на 2016/2017 навчальний рік. Сплановано роботу з резервом керівних кадрів на 2016 рік. Узагальнено дані про попереднє працевлаштування випускників 11-х класів.

У лютому учні 10-11-х класів взяли участь в обласній профорієнтаційній акції «Ярмарок вишів» у межах програми «Обираємо професію крок за кроком».

Протягом кварталу взято участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін та у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук (захист робіт, контрольні роботи).

Впродовж І кварталу вивчено:

- стан викладання іноземної мови (англійська) в початкових класах в Жовтневій ЗОШ І-ІІІ ступенів (02.02.2016), Лебедівському НВК (09.02.2016);

- стан організації пізнавального розвитку дітей дошкільного віку у Сахновщинському ДНЗ № 1 (14.03.2016), Сахновщинському ДНЗ № 2 (22.03.2016);

- стан методичної роботи у Дубовогрядській ЗОШ І-ІІІ ступенів (24.03.2016).

17 березня, 24 березня, 31 березня 2016 року відбулися засідання атестаційної комісії ІІ рівня при відділі освіти.

Протягом І кварталу 2016 року вивчено стан роботи виконкомів селищної та сільської рад (з питань делегованих повноважень), надання практичної допомоги, взаємодія з органами самоврядування:



  • Аполлонівська сільська рада.

Згідно з графіком проведено районні методичні об’єднання вчителів- предметників, практичних психологів та соціальних педагогів, бібліотекарів.

Проведено засідання районної ради старшокласників (09.01.2016, 29.03.2016).

Відповідно до переліку заходів, пам’ятних дат, професійних свят у І кварталі 2016 року проведено:


  • районну виставку новорічних газет та плакатів;

  • конференцію учасників районного етапу Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді «Моя Батьківщина – Україна»;

  • відкритий турнір з футзалу «Кубок Нового року»;

  • тематичні заходи до Дня соборності України та з нагоди відзначення Дня пам’яті Крут;

- змагання з шахів серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів за програмою «Спорт протягом життя»;

  • місячник зимуючих птахів;

- тематичні заходи та вшанування учасників бойових дій на території інших держав;

- тематичні заходи, присвячені Міжнародному дню рідної мови;

- І (районний) тур Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів «Вихователь року»;

- фестиваль-огляд освітніх Інтернет-ресурсів;

- моніторинг якості поглибленого та профільного навчання (он-лайн) тестування учнів 11-го класу з української мови та математики;

- І (міжшкільний) етап Всеукраїнського учнівського турніру юних інформатиків (03.03.2016), юних журналістів (17.03.2016);

- районні змагання із шахів «Біла тура», взято участь в обласних змаганнях;

- тематичні заходи до Дня 8 березня;

- тематичні заходи щодо відзначення річниці від дня народження Т. Г. Шевченка;

- тематичні заходи до Тижня дитячої книги;

- тиждень молодого спеціаліста;

- районний чемпіонат гри «Що? Де? Коли?»;

- районний фестиваль дружин юних пожежних.

Здійснювався організаційно-методичний супровід щодо:

- направлення педагогічних працівників на курси підвищення кваліфікації у 2016 році;

- залучення випускників 11-х класів до участі у реєстрації на ЗНО-2016;

- проведення І (районного) туру Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності «Вихователь року – 2016»;

- участі навчальних закладів у VI конкурсі на кращий веб-сайт закладу освіти;

- участі учителів фізичної культури у Всеукраїнському конкурсі «Інноваційний урок з фізичної культури»;

- участі у ІІ етапі регіонального моніторингового досліджені якості поглибленого та профільного навчання.

Учні загальноосвітніх навчальних закладів проходили поглиблені медичні огляди.

Протягом звітного періоду надавалися індивідуальні консультації щодо організації атестації педагогічних працівників навчальних закладів району.

Протягом кварталу здійснювався оперативний контроль за відвідуванням учнями загальноосвітніх навчальних закладів та вихованців дошкільних навчальних закладів, станом підвозу шкільними автобусами.

Розпочато щорічну Всеукраїнську акцію з благоустрою «За чисте довкілля».

Проводилася організаційна робота щодо проведення зовнішнього незалежного оцінювання випускників 11 (12)-х класів.

У зв’язку з об’єктивними причинами, а саме призупиненням навчально-виховного процесу, перенесено на квітень ІІ (районний) етап Малих олімпійських ігор «Діти Харківщини». Із-за відсутності нормативних документів про проведення зльоту юних інспекторів руху районний етап змагань перенесено на квітень 2016 року.

Основна робота управління агропромислового розвитку райдержадміністрації в І кварталі 2016 року була направлена на розробку виробничої програми соціально-економічного розвитку АПК району у 2016 році. Розроблено план проведення весняно-польових робіт .

Спеціалістами управління агропромислового розвитку у господарствах району було проведено обстеження та перевірку підготовки сільськогосподарської техніки до роботи в 2016 році. Постійно проводився моніторинг та вивчались питання з подальшим інформуванням керівництва райдержадміністрації, Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації про стан оновлення машино-тракторного парку, забезпеченість паливо-мастильними матеріалами та мінеральними добривами і засобами захисту рослин, проведено моніторинг забезпеченості сільгосппідприємств району насінням ярих культур, ремонту сільськогосподарської техніки, здійснення погашення заборгованості перед Пенсійним фондом та виплатою заробітної плати, аналіз щомісячної звітності за формою 1-ПВ (звіт з праці), інвестиційної діяльності в АПК (розвиток сільської місцевості).

Протягом звітного періоду проводилась робота:

по наданню методичної допомоги господарствам району по організації та проведенню комплексу весняно-польових робіт;

здійснювалися перевірки щодо готовності господарств району до проведення весняно-польових робіт;

з вищими навчальними закладами щодо залучення випускників шкіл району до вступу в заклади сільськогосподарського направлення (Харківський національний технічний університет ім. П.Василенка, Харківська Державна зооветеринарна академія, Харківський національний університет ім.В.В.Докучаєва);

по встановленню фітосанітарного контролю за посівами озимих культур у сільгосппідприємствах району;

встановлено контроль за проходженням профілактичних медоглядів працівниками сільгосппідприємств.

Проведені розрахунки-прогноз щодо потреби в коштах сільськогосподарських підприємств району для проведення комплексу весняно-польових робіт у 2016 році та джерел їх фінансового забезпечення.

Згідно структури посівних площ під урожай 2016 року по Сахновщинському району планується посіяти :

Ярих зернових культур на площі - 34200 га, що становить 42 % до ріллі

з них: ярого ячменю – 15563 га;

кукурудзи на зерно – 16727 га;

гороху – 1350 га;

ярої пшениці – 90 га;

вівса – 35 га;

проса – 235 га;

гречки – 200 га;

Технічних культур на площі - 19734 га.- 23 % до ріллі

з них: соняшнику – 18659 га; - 22 % до ріллі;

сої – 176 га;

цукрового буряку – 600 га.

Овоче- баштанних культур – 3050 га – 3,7 % до ріллі;

Кормових культур – 6317 га – 7,7 % до ріллі .

Для забезпечення своєчасного посіву прогнозованих посівних площ розроблений план проведення весняно-польових робіт. В районі створений штаб по проведенню весняно-польових робіт, в якому щоденно проводиться аналіз та підсумки роботи.

Станом на 31.03. 2016 року посіяно 3200 га ярих зернових культур. Прикриття вологи проведено на площі 44335 га. Підготовлено ґрунту 5586 га.

Озимих зернових культур під урожай 2016 року по району посіяно на площі 17409 га, в тому числі: озимої пшениці та тритікале - 17227 га, озимого жита - 177 га, озимого ячменю - 5 га.

Станом на 31.03.2016 року сільгосппідприємствами району завезено 4339 тонн мінеральних добрив, що становить 320% до потреби. На сьогоднішній день по району вже підживлено озимих культур по мерзлоталому ґрунту на площі 9703 гектари, на цю площу внесено 1384 тонни мінеральних добрив, відповідно на один гектар внесено в середньому по 143 кг. Для посіву під урожай 2016 року забезпеченість насінням ярих культур по сільгосппідприємствах району складає 2054 тонни при потребі 1933 тонни, що становить 106 % до потреби.

Для сортооновлення та сортозаміни по сільгосппідприємствах району на сьогоднішній день закуплено 32 тонни насіння еліти ярих зернових, що становить 100 % до плану.

У весняно-польових роботах 2016 року приймає участь 638 тракторів, 293 сівалка, 404 культиватори.

На даний час трактори підготовлені на 100 %, посівна та ґрунтообробна техніка підготовлена на 100 %.

Для проведення комплексу весняно – польових робіт сільгосппідприємствам району необхідно 1536 тонн дизпалива та 460 тонн бензину.

За перший квартал 2016 року сільгосппідприємствами району придбано техніки на суму 19 млн. грн.

На сьогоднішній день сільськогосподарськими підприємствами та фермерськими господарствами району повністю виплачено орендну плату за земельні та майнові ділянки (паї). – 50857,4 тис. грн., що становить 100% від загальної нарахованої суми. Відсоток від грошової вартості орендованої землі по району становить 4,82%. Середній розмір орендної плати у 2015 році на один гектар по району становив 1184 гривні, що на 201 гривню більше, ніж було у 2014 році (2014 році на один гектар орендна плата становила 983 гривень).

З початку року збільшено поголів'я корів на 28 голів і становить 1840 голів. Валовий надій молока – 2,322 тонн. Тваринницької продукції в живій вазі вирощено 180 тонн. В тому числі ВРХ 127 тонн, свиней 61 тонна.

Середньомісячна заробітна плата по сільськогосподарських підприємствах Сахновщинського району в поточному році складає 2923 гривні, що на 495 гривень більше ніж було за цей період у 2015 році і становить 120%. Заборгованості по виплаті заробітної плати по сільськогосподарським підприємствам району не має.

Діяльність управління праці та соціального захисту населення Сахновщинської районної державної адміністрації протягом першого кварталу 2016 року була спрямована на виконання Конституції України, законів України, Указів Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, розпоряджень голів обласної та районної адміністрацій, впроваджувалася відповідно до затвердженого плану роботи райдержадміністрації.

Заходи, які були заплановані на рік виконано в повному обсязі.

Управлінням праці та соціального захисту населення райдержадміністрації проводилась активна робота по дотриманню вимог чинного законодавства щодо забезпечення соціального захисту соціально - незахищених категорій громадян району.

За 1 квартал 2016 року проведено обстеження 5 підприємств з питань охорони праці та 67 підприємств охоплено моніторингом з питань оплати праці.

Станом на 01 квітня 2016 року, згідно статистичних даних заборгованість із виплати заробітної плати по району становить 203,6 тис. грн. по філії «Сахновщинський райавтодор» ДП «Харківський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України».

Станом на 01 квітня 2016 року 2682 сім’ї отримують субсидію на житлово-комунальні послуги. Сума нарахованої субсидії складає 16348,3 тис. грн.

За 1 квартал 2016 року перераховано на оплату житлово-комунальних послуг 8156,5 тис. грн. Заборгованість станом на 01.04.2016 року становить 15256,7 тис. грн.

Станом на 01.04.2016 згідно Закону України “Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям” призначена державна соціальна допомога 173 малозабезпеченим сім’ям. Загальна сума нарахованої допомоги становить 2062,564 тис.грн. Згідно Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” призначена допомога 1224 сім’ям з дітьми на суму 4541,625 тис. грн., з них допомогу при народженні дитини 161 сім’ї на суму 3023,387 тис. грн.

Державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям - інвалідам та надбавку на догляд призначено 161 чол. Загальна сума допомоги склала 687,160 тис. грн.

Продовжується виплата допомоги по догляду за інвалідом I чи II групи психічного розладу, які за висновком лікарської комісії медичного закладу потребують постійного стороннього догляду. Станом на 1 квітня 2016 року допомога нарахована 19 чол. в розмірі 75,175 тис. грн.

44 особам призначено державну соціальну допомогу, які не мають права на пенсію та інвалідам на суму 155,881 тис. грн.

17 особам призначено компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги на суму 7,847 тис. грн.

В районі станом на 01.04.2016 року перебуває на обліку 202 постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи. За 1 квартал 2016 року виплачені компенсаційні виплати:

- щомісячна грошова допомога у зв’язку з обмеженням споживання продуктів харчування місцевого виробництва та компенсації за пільгове забезпечення продуктами харчування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 56,788 тис. грн.

- компенсація за шкоду здоров’ю та допомоги на оздоровлення, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2,160 тис. грн.

Станом на 01 квітня 2016 року на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги зареєстровано 5838 пільговиків та 258 багатодітні сім’ї, в яких виховується 896 дитини.

Призначено пільг на житлово - комунальні послуги на суму 1568,207 тис. грн., профінансовано 1036,899 тис. грн. Заборгованість станом на 01.04.2016 року становить 1465,440 тис. грн. За користування послугами зв’язку нарахувань та фінансування не було, заборгованість станом на 01.04.2016 року становить 12,247 тис. грн.

12 інвалідів загального захворювання забезпечено санаторно-курортним лікуванням.

В управлінні Пенсійного фонду проведена перевірка 31 пенсійної справи нового призначення, 18 пенсійних справ, по яких проведено перерахунки та 50 особових рахунків пенсіонерів та талонів до одноразового доручення на поховання.

Актуальними питаннями для вирішення залишаються: підвищення рівня оплати праці та забезпечення зайнятості населення за рахунок сталого функціонування підприємств сільського господарства, розвитку сфери малого бізнесу та збільшення обсягів виробництва сільськогосподарських підприємств, спрощення механізму призначення адресної соціальної допомоги, підвищення рівня соціального забезпечення інвалідів, ветеранів війни та праці, забезпечення здорових і безпечних умов праці на виробництві.

Управлінням виплачується соціальна допомога дітям, які виховуються в прийомних сім’ях та грошове забезпечення прийомним батькам (20 сімей) в яких виховується 45 дітей. Протягом звітного періоду виплати були проведені своєчасно в сумі 471,106 тис. грн.

За 1 квартал 2016 року призначено та виплачено одноразову матеріальну допомогу 1 інваліду та 3 малозабезпеченим особам на суму 4501,75 грн.

Відшкодовано витрати на поховання 3 учасникам бойових дій на суму 4520,0 грн.

На виконання плану роботи відділу культури та туризму Сахновщинської районної державної адміністрації на 2016 рік закладами культури Сахновщинського району у І кварталі 2016 р. була проведена наступна робота:

Підготовлено та проведено культурно-мистецькі акції:

01-14.01 – 48 заходів до новорічних, різдвяних свят (27 закладів культури, охоплено 3145 чол.);

04.01 – літературний календар «Ювілейний гімн видатним!» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 57 чол.);

04.01 – літературний календар «Під знаком Зодіаку» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 41 чол.);

06.01; 19.01; 23.01; 25.01; 27-29.01 – 15 тематичних заходів до Дня пам`яті героїв Крут (11 закладів культури, охоплено 489 чол.);

07.01; 21.01 – 12 турнірів з настільного тенісу та більярду (6 закладів культури, охоплено 144 чол.);

11.01 – книжкова виставка «Всім серцем любіть Україну свою, - і вічні ви будете з нею!» (до Року людини в Україні) (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, виставку оглянуло 60 чол.);

12.01 – огляд літератури «Улюблена зимова поезія» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 22 чол.);

12.01 – книжкова виставка «Виростай, дитино, й пам’ятай: Батьківщина – то найкращий край» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, виставку оглянуло 34 чол.);

12.01 – засідання батьківського університету ДМШ за темою «Підготовка до концертного виступу учнів молодших класів школи» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 118 чол.);

13.01 – методична доповідь викладача класу фортепіано ДМШ Ус Т.Б. за темою «Технічний розвиток учня-початківця в класі фортепіано» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 25 чол.);

13.01; 15.01; 20-22.01 – 19 тематичних заходів до Дня Соборності України (16 закладів культури, охоплено 646 чол.);

19.01 – засідання університету культури ДМШ за темою «Музичні пріоритети прибалтійських країн» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 110 чол.);

19.01 – 12 народознавчих заходів до свята Водохреща ( 12 закладів культури, охоплено 1109 чол.);

20.01; 27.01 – 3 літературних заходи (до 125-річчя від дня народження П.Г.Тичини (2 заклади культури, охоплено 82 чол.);

21.01 – відкритий урок викладача художнього відділення ДМШ Герцевої Т.О. за темою «Живопис у 3-класі» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 27 чол.);

24-25.01– 3 молодіжних заходи до Дня студентства, Тетяниного дня (3 заклади культури, охоплено 144 чол.);

30.01 – ювілейне свято «Сахновщинському РБК - 30 років!» (Сахновщинський районний Будинок культури, охоплено 200 чол.);

01.02 – літературний постер «Читаємо всією сім’єю» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека , охоплено 33 чол.);

02.02; 09.02; 11-12.02; 15.02; 17.02 – 13 тематичних заходів до 26-річчя виведення радянських військ з Афганістану та вшанування учасників бойових дій на території інших держав (11 закладів культури, охоплено 677 чол.);

03.02 – виставка-порада «Три Д: для дому, для душі, для дозвілля» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 45 чол.);

04.02 – відкритий урок викладача художнього відділення ДМШ Коляди М. М. «Малюнок в 4 класі» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 27 чол.);

04.02; 18.02 – 10 турнірів з настільного тенісу та більярду (5 закладів культури, охоплено 120 чол.);

05.02; 08.02; 10 -14.02 – 27 музично-розважальних програм до Дня закоханих ( 25 закладів культури, охоплено 1832 чол.);

08.02; 10.02; 16.02; 21.02; 23.02; 25.02; 27.02 – 13 заходів до Міжнародного Дня рідної мови (10 закладів культури, охоплено 484 чол.);

09.02 – засідання батьківського університету «Виконання домашнього завдання – запорука успішного навчання в школі» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 85 чол.);

11.02; 19-20.02; 22.02 – 11 тематичних заходів до Дня вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні (10 закладів культури, охоплено 556 чол.);

14-20.02 – виставка художніх робіт «Чарівний олівець» (Дубовогрядський сільський Будинок культури, охоплено 42 чол.);

14-16.02 – народознавчі заходи до свята Стрітення: бесіда «Весна до Зимоньки у гості завітала» (Красноярський сільський клуб, охоплено 10 чол.); народознавча бесіда-екскурсія «Якщо на Стрітення мороз буває…» (Сахновщинський районний історико-краєзнавчий музей, охоплено 61 чол.);

16.02 – засідання університету культури «Мистецький глобус планети: хореографічні події» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 80 чол.);

16.02 – методична доповідь викладача відділення народних інструментів Ус Т.Б. «Виконавська майстерність. Майстри минулого сторіччя» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 26 чол.);

17.02 – акція прояву доброти «Зігрій сердечко ближньому» (до Міжнародного дня спонтанного прояву доброти) (Сахновщинська районна дитяча бібліотека , охоплено 19 чол.);

17.02; 25.02 – книжкова виставка «Справжня донька Прометея»; поетична година «Лесин дух із слова в душі лине» (до 145-річчя від дня народження Лесі Українки) (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 65 чол.);

18.02 – огляд літератури «Шляхетна чарівність класики» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 18 чол.);

18.02 – книжкова виставка поезії «А в серці тільки ти, єдиний мій, коханий, рідний краю» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека , охоплено 36 чол.);

24.02 – бібліотечний урок «Про події щоби знати, періодику треба читати» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 22 чол.);

26.02 – інформаційний огляд «Англійська мова – вікно у світ» (до Року англійської мови в Україні) (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 29 чол.);

01-31.03 – районний відбірковий тур Всеукраїнського конкурсу дитячого читання «Найкращий читач-2016» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 290 чол.);

01.03;04.03; 06-09.03;15.03 – 37 тематичних заходів до свята 8-го Березня (26 закладів культури, охоплено 3799 чол.);

02.03 – книжкова виставка «Книжковий сад в мініатюрах» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, виставку оглянуло 44 чол.);

02.03; 09-10.03 – 12 літературних заходів до Шевченківських днів (11 закладів культури, охоплено 400 чол.);

03.03 – 2 профілактичних заходи до Дня здоров’я: перегляд корисних сайтів «Здоров’я, розвиток дитини»; тематична виставка «Стиль життя-здоров’я» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 88 чол.);

03.03; 17.03; 31.03 – 18 турнірів з настільного тенісу та більярду (6 закладів культури, охоплено 216 чол.);

07.03;10.03; 12-14.03 – 9 народознавчих заходів до свята Масляної (9 закладів культури, охоплено 811 чол.);

10.03;13.03; 18.03 – 4 літературних заходи до Всесвітнього дня поезії (3 заклади культури, охоплено 252 чол.);

10.03 – методична доповідь викладача художнього відділення Кудрі В.С. «Копіювання античних майстрів. Рельєфна композиція «Обличчя Афродіти» (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 26 чол.);

10-31.03 – 10 кущових (місцевих) оглядів народної творчості «Твої таланти, Сахновщино!» (20 клубних закладів, охоплено 380 учасників);

11.03 – інформаційний коктейль «У світ книги – через комп’ютер» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 29 чол.);

11.03 – академічний концерт учнів естрадного відділення ДМШ (синтезатор) (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 49 чол.);

14.03 – народознавча бесіда-екскурсія «Які Явдохи, таке й літо» (Сахновщинський районний історико-краєзнавчий музей, охоплено 28 чол.);

14.03 – день бібліографії «У галактиці Пізнань» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 29 чол);

15.03 – книжкова поличка «Де є вода, там буяє життя» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, поличку оглянуло 40 чол);

15.03 – віртуальна подорож «Книга мандрує екраном» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 30 чол.);

17.03 – експрес-інформація «Нова книга шукає читача» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 21 чол.);

19.03 – академічний концерт учнів відділення народних інструментів ДМШ (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 38 чол.);

21.03 – бібліотечний урок «І казки, «чомуччині» книжки – усе вам, малюки!» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 24 чол);

22.03 – інформаційний коктейль цікавих фактів «Без води ні туди, і ні сюди» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 22 чол);

22.03 – книжкова виставка «Казка – диво, сповнене краси» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, виставку оглянуло 57 чол);

22.03 – подорож сайтами «Віртуальний світ прав для тебе» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 23 чол.);

22.03 – народознавча бесіда-екскурсія «Сорок святих сорок лопат снігу викинуть» (Сахновщинський районний історико-краєзнавчий музей, охоплено 28 чол.);

23.03 – експрес-інформація «Нове в соціальному захисті населення» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 20 чол);

23.03 – академічний концерт учнів естрадного відділення ДМШ (сольний спів) (Сахновщинська дитяча музична школа, охоплено 56 чол.);

24.03 – круглий стіл «Реалізація прав людини в сучасному суспільстві» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 27 чол.);

24.03 – урок правознавства «Основи правознавства молоді» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 25 чол.);

25.03 – виставка-диспут «Формула щастя» (до Міжнародного дня щастя) (Сахновщинська центральна районна бібліотека, виставку оглянуло 35 чол.);

25.03 – свято відкриття Тижня дитячого читання «Книжка кличе на гостини, бо у неї іменини» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 40 чол);

25.03 – пізнавально-розважальна вікторина «Відомі театрали світу» (до міжнародного Дня театру) (Сахновщинський районний Будинок культури, охоплено 65 чол);

26.03 – подорож веб-сайтом «Відкрий для себе Інтернет» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 20 чол.);

29.03 – книжкова виставка «Глобальні проблеми людства» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, виставку оглянуло 61 чол.);

30.03 – тренінг для користувачів – початківців «Комп’ютер та Інтернет з нуля» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 24 чол.);

30.03 – народознавча бесіда-екскурсія «На Олекси кидай сани, бери воза» (Сахновщинський районний історико-краєзнавчий музей, охоплено 22 чол.).

Протягом І кварталу проведено 367 вечорів танців, молодіжних дискотек, під час яких охоплено 14954 чол.

У І кварталі 2016 р. заклади культури району взяли участь у фестивалях, конкурсах, виставках, святах вищого рівня:

04.01 – участь у обласному Різдвяному фестивалі дитячої творчості «Зимовий сонцеворот» (м. Харків, Мала зала ХНАТОБу). Учасники: зразкова дитяча хореографічна студія «Експресія» Сахновщинської ДМШ - переможець, I місце; зразковий танцювальний колектив «Кіара» Сахновщинської ДМШ - переможець, I місце;

06.02; 27.02 – участь у відбірковому турі та фіналі XX відкритого фестивалю-конкурсу дитячої та юнацької творчості «Музи і діти» (м. Дергачі Харківської області, Дергачівський РБК). Учасники: вихованці Сахновщинської дитячої музичної школи, юні солісти-вокалісти Світлана Водонос – призер, III місце, Олена Антоненко – призер, III місце, Олександра Гомля – призер, ІІІ місце;

20.02; 27.02 – участь у відбірковому турі та фіналі II відкритого фестивалю естрадно-вокального та хорового мистецтва «Голос Чугуївщини - 2016» (м. Чугуїв Харківської області, Чугуївський РБК). Учасники: солісти Сахновщинського РБК Андрій Синицин – переможець, I місце; Ірина Перець – дипломант фестивалю; Світлана Водонос – дипломант фестивалю);

19.03 – участь в регіональному конкурсі читців «Вічне слово Кобзаря», присвяченому творчості Т.Г.Шевченка (м. Харків, КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва»). Учасники: юні декламатори Сахновщинського РБК Ірина Троїцька та Олена Антоненко. Ірина Троїцька – переможець, посіла І місце; Олена Антоненко – дипломант конкурсу;

24.03 – участь у Всеукраїнському фестивалі дитячого сучасного естрадного танцю «Березнева зірка – 2016» (м. Харків, Кіноконцертна зала «Україна»). Учасник – зразковий танцювальний колектив «Кіара» Сахновщинської ДМШ - переможець, І місце;

27.03;31.03 – участь в ХV відкритому фестивалі традиційної народної культури «Кроковеє коло» для дітей та молоді (м. Харків, Обласний Палац дитячої та юнацької творчості, КЗ «Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва»). Учасники: в конкурсі традиційних художніх ремесел – Анна Сергієнко, Валерія Іванюк, Ірина Чіпко, Вікторія Шикітка (Сахновщинська дитяча музична школа). Анна Сергієнко – призер, посіла ІІ місце, Валерія Іванюк, Ірина Чіпко, Вікторія Шикітка – учасники фестивалю. В науково-практичній конференції взяли участь юні краєзнавці Сахновщинського РБК Ірина Троїцька та КЗ «Сахновщинський РІКМ» Алла Явник. Алла Явник – переможець, посіла І місце, Ірина Троїцька - призер, посіла ІІ місце.

Підготовлено та проведено районні наради семінари :

27.01. – районна нарада для бібліотечних працівників за темою «Заклади ЦБС у 2016 році: реальний стан: проблеми, перспективи» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, охоплено 37 чол.);

29.01 – районна нарада-семінар для клубних працівників з питань «Про роботу клубних закладів за 2015 рік. Про планування роботи клубних закладів на 2016 рік. Про вивчення і дотримання закладами культури законодавства України» (Сахновщинський районний Будинок культури, відділ культури та туризму РДА, охоплено 42 чол.);

26.02 – нарада для бібліотечних працівників району «Інноваційний пошук – основа розвитку сільської бібліотеки» (Сахновщинська центральна районна бібліотека, Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 35 чол.);

26.02 – районна нарада-семінар для клубних працівників з питань «Про постановку масових заходів, присвячених основним знаменним датам. Про проведення районного огляду народної творчості «Твої таланти, Сахновщино!», присвяченого 25-річчю Незалежності України. Про збереження духовної спадщини» (Сахновщинський районний Будинок культури, відділ культури та туризму РДА, охоплено 37 чол.);

25.03 – районний семінар-практикум для бібліотечних працівників «Бібліотечне краєзнавство публічних бібліотек» (Сахновщинська районна дитяча бібліотека, охоплено 39 чол.);

25.03 – районна нарада-семінар для клубних працівників «Про соціальний захист працівників культури. Про роботу клубних закладів по відродженню народних традицій та обрядів у весняно-літній період. Про відзначення 30-х роковин трагедії на Чорнобильській АЕС» (Сахновщинський районний Будинок культури, відділ культури та туризму РДА, охоплено 40 чол.).

За звітний період сектором у справах молоді та спорту районної державної адміністрації підготовлено:


  • інформація про хід виконання «Соціальної Програми розвитку фізичної

культури і спорту, молодіжних ініціатив та формування здорового способу

життя на 2014-2018 роки за 2015 р.;



  • інформація про виконання показників Програми економічного та

соціального розвитку Сахновщинського району за 2015 рік

  • календар фізкультурно-оздоровчих, спортивно-масових заходів Сахновщинського району на 2016 рік;

  • зведений статистичний звіт галузі за 2015 рік та надано до Департаменту у справах молоді та спорту облдержадміністрації;

  • фінансові розрахунки для проведення молодіжних, спортивно-масових заходів у 2016 році;

  • показники оздоровлення та відпочинку дітей району у 2016 році;

  • звіт про виконання основних заходів Програми збереження та розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення;

  • показники оцінки результатів діяльності галузі «Фізична культура і спорт», відпочинку та оздоровлення дітей за 2015 рік;

  • засідання робочої групи з формування збірних команд для участі у змаганнях вищого рівня;

  • пропозиції до Департаменту та Харківської обласної федерації футболу щодо участі районних команд в обласних змаганнях.

Проведено:

  • спільно з районною організацією ВФСТ «Колос» розіграші кубка району з футзалу 16-17.01, волейболу 05-06.03 серед колективів фізичної культури;

  • районні змагання з гирьового спорту, армспорту 20.02, пауерліфтінгу 27.02 настільного тенісу 05.03;

- обласний фестиваль «Мама, тато, я - спортивна сім’я» 18.03;

  • відкритий міжрайонний турнір з футзалу серед ветеранів спорту 20.03;

  • зональні обласні змагання з футзалу в залік ХХV Спартакіади області серед районів і міст 26.03;

  • 11.02. проведено координаційну раду з питань молодіжної політики;

  • 23.03. проведено координаційну раду з питань відпочинку та оздоровлення дітей;

  • постійно проводиться робота по оновленню відомостей та формуванню електронного банку даних дітей соціально незахищених категорій, які мають право на оздоровлення в дитячому заміському оздоровчому закладі «Лісовичок» Сахновщинського району.

  • підготовлено пакети документів та направлено на оздоровлення в оздоровчий заклад дітей соціально незахищених категорій ДП УДЦ «Молода гвардія»;

Спільно із закладами культури району взято участь у проведенні:

  • 29.01. історичної прогулянки «Вічна біль Крут»;

  • 12.02. зустрічі «У снах приходить Кандагар»;

  • 13.02. музично-розважальної програми «Все починається з любові»;

  • 19.02. мітингу-реквіємі «Герої не вмирають» до дня пам’яті Героїв Небесної Сотні;


Керівник апарату

районної державної адміністрації С.В. Дудка

Роденко 3 15 81
Каталог: Attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка