За 21 грудня І самостійно опрацювати §41




Скачати 82,52 Kb.
Дата конвертації24.08.2017
Розмір82,52 Kb.
Шановні учні 9 класу біологія

За 21 грудня

І Самостійно опрацювати §41 «Вітаміни»

  1. Відповісти на запитання підручник стр.119.

  2. Виконати завдання в зошиті Т.С. Котик стр., 45 № 1,2,3

  3. В робочому зошиті Скласти пам’ятку, як зберегти вітамін С в продуктах харчування

4*. Відповісти на питання «Як ви вважаєте, чому молоко корів, які пасуться на пасовиську, багатіше на вітамін D, ніж молоко корів, які знаходяться у корівнику»

5** Відповісти на питання «Який існує зв'язок між сонячним промінням і

ростом кісток»

За 23 грудня

ІІ Самостійно опрацювати §42 «Харчування і здоров’я»


  1. Виконати завдання в зошиті Т.С. Котик стр., 45 № 4, стр 46 №5,6

  2. Виконати в зошитах для лабораторних і практичних робіт стр. 16 Практичну роботу №6 «Аналіз індивідуального добового харчування і його відповідність до нормам».

3**. Відповісти на питання «Чому на хімічних підприємствах, у лабораторіях зі шкідливими умовами праці співробітники обов’язково п’ють молоко?

За 26 грудня

ІІІ Узагальнення теми «Травлення.Обмін речовин та перетворення енергії».

Самостійна робота



І варіант.

І рівень.

1. Зуби їжу: а) змочують; б)подрібнюють.

2. У людини великих слинних залоз: а) одна пара; б) дві пари; в) три пари.

3. Вуглеводи розщеплюються: а) гормонами; б) ферментами.

4. Асиміляція - це процес: а) утворення органічних речовин; б) роз­щеплення

органічних речовин.

5. Найбільше вітаміну С міститься в: а) лимонах; б) моркві.

6. Відсутність вітаміну D спричинює хворобу: а) цингу; б) рахіт.



ІІ рівень

1. У ротовій порожнині внаслідок дії слини розщеплюються: а) білки;

б) жири; в) вуглеводи; г) нуклеїнові кислоти.

2. Поживні речовини в організмі людини всмоктуються переважно в:

а) шлунку; б) тонкому кишечнику; в) товстому кишечнику; г) дванадцяти­

палій кишці.

3. У дорослої людини в нормі загальна кількість різних видів зубів дорівнює:

а) 8 різців, 4 ікла, 20 кутніх зубів; б) 4 різці, 8 іклів, 20 кутніх зубів; в) 10

кутніх зубів, 10 різців,.8 іклів.

4. До водорозчинних вітамінів належить вітамін: а) А; б) D; в) С.

5. Для дорослої людини фізіологічно виправдане харчування: а) дво­разове;

б) триразове; в) чотириразове; г) п'ятиразове.

6. Опірність організму застудним захворюванням підвищується зав­дяки

вітаміну: а) А; б) групи В; в) С; г) D.



ІІІ рівень

1. Заповніть таблицю, використовуючи перелічені назви ферментів: амілаза,

трипсин, пепсин, мальтаза, ліпаза.

Відділ травної системи

Ферменти


Ротова порожнина




Шлунок




Підшлункова залоза




2. Розгляньте малюнок і вкажіть складові частини травної системи.


3. Підрахуйте й вкажіть масу білка, що окиснився, якщо організм витратив на

це 150 л кисню (на окиснення 1 г білка витрачається 0,95 л кисню): а) 105

г; б) 110,5 г; в) 157,9 г; г) 105,3 г.



ІV рівень.

  1. Яку роль відіграють в організмі вітаміни і які наслідки їхньої нестачі?



ІІ варіант.

І рівень.

1. Найпоширеніше захворювання зубів - це: а) гастрит; о) карієс

2. У ротовій порожнині розщеплюються: а) білки; о) вуглеводи.

3. Печінка - це: а) залоза;-б) гормон; в) фермент.

4. Дисиміляція - це процес: а) розщеплення органічних речовин; б) утворення

органічних речовин.

5. Вода є: а) енергетичним депо в організмі людини; б) розчинником.

6 За відсутності вітамінів в організмі виникають: а) гіпервітаміно­зи;

б) авітамінози.

ІІ рівень

1. Фермент шлункового соку пепсин розщеплює: а) жири; б) білки;

в) вуглеводи; г) крохмаль.

2. Пепсин - це фермент: а) залоз шлунка; б) печінки; в) слинних залоз;

г) підшлункової залози.

3. Печінка виконує функції: а) виділення інсуліну; б) виділення жовчі;

в) виділення пепсину; г) накопичення глікогену.

4. Найбільшу кількість білків з продуктів харчування містить: а) м'ясо;

б) хліб; в) овочі.

5 До неорганічного обміну речовин належить обмін: а) вуглеводів; б) жирів;

в) мінеральних солей.

6.Процес надходження речовин із зовнішнього середовища в ор­ганізм, їхнє

перетворення і виведення продуктів життєдіяльності - це: а) обмін речовин;

б) харчування; в) всмоктування.



ІІІ рівень

1 Зазначте правильну послідовність органів, які утворюють трав­ний канал:

а) ротова порожнина; б) шлунок; в) глотка; г) стравохід; д) тонкий

кишечник; є) дванадцятипала кишка; ж) товстий кишечник; з) анальний

отвір; и) пряма кишка.

2.Відповідно до наведених у таблиці органів впишіть літери, що

відповідають процесам, які в них відбуваються: А. Розщеплення білків.

Б. Розщеплення жирів. В. Розщеплення вуглеводів.





Ротова порожнина

Шлунок

Тонкий кишечник

Товстий кишечник













3. Підрахуйте й вкажіть масу білка, що окиснився, якщо організм витратив

на це 210 л кисню (на окиснення 1 г білка витрачається 0,95 л кисню):

а) 105 г; б) 110,5 г; в) 157,9 г; г) 221.1 г.

ІV рівень

1. Чому вітаміни мають надходити в організм людини постійно?



За 28 грудня

Самостійно опрацювати §43 «Будова та функції шкіри»

  1. Виконати завдання в зошиті Т.С. Котик стр., 49 № 1,2,,5

  2. Виконати в зошитах для лабораторних і практичних робіт стр. 19 Лабораторну роботу №5 «Будова шкіри, нігтів, волосся(макроскопічна й мікроскопічна)».

  3. Відповісти на питання стр. 125

  4. Підготувати реферат про гігієну шкіри

Шановні учні 11 класу



За 23 грудня

Самостійно опрацювати §21 «Запліднення»

  1. Виконати завдання в робочому зошиті

А) Дати визначення терміну

Запліднення - це ……

Б). Пояснити сутність подвійного запліднення у квіткових

В) Заповнити таблицю

Запліднення у тварин

Зовнішнє

Внутрішнє








  1. Відповісти на запитання підручника на стр.129

3** Чому статевий процес так і не виник у амеб

За 27 грудня

Самостійно опрацювати §22-23 «Періоди онтогенезу у багатоклітинних організмів: ембріогенез, і постембріональний розвиток»

  1. Виконати завдання в робочому зошиті

А). дати визначення що таке онтогенез

Б). Заповнити таблицю «Періоди онтогенезу»



Період

Сутність

Ембріональний період




Постембріональний період




Період статевої зрілості




Період старіння







Стадія

Процес

Зигота




Дроблення




Гаструляція




Гістогенез




Органогенез



В). Заповнити таблицю «Стадії ембріогенезу»

Г). Заповнити таблицю «Системи органів та органи що формуються із зародкових листків»



Зародкові листки

Органи та системи органів

Ектодерма




Ентодерма




Мезодерма






  1. Виконати тестові завдання в зошиті Т.С. Котик стр., 35-36 № 1 -11

  2. Виконати в зошитах для лабораторних і практичних робіт стр. 12 Лабораторну роботу №4 «Ембріогенез хордових

  3. Відповісти на питання стр. 133,137

5* Чому прийнято говорити, що організм у процесі індивідуального розвитку проявляє себе як цілісне утворення, а не просто як сукупність клітин, що діляться?


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка