Застосування похідної в різних сферах діяльності людини. Узагальнення теми «Похідна та її застосування»



Сторінка1/8
Дата конвертації26.11.2018
Розмір1,9 Mb.
  1   2   3   4   5   6   7   8
Методична розробка уроку на тему:

Застосування похідної в різних сферах діяльності людини. Узагальнення теми «Похідна та її застосування».


м. Слов`янськ – 2017

Тема програми: Похідна та її застосування.

Тема: Застосування похідної в різних сферах діяльності людини. Узагальнення теми «Похідна та її застосування».

Тип уроку: урок узагальнення знань, умінь та навичок.

Мета уроку:

  • узагальнити знання учнів з теми «Похідна та її застосування», встановити міжпредметні зв`язки між математикою, фізикою та економікою, що підвищить ефективність політехнічної та практичної направленості навчання, розширити уявлення учнів про похідну функції, сформувати у них чітке уявлення про застосування похідної при розв`язуванні прикладних задач;

  • розвивати в учнів вміння узагальнювати цілісну систему знань, вміння реалізовувати практичні зв`язки курсу математики, фізики, економіки з майбутньою професією; розвивати увагу, розумову діяльність, уміння учнів робити порівняльний аналіз, спонукати до пізнавальної діяльності;

  • виховувати культуру мови, вміння працювати в групі, активність, інтерес до математики, створювати сприятливі умови для формування загально навчальних вмінь та навичок учнів.

Форма проведення: бінарний урок-конференція з математики та фізики.

Обладнання та наочність: презентації учнів у Power Point, екран, мультімедійний проектор, роздавальний матеріал, ескспозиція книжок з фізики та математики, рамка для картини, натюрморт (імпровізоване складання натюрморту з основних понять уроку)

Міжпредметні зв`язки: фізика, хімія, економіка.

План уроку.

І. Організаційний етап (3 хв.):

- підготовка учнів до уроку;

- відомості про відсутніх учнів

- повідомлення теми та мети заняття;

- представлення присутніх наукових експертів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань (10 хв.).

ІІІ. Мотивація учбової діяльності учнів. Презентація роботи творчих груп (25хв.).

ІV.Підведення підсумків уроку (5 хв.):


  • оцінка учбової діяльності учнів на уроці;

  • підведення підсумків конференції.

V. Домашнє завдання (2 хв.).

За тиждень до проведення інтегрованого уроку-конференції учні поділяються на творчі групи та отримують завдання для роботи, які будуть презентувати на уроці.



Хід уроку:

І. Організаційний етап:

- підготовка учнів до уроку;

- відомості про відсутніх учнів;

- повідомлення теми та мети заняття;

- представлення присутніх наукових експертів.

ІІ. Перевірка домашнього завдання (три учня на дошці записують рішення домашнього завдання).

Актуалізація опорних знань.



  1. Робота частини учнів з індивідуальними завданнями. (Додаток А)

  2. Повторення теоретичних питань у вигляді фронтального опитування:

  • Сформулюйте означення похідної функції в даній точці.

  • Розкрийте геометричний зміст похідної.

  • Розкрийте фізичний зміст похідної.

  • Чим є похідна функції в точці?

  • Чим є похідна функції на проміжку?

  • Що розуміють, кажучи «похідна – це коефіцієнт дотичної»?

  • Що таке диференціювання функції?

  • Сформулюйте теорему про похідну суми двох функцій.

  • Записати на дошці правило знаходження похідної добутку двох функцій.

  • Записати на дошці правило знаходження похідної частки двох функцій.

  • Які точки функції називають критичними?

  • Які задачі можна розв`язувати за допомогою похідних?

  1. Повторення похідних елементарних функцій. Робота з сигнальними картками. (Додаток Б)

  2. Усний рахунок.

1)Робота в групах. Кожній групі видається таблиця. Треба знайти відповідність між функцією та її похідною.

І група



Відповіді



ІІ група



Відповіді



ІІІ група



Відповіді



2) Знайти похідну функцій.

3) Знайти такі значення m,n і p, щоб виконувалась рівність:



Здійснюється перевірка роботи учнів, яка виконувалась на дошці та індивідуальні завдання.





Каталог: uploads -> doc
doc -> Методичні рекомендації для проведення І (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Вправ для навчання аудіювання
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка