Заочна форма навчання




Скачати 67,12 Kb.
Дата конвертації13.04.2017
Розмір67,12 Kb.
ЗАОЧНА ФОРМА НАВЧАННЯ


№ з/п

Види самостійної роботи

Форми контролю та звітності

Параметри оцінки

Максимальна кількість балів

І. Обов’язкові завдання (0—100 балів)

Якість виконання завдань

1.1

Модульна контрольна робота

Усі теми

20-16-12-0

20

1.2

Завдання кейсу:

- укладання термінологічного словника фаху



Оцінювання якості виконання

10-8-6-0

20

1.3

- конспект проблемних питань кейсу

Оцінювання якості виконання

10-8-6-0

10

1.4

- анотація до фахової статті

Оцінювання якості виконання

20-16-12-0

20

1.5

- аналіз публічного виступу

Оцінювання якості виконання

10-8-6-0

20



Питання кейсу:

1. Які прийоми ведення суперечки вважають некоректними?

2. Яких правил потрібно дотримуватися в дискутивно - полемічному спілкуванні?

3. Які вимоги до мови наукового викладу?

4. Як зробити науковий виступ переконливим?

5. Як зробити мову публічного виступу виразною?

6. Які основні ознаки сучасного економічного дискурсу?

7. Які умови заміни дієприкметника іншими мовними засобами в спеціальному тексті?

8.Які особливості має термін порівняно із загальновживаним словом?

9. Які типові помилки представлення наукової інформації на мовному рівні?

10. Яка структура наукового мовного етикету?

1. Культура мови. Усна наукова комунікація. - К.: КНЕУ,2011.

2. Українська словесність. - К.: КНЕУ,2011.

3. Л. І. Мацько, Л. В. кравець. Культура української фахової мови. К.:

2007.

Індивідуальні завдання

Презентація* – спеціально організоване спілкування з аудиторією, мета якого переконати або спонукати її до певних дій. Презентацію здійснюють через три канали: вербальний (те, що говорю), вокальний (як говорю), невербальний (вираз очей, жести, рухи). Презентація повинна бути короткою, доступною і композиційно завершеною. Її тривалість за сценарієм повинна складати не більше 5 хвилин при кількості 8-10 слайдів. Етапи підготовки мультимедійної презентації:

структуризація матеріалу;

складання сценарію реалізації;

розроблення дизайну презентації;

підготовка медіафрагментів (тексти, ілюстрації, відео, запис аудіофрагментів);

тест-перевірка готової презентації.



*Схему презентації дивіться: Українська словесність:навч.посібн. - К.:КНЕУ, 2011.- С.274; Культура мови. Усна наукова комунікація: навч. посібн.- К.:КНЕУ, 2011,- С.65-66.
Наукова міні-стаття

Напишіть наукову міні-статтю на запропоновану тему за поданою схемою з дотриманням вимог до наукових видань:

- назва;

- анотація;

- ключові слова (5-7);

- основна частина: інформаційний абзац (історія питання або короткий аналіз сучасних поглядів на проблему+покликання); основний абзац (точка зору студента на проблему, аргументи/контраргументи); підсумковий абзац (висновки: коментар викладача/студента щодо правил оформлення роботи(зміст та форма, покликання, бібліографія і под);

- бібліографія.
Есе

Напишіть есе на одну із запропонованих тем: Українська словесність: навч. посібн.- К.:КНЕУ, 2011.- С.227, завд.67.



Наукова розвідка (фаховий словник (історія окремого терміна або кількох термінів: утворення, розвиток/адаптація, розвиток значення, словотвірний ресурс, кодифікація, антонімія, синонімія, стійкі словосполучення/речення).

Укладання картки рейтингу терміна (див.: Українська словесність: навч.посібн.- К.:КНЕУ, 2011.- С.228-230).

*Доберіть українські відповідники до наведених сполучень слів:

а именно - а саме, як -от

таким образом - а) таким чином, таким робом, отаким чином, робом, таким способом, у такий спосіб, у той спосіб; б) отже,...

при этом – замечу при этом, что ... — зауважу до цього, зазначу до цього, що ...


при этом — при цьому; до того ж

тем не менее - проте, однак, а все, усе ж таки

с моей точки зрения –

в будущем – у майбутньому, колись; надалі

по крайней мере – принаймні, щонайменше

в порядке вещей – це звичайна річ, це природна річ, це нормально, це природно

верное рассуждение – принять в рассуждение — узяти до уваги пускаться в рассуждения — удаватися у розумування, удаватися у міркування

совершенно одинаковый – однаковісінький цілком однаковий, зовсім однаковий

преследовать цель – мати на меті

приводить в порядок –

подвергать сомнению – брати під сумнів подвергнутый сомнениюузятий під сумнів

рассмотреть в качестве примера –розглянути як приклад

довольно хорошо известно -

в случа е необходимости - у разі потреби

в противоположность - на протилежність? кому-чому, всупереч кому-чому; усупереч кому-чому

Запишіть імена та прізвища лауреатів Нобелівської премії в галузі економіки українською мовою:

Саймон Кузнец(1971), Кеннет Эрроу(1972), Василий Леонтьев(1973), Тьяллинг Купман(1975), Артур Льюис(1979). Джеймс Бьюкенен(1986), Кристофер Антонио Писсаридес (2010).


*Що являють собою « псевдосиноніми »?

Складіть речення, використовуючи слова: а) винятково – виключно; б) незважаючи на – не зважаючи – не дивлячись, в) напрям – напрямок, г) вважати – рахувати.


Чому ці слова можуть стати « комунікативно небезпечними»: професійний – професіональний, зумовлювати – обумовлювати, оснований – заснований, приводити – призводити, визначати – зазначати – відзначати.
Чи треба редагувати ці словосполучення: а) дублювати двічі, дві альтернативи , окремі епізодичні явища,перспектива на майбутнє , відступити назад, період часу; б) прийти в негідність, перебувати в суперечності з, призвести до погіршення, у більшості випадків.
*Чому ці словосполучення та речення не можна вважати нормативними:

контроль та управління системою фінансів;

на заводах, фабриках та промислових підприємствах;

Вражене суспільство корупцією і безладом необхідно негайно рятувати ;

Закінчивши перевірку, складено звіт;

З банку вийшли два менеджери з кейсами, які щось жваво обговорювали.


*Якій вимозі культури мови не відповідає наведений приклад?

Мова йдеться про економіку.

Це складає зміст поняття маркетинг.

В якості методології оцінювання програм застосовують методи збалансованої системи показників.



Абстрактна узагальненість, гіпотетичне передбачення.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка