Вправ для навчання аудіювання



Скачати 16,01 Kb.
Дата конвертації23.12.2016
Розмір16,01 Kb.
  • 1.Психофізіологічні механізми аудіювання.
  • 2.Система вправ для навчання аудіювання.
  • 3.Етапи навчання аудіювання.
  • 4.Робота з текстом під безпосереднім керівництвом та контролем вчителя.
  • 5.Застосування учнями матеріалу в мовленневої діяльності.
  • Суб”ективні
  • труднощі.
  • Мовні труднощі.
  • Труднощі аудію-
  • вання,зумовлені
  • умовами сприй-
  • мання.
  • розвиток ком-
  • петентності
  • в процесі
  • навчання та
  • виховання
  • відтворення поурочних
  • систем дидак-
  • тичних ігор
  • використання
  • інтерактивних
  • засобів нав-
  • чання
  • вербальні,не-
  • вербальні засоби

Для подолання труднощів аудіювання об”єктивного характеру необхідно виходити з факторів,що полегшують сприймання мовлення на слух.Насамперед це ритміка,паузація,мелодика та логічний наголос(ці фактори є складниками інтонації аудіотексту).Вони повинні не тільки відповідати змісту,але й виконувати експресивну мовленнєву функцію,тобто виражати емоційне ставлення автора повідомлення до фактів і явищ,про які йдеться в аудіотексті.

  • Для подолання труднощів аудіювання об”єктивного характеру необхідно виходити з факторів,що полегшують сприймання мовлення на слух.Насамперед це ритміка,паузація,мелодика та логічний наголос(ці фактори є складниками інтонації аудіотексту).Вони повинні не тільки відповідати змісту,але й виконувати експресивну мовленнєву функцію,тобто виражати емоційне ставлення автора повідомлення до фактів і явищ,про які йдеться в аудіотексті.
  • Малюнки(або картина)як орієнтири-підказки використовуються в залежності від мети аудіювання.Для слухання з наступним відтворенням малюнки мають позитивне значення.Вони сприяють здогадці,пробуджують інтерес,допомогають утримувати в пам”яті послідовність викладених в аудіотексті фактів.
  • Створення
  • проблемних
  • ситуацій
  • Самостійна
  • діяльність
  • Метод
  • диференційо-
  • ваного підходу
  • Інформаційні
  • технології
  • Інтерактивні
  • технології
  • Дослідницький
  • метод
  • Ігровий
  • метод
  • Метод
  • пошуку
  • Що забезпечує
  • творчий
  • розвиток
  • Діяльність учнів
  • Висловлюють власну думку.
  • Вміють аргументовано її довести.
  • Роблять доповіді.
  • Вміють писати тези, план, реферат.
  • Проводять захист рефератів, проектів, роблять презентації.
  • Ставлять запитання до учнів та вчителя.
  • Відповідають на запитання учнів чи вчителя.
  • Вміє визначити свої помилки, додержується культури спілкування.
  • Діяльність учителя
  • Використовує діалогічні методи.
  • Організовує дискусії.
  • Спонукає висловлювати власну думку.
  • Стимулює надання аргументованих відповідей.
  • Вчить правильно ставити запитання та відповідати на них.
  • Пропонує письмові роботи (твір, звіт про мандрівку, лист до друга).
  • Створює проблемні ситуації, практикує захист творчих робіт та проектів.
  • СКЛАДОВІ ЕФЕКТИВНОСТІ Й УСПІШНОСТІ УРОКУ
  • Мотивація
  • Сфокусувати увагу дітей на проблемі та викликати інтерес до теми
  • Оголошення теми та очікуваних результатів
  • Забезпечити розуміння учнями змісту їх діяльності під час заняття
    • коротка розповідь
    • бесіда
    • мозковий штурм
    • мікрофон
    • криголам
  • Надання необхідної інформації
    • міні-лекція
    • читання тексту підручника
    • робота з додатковим матеріалом (наочності, презентації, картки)
  • Інтерактивна вправа
  • Засвоєння навчального матеріалу
    • інструктування учнів щодо правил дії та часу
  • об’єднання в групи
  • виконання завдання
  • презентація роботи
  • Рефлексія результатів
    • індивідуальна робота/ в парах/в групах
    • усна розповідь
  • письмовий звіт
  • колективне обговорення
  • Підсумки
  • Усвідомлення отриманих результатів
    • описовий коментар зробленого
  • знайти причини прогалин
  • розробити перспективні завдання щодо їх подолання
  • Орієнтована структура уроку із застосуванням інтерактивних технологій

РОБОТА В МІКРО-ГРУПАХ ТЕХНОЛОГІЯ “ ШЕСТЬ ШЛЯП МЫШЛЕНИЯ ”

  • РОБОТА В МІКРО-ГРУПАХ ТЕХНОЛОГІЯ “ ШЕСТЬ ШЛЯП МЫШЛЕНИЯ ”
  • ( кожна група описує і аналізує проєкт з використанням технології ШЕСТЬ ШЛЯП МЫШЛЕНИЯ( не менш 3-х аргументів на кожен капелюх)
  • Учням роздаються картки з питаннями,відповіді на які потребують глибокого осмислення проблеми.На кожне питання учасники групи мають надати розгорнуті відповіді,щоб у результаті отримати конкретний текст по темі.

«АКВАРИУМ» – це рольова гра,в якій прймають участь 2 -3 учня,а решта в ролі аудиторії,що дозволяє першим “проживать” ситуацію,а іншим аналізувати та “сопереживать”.Учням дається конкретна ситуація в якій вони мають застосувати “діалогічне мовлення”

  • «АКВАРИУМ» – це рольова гра,в якій прймають участь 2 -3 учня,а решта в ролі аудиторії,що дозволяє першим “проживать” ситуацію,а іншим аналізувати та “сопереживать”.Учням дається конкретна ситуація в якій вони мають застосувати “діалогічне мовлення”
  • «ДИСКУССИЯ» основна задача- виявлення різноманіття точок зору учасників процесу на питання або проблему та при необхідності всебічний аналіз кожної з них.В процесі дискусії формуються навички та уміння висловлювати та аргументувати дії.
  • «МОЗГОВОЙ ШТУРМ» –оперативний засіб рішення проблеми на основі стимулюючої творчої активності,при якій учасникам обговорення пропонується виказувати якомога більш вариантів рішення.
  • ЄТАПИ ТА ПРАВИЛА “МОЗГОВОГО ШТУРМА”
  • Постановка проблеми.
  • Генерація ідей.
  • Головне – кількість ідей.
  • Повна заборона на критику або оцінку бо вона відволікає від основної задачі та обмежує творчий настрой.

“Кейс -метод”

  • “Кейс -метод”
  • Техніка навчання –
  • використання опису реальних
  • ситуацій. Учні мають
  • проаналізувати та розібратися в
  • ситуації,запропонувати якомога
  • більш рішень та вибрати
  • найкращі з них.
  • - запроваджувати в навчання
  • елемент загадки;
  • - запроваджувати теорітичний багаж знань та вмінь.

Учасник районної творчої групи

  • виступ”Створення
  • умов для само-
  • реалізації об-
  • дарованих дітей”
  • виступ”Індивіду-
  • алізація навчання
  • аудіювання
  • першокласників
  • та шляхи його
  • здійснення
          • Учасник районної творчої групи
          • Методика навчання
          • іноземних мов у середніх навчальних закладах”
  • Семінар”Навчання
  • розуміння аудіотекстів
  • учнів старших
  • класів серед-
  • ньої школи”

Каталог: uploads -> doc -> 0af7
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання
doc -> Реферат «Повзик птах 2016 року»
0af7 -> В. С. Стус. Основі мотиви поезії. Любов до рідного краю. Біль і туга за ним. Поетичні образи творів


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка