Звіт про роботу з обдарованими дітьми вчителів початкових класів Протягом І семестру вчителі початкових класів проводили роботу з обдарованими дітьми



Скачати 57.21 Kb.
Дата конвертації28.10.2018
Розмір57.21 Kb.
ТипЗвіт
Звіт

про роботу з обдарованими дітьми

вчителів початкових класів

Протягом І семестру вчителі початкових класів проводили роботу з обдарованими дітьми.

Вчителі Лапко Л.О.( 3 клас) та Ференець М.В. (4 клас) готували учнів до участі в районному конкурсі з української мови імені П.Яцика. Учениця 3 класу Спересенко В. зайняла ІІ місце.

Учні початкових класів приймали активну участь у Всеукраїнських конкурсах «Колосок» (Спересенко І.(2-А клас), Іванова Д., Матвієнко В., Немазана С. (2-Б клас), Спересенко В., Фіртич А., Міронов Д., Шаповалова А.(3 клас)) та «Бобер» (Спересенко І.(2-А клас), Матвієнко В., Іванова Д.(2-б клас), Спересенко В.(3 клас).

Учениця 3 класу Фіртич А. зайняла І місце у районному конкурсі «Родзинка».

Звіт

про самоосвіту

вчителя початкових класів

Бабки С.В.

У І семестрі працювала над проблемою «Формування життєвих компетентностей на уроках математики через використання елементів диференційованого начання».

Опрацювала зміни до нової програми, нові критерії оцінювання, відеоматеріали, хрестоматію дитячої літератури, книгу С.П. Логачевської «Дійти до кожного учня», посібник «Розвиток критичного мислення у навчанні різних предметів».

Обдарований учень Спересенко Іван приймав участь у грі «Бобер», «Колосок», командир класу – згуртовує колектив, користується авторитетом. Щурик Анастасія брала участь у грі «Бобер», «Колосок», швидко читає та проявляє гарні успіхи у навчанні.



Звіт

про самоосвіту

вчителя початкових класів

Ференець М.В.

Протягом І семестру 2016-2017 н. р. працювала над проблемним питанням «Розвиток розумових здібностей молодших школярів засобами І КТ», я намагалася впроваджувати в навчальний процес інтерактивні технології навчання. Вважаю, що інтерактивні методи навчання сьогодні можуть вирішити проблему підвищення ефективності уроку, виховання естетично розвиненої особистості.

Ставила перед собою мету – створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчує свою успішність, інтелектуальну спроможність.

На початку навчального року опрацювала оновлені навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів початкових класів. Дотримувалася нових критерій оцінювання.

Навчання і виховання завжди ідуть поруч, вони не можливі одне без одного.

Звіт

про самоосвіту

вчителя початкових класів

Ковпак З.І.

У І семестрі працювала над проблемним питанням «Використання інтерактивних технологій для розвитку ключових компетентностей молодших школярів».

Вирішуючи дане питання на уроках впроваджую інтерактивні технології навчання, а саме: читання в парах, групах, дискусія в групах над прочитаним текстом, мислення в парах – обговорення, передбачення, «бронування»(технологія критичного мислення), виготовила роздатковий дидактичний матеріал з навчання грамоти.

З метою самоосвіти опрацювала зміни до навчальних програм(оновлених), нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, переглянула відеоролики на платформі «Едера» (застосування методик критичного мислення), та хрестоматію дитячої літератури. Регулярно цікавлюсь новими ідеями колег у школі, ознайомлююсь з новинами на сайті МО України, відділу освіти та інших інтернет-ресурсів.



Звіт

про самоосвіту

вчителя початкових класів

Бокової В.В.

Протягом І семестру 2016-2017 н. р. працювала над проблемою «Використання інтерактивних технологій для розвитку життєвих компетентностей учнів».

Для вчителів І ступеня навчання рекомендую використовувати: 
- створення вчителем на кожному уроці комфортного, творчого мікроклімату для всіх суб’єктів навчально-виховного процесу; 
- знання індивідуальних особливостей учнів, їх вдосконалення і розвиток
- вчитель не повинен нав’язувати свою думку, утримуватись стереотипів; 
- застосовування в роботі інтерактивних методів навчання, розвивальні вправи на розвиток творчих здібностей, дидактичні ігри; 
- заохочування і підтримування самостійності, старанності; 
- систематизування дитячих творчих робіт у тематичні збірки, проводити презентації творчих особистостей.

Опрацювала зміни до навчальних програм(оновлених), нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. А також переглянула відеоматеріали – застосування методик критичного мислення, хрестоматію дитячої літератури.



Звіт

про роботу ШМО

вчителів початкових класів

за І семестр 2016-2017 н. р.

Протягом І семестру МО вчителі початкових класів працювало над проблемою «Компетентнісно орієнтований підхід до навчання та виховання учнів початкової школи».

На першому засіданні були опрацьовані зміни до навчальних програм початкової школи та нові програми, Нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів, Типове положення про атестацію педпрацівників, Пояснювальні записки до кожного предмета.

На другому засіданні обговорили відкритий урок з літературного читання у 3-му класі вчителем Лапко Л.О. та познайомилися з методами та засобами ейдетики, які презентувала Лапко Л.О.

Між засіданнями переглянули та опрацювали відеоматеріали «Методичні рекомендації до оновлених програм з української мови, літературного читання та математики», нову хрестоматію дитячої літератури для учнів початкових класів.

Вчителі МО приймали участь у роботі районного МО, семінарів.

Вчителі Лапко Л.О.(3 клас) та Ференець М.В.(4 клас) готували учнів до Всеукраїнського конкурсу з української мови імені П.Яцика. Учениця 3 класу Спересенко В. зайняла ІІ місце.

Велась активна підготовка до Свята Миколая та Новорічного свята.

Учні початкових класів були учасниками Всеукраїнських конкурсів «Колосок», «Бобер».

Звіт

про самоосвіту

вчителя початкових класів

Лапко Л.О.

Протягом І семестру працювала над проблемою «Розвиток мислення, пам’яті, мовлення і уяви молодших школярів засобами ейдетики».

На початку семестру опрацювала зміни до навчальних програм та нові програми початкової школи, Нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів. Пояснювальні записки до навчальних предметів.

У листопаді провела відкритий урок з літературного читання.

Приймала участь у роботі районного МО та творчої групи з ейдетики на базі Головківської ЗШ.

Опрацювала відеоматеріали «Методичні рекомендації до оновленої програми з української мови, літературного читання та математики».



Готувала учнів до участі у Всеукраїнському конкурсі з української мови імені П.Яцика. (Спересенко В. ІІ місце)

Учні 3 класу приймали участь у Всеукраїнському конкурсі «Колосок» та «Бобер».
Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка