Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики



Скачати 13,22 Kb.
Дата конвертації28.10.2018
Розмір13,22 Kb.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики

Коваль Андрій Валерійович

вчитель математики Валківської ЗОШ I-III ступенів

посвідчення

посвідчення

Актуальніть теми: Сучасне інформаційне суспільство ставить перед школою завдання підготовки випускників, здатних:

  • гнучко адаптуватися у мінливих життєвих ситуаціях,
  • самостійно критично мислити;
  • грамотно працювати з інформацією;
  • бути комунікабельними, контактними в різних соціальних групах;
  • самостійно працювати над розвитком власної моральності, інтелекту, культурного рівня.

ТЕХНОЛОГІЇ ІКТ

  • формування інформаційної культури;
  • комп’ютерного уроку;
  • застосування інформаційно – комп’ютерних засобів у предметному навчанні;
  • освоєння та розробки засобів комп’ютерної підтримки;
  • використання Інтернету в навчально – виховному процесі;
  • Виховання та соціалізація засобами масової інформації та комунікації.

Цілі використання ІКТ

  • розвиток міжпредметних зв'язків математики та інформатики;
  • формування комп'ютерної грамотності;
  • розвиток самостійної роботи учнів на уроці;
  • реалізація індивідуального, особистісно-орієнтованого підходу;
  • розвиток творчих та дослідницьких здібностей.

Завдання:

  • Забезпечити фундаментальну математичну підготовку дітей;
  • Формувати інформаційну та методичну культуру, творчий дослідницький стиль діяльності учнів;
  • Підготувати учнів використовувати інформаційні технології та інші інформаційні структури.

Використання ІКТ на уроках математики

Педагогічні програмні засоби

Тестові програми

Microsoft Office PowerPoint

Навчальні ресурси Інтернету

ППЗ навчального призначення

Дистанційне навчання

Математичні програми

Освітні веб-сайти та форуми

Використання ІКТ


На уроках

Викладення нового матеріалу

Самостійна роботи учнів

Повторення і узагальнення

Підготовка до ЗНО та ДПА

Проведення позакласних заходів

Контроль знань і умінь учнів

Виконання

домашнього завдання

Закріплення вивченого

Презентації дозволюють:

Якісно реалізувати принципи наочності і доступності під час навчання;

Створювати проблемні ситуації.

Ефективно використовувати час на уроці;



1

2

3

Тестування

Навчальні тести

використовуються з метою тренування і відпрацювання знань та умінь учнів з певної теми.

 Ці тести призначені для формування навичок застосування отриманих знань при виконанні певних завдань, Учень бачить свої помилки і має можливість їх виправити під час наступної спроби.

Контролюючі тести

призначені для перевірки знань учнів з теми.



Тестування дозволяє організувати самоатестацію учнів (перевірити свої знання без участі вчителя.) Кожен учень має повну і об'єктивну інформацію про хід процесу засвоєння знань з теми.

MYTEST X

  • Розповсюджується безкоштовно
  • Автор програми Башлаков А.С.
  • MyTest X – це система програм (програма тестування учнів, редактор тестів та журнал результатів) для створення та проведення комп’ютерного тестування, збору та аналізу результатів, виставлення оцінки за вказаною в тесті шкалою.
  • За допомогою програми MyTest X можлива організація та проведення тестування як з метою виявлення рівня знань учнів, так і з навчальною метою.

Geo Gebra

  • GeoGebra — вільно-розповсюджуване динамічне геометричне середовище, що дає можливість створювати геометричні креслення в планиметрії.
  • Має можливості роботи з функціями;
  • Написана на мові програмування Java (може працювати у великій кількості ОС);
  • На даний час активно розробляється.

GeoGebra

Geo Gebra

Динамічна геометрія

Іnternet - ресурси

  • http://metodportal.net – методпортал;
  • http://sagevg.wordpress.com - сайт вчителя математики Сажнєвой Є. Б.;
  • http://schoolbook.ucoz.ua/load - сайт, що містить планування з математики для всіх класів, посібники та розробки уроків;
  • http://school.xvatit.com/ - сайт Гіпермаркету знань. Що містить уроки з усіх предметів;
  • http://3d.gmt.org.ua/zadachi.htm - Задачі з стереометрії;
  • http://www.formula.co.ua; http://gsgolub.narod.ru/index.htm; http://osvita.ua/school/lessons_summary/math; http://eek.diary.ru/p150246728.htm?from=last#527974160 - Сторінка з електронними версіями українських підручників і посібників з математики;
  • http://rozumniki.net/catalog/products/matematyka - Мультимедійні підручники з математики;
  • http://ref.km.ua/index.php?option=com_content&view=section&id=4&Itemid=7 – плани – конспекти уроків по всіх класах;
  • http://festival.1september.ru - фестиваль педагогических идей.

Переваги використання ІКТ

  • Індивідуалізація навчання;
  • Інтенсифікація самостійної роботи учнів;
  • Зростання обсягу виконаних на урок завдань;
  • Розширення інформаційних потоків при використанні Internet;
  • Підвищення мотивації та пізнавальної активності за рахунок різноманітності форм роботи.

Моніторингові дослідження:

підвищився інтерес учнів до вивчення математики — на 25%;

Моніторингові дослідження:

якість навчання математики підвищилася на 6-10%;

Відкриті уроки з використанням ІКТ:

2013/2014 рік – 8 клас алгебра “ Формула коренів квадратного рівняння ” 17.03;

Відкриті уроки з використанням ІКТ:

2014/2015 рік – 7 клас алгебра “ Різниця квадратів двох виразів ” 12.12;

Позакласна робота:

Тиждень математики. Цикл ігор “ Своя гра ” та гра на тему “ Многочлени ”

Досягнення:

  • переможці II туру олімпіади з математики (2013 рік – Ковальова Світлана, 8 клас,
  • 2014 рік - Світлична Тетяна, 7 клас і

    Ковальова Світлана, 9 клас);

  • Учні є активними учасниками інтерактивних конкурсів. Добрий результат участі в Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» -Микитченко Анастасія (7 клас) і
  • Ковальова Світлана (9 клас);

  • активні учасники Міжнародного конкурсу «Бобер».

Дякую за увагу

Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка