Звіт мо вчителів початкових класів Луганської зош І-ІІІ ст. Працюємо І живемо на благо України, Плекаємо майбутнє кожного із нас. Запалюємо бажання вчитись І творити І відкривати нове, заходячи у клас. Т. Лук’яненко




Скачати 11,49 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір11,49 Kb.

Звіт МО

вчителів початкових класів



Луганської ЗОШ І-ІІІ ст.

Працюємо і живемо на благо України, Плекаємо майбутнє кожного із нас. Запалюємо бажання вчитись і творити І відкривати нове, заходячи у клас.

Т.Лук’яненко

ПРОБЛЕМА МО: Вивчення і впровадження в практику початкової школи інтерактивних методів і комп’ютерної техніки.

Сьогодні провідну роль у теорії та практиці освітньої діяльності педагога відіграє методичне об’єднання.

Воно має на меті поліпшення науково- теоретичної та методичної підготовки вчителів.

Соціально -педагогічна компетентність педагога передбачає вміння розуміти можливості та потреби кожної дитини. Саме тому методична робота повинна бути максимально гнучкою і сприяти підвищенню інноваційного потенціалу педагогів. Тому у роботі з педагогами використовуємо таки форми роботи:

Борусан Валентина Володимирівна Вчитель І категорії Має Подяку, Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.

Валентина Володимирівна у своїй діяльності найперспективнішою вважає - гру.

Гра не лише дарує радість і захоплення дитині, а й надає учителю можливість привернути увагу і досить тривалий час підтримувати учнів до важливих і складних завдань.
  • ПРОБЛЕМА: «Використання інтерактивних методів у початкових класах».

Мандрівка у світ квітів.

У фантазії, в уяві зріють образи яскраві.

Лотиш Ольга Михайлівна Вчитель І категорії, відзнака Відмінник освіти. Подяка, Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.

Ольга Михайлівна у своїй діяльності провідною вважає - диференціацію.

Спираючись на досвід Логачевської С.П. пропонує посильні сприятливі умови для розвитку і навчання кожного учня, враховує загальну готовність дітей до навчання та до засвоєння конкретного матеріалу.

ПРОБЛЕМА: «Диференціація та інтерактивні методи в системі особистісно-зорієнтованого навчання».

Вивчаємо історію рідного краю.

Герої Петрівщіни.

Міщаніна Юлія Григорівна Вчитель вищої категорії. Грамота Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації. Грамота міністерства освіти України.

Юлія Григорівна на своїх уроках впроваджує елементи інноваційних методів та технологій роботи, спрямованих на розвиток пізнавальної активності учнів таких як: ФОМ (ейдетика), інтерактивні методи, робота в групах та парах.

ПРОБЛЕМА: «Використання елементів інноваційних технологій у навчально-виховному процесі».

Ейдетика на уроці читання.

Використання сорбонок на уроці математики

Філіпова Світлана Миколаївна Вчитель І категорії. Подяка, Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації.

ПРОБЛЕМА: «Особистісно-орієнтований підхід до навчання молодших школярів з використанням інформаційних технологій та комп’ютерної техніки».

Виховання патріотизму. Біля Братської могили с.Луганка.

Проектна діяльність. Готуємо проект до Свята Мами.

Світлана Миколаївна в центрі навчання і виховання вважає особистість дитини. Спрямовує пізнавальний інтерес на самостійне розв’язання проблемного питання. Створює проблемні ситуації, дає учням змогу працювати зацікавлено, активно. Є учасником творчої групи Баканьової С.В.

Зусилля МО вчителів початкових класів спрямовано на творчий пошук: кожен працюючи над власною проблемою прагне урізноманітнювати модель уроку, постійно вдосконалюючи його технологію.

Створення ситуацій успіху

Драматизація та інсценізація

Інтерактивні технології

Конкурси малюнків

Свято квітів

Свято врожаю

екскурсії

спостереження

прогулянки

Милування природою

ПОЗАКЛАСНІ ЗАХОДИ



Моніторинг рівня навчальних досягнень учнів початкових класів (2-4 класи)

Діяти, творити - значить жити.



Вернісаж методичних знахідок спрямований на активний обмін ідеями, думками, педагогічними знахідками.

Членами МО була упорядкована збірка «Перший урок - сходинка до світу знань» в цю збірку увійшли розробки перших уроків для учнів 1-4 класів.

Знайомство з методичними новинками.

Презентація ширм: «Природа - джерело краси і добра», «Виховуємо творчу особистість»

Працюємо за спадщиною Сухомлинського. Творчі надбання вчителів початкових класів.

РОБОТУ ШМО БУДЕ СКОРЕГОВАНО НА:
  • формування потреб та мотивів самопізнання;
  • пропагування пед.досвіду творчих вчителів школи, району, зокрема відвідуванням відкритих уроків та позакласних заходів;

Учити важко, а учитися ще важче.

Але не мусиш зупинятись ти.

Як дітям віддаси усе найкраще,

Той сам сягнеш нової висоти.

М.Сингаївський

ДОСЯГТИ ПОТРІБНОГО РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ МОЖЛИВО ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, ПОБУДОВАНИХ НА ІНТЕРАКТИВНИХ ФОРМАХ РОБОТИ, ЩО РОЗВИВАЮТЬ ТВОРЧІ Й ДОСЛІДНИЦЬКІ НАВИЧКИ.


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка