«Знайомство зі скрипкою, комплексний розвиток скрипаля початківця»




Скачати 34,48 Kb.
Дата конвертації02.12.2018
Розмір34,48 Kb.
План-конспект відкритого уроку

24.12.2016 р.
Викладач по класу скрипки - Ніконова Л.І.

Концертмейстер - Зеленська В.М.

Учні - Модлик Назар (0 кл.)

Науменко Катерина (1кл.)



Тема: «Знайомство зі скрипкою, комплексний розвиток

скрипаля - початківця».
Тип уроку: Традиційний, змішаний.

Мета: Підготувати дітей до подальшого навчання в ШЕВ, допомогти їм

оволодіти ключовими навичками гри на скрипці в захоплюючій для

них формі.

Завдання:

Освітні: Розбір всіх частин скрипки, знайомство з нотною грамотою,

прилучення до високих духовних цінностей на ранньому етапі

естетичного розвитку;
Виховні: Формування інтересу до занять на скрипці, уваги до активної

творчості, емоційної чуйності музичного матеріалу;


Розвиваючі: Розвиток базових музичних здібностей дитини (пам'яті, слуху,

почуття ритму). Розвиток основних музичних жанрів (пісня,

танець, марш).
Основні етапи уроку:

1.Організаціонний етап:

- емоційне налаштування;

- повідомлення теми і плану уроку.
2. Етап перевірки знань учня:

- використання різних методів перевірки домашнього завдання і всебічних

знань;

- залучення за допомогою спеціальних завдань до активної участі;



- створення атмосфери важливості роботи.

3.Етапи засвоєння нових знань:

- етап перевірки розуміння нового матеріалу;

- етап закріплення.
Методи навчання:

- облік індивідуальних особливостей і психологічних можливостей кожної

дитини;

- доброзичливий клімат на уроках;



- позитивна оцінка будь-якого досягнення учня;

- єдність художнього і технічного розвитку;

- поступова послідовність подачі навчального матеріалу;

- застосування індивідуального підходу до учня;

- виховання вільної та природної постановки у початківця – скрипаля.
Методичні рекомендації:

Психологічні особливості дітей 6-7 років такі, що одночасно з інтелектуальним розумінням оточуючого їх світу вони вимагають так званого «емоційного насичення».

Подібний емоційний комфорт дітям можуть забезпечити уроки в ігровій формі, які включають в себе різноманіття видів діяльності: гра на інструменті, спів, слухання музики, творча імпровізація, малювання і т.д. Дитина знайомиться зі світом музики в доступній для нього формі.
Засоби навчання:

Скрипка, смичок, фортепіано, каніфоль, пульт.


Музичний матеріал:

- Л.Гуревич, Н.Зіміна «Скрипкова азбука».



Висновок:

В процесі занять навчання грі на скрипці в нерозривній єдності вирішуються загально, навчальні, виховні завдання раннього розвитку дитини. Тут враховуються його вікові особливості, відбувається розвиток емоційної чуйності. Такі комбіновані уроки сприяють розвитку співочих навичок, музичного слуху,почуття ритму, музичної пам'яті, музично - ритмічних рухів. Створення інтересу до інструменту і формування здатності до музикування сприяють ранньої професійної орієнтації майбутніх юних музикантів, що відповідає зростаючим вимогам сучасного музичного світу.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка