«Затверджую» Директор Одноробівського професійного аграрного ліцею М. Д. Дмитерчук графік І тематика




Скачати 403,57 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації01.09.2018
Розмір403,57 Kb.
  1   2   3


« Затверджую » - Директор Одноробівського - професійного аграрного ліцею - __________ М.Д.Дмитерчук

ГРАФІК - І ТЕМАТИКА - ПРО проведення відкритих виховних заходів - Одноробівського професійного аграрного ліцею - на 2015 – 2016 навчальний рік

групи

Тема виховного - заходу

Термін - проведення

Відповідальний -за проведення

Примітка

31 к

« Своїм життям завдячую родині »

березень

Чорна В.І.




2 ВЗ

« Здоровим бути модно »

грудень

Постольний Ю.В.




31 к

« Я – Українець, я цим горджуся»

листопад

Чорна В.І.




12 ТМ

«Шкідливі звички »

січень

Бондаренко А.Г.




22 тм

«Духовне багатство людини-це повага до людської праці»

лютий

Світличний С.М.




1 вз

« Бути на землі людиною »

листопад

Величко Р.В.




32 ТМ

« Чорнобиль – біль скрізь роки»

квітень

Надточій В.Г.




Бібліотека

« Книга – це наука знань »

травень

Смілянська В.І.




Гуртожиток

« Жінка – матір, сестра, донька, подруга »

березень

Вихователь гуртожитку




Заступник директора з НВР ______________Н.В.Шматченко

« Затверджую » - Директор Одноробівського - професійного аграрного ліцею - _____________М.Д.Дмитерчук

ПЛАН



роботи з дітьми – сиротами - в Одноробівському професійному аграрному ліцеї - на 2015 – 2016 навчальний рік

з/п

Зміст

Термін

Відповідальний

1.

Провести роботу у групах по виявленню дітей – сиріт.

Вересень

Кл.керівники майстри в/н

2.

Виробнича нарада з питань організації роботи з дітьми-сиротами.

Вересень

Директор

3.

Анкетування учнів.

Вересень

Заступник директора НВР майстри в/н

4.

Круглий стіл: « Яким я уявляю своє майбутнє ».

Жовтень

Заступник директора

5.

Надання практичної допомоги учням-сиротам у придбанні одягу та взуття.

Квітень-червень-грудень

Заступник директора НВР майстри в/н

6.

Здійснення педагогічної допомоги дітям-сиротам у формуванні здорового способу життя та адаптації в суспільстві.

Протягом року

Кл.керівники майстри в/н

7.

Робота круглого столу « Працевлаш-тування та навчання в ВУЗАХ дітей-сиріт ».

Протягом року

Заступник директора НВР Кл.керівники майстри в/н

8.

Організація свята Святого Миколая, як дня захисту дітей-сиріт.

Грудень

Кл.керівники майстри в/н

9.

Новорічне свято для рідних та опіку-нів.

Грудень

Кл.керівники майстри в/н

10.

Провести обстеження житлових умов дітей-сиріт та позбавлених батьківсь-го піклування.

Грудень - Червень

Кл.керівники майстри в/н

11.

Провести бесіди з опікунами та учнями-сиротами про відпочинок на період зимових канікул.

Грудень

Заступник директора НВР

12.

Організація і контроль за харчуванням.

Протягом року

Заступник директора НВР майстри в/н

13.

Поздоровлення рідних та опікунів зі святом 8-го Березня.

Березень

Кл.керівники майстри в/н учні

14.

Організація виробничої практики учнів-сиріт.

Згідно плану

Майстри в/н

15.

Робота з працевлаштування дітей- сиріт.

Протягом року

Заступник директора НВР майстри в/н

16.

Організація літнього відпочинку дітей-сиріт.

Червень

Заступник директора НВР майстри в/н

Відповідальний за організацію виховної роботи Н.В.Шматченко

« Затверджую » - Директор Одноробівського - професійного аграрного ліцею - ____________М.Д.Дмитерчук

ПЛАН - роботи наркологічного поста



на 2015 – 2016 навчальний рік

№ з/п

Зміст роботи

Термін

Місце - проведення

Відповідальний

1.

« Спорт – це здоров᾿я » Легкоатлетичний крос.

Вересень

Стадіон

Заступник директора НВР Керівник фіз. виховання

2.

Батьківські збори: « Здоровий спосіб життя ».

Жовтень

Актовий зал

Директор Заступник директора НВР Кл.керівники майстри в/н

3.

Оформлення стіннівки до дня Всесвітньої боротьби зі СНІДом. « СНІД – чума ХХІ ст. ».

1 грудня

Навчальний корпус І поверх

Заступник директора НВР Кл.керівники майстри в/н

4.

Тематична виховна година: « Здоров᾿я - обов᾿язкова умова життя кожної людини ».

Грудень

Кабінет історії

Кл.керівники майстри в/н

5.

Тестування учнів: « Шкідливі звички: куріння та алкоголізм ».

Січень

Навчальні групи

Кл.керівники майстри в/н

6.

Тематична виховна година « Не будь собі ворогом ».

Січень

Кабінет математики

Майстри в/н

7.

Написання рефератів та їх обговорення: 1.СНІД – сучасний погляд. 2.Наркологія – ворог нашого суспільства.

Лютий

Навчальні групи

Кл.керівники майстри в/н

8.

Лекція: « Куріння, алкоголь чи здоров᾿я: вибирай сам ».

Березень

Бібліотека

Бібліотекар

9.

Виставка малюнків учнів: « Здоровий спосіб життя ».

Квітень

Навчальний корпус І поверх.

Заступник директора НВР Кл.керівники майстри в/с

10.

Військово-спортивне змагання « Зоряниця ».

Травень

Стадіон Ліс.

Директор Заступник директора НВР Керівник фіз.виховання майстри в/н

11.

Викладка науково – популярної літератури: « Ліки навколо нас ».

Червень

Навчальний корпус І поверх

Бібліотекар

Відповідальний за організацію виховної роботи Н.В.Шматченко

«Затверджую» - Директор Одноробівського - професійного аграрного ліцею - ___________М.Д.Дмитерчук

ПЛАН



РОБОТИ МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ - З ВИХОВНОЇ РОБОТИ: - КЛАСНІ КЕРІВНИКИ, - МАЙСТРИ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ, - БІБЛІОТЕКАР, ВИХОВАТЕЛЬ - НА 2015 - 2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Розглянуто: - на засіданні методичної комісії - Протокол № __ від ___________ - Голова методичної комісії - ____________Н.В.Шматченко



Аналіз роботи методичного об᾿єднання класних керівників та - майстрів виробничого навчання за 2014-2015 н.р.

Новій Україні потрібен новий ліцей, а новому ліцеї – новий учитель, який поєднуватиме в собі високу духовність і педагогічну майстерність, що формується і вдосконалюється протягом практичної роботи в ліцеї. Фахівці з виховної роботи опановують педагогічну техніку та технологію виховання. Як говорив А.Макаренко, «майстерність вихователя не мисте-цтво, а спеціальність, якої треба навчатись». Наявності професійних знань, педагогічних навичок і вмінь занадто мало, щоб учитель міг заво-ювати серця своїх вихованців, повсякденно впливати на їхню діяльність і поведінку, на їхнє самовиховання. Щоб поставлені цілі справдилися, вчителю потрібно бути яскравою особистістю. В цьому і полягає головна специфіка педагогічної праці. - Протягом минулого навчального року МО вирішувало такі завдання: •підвищення теоретичного та методичного рівня підготовки класних ке-рівників з питань психології та педагогіки виховної роботи; •удосконалення діяльності класного керівника з питань підвищення ефективності розвитку творчих можливостей учнів, забезпечення їхньої успішності у творчій діяльності; •з᾿ясування недоліків діяльності класного керівника та допомога з орга-нізації системи профілактичної роботи з учнями. - Основним завданням, над яким працювало методичне об᾿єднання впродовж 2014-2015 н.р., було всебічне підвищення компетенції та про-фесійної майстерності кожного класного керівника, його творчого потен-ціалу, якості і ефективності системи виховної роботи класу, ліцею. Для організації поставленої мети були проведені семінар-практикум, засідан-ня методичного об᾿єднання класних керівників. - Колективна методична робота дозволила класним керівникам опану-вати різні виховні засоби, що сприяють максимальній реалізації педагог-гічних можливостей із розвитку індивідуальних якостей особистості. - Під час презентацій виховних систем класів, взаємовідвідувань позак-ласних заходів, організації відкритих годин спілкування, колективних тво-рчих справ класні керівники навчались аналізувати свою роботу, прави-льно оцінювати її результати, виправляти недоліки. - На першому засіданні МО класних керівників, майстрів в/н було розглянуто нормативно-правову базу як підґрунтя діяльності класного керівника та майстра в/н, надано рекомендації з питань планування й організації діяльності учнів. - Методичну роботу з класними керівниками, майстрами в/н, вихователем проводили у формі «круглих столів», дискусій, практикумів, тренінгів, що дозволило досягти більш точної, конкретної роботи з удосконалення діяльності. Адже вчителі не лише навчалися і сприймали інформацію, але й були активними учасниками дискусій. - «Виховання - велика справа, ним вирішується доля людини», - ці слова В.Бєлінського добре відомі кожному. Вони не втрачають своєї актуаль-ності, а набувають дедалі більшої значущості за наших часів. Адже, дій-сно, сьогодні, як ніколи раніше, доля людини залежить від того, як її виховано. - Ключовою фігурою в цьому процесі залишається наставник. Саме від нього залежать зміни, творчий підхід, плідність діяльності зі становлення системи виховної роботи, що спирається на духовно-моральні цінності суспільства, етичні норми, культуру, поведінку, принципи співжиття у соціумі. - Під час удосконалення системи виховної роботи ліцею ми відчули необхідність нових підходів до формування духовно-моральних якостей особистості, докорінно переосмислення парадигми виховання, оновлення якісних характеристик учня, власних компетенцій на підставі гуманізації його життєдіяльності. - Шляхом аналізу результатів самооцінювання роботи класних керівників, майстрів в/н, вихователя знову ж таки переконались у тому, що наразі досить складно говорити про систему виховної роботи, оскільки кожен із наставників намагається відшукати своїх шляхів вирішення, здавалося б, тих самих завдань. І чим вища майстерність класного керівника, майстра в/н тим результативніший процес виховання: менше конфліктів, більше доброти та взаєморозуміння у взаєминах між педагогом і його вихованцями. Помітно стало впровадження нових форм роботи, прагнення йти в ногу із часом, працювати та творити в інтересах дитини, задля дитини. Разом із тим у практиці роботи МО класних керівників, майстрів в/н, вихователя існують нерозв᾿язані проблеми, основними з яких є такі: •питання організації та керівництва процесом самовиховання учнів були недостатньо широко висвітлені під час роботи; •недостатньо уваги надано питанням методики роботи з батьками щодо профорієнтації, спільної діяльності ліцею та родини у формуванні особи-стості дитини; •недостатнє використання можливостей дитячих громадських організацій, використання різноманітних інтерактивних ігор, які сприяють набуттю до-свіду відповідальної та безпечної поведінки. - На підставі аналізу методичної роботи в ліцеї методичну тему насту-пного року ми сформулювали таким чином: «Формування духовно бага-тої, національно свідомої, інтелектуальної особистості та реалізація при-родних здібностей учнів через особистісно зорієнтований підхід на уро-ках і в позакласній діяльності, підвищення результативності та якості навчально-виховного процесу шляхом активного впровадження іннова-ційних технологій навчання».

Голова методичної комісії ____________Н.В.Шматченко



Методичні теми - над якими працюватимуть педпрацівники - - в 2015 – 2016 навчальному році

з/п

ПІП

Методичні теми

1.

Чорний С.Л.

Створювати необхідні умови для фізичного розвитку учнів для збереження та зміцнення їхнього здоров᾿я.

2.

Чорна В.І.

Формувати духовну культуру учнів на основі національних традицій нашого народу.

3.

Постольний Ю.В.

Запроваджувати та використовувати трудові традиції старшого покоління в процесі виховання учнів.

4.

Бондаренко А.Г.

Спрямовувати виховний процес на розвиток і саморозвиток творчої особистості учня.

5.

Світличний С.М.

Розвивати виховання свідомої дисципліни – шлях до виховання і навчання робітника нового типу.

6.

Островська С.В.

Створювати умови для морально - етичного виховання учнів засобами тісної співпраці з родиною.

7.

Щерба Л.Ю.

Вдосконалювати методи і форми роботи з учнями шляхом тісної взаємодії з батьками.

8.

Гребінець В.П.

Запроваджувати елементи народознавства в системі навчально – виховного процесу.

9.

Чорна Т.М.

Запроваджувати в процесі виховної роботи мотивацію в учнів любові до праці та гордості за свою професію.

10.

Величко Р.В.

Запроваджувати та використовувати трудові традиції в процесі виховання учнів.

11.

Надточій В.Г.

Забезпечувати розвиток морально-етичних цінностей учнів, як шлях до виховання в сучасному суспільстві.

12.

Борох Л.О.

Розвивати та створювати ефективну систему учнівського самоврядування.
  1   2   3


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка