Зміни в критеріях оцінювання початкової школи



Скачати 66,84 Kb.
Дата конвертації09.12.2018
Розмір66,84 Kb.

ЗМІНИ В КРИТЕРІЯХ ОЦІНЮВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

  • Кабінет дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО
  • Закарпатський інститут
  • післядипломної педагогічної освіти

ОЦІНЮВАННЯ

  • Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи та підсумкову атестацію учнів 4-х класів регламентують: наказ МОН України від 19.08.2016 №1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи»
  • Основними функціями контролю навчальних досягнень учнів є: мотиваційна, діагностувальна, коригувальна, прогностична, навчально-перевірювальна, розвивальна, виховна.
  • Оцінювання – процес встановлення рівня навчальних досягнень учня/учениці в оволодінні змістом предмета відповідно до вимог чинних навчальних програм. Його результатом є педагогічна оцінка, яка відображається в оцінювальних судженнях і висновках учителя/учительки вербально, або в балах. Виставлення балів обов’язково супроводжується оцінювальними судженнями. Оцінювання у початковій школі ґрунтується на врахуванні рівня досягнень учня/учениці, а не ступеня його невдач. Результати оцінювання навчальних досягнень учнів є конфіденційною інформацією, доступною лише для дитини та її батьків (або осіб, що їх замінюють).

ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ

  • 1 КЛАС:
  • ВЕРБАЛЬНО оцінюються УСІ ПРЕДМЕТИ, в тому числі інваріантної складової.
  • Підсумкова перевірка в 1 класі включає ЛИШЕ підсумкові контрольні роботи в кінці навчального року, жодних тематичних перевірок.
  • 2 КЛАС:
  • ВЕРБАЛЬНО можуть оцінюватися УСІ ПРЕДМЕТИ, але виключно за рішенням педагогічної ради навчального закладу.
  • Недопустимою є заміна оцінок іншими зовнішніми атрибутами (зірочками, квіточками, прапорцями тощо).

ВИДИ ПЕРЕВІРОК

  • Поточну перевірку проводять індивідуально або фронтально в усній чи письмовій формі систематично в межах кожної теми, визначеної навчальною програмою. Вона передбачається учителем/учителькою під час підготовки до кожного уроку і знаходить своє відображення у поурочних планах (конспектах) уроків. Поточна перевірка може здійснюватись у формі короткотривалої (10-15 хвилин) самостійної письмової роботи, яка охоплює певну частину навчального матеріалу. Як правило, вона носить діагностичний характер.
  • Підсумкова перевірка у 1 класі передбачає підсумкові контрольні роботи у кінці навчального року (контрольне списування, комбінована контрольна робота з математики та індивідуальна перевірка навички читання вголос і розуміння прочитаного).
  • Підсумкова перевірка у 2-3 класах передбачає тематичну перевірку, у 4 класі тематичну перевірку та підсумкові контрольні роботи у кінці навчального року (з навчальних предметів, що визначені Міністерством освіти і науки України для державної підсумкової атестації).
  • Тематична перевірка здійснюється у формі тематичної контрольної роботи після опанування програмової теми/розділу (2-4 класи). У разі, коли тему/розділ розраховано на велику кількість годин, її/його розподіляють на логічно завершені частини – підтеми/підрозділи. Якщо ж програмова тема/розділ невелика/ий за обсягом, то її/його об’єднують з однією або кількома наступними темами/розділами.

ОЦІНЮВАННЯ 2-4 КЛАСІВ

  • ЗА 12-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ оцінюються:
  • «Мова»;
  • «Літературне читання»;
  • «Математика»;
  • «Природознавство»
  • « Іноземна мова »
  • ВЕРБАЛЬНО оцінюються:
  • «Інформатика»;
  • «Музичне мистецтво»;
  • «Образотворче мистецтво»;
  • «Основи здоров’я»;
  • «Фізична культура»;
  • «Я у світі»;
  • «Трудове навчання».

НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ

  • НЕ ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ
  • тематичні перевірки (контрольні роботи) та підсумкове оцінювання за тему
  • з предметів:
  • «Інформатика»;
  • «Музичне мистецтво»;
  • «Образотворче мистецтво»;
  • «Основи здоров’я»;
  • «Фізична культура»;
  • «Я у світі»;
  • «Трудове навчання».

ОКРЕМО ОЦІНКА ЗА ВЕДЕННЯ ЗОШИТІВ НЕ СТАВИТЬСЯ, ВІДПОВІДНО У ЖУРНАЛІ НЕ ФІКСУЄТЬСЯ.

  • Охайність зошита та культура оформлення письмових (поточних та контрольних) робіт (дата, назва та вид роботи, розміщення завдань на сторінці) і наявність роботи над помилками враховується під час оцінювання кожної роботи.
  • Кожна письмова робота, виконана учнем початкових класів в зошитах (у т. ч. в зошитах з друкованою основою, за наявності) перевіряється до наступного уроку.

ПЕРЕЛІК КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ 1 КЛАС, ІІ СЕМЕСТР

  • Дата прове-дення
  • При-мітка
  • Навчання грамоти
  • 1.
  • Контрольна робота: читання вголос
  •  
  •  
  • 2.
  • Контрольна робота: списування
  •  
  •  
  • Математика
  • 3.
  • Підсумкова контрольна робота
  •  
  •  

ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК РОБІТ З ПІДСУМКОВОЇ ПЕРЕВІРКИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

  • Вид перевірки
  • 1 клас
  • 2 клас
  • 3 клас
  • 4 клас
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ
  • Читання*
  • 1
  • Списування
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • Диктант
  • 2
  • 1
  • 1
  • 2
  • 1
  • 2
  • Перевірка мовних знань і вмінь
  • 1
  • 2
  • 1
  • 2
  • 1
  • 2
  • 1
  • 1
  • Діалог (усно або письмово)**
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • 1
  •  
  • 1
  •  
  • 1
  • Загальна к-сть перевірок за семестр
  • 2
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 6

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯ

  • Підсумкове оцінювання здійснюється за тему, семестр, рік.
  • Підсумкове оцінювання за тему з навчальних предметів «Українська мова», «Літературне читання», «Іноземна мова», «Мова національної меншини», «Математика», «Природознавство» здійснюється з урахуванням усіх поточних оцінок, отриманих під час вивчення розділу/теми (підтеми), та оцінки за тематичну контрольну роботу.
  • Підсумкове оцінювання за тему з навчальних предметів «Я у світі», «Основи здоров’я», «Трудове навчання», «Образотворче мистецтво», «Музичне мистецтво», «Мистецтво», «Фізична культура», «Інформатика» не проводиться.
  • Підсумкове оцінювання за семестр здійснюється на основі результатів тематичного оцінювання з урахуванням динаміки рівня навчальних досягнень учня/учениці.
  • Підсумкове оцінювання за рік здійснюється на основі семестрових оцінок також з урахуванням динаміки рівня навчальних досягнень учня/учениці. Перевірка графічних навичок у 2-4 класах здійснюється з урахуванням форми, розміру, нахилу, поєднання літер; культури оформлення письмової роботи. Окрема оцінка за графічні навички не ставиться.

Зведений перелік робіт для підсумкових перевірок, які проводяться в 2-4 класах з літературного читання

  • Вид перевірки
  • 2 клас
  • 3 клас
  • 4 клас
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ
  • сем.
  • сем.
  • сем.
  • сем.
  • сем.
  • сем.
  • Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6
  • -
  • -
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі № 1, № 2, № 5, № 6
  • 2
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3
  • 1
  • -
  • 1
  • -
  • 1
  • -
  • Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7
  • 1
  • -
  • 1
  • -
  • 1
  • Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
  • 1
  • Загальна кількість перевірок за семестр
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
  • 5

2 клас, І семестр

  • Навчальний предмет
  • і вид перевірки
  • Дата прове-дення
  • При-мітка
  • Математика
  • 1.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 2.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 3.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 4.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • Природознавство
  • 1.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 2.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 3.
  • Контрольна робота
  •  
  •  

2 клас, ІІ семестр

  • Навчальний предмет
  • і вид перевірки
  • Дата провед.
  • При-мітка
  • Математика
  • 5.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 6.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 7.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 8.
  • Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант)
  •  
  •  
  • Природознавство
  • 4.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 5.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 6.
  • Контрольна робота
  •  
  •  

3 клас, І семестр

  • Навчальний предмет
  • і вид перевірки
  • Дата прове-дення
  • При-мітка
  • Математика
  • 1.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 2.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 3.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 4.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • Природознавство
  • 1.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 2.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 3.
  • Контрольна робота
  •  
  •  

3 клас, ІІ семестр

  • Навчальний предмет
  • і вид перевірки
  • Дата провед.
  • При-мітка
  • Математика
  • 5.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 6.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 7.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 8.
  • Контрольна робота: усні обчислення (математичний диктант)
  •  
  •  
  • Природознавство
  • 4.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 5.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 6.
  • Контрольна робота
  •  
  •  

4 клас, І семестр

  • Навчальний предмет
  • і вид перевірки
  • Дата прове-дення
  • При-мітка
  • Математика
  • 1.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 2.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 3.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 4.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • Природознавство
  • 1.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 2.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 3.
  • Контрольна робота
  •  
  •  

4 клас, ІІ семестр

  • Навчальний предмет
  • і вид перевірки
  • Дата провед.
  • При-мітка
  • Математика
  • 5.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 6.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 7.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 8.
  • Контрольна робота: усні обчис-лення (математичний диктант)
  •  
  •  
  • 9.
  • Державна підсумкова атестація
  •  
  •  
  • Природознавство
  • 4.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 5.
  • Контрольна робота
  •  
  •  
  • 6.
  • Контрольна робота
  •  
  •  

Поточна перевірка, 1 клас

  • Аудіювання проводиться в процесі формування в учнів умінь слухати й розуміти усне мовлення. Орієнтовний обсяг тексту на кінець навчального року 70-90 слів.
  • Уміння читати текст здійснюється на текстах типу букварного. Перевірка має діагностичний характер з метою визначення сформованості умінь читати. При оцінюванні сформованості уміння читати беруться до уваги: спосіб читання (складами, цілими словами); правильність читання і розуміння прочитаного.
  • Для перевірки виявлення розуміння прочитаного учневі пропонується не більше 3 запитань.
  • Перевірка уміння читати напам’ять 1 віршова-ного твору у І семестрі та 2-х – у ІІ семестрі.

Перевірка діалогу

  • У 1 класі учням пропонується відтворити в особах прослуханий діалог;
  • у 2-4 класах – пропонується побудувати діалог з однокласником на задану тему, за життєвою ситуацією, картиною, прочитаним твором, переглянутою передачею тощо.
  • Усний або письмовий діалог проводять у 2-4 класах у кінці вивчення теми «Речення».
  • Письмова перевірка передбачає запис діалогу без використання слів автора. Грамотність письмового діалогу перевіряється, але не оцінюється

Обсяги утворених усних діалогів:

  • Обсяги утворених усних діалогів:
  • у 2 класі 3-4 репліки одного учасника/учасниці розмови;
  • в 3 класі 4-5 реплік одного учасника/учасниці розмови;
  • у 4 класі 5-6 реплік одного учасника/учасниці розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул).
  • Обсяги письмових діалогів:
  • у 2 класі 3 репліки одного учасника/учасниці розмови;
  • в 3 класі 4 репліки одного учасника/учасниці розмови;
  • у 4 класі 5 реплік одного учасника/учасниці розмови (з урахуванням вступних і прикінцевих етикетних формул).

Перевірка переказу

  • Уміння усно переказувати текст:
  • у 1 класі на текстах букварного типу;
  • у 2 класі – тексти обсягом 40-50 слів.
  • Уміння усно та письмово переказувати текст:
  • у 3 класі обсягом 50-70 слів;
  • у 4 класах – тексти обсягом 70-90 слів.
  • Письмовий переказ рекомендується проводити в 3-4 класах у кінці вивчення теми «Текст».
  • За письмовий переказ ставлять дві оцінки – за зміст і грамотність.

Перевірка твору

  • У 1 класі – усний твір-розповідь – 3-4 речення.
  • У 2 класі – усний твір-розповідь – 4-5 речень.
  • У 3 класі – усний та письмовий твір – 5-6 речень.
  • У 4 класі – усний та письмовий твір – 6-7 речень.
  • За письмовий твір у робочий зошит ставлять дві оцінки – за зміст і грамотність.
  • Якщо учитель приймає рішення фіксувати поточну оцінку за письмовий твір у журналі, то ставиться оцінка тільки за зміст.

Підсумкова перевірка, 1 клас

  • Вміння читати - обсяг текстів: 60-90 слів на кінець навчального року.
  • Списування тексту - враховують грамотність, правильність написання літер та їх поєднання і культуру оформлення письмової роботи.
  • Підсумкова контрольна робота з математики
  • Результати перевірки фіксують у характеристиці навчальних досягнень учня, що зберігається в його особовій справі.

Оцінювання диктанту та списування

  • За диктант та списування виставляють одну оцінку.
  • При оцінюванні диктантів та списування доцільно брати до уваги грамотність і культуру оформлення письмової роботи.

Норми оцінювання списування та диктанту

  • Рівень навч. досягнень учн.
  • Бали
  • Кількість помилок
  •  
  • Початковий
  •  
  • 1
  • 17 і більше
  • 2
  • 14-16 помилок
  • 3
  • 11-13 помилок
  • Середній
  • 4
  • 8-10 помилок
  • 5
  • 5-7 помилок
  • 6
  • 1 негруба та 4 грубих помилки
  • Достатній
  •  
  • 7
  • 2 негрубі та 2 грубі помилки, або 3 грубі
  • 8
  • 2 негрубі та 1 груба
  • або1 негруба та 2 грубі помилки
  • 9
  • 1 негруба та 1 груба помилки
  • Високий
  • 10
  • 2 негрубі помилки
  • 11
  • 1 негруба помилка
  • 12
  • ––

Навичка читання вголос

  • Для читання учневі пропонують незнайомий художній, науково-художній текст обсягом:
  • - у 2 класі – 120-150 слів;
  • - у 3 класі – 180-210 слів;
  • - у 4 класі – 240-270 слів.
  • Після читання вголос учню пропонується усно або письмово виконати завдання на розуміння прочитаного.
  • Якщо перевірка здійснюється після першого перечитування, то виразність не враховується.

Навички читання мовчки

  • у 3-4 класах – в письмовій формі фронтально за показниками: спосіб, темп, розуміння прочитаного.
  • Учні мають прочитати текст мовчки і письмово виконати завдання.
  • Обсяг текстів:
  • - у 2 класі – 170-230 слів;
  • - у 3 класі – 250-310 слів;
  • - у 4 класі – 330-390 слів.

Письмова перевірка досвіду читацької діяльності

  • У 2 класі передбачає первинне ознайомлення учнів із текстом під час читання його вголос учителем. При цьому другокласники мають стежити за читанням по тексту.
  • Учні 3-4 класів читають текст самостійно мовчки або пошепки.
  • Після первинного ознайомлення з текстом, під час його опрацювання учні виконують письмові завдання.
  • Частина письмових завдань у 3-4 класах може проводитись у тестовій формі.

У 2 класі письмова частина роботи передбачає:

  • У 2 класі письмова частина роботи передбачає:
  • 3 завдання з перевірки уміння працювати з літературним твором;
  • 1 творчого завдання.
  • У 3-4 класах:
  • 1 завдання з такого показника досвіду читацької діяльності, як обізнаність з колом дитячого читання;
  • по 2 завдання з таких показників, які практичне засвоєння літературознавчих понять і уміння працювати з літературним твором, дитячою книжкою, довідковою літературою;
  • 1 творчого завдання.

Орієнтовний розподіл поточної перевірки уміння читати напам’ять

  • Вид поточної перевірки
  • 2 кл.
  • 3 клас
  • 4 клас
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ сем.
  • І сем.
  • ІІ сем.
  • Читання напа-м’ять вірш. текстів
  • 2
  • 2
  • 3
  • 2
  • 3
  • 3
  • Читання напам’ять
  • прозових текстів
  • -
  • -
  • -
  • 1 уривок
  • з казки
  • (30-35 слів)
  • 1уривок
  • з казки
  • (35-40 слів)
  • 1уривок з оповідання (35-40 слів)

Аудіювання

  • Учням пропонується прослухати незнайомий текст, орієнтовний обсяг якого:
  • - у 2 класі – 140-160 слів;
  • - у 3 класі – 210-230 слів;
  • - у 4 класі – 280-300 слів.
  • Для письмової перевірки добирають 8 тестових завдань, з яких:
  • - 4 завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне;
  • - 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне.

Підсумкова перевірка в 2-4 класах з літературного читання

  • У кожному класі протягом навчального року проводять по 8 тематичних контрольних робіт, як у письмовій формі на окремому уроці, так і в усній – із виділенням 10-15 хвилин на кожному з певної кількості послідовних уроків.
  • Вид перевірки
  • 2 клас
  • 3 клас
  • 4 кл.
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ
  • І
  • ІІ
  • Навичка читання вголос (усно). Контрольні роботи № 4 і № 8
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • Навичка читання мовчки (письмово). Контрольні роботи № 2 і № 6
  • -
  • -
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • Аудіювання (письмово). Контрольні роботи у 3-4 класах № 1 і № 5; у 2 класі № 1, № 2, № 5, № 6
  • 2
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • Усний переказ прочитаного твору (усно). Контрольна робота № 3
  • 1
  • -
  • 1
  • -
  • 1
  • -
  • Робота з літературним твором (письмово). Контрольна робота № 7
  • 1
  • -
  • 1
  • -
  • 1
  • Підсумкова контрольна робота/ Державна підсумкова атестація
  • 1
  • Загальна к-сть перевірок за семестр
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
  • 5

Математика (оцінювання письмових робіт)

  • Рівень
  • Бали
  • Характеристика навчальних досягнень
  • Початко-вий
  •  
  •  
  •  
  • 1
  • Робота виконувалась, але допущено 12 і більше грубих помилок
  • 2
  • Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 10-11 грубих помилок
  • 3
  • Правильно виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 8-9 грубих помилок
  • Середній
  • 4
  • Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6-7 грубих помилок
  • 5
  • Правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок
  • 6
  • Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки

Математика (оцінювання письмових робіт)

  • Рівень
  • Бали
  • Характеристика навчальних досягнень
  • Достат-ній
  •  
  •  
  • 7
  • Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки
  • 8
  • Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
  • 9
  • Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку
  • Висо-кий
  •  
  • 10
  •  
  • Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку
  • 11
  •  
  • Робота виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або творчого характеру
  • 12
  •  
  • Робота виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної складності або творчого характеру

Зведений перелік тематичних перевірних робіт

Перевірка навички усних обчислень

  • Її здійснюють один раз за семестр у письмовій формі (математичний диктант, робота на картках тощо).
  • Обсяг цієї роботи має містити не більше 12 арифметичних операцій.
  • Тривалість цієї роботи учитель визначає зважаючи на контингент класу, але не більше 25 хвилин.

Природознавство

  • Підсумкова перевірка здійснюється письмово у формі тематичної контрольної роботи в кінці вивчення теми (2-4 кл.).
  • Протягом навчального року передбачається 6 тематичних контрольних робіт (по 3 роботи у кожному семестрі).
  • Тематична контрольна робота може бути: комбінованою, що включає завдання з кожного об’єкта, що підлягає підсумковій перевірці; тестовою, що складається із тестових завдань закритого і відкритого типів.

ВИМОГИ ДО КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ В 2 КЛАСІ З ПРИРОДОЗНАВСТВА

  • Добирають 6 завдань – по 1 завданню з кожного об’єкта: підкреслити певне слово, дати коротку відповідь на запитання, з’єднати поняття із відповідним малюнком тощо.
  • Контрольна робота не передбачає розгорнутих відповідей.
  • Тестові роботи складаються з 3 завдань закритого типу з вибором однієї відповіді з трьох пропонованих варіантів і 2 завдань відкритого типу.

Природознавство 3-4 клас

  • Контрольні роботи можуть бути комбіновані або тестові.
  • Вони формуються та оцінюються за окремими вимогами.
  • Для підсумкової перевірки можуть готуватись контрольні роботи з іншими підходами до структурування і комбінування завдань, але з обов’язковим дотриманням вимог до навчальних досягнень учнів, зазначених у чинній програмі з навчального предмета.

Нормативна документи

  • Лист МОН України № 1/9-296 від 09.06.2016 року «Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів»
  • Наказ Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».
  • Наказ МОН України від 19.08.2016 №1009 «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи».
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. №1/9-437 «Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах».
  • Лист Міністерства освіти і науки України від 06.09.2016 №1/9-464 “Щодо надання деяких роз”яснень з організації навчально-виховного процесу у початковій школі”
  • Накази, листи МОН України, оновлені програми на сайтах: Закарпатського ІППО: info@zakinppo.org.ua та
  • http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/pochatkova-shkola.html.

Каталог: novunu -> doc
novunu -> Закон України "Про освіту" Закон України " Про професійно-технічну освіту" Закон України "Про загальну середню освіту" Положення про атестацію професійно-технічних навчальних закладів
novunu -> «Бджолоїдка – Птах року 2013»
novunu -> Про проведення конкурсу «Універсіада з екології та економіки»
novunu -> Корисні поради щодо раціонального використання енергії в побуті Слідкуйте за витратами енергоносіїв!
novunu -> 1. Гроші: необхідність та концепції походження. Розвиток форм вартості
novunu -> Хмельницька районна державна адміністрація
novunu -> Вознюк Тетяна Миколаївна
novunu -> Практикум музичних керівників днз «Вплив музичної діяльності на становлення особистості дитини дошкільного віку»
doc -> Літературне читання, 2-4 класи


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка