Вода в нашому житті. Де живе вода. Досліджуємо стани води. Вода в житті людини



Сторінка1/5
Дата конвертації17.10.2019
Розмір0,76 Mb.
  1   2   3   4   5
Інтегрований урок з навчальних предметів «Я досліджую світ», «Українська мова. Буквар» , «Математика».

Тема: Вода в нашому житті. Де живе вода. Досліджуємо стани води. Вода в житті людини.

Мета: формувати у дітей уявлення про основні властивості води: без запаху, без смаку, без форми, рідка, прозора, без кольору, розчиняє деякі речовини; розвивати активне пізнавальне ставлення до природи, дослідницький підхід до пізнання властивостей води; вчити відрізняти та називати різні форми існування води на Землі; сприяти створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку; формувати розуміння та значення води для всього живого; прищеплювати бережливе ставлення до води; активізувати і збагатити словник дітей іменниками, прикметниками та дієсловами по темі уроку; вчити порівнювати, розв’язувати приклади, робити висновки; розвивати у дітей увагу, пам'ять, логічне мислення, мовлення; виховувати бережливе та ощадливе ставлення до води, моральне й естетичне ставлення до навколишнього світу, виховувати правильне ставлення до свого здоров'я.

Хід уроку

І. Організація учнів до уроку.

  1. Створення позитивного настрою.

На небі сонце сяє,
Хмаринки мерехтять.
Дзвінок у клас скликає
Цікавинки пізнать.
Сьогодні разом з нами
Краплинки – мандрівниці

У подорож – дослідження

Разом полетять.



  1. Хвилинка календаря.

Допоможіть краплинка дізнатися …

  • Яке сьогодні число?

  • Який місяць?

  • Яка температура повітря?

  • Який стан неба?

  • Чи є сьогодні опади, а вітер? Якщо так, то опишіть який він?

  • Які сезонні зміни спостерігаються в житті рослин ?

  • Які сезонні зміни спостерігаються в житті тварин?

  • Які сезонні роботи виконують в селі ? А які в місті?



ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Дітки, як ви вже зрозуміли, сьогодні на уроці ми будемо працювати не самі, а з краплинками. Краплинки-мандрівниці підготували для нас цікаві завдання.

  1. Робота над віршем.

Уважно послухайте вірш.

Вода на Землі в усьому.

Он в небі хмаркою летить.

Дає життя всьому живому.

А ось без неї нам не жить.


  • Про що розповідається у вірші?

  • Прочитайте перші літери кожного рядка. Яке слово утворилося?

Такий вірш називають акровіршем.


  • З якої літери починається слово «вода»?

Правильно дітки, з літери «ве».

  • А краплинки – це що? Так, це вода, тому вони сьогодні з нами невипадково.

2. Мовленнєва розминка.

Гра «Піймай краплинку». Підніміть руку, хто із вас любить ігри? Зараз ми з вами трішки пограємо. Для цього, я вас поділю на три команди: 1-й ряд, 2-й ряд та 3-й ряд, так я буду краще чути та бачити, як ви «граєте» та, який ряд більш уважніший і згуртованіший. Правила прості: слідкуючи за стрілкою, вам потрібно буде скласти склади з поданих літер. Будьте уважні.



Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка