Я українець!




Сторінка1/8
Дата конвертації23.12.2016
Розмір1,17 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
Передмова

Діяльність класного керівника дуже цікава, багатогранна, трудомістка. Вона пов’язана з непередбаченими труднощами, невдачами, навіть розчаруваннями, а іноді – з безсонними ночами,сльозами… Все це так. Але коли бачиш, як на твоїх очах виростає людина, як збагачується її духовний світ, як дитина починає усвідомлювати своє місце в житті, а у вирішенні проблем шукає підтримки в тебе і вдячна за це, забуваєш про прикрощі і безсонні ночі, а душу наповнює почуття глибокого задоволення.

В чому полягає методологічна позиція класних керівників нашої гімназії? Головне - забезпечення розвитку особистості кожної дитини, її творчого потенціалу.

Усвідомлюючи, що класний керівник є для підростаючого покоління духовним посередником між суспільством і дитиною, наші вчителі прагнуть створити сприятливі умови для формування особистості, вносять необхідні корективи у процес виховання. В роботі керуються принципом:допомогти дитині знайти свій ключ до успіху, створити умови, у яких вона розкриватиме свої здібності, творитиме своє життя, зростатиме духовно, творчо, інтелектуально й самовдосконалюватиметься.



Розуміючи важливість виховної діяльності, класні керівники, відповідально виконують свої обов’язки, докладають всіх зусиль, щоб виховання підлітків відбувалось в атмосфері добра і творчості, взаємодопомоги і взаємоповаги, доброзичливості та толерантності. У своїй діяльності класні керівники нашої гімназії використовують різноманітні традиційні та інноваційні форми виховної діяльності - головне, щоб вони давали бажаний результат. Розробки відкритих виховних заходів, що увійшли до збірки, допоможуть формувати життєві компетентності учнів випускних класів. Актуальність методів виховання життєвихнавичок є абсолютно очевидною для всіх, хто вчить та виховує підростаюче покоління, що підтверджується розробками виховних заходів даної збірки.

Я – українець!

Лінгвістична гра,

проведена з учнями 9-11 класів,

класним керівником Бондарчук Т. О.
Мета: продовжити знайомство старшокласників з таємницями рідного слова; виховувати цікавість до мовних особливостей; повагу до рідного слова.

Обладнання: прапор України, карта України, калина, свічки (10 штук),

надувні кульки (20 штук), фонограма пісні «Пісня про Україну» ( муз. А. Жданова, сл. О. Горобця ).

Звучитьпісня «Пісня про Україну» ( муз. А.Жданова, сл. О.Горобця)

Вчитель: Доброго дня шановне товариство. Сьогодні ми зібралися для того, щоб взяти участь у лінгвістичній грі. На перший погляд мова посіла належне їй місце у нашому суспільно – політичному житті. Нею говорять диктори радіо і телебачення, друкують підручники, нею викладають в школах і вищих навчальних закладах її використовують у діловодстві…

Проте при такому показному благополуччі залишається одна суттєва проблема: українською мовою рідко розмовляють у повсякденному приватному житті. Проблема справді серйозна бо за висловом класика мова вмирає тоді коли нею перестають розмовляти. Давайте вкотре доторкнемося до її таємниць.



Ведучий: Сьогодні, 9 листопада, - День української писемності й мови. Тому і гра наша присвячується саме мові, яка продовжує нам відкривати свої таємниці, дивувати несподіванками. Розпочинаємо перший конкурс «РОЗМИНКА».

Ведучий: Кожна команда придумує собі назву, створює свою емблему, добирає захист (не забуваємо, що все має бути пов’язане з мовою. (Виступи команд)
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка