Зміст Мета уроку Мотивація навчальної діяльності Актуалізація опорних знань Постановка проблеми Формування знань Формування вмінь Підбиття підсумків уроку Математична цікавинка Домашнє завдання 10. Список використаних джерел Мета уроку



Скачати 13,64 Kb.
Дата конвертації23.11.2018
Розмір13,64 Kb.
  • 10 клас, геометрія, академічний рівень

Зміст

  • 1. Мета уроку
  • 2. Мотивація навчальної діяльності
  • 3. Актуалізація опорних знань
  • 4. Постановка проблеми
  • 5. Формування знань
  • 6. Формування вмінь
  • 7. Підбиття підсумків уроку
  • 8. Математична цікавинка
  • 9. Домашнє завдання
  • 10. Список використаних джерел

Мета уроку:

  • навчальна: формувати в учнів уявлення про взаємне розміщення двох площин у просторі, про паралельні прямі й ознаку паралельності двох площин;
  • розвивальна: розвивати інтелект учнів, уміння аналізувати, класифікувати;
  • виховна: виховувати розуміння ролі математики в житті, розуміння важливості математичних знань.

Мотивація навчальної діяльності

  • „Паралельність прямих і площин” – розділ стереометрії, який має велике практичне значення. Його можна назвати „будівельною геометрією”. Справді, в будівлях міжповерхові перекриття паралельні між собою, а стіни паралельні і перпендикулярні між собою.

Актуалізація опорних знань

  • Закінчіть речення:
  • Якщо дві різні площини мають хоча б одну спільну точку, то …
  • Дві площини або перетинаються, або …
  • Якщо пряма паралельна площині, то …
  • 11/22/18

Постановка проблеми

  • Поясніть, як тролейбусні дроти розміщені відносно площини землі. Чому?

Формування знань

  • Взаємне розміщення двох площин у просторі
  • мають спільні точки не мають спільних точок
  • (перетинаються по прямій) (паралельні)
  • 11/22/18

Дві площини називаються паралельними, якщо вони не перетинаються.

  • Дві площини називаються паралельними, якщо вони не перетинаються.
  • Паралельні площини у природі
  • 11/22/18

Паралельні площини у техніці

  • 11/22/18

Паралельні площини у побуті

  • 11/22/18

Паралельні площини в архітектурі

  • 11/22/18

Ознака паралельності площин

  • Якщо дві прямі, що перетинаються, однієї площини відповідно паралельні двом прямим другої площини, то ці площини паралельні.
  • 11/22/18

Доведення від супротивного

  • Дано: a1  ; а2  ; a1 a2 =А;
  • b1   ; b2  ; a1 || b1; а2 || b2.
  • Довести:  || .
  • 11/22/18
  • Доведення
  • Припустимо, що  і  … по с. Оскільки a1 || b1, то а1 || , отже, а1 … с. Оскільки а2 || b2, то а2 || , отже, а2 … с. Через точку А проходять дві прямі а1 і а2, які … с, що суперечить аксіомі паралельності. Отже,  … .
  • Задачі за готовими рисунками
  • У кубі назвіть площину, паралельну:
  • а) площині АА1В1;
  • б) площині В1С1С;
  • в) площині MNK,
  • де M – середина AD;
  • N – середина DC;
  • K – середина DD1.
  • 11/22/18
  • Формування вмінь
  • Задачі за готовими рисунками
  • 2. Визначте, чи
  • паралельні площини:
  • а) АBВ1 i CC1D1;
  • б) AВ1С i AСD1;
  • в) MNK i ACD1.
  • 11/22/18

Письмові вправи

  • Самостійно
  • 1. Паралелограми ABCD i ABC1D1 не лежать в одній площині. Доведіть паралельність площин DAD1 i CBC1.
  • 2. Через пряму а, паралельну площині , проведіть площину , паралельну .
  • 11/22/18

Письмові вправи

  • Колективно
  • 3. Доведіть, що через точку поза даною площиною можна провести площину, паралельну даній, і тільки одну.
  • Примітка. З доведеного факту випливає, що дві площини, паралельні третій, паралельні між собою.
  • 11/22/18

Підбиття підсумків уроку

  • Запитання до класу:
  • Сформулюйте ознаку паралельності площин.
  • Де можна використати дану ознаку?
  • 11/22/18

Нідерландський художник Мауріц Ешер, творить у напрямку " імпоссібілізм ". Це такий художній жанр, який зображує фігури і будови, які не можуть існувати фізично. Тому і назва стилю така, від англ. impossible - неможливе.

  • Нідерландський художник Мауріц Ешер, творить у напрямку " імпоссібілізм ". Це такий художній жанр, який зображує фігури і будови, які не можуть існувати фізично. Тому і назва стилю така, від англ. impossible - неможливе.
  • Математична цікавинка
  • Варто відзначити, що роботи Мауріца Ешера є найбільш улюбленими серед математиків. Дотепне осмислення логічних і пластичних парадоксів, в поєднанні з віртуозною технікою справляє сильне враження.

До вашої уваги надаються роботи художника з математичним складом розуму - Мауріца Ешера. Дивовижні приклади того, як живопис переходить в інший вимір.

  • До вашої уваги надаються роботи художника з математичним складом розуму - Мауріца Ешера. Дивовижні приклади того, як живопис переходить в інший вимір.
  • "Сходження і спуск"
  • "Сходження і спуск"
  • "Інший світ"
  • "Водоспад"
  • "Вавилонська вежа"
  • "Неможливий дім"
  • "Неможливий куб"

Домашнє завдання

  • Вивч. таблицю, ознаку паралельності площин;
  • [2]: §6, №№ 237, 241.
  • 11/22/18

Список використаних джерел:

  • Література:
  • Геометрія. 10 клас. Академічний рівень: Розробки уроків / Т.Л. Корнієнко, В.І. Фіготіна. – Х.: Видавництво “Ранок”, 2010. – 272 с. (книга одного автора).
  • Геометрія: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. : академічний рівень / М.І. Бурда, Н.А. Тарасенкова. – К. : Зодіак-ЕКО, 2010. – 176 с. (книга двох авторів).
  • Геометрія: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закл. : профіл. рівень / Г.П. Бевз, В.Г. Бевз, Н.Г. Владімірова, В.М. Владіміров. – К. : Генеза, 2010. – 232 с. (книга чотирьох авторів).
  • 11/22/18

Інтернет-ресурси:

  • Інтернет-ресурси:
  • 1. http://ukrefs.com.ua
  • 2. http://www.danidar.ru
  • 3. https://www.google.com.ua
  • 4. http://litcult.ru



Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка