Заграй Олена Дмитрівна




Скачати 10,98 Kb.
Дата конвертації09.12.2016
Розмір10,98 Kb.

Заграй Олена Дмитрівна,

  • «Навчальні проекти» на уроках хімії
  • Заграй Олена Дмитрівна,
  • вчитель хімії та біології
  • вищої кваліфікаційної категорії,
  • старший вчитель
  • Веснянської ЗОШ І-ІІІ ступенів
  • Старокостянтинівської районної ради

Метод учнівських проектів —це спосіб (сукупність прийомів, дій учнів в певній послідовності) досягнення дидактичної мети через детальну розробку конкретної теми (розв’язання проблеми, особисто значущої для учнів), яка має завершитися практичним результатом, оформленим певним чином

  • Заграй О.Д., 2016 р.

полягає у визначенні, яким чином, організувати навчальний процес, щоб не просто дати учням знання про досліджувані процеси і сформувати у них навички роботи над проектом та вміння проведення досліджень, але й сформувати ключові компетентності, які необхідні для продовження освіти, успішної діяльності в різних сферах виробництва.

  • Суть проекту
  • полягає у визначенні, яким чином, організувати навчальний процес, щоб не просто дати учням знання про досліджувані процеси і сформувати у них навички роботи над проектом та вміння проведення досліджень, але й сформувати ключові компетентності, які необхідні для продовження освіти, успішної діяльності в різних сферах виробництва.
  • Заграй О.Д., 2016 р.
  • Оцінювання навчальнихпроектів
  • Заграй О.Д., 2016 р.

Тема проекту;

  • Тема проекту;
  • автор проекту;
  • актуальність теми;
  • мета проекту;
  • завдання проекту;
  • предмет дослідження;
  • опис проекту (за метою діяльності, за кількістю учасників, за тривалістю підготовки);
  • план роботи над проектом;
  • термін реалізації;
  • очікувані результати;
  • практичне значення;
  • кінцевий результат роботи;
  • література.
  • Заграй О.Д., 2016 р.

Друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюллетень тощо.

  • Форма представлення (презентація) результатів проекту
  • Друковані роботи: реферат, буклет, стіннівка, інформаційний бюллетень тощо.
  • Мультимедійні роботи: мультимедійна презентація, відеофільм.
  • Творчі звіти: вистава, інсценування, фотовиставка, художня виставка.
  • Заграй О.Д., 2016 р.

Передбачається характеристика явищ, що відбуваються у природі, побуті, при роботі транспорту, під час фізіологічних процесів в організмі.

  • Приклад творчого проекту «Хімічні явища в природному довкіллі, в побуті»
  • Передбачається характеристика явищ, що відбуваються у природі, побуті, при роботі транспорту, під час фізіологічних процесів в організмі.
  • Від учнів вимагаються уміння:
  • -спостерігати і визначати тип явища,
  • -вести протокол спостережень (запис дати, місця і результати спостереження), супроводжуючи його за можливістю ілюстраціями (замальовками, фото -і відеозйомкою),
  • -мати певні знання з географії, біології, фізики, хімії, основ інформатики.
  • У висновку має бути відмічено:
  • -природу явища,
  • -хімічні та фізичні закони, що ілюструє те чи інше явище,
  • -взаємозв’язок між екологічним станом довкілля і природнім явищем, якістю вживаної води і їжі і станом здоров’я.
  • Заграй О.Д., 2016 р.

Актуальність:

  • Актуальність:
  • З хімічними явищами в природі учні зустрічаються повсякчас, проте не завжди можуть відрізнити їх від
  • фізичних. Зміна кольору листя, ржавіння, або окиснення металів, скисання молока – це все для них добре знайоме.
  • Тому ця тема їх зацікавила і ми вирішили розглянути її більш детально.
  • Мета: Навчитися розрізняти фізичні і хімічні явища, дізнатися про важливість хімічних реакцій, самостійно здобувати знання, формувати комунікативні навички, розширити коло знань та інтересів.
  • Завдання:
  • 1. Спостерігати за змінами в природі.
  • 2. Досліджувати хімічні явища в навколишньому середовищі та побуті.
  • 3. Визначити роль хімічних процесів для довкілля та життєдіяльності людини.
  • Предмет дослідження: хімічні явища.
  • Заграй О.Д., 2016 р.

1.Організаційно-підготовчий:

  • Етапи підготовки і впровадження проекту
  • 1.Організаційно-підготовчий:
  • - визначення теми і мети проекту;
  • - складання приблизного змісту проекту;
  • - обговорення плану виконання проекту.
  • Заграй О.Д., 2016 р.
  • 2. Пошуковий:
  • - опрацювання
  • друкованих і електронних джерел з використанням дослідницьких методів;
  • - відбір інформації за значимістю.
  • Заграй О.Д., 2016 р.

  • 3. Підсумковий:
  • - оформлення
  • результатів;
  • - захист проекту.
  • Заграй О.Д., 2016 р.

Опис проекту:

  • Опис проекту:
  • За метою діяльності: творчий;
  • За тривалістю: короткотривалий;
  • За кількістю учасників: груповий.
  • Термін реалізації: 27 листопада 2015 року
  • Результати: дослідили явища навколо нас; дізналися, яку роль вони виконують в нашому житті та довкіллі; відкрили для себе багато нового.
  • Практичне значення: даною інформацією можуть скористатися учні молодших класів, вчителі хімії та фізики під час проведення уроків та виконавці проекту у повсякденному житті.
  • Заграй О.Д., 2016 р.
  • Дякую за увагу!
  • Заграй О.Д., 2016 р.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка