Я і моя родина



Скачати 298,71 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації19.11.2018
Розмір298,71 Kb.
ТипУрок
  1   2   3
Цикл уроків

на тему:


«Я і моя родина»

для 5 класу


Урок №1



Підтема: Моя родина.

Мета: Активізувати ЛО теми « Моя родина».

Повторити відмінювання дієслів avoir, être.

Розвивати здібності учнів розуміти текст в цілому й виділяти головне.

Учити учнів робити короткі повідомлення і вести бесіду про свою родину.

Розвивати мовну культуру учнів.

Обладнання: Тематична картинка «Родина», лічильна таблиця, роздавальний матеріал.
Хід уроку.
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Повідомлення теми та мети уроку.

Aujourd’hui, le sujet de notre leçon est « Ma famille », nous allons réviser la conjugaison des verbes être et avoir , le compte de 20 à100. Vers la fin de la leçon vous pourrez : parler de votre famille, conjuguer des verbes être et avoir.



2. Фонетична зарядка.

Фонетичне й лексичне відпрацювання вірша . (Роздаються картки).








ІІ. Основна частина уроку.

  1. Перевірка домашнього завдання

Учні називають предмети одягу та їхній колір, використовуючи свої колажі. Учень повинен сказати 12 речень.

  1. Активізація лексичного та граматичного матеріалу.

1)Скласти розповіді за ситуацією: «У клас прийшов новий учень. розпитати його про його рідних, про нього самого».

Comment t’appelles-tu ? Quel âge as-tu ? Es-tu un élève ? En quelle classe es-tu ? Quel est le numéro de ton école ? As-tu un frère ou bien une soeur ? Comment s’appelle ta mère ? Où travaille ta mère ? Comment s’appelle ton père ? Où travaille-t-il ?



2)2-3 учні описують родину друга по листуванню з використанням роздавального матеріалу.








3)Словниковий диктант.

Учні пишуть по черзі на дошці: les parents, une grand-mère, un grand-père, une mère, un père, un fils, une fille, un oncle, une tante.



4)Виконання учнями завдання за картками.





5) Робота з лічильною таблицею.


3. Подання тексту для читання, впр. 11 на стор 7.

1) Етап підготовки до читання тексту.

Бесіда з класом : Comment t’appelles-tu ? Est-ce que ta famille est nombreuse ? Combien êtes-vous ? As-tu un frère ? As-tu une soeur ? Ton père travaille-t-il ?



2) Етап читання тексту.

а) Учні читають текст і дають відповіді на запитання, записані на дошці:



Comment s’appelle ta mère ? Où travaille-t-elle ? Qui est professeur de français ?

б) Учні працюють над завданнями за картками.


Clé : 1v ; 2f ; 3v ; 4f ; 5f ; 6f ; 7f ; 8v ; 9f ; 10f.

3) Етап перевірки розуміння змісту прочитаного тексту.

а) Бесіда з учнями:

Est-ce que ta famille est nombreuse ? Combien êtes-vous ? Comment s’appelle ta mère ? Où travaille-t-elle ? Qui est professeur de français ? Où tavaille ton père ? As-tu un frère ? As-tu une soeur ?



б) Учитель пропонує учням розповісти про свою родину (8-12 речень).
ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

Написати про свою родину.

  1. Підведення підсумків уроку.

Savez-vous conjuguer les verbes avoir et être ? Pouvez-vous parler de votre famille ? Pouvez-vous parler de vos parents ?

Каталог: Konkurs
Konkurs -> Методичні рекомендації для проведення І (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»
Konkurs -> Конспекти уроків за новим Державним стандартом
Konkurs -> Конкурс «Учитель року 2014»
Konkurs -> Якщо ми не будемо по-справжньому вшановувати пам’ять наших духовних пращурів – забудуть і нас. Дмитро Сергійович Лихачов
Konkurs -> Моє бачення бібліотеки 30-х років ХХІ ст
Konkurs -> Т. Р. Павлік Метод проектів на уроці німецької мови м. Кам’янець- подільський
Konkurs -> Конкурсу учнівської творчості «Мій земляк Володимир Даль»
Konkurs -> «Гранти Президента України для підтримки наукових досліджень молодих вчених порядок подання, основні помилки, рекомендації»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка