Звіт про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Старокостянтинів на 2011 р



Сторінка1/4
Дата конвертації10.06.2018
Розмір0,67 Mb.
ТипЗвіт
  1   2   3   4
Звіт

про виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку м. Старокостянтинів на 2011 р.
У 2011 році виконавчим комітетом міської ради з метою виконання завдань та заходів передбачених у Програмі соціально-економічного та культурного розвитку м.Старокостянтинів на 2011 р, яка затверджена рішенням 5сесії міської ради від 18 березня 2011 року № 9 проводилась робота з суб’єктами господарювання по відновленню роботи та нарощуванню обсягів виробництва промислової продукції, наданих послуг, товарообігу і на цій основі наповнення бюджету та фінансування передбачених заходів.

Проводилася наступна робота:



  • зустрічі з власниками та керівниками бюджетоутворюючих підприємств міста щодо результатів роботи за 2010 рік та визначення перспектив на 2011 рік;

  • зустрічі з власниками ПАТ «Старокостянтинівський завод ковальсько-пресового устаткування», ТОВ «Блок Майстер Україна» для вирішення питання збільшення обсягів виробництва або залучення інших інвесторів;

  • спільно з керівництвом Хмельницької філія КБ «УкрСиббанк» та власниками ЗАТ «Старокостянтинівський хлібозавод» розглядалося питання щодо відновлення роботи підприємства;

  • пошук інвестора для відновлення роботи міні молокозаводу по вул.. Замковій;

  • робота спільно з ТОВ «Каскад Продакшн» по пошуку інвестора для початку будівництва заводу з виробництва згущеної сироватки;

  • вирішення питання по будівництва заводу з виробництва гальванічних елементів (електричних акумуляторів та первиних елементів) ТОВ «Мегатекс індастріал»;

  • спільно із Старокостянтинівською ОДПІ та управлінням Пенсійного фонду України у Старокостянтинівському районі проводилися заходи щодо наповнення бюджету: залучення до сплати платежів суб’єктів господарювання, юридична адреса яких за межами міста;

  • проводилися спільні перевірки робочою групою легалізації «тіньової» зайнятості населення та «тіньової» заробітної плати.

  • створені соціальні аптеки для соціально-вразливих верств населення (ветеранів війни).

Завдяки проведеній роботі за результатами комплексної оцінки соціально-економічного розвитку районів та аналізу динаміки соціально-економічного стану міст обласного значення у 2011 році місто Старокостянтинів посіло 1 місце.

Стійкий економічний розвиток

Зміцнення фінансового стану суб’єктів господарювання

Стан виконання завдань та заходів Програми:

Фінансовий результат (сальдо) від звичайної діяльності до оподаткування підприємств та організацій основного кола звітуючих по місту у 2011 році становить 5586,4 тис.грн. прибутку (загальна сума прибутку – 15716,5 тис.грн., збитку – 10130,1 тис.грн.), при прогнозі 26882,6 тис.грн. прибутку(сума прибутку 27159,6 тис.грн., збитку 277,0 тис.грн.). Від’ємний фінансовий результат (сальдо) отримали: одне будівельне, одне комунальне та два промислових підприємства Основна причина недосягнення прогнозованих показників - збиткова діяльності Старокостянтинівського КП ПТГ «Тепловик» та ДП «Старокостянтинівський молочний завод». Основна причина збиткової діяльності Старокостянтинівського КП ПТГ «Тепловик» - невідповідність тарифів на послуги теплопостачання та підігріву води їх фактичної собівартості. Підприємству рекомендовано підготувати звернення на Національну комісію регулювання ринку комунальних послуг України про перегляд тарифів на послуги підприємства, підготувати розрахунки для відшкодування різниці в тарифах – 19,4 млн.грн..

Причина збиткової діяльності ДП «Старокостянтинівський молочний завод» підвищення цін на сировину, збільшення витрат на оплату праці при сталій вартості виготовленої та реалізованої продукції підприємства. Підприємством вживаються заходу, спрямовані на покращення фінансового стану, зокрема заплановані заходи спрямовані на зменшення енергоспоживання.

З метою аналізу та покращення результатів фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання, закріплення та нарощування позитивних тенденцій у фінансово-господарській діяльності підприємств, недопущення їх збиткової діяльності та нарощування збитків з початку 2011 року відбулося 12 засідань робочої групи з питання відновлення платоспроможності суб’єктів господарювання, на яких заслухано 28 керівників підприємств. Керівникам рекомендовано вживати заходи по ліквідації збитків та виходу підприємств із кризового стану.

З метою відновлення платоспроможності боржника ухвалою Господарського суду Хмельницької області від 03.02.2011 року , справа № 2/95-Б-10 «Про визнання банкрутом Старокостянтиніваського комбінату комунальних підприємств м.Старокостянтинів, Хмельницької області» затверджена мирова угода від 14.01.2011 року укладена Старокостянтинівським комбінатом комунальних підприємств і комітетом кредиторів.

Ухвалою Господарського суду від 31.10.2011 року затверджено мирову угоду від 28.09.2011 року, укладену ПАТ «Старокостянтинівський завод КПУ» та комітетом кредиторів, припинено провадження у справі про банкрутство № 2/5025/586/11.



Проблеми:

  • неповна завантаженість виробничих потужностей промислових підприємств міста;

  • відсутність ефективних механізмів підтримки та стимулювання інвестиційної діяльності через систему оподаткування;

  • невідповідність тарифів на послуги теплопостачання та підігріву води їх фактичної собівартості, не відшкодування з державного бюджету різниці в тарифах.

Виважена податково-бюджетна політика

Стан виконання завдань та заходів Програми:

Станом на 01.01.2012 року до бюджету міста надійшло платежів на суму 123940,6 тис.грн., що становить 99,5% уточнених річних планових показників на 2011 рік та 133,8% до фактичних надходжень відповідного періоду минулого року.

До загального фонду бюджету надійшло 115622,9 тис.грн. (разом з трансфертами), що становить 99,5% уточнених показників розпису доходів на рік та 134,1 % до фактичних надходжень відповідного періоду минулого року, в тому числі:

- власних доходів бюджету міста надійшло 32750,6 тис.грн., що становить 100,0% уточнених показників розпису доходів на рік та 117,1 % до відповідного періоду минулого року.

дотації з державного бюджету надійшло 37165,5 тис.грн., що становить 100,0 % до показників розпису доходів на рік та 109,3 % до минулого року.

субвенцій з Державного бюджету по загальному фонду надійшло 45706,8 тис.грн., що становить 98,8% показників розпису доходів на рік та 188,4% до минулого року.

До спеціального фонду бюджету міста надійшло 8317,7 тис.грн., що становить 99,1 % до річних планових призначень та 129,0% до надходжень минулого року.

У 2011 році видаткова частина загального фонду бюджету міста становить 106981,0 тис.грн. або 98,8% річного плану чи 123% до відповідного періоду минулого року. 96634,8 тис.грн. або 90,3% усіх видатків загального фонду бюджету спрямовано на утримання установ соціальної сфери та соціальні програми, (або 124,6% до відповідного періоду минулого року), в тому числі:

освіта – 36509,0 тис.грн. або 112,7% до відповідного періоду минулого року;

соціальний захист та соціальне забезпечення – 39956,1 тис.грн. або 159% до відповідного періоду минулого року;

культура – 3074,7 тис.грн. або 112,6% до відповідного періоду минулого року;

фізкультура і спорт – 859,1 тис.грн або 116,3% до відповідного періоду минулого року;

охорона здоров΄я – 16235,9 тис.грн або 97,5% до відповідного періоду минулого року.

Видатки бюджету міста на оплату праці становлять 37024,7 тис.грн. на харчування –2039,3 тис.грн. оплата енергоносіїв та комунальних послуг – 6959,7 тис.грн.

Захищенні статті видатків за поточний місяць профінансовано в 10435,0 тис.грн. або 93,9% від загальної суми видатків.

Заборгованість по заробітній платі та нарахуваннях працівників бюджетних установ станом на 01.01.2012 року відсутня.

Розпорядженням міського голови від 10.02.2011 року №67/2011-р затверджено заходи щодо забезпечення виконання у 2011 році показників доходної частини, економного та раціонального використання бюджетних коштів.

Для забезпечення виконання дохідної частини бюджету міста та погашення податкового боргу при міськвиконкомі працює комісія з питань забезпечення своєчасності сплати податків, зборів і обов”язкових платежів до бюджетів всіх рівнів, сплати внесків до Державних фондів, ефективного використання бюджетних коштів та з питань контролю за нарахуванням сум заробітної плати найманим працівникам в розмірах, передбачених законодавством і недопущення заборгованості по виплаті заробітної плати та Робоча група з координації діяльності виконавчого комітету міської ради та міських підрозділів центральних органів виконавчої влади в місті щодо забезпечення податкових та інших надходжень, передбачених Державним бюджетом України.

Станом на 1 січня 2012 року загальна сума податкового боргу (без банкрутів і пені) до бюджетів всіх рівнів по місту Старокостянтинів становить 3600,4 9 тис.гpн.. Заборгованість до Державного бюджету складає 2585,7 тис.грн.. Заборгованість до місцевого бюджету складає 1014,7 тис.грн.. Станом на 01.01.2012 року борг до місцевого бюджету зменшився на 117,9 тис.грн. до 1 січня 2011 року

Проведеним аналізом зростання податкового боргу до державного та місцевого бюджетів виявлено:

Зменшення (збільшення) суми податкового боргу до місцевого бюджету:

- по податку на доходи фізичних осіб борг зменшився за рахунок погашення боргу до бюджету ТОВ «Нарс-Авто» в сумі 107,9 тис.грн., ТОВ «Укртехсервісгаз» в сумі 1,5 тис.грн. та інші. ;

- по платі за землю борг збільшився за рахунок збільшення заборгованості по ЗАТ «Старокостянтинівський хлібзавод» на 10,5 тис.грн, по ПП Поділля-транс на 8,2 тис.грн. та новоствореного боргу по підприємствах Подільське УКБ МОУ в сумі 18,8 тис.грн. і ТОВ «Каскад-продакшн» в сумі 1,3 тис.грн;

- по збору за забруднення навколишнього природного середовища зменшився борг за рахунок списання боргу по військовій частині;

- по податку з власників транспортних засобів зменшився борг за рахунок погашення боргу підприємствами Старокостянтинівська ПШБК в сумі 4,2 тис.грн. і Старокостянтинівською філією «Райавтодор» в сумі 3,2 тис.грн.;

- по місцевих податках і зборах заборгованість збільшилась за рахунок нарахувань по ринковому збору за грудень 2010 року.

Зменшення (збільшення) суми податкового боргу до державного бюджету:

- по ПДВ збільшився борг за рахунок нарахованих сум по ПАТП «МЕГАПОЛІС» в сумі 300,9 тис.грн.

- по податку на прибуток борг зменшився за рахунок зняття з реєстру боржників ВАТ «Металіст» (225,0 тис.грн.).

По військовим частинам не передбачено в кошторисі на 2011 рік суми для погашення податкового боргу (загальна сума податкового боргу 136,3 тис.грн.); по ПП «АРЧ» справи в суді (загальна сума податкового боргу 58,4 тис.грн.); по ПП «Поділля Транс» рахується борг в сумі 149,4 тис.грн., по якому направлені податкові вимоги (самоліквідація).



Проблеми:

  • наявність значної кількості законодавчо встановлених пільг, компенсацій і гарантій населенню, незабезпечених бюджетними ресурсами;

  • втрати бюджету міста в результаті затягування процедури укладання договорів оренди на використання земельних ділянок в межах міста землекористувачами;

  • не використовуються резерви наповнення бюджету міста по орендній платі за землю;

  • нарахування розміру заробітної плати найманим працівникам нижчого законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати та прожиткового рівня.

Створення ефективної системи виконавчих органів ради

Стан виконання завдань та заходів Програми:

З метою підготовки впровадження системи управління якістю сформований перелік адміністративних послуг, що надаються структурними підрозділами виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради.



Підвищення стандартів життя

Поліпшення медичного обслуговування

Стан виконання завдань та заходів Програми:

Жителям міста медичну допомогу надає Центральна районна лікарня на 315 ліжок, міська амбулаторія сімейної медицини на 75 відвідувань, стоматологічна поліклініка на 350 відвідувань, 11 приватних стоматологічних кабінетів.

У 2011 році спостерігається зменшення смертності в працездатному віці – 7,68 на 10 тис. населення (2010 рік – 8,9 на 10 тис. населення.)

В місті відсутня материнська та малюкова смертність в 2009- 2011 р.р.

У 2011 році за рахунок коштів державного бюджету закуплений інкубатор Vizion, вартістю 157,8 тис.грн.

Школа майбутнього батьківства проводиться в жіночій консультації.

Раннє взяття на облік вагітних (до 12 тижнів) – 98,0 %.

Вагітних наглядають лікарі жіночої консультації та акушери ЦРЛ та міської АСМ. У 2011 році виявлено та проліковано 159. захворювань екстрагенітальної патології у вагітних .

Діти міста охоплені 100 % диспансерним наглядом. Перед випискою із пологового відділення дитини повідомляють дільничного педіатра або сімейного лікаря.

2-х разовим УЗО обстеженням до 22 тижнів вагітності охоплено 98,9 % вагітних.

Для пропаганди здорового способу життя проведено 131 лекцію, 6 радіопередач, опубліковано 10 статей у пресі .

Проблеми:


  • відсутність пересувного флюорографа в місті не дає змоги флюорографічно обстежити населення пенсійного віку

  • необхідність завершення реконструкції приміщення пологового будинку та забезпечення апаратурою пологового відділення.

  • недофінансування закладів охорони здоров’я для пільгового медичного забезпечення дітей до року життя.

Пенсійне забезпечення та розвиток соціального страхування

Стан виконання завдань та заходів Програми:

В умовах подальшого реформування пенсійної системи управлінням пенсійного фонду України у Старокостянтинівському районі спільно з виконавчим комітетом Старокостянт синівської міської ради закріплено позитивні тенденції щодо зростання темпів надходження власних коштів, виконання планових показників, якісного адміністрування коштів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Управлінням пенсійного фонду України у Старокостянтинівському районі забезпечено своєчасне призначення, перерахунки та фінансування виплати пенсій.

Кількість пенсіонерів у м.Старокостянтинів становить 8,8 тис.чол. Середній розмір пенсійної виплати на 01 січня 2012 року становить 1010,50 грн. збільшилась відносно 01.01.2011 року на 80,15 грн., або на 108,6%. (на 01.01.2011р. – 930,35 грн.)

У 2011 році призначено 945 та перераховано 105567 пенсій в тому числі 94486 масових та 11081 індивідуальних.

Профінансовано пенсій у розмірі 241,5 млн.грн., збільшилось відносно 01.01.2011 року на 12,8 млн.грн., або на 105,6%

Самозабезпеченість власними коштами станом на 01.01.2012 року становить – 50,3%, відносно 01.01.2011 року збільшилась на 5,8 %.

Станом на 01.01.2012 року недопущено нарощення загальної суми боргу по місту та зменшено її на суму 262,3 тис. грн. (73,4%) до 01.01.2011 року , борг на 01.01.2012 року становить – 723,4 тис.грн. (на 01.01.2011 р. – 985,7 тис.грн.)

Дієвий борг становить- 472,4 тис.грн. або 135,0 %, збільшився на 122,5 тис.грн., борг із страхових внесків економічно-активних платників становить 195,5 тис.грн., або 106,4%,

Борг із сплати єдиного внеску становить 105,5 тис.грн.



Проблеми:

- заборгованість зі сплати страхових внесків до Пенсійного фонду.



Розвиток системи освіти

Стан виконання завдань та заходів Програми:

Мережа закладів освіти є оптимальною, задовольняє запити населення. У місті функціонує 22 заклади освіти : 9 загальноосвітніх навчальних закладів ( 7 загальноосвітніх шкіл І-ІІІ ступенів , гімназія, ліцей), 9 дошкільних навчальних закладів, МНВК, ДЮСШ, МЦДЮТ, СЮТ.

Дошкільною освітою у 2010 році було охоплено 71% дітей, у 2011 році – 80 % дітей. Охоплення дітей п’ятирічного віку дошкільною освітою у 2010 році становило 100 %, у 2011 році – 100 %.

У загальноосвітніх навчальних закладах у 2010 році навчалось 4215 учнів, у 2011 році – 4103 учні.

У дошкільних навчальних закладах здобувало дошкільну освіту у 2010 році – 1455 дітей, у 2011 році – 1562 дитини.

Позашкільною освітою у 2010 році було охоплено 51,7 % дітей, у 2011 році – 52,5%.

У МНВК у 2010 році навчались 1025 учнів, у 2011 році - 1085 учнів.

Забезпечено повний перехід старшої школи на профільне навчання. У 2010, 2011 роках 100 % учнів 8-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів охоплено допрофільною підготовкою, 100% учнів 10-11 класів – охоплено профільним навчанням.

Індивідуальною формою навчання у 2010 році було охоплено 19 учнів, у 2011 році – 21 учень.

Покращилась результативність участі учнів загальноосвітніх навчальних закладів у конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН України, предметних олімпіад.

Забезпечено демократичний, державно-громадський характер управління освітою. Діють громадська рада сприяння розвитку освіти, асоціація батьківської громадськості міста Старокостянтинова, рада старшокласників, де розглядаються питання щодо удосконалення навчально-виховного процесу.

Значно зміцнено матеріальну базу закладів освіти. У 2011 році проведено реконструкції ЗОШ №8, капітальний ремонт покрівлі ДНЗ № 5, поточний ремонт їдальні школи №6, замінено віконні блоки в ДНЗ №1, №7. На стадії завершення ремонт покрівлі у загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7. Відповідно до сучасних вимог оформлено методичні кабінети у загальноосвітніх навчальних закладах.



Проблеми:

- недостатність фінансування галузі освіти для зміцнення матеріально-технічної бази



Подолання бідності та соціальна підтримка населення

Стан виконання завдань та заходів Програми:

Протягом грудня 2011 року порівняно з відповідним періодом 2010 року номінальна заробітна плата одного штатного працівника збільшилася на 27,4% або 478,85 грн. і становила 2227,84 грн., при прогнозі 1828,0 грн.

Станом на 01.01.2012 року заборгованість із виплати заробітної плати по місту відсутня.

Виконавчим комітетом міської ради постійно проводиться робота щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати та погашення заборгованості працівникам підприємств:

- у 2011 році відбулося 17 засідань тимчасової комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати (грошового забезпечення), пенсій, стипендій та інших соціальних виплат та збільшення рівня заробітної плати на яких заслухано 126 керівників підприємств, установ, організацій різної форми власності.

- розпорядженням міського голови від 15.06.2011 року №325\2011-р. «Про заходи з питань легалізації виплати заробітної плати і зайнятості населення в місті у 2011-2012 роках» затверджені заходи щодо легалізації тіньової зайнятості населення міста.

- протягом 2011 року відбулося 17 засідань міської робочої групи зі сприяння легалізації «тіньової» зайнятості населення та «тіньової» заробітної плати, на яких розглядалися питання контролю за нарахуванням сум заробітної плати найманим працівникам в розмірах передбачених законодавством, на яких заслухано 157 керівників;

- щомісячно проводиться моніторинг погашення заборгованості з виплати заробітної плати;

У 2011 році проведено 28 спільних перевірок з державним інспектором праці на підприємствах, установах та організаціях міста різної форми власності по дотриманню законодавства про працю щодо легалізації «тіньової» заробітної плати та «тіньової» зайнятості населення. Списки працюючих без оформлення трудових договорів подані в центр зайнятості, ОДПІ, управлінню пенсійного фонду та державному інспектору праці для контролю. Притягнуто до:

-адміністративної відповідальності – 30 осіб;

- кримінальної відповідольності – 4 особи.

Забезпечено своєчасне призначення всіх видів соціальної допомоги, надання населенню пільг, відшкодування витрат за надані пільги підприємствам-надавачам житлово-комунальних послуг, іншим суб’єктам господарської діяльності.

У 2011 році працівниками виконавчого комітету міської ради було обстежено матеріално-побутові умови інвалідів та малозабезпечених громадян. За результатами обстежень виплачено одноразової матеріальної допомоги: з місцевого бюджету – 173 чол. на суму 48490 грн., з державного бюджету – 10 чол. на суму 3685 грн.

З метою поновлення частково втрачених і ослаблених функцій руху та поліпшення мобільності хворих громадян похилого віку забезпечено: інвалідними візками – 7 чол., милицями – 22 чол., палицями – 26 чол.

Виплачено компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів та компенсації на транспортне обслуговування 77 чол. на суму 11961 грн., компенсації за санаторно- курортне лікування 22 чол. – 4822 грн.

Забезпечено санаторно-курортними путівками 12 чол., учасників бойових дій – 3чол, інвалідів ВВв – 5 чол, інвалідів заг. захворювання -4 чол.

Рішенням виконавчого комітету міської ради від 10.02.2011 року № 83 створено дві соціальні аптеки для соціально вразливих верств населення міста: вул. Ессенська, , вул. К. Острозького, 9.

Проводиться щоквартальний моніторинг забезпечення безперешкодного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Під час проектування, будівництва нових та реконструкції існуючих об’єктів житлового та громадського призначення, передбачається безбар’єрний доступ для осіб з обмеженими фізичними можливостями, за умов дотримання державних будівельних норм.

Забезпечено створення у процесі формування вулично – шляхової, пішохідної та вело – візкової мережі умов для зручного і безпечного переміщення людей з обмеженими фізичними можливостями.

Визначено та встановлено 10 спеціальних місць для паркування транспортних засобів осіб з інвалідністю.

Створено централізований банк даних інвалідів і дітей – інвалідів (ЦБІ), які потребують забезпечення санаторно – курортним лікуванням, спеціальним автотранспортом, технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення, тощо.

Відповідно до медичних показників, інваліди, що перебувають на обліку в управлінні праці та соціального захисту населення виконавчого комітету міської ради забезпечується засобами реабілітації, протезними виробами.

Для забезпечення додаткових гарантій щодо працевлаштування соціально-незахищених громадян Рішенням виконавчого комітету міської ради (від 09.12.2010р. №498) на 2011 рік підприємствами міського підпорядкування заброньовано 34 робочих місця. Протягом 2011 року на обліку в МРЦЗ перебували 516 міських жителів цієї категорії. Працевлаштовані 168 осіб даної категорії, в тому числі на заброньовані робочі місця - 31, на підприємства, вказані в розпорядженні – 32 особи. Рівень використання заброньованих робочих місць становить 94,1%.



Проблеми:

- збереження значної питомої ваги населення з низьким рівнем доходів;

- заниження заробітної плати суб’єктами малого підприємництва;

- нарахування розміру заробітної плати найманим працівникам нижчого законодавчо встановленої мінімальної заробітної плати та прожиткового рівня.



- необхідність удосконалення системи соціальних послуг, підвищення їх якості та ефективності, посилення адресності.

Підтримка сім’ї, дітей та молоді

Стан виконання завдань та заходів Програми:

Протягом 2011 року проводилася робота спрямована на реалізацію у місті держаної молодіжної та сімейної політики шляхом виконання відповідних міських програм .

Чисельність наявного населення міста станом на 01.01.2012 року становила 34994 чол.. У 2011 році народилося 370 чол., померло 345 чол., приріст – 25 чол.

В напрямку створення належних соціально-економічних умов для повноцінного і самодостатнього функціонування сім'ї та виховання дітей виконувалася міська програма підтримки сімей на період до 2015 року, затверджена сесією міської ради від 21 грудня 2010 року №10. На реалізацію програми у бюджеті міста було передбачено 31600 грн., із них профінансовано 17300 грн., проведено 16 заходів. Забезпечено реалізацію заходів спрямованих на профілактику та попередження насильства в сім'ї.

Багато заходів проходять за підтримки приватних підприємців.(акція до Дня захисту дітей «Допоможемо дітям-допоможемо майбутньому»,свято до Дня св..Миколая «Ходить по Землі святий Миколай»). Протягом року триває акція «Допомогти так просто!»(збір одягу та взуття бувших у вжитку від громадян міста та надання їх сім’ям, що перебувають в складних життєвих обставинах).

Протягом 2011 року під соціальним супроводом перебувало 27 сімей,в яких виховувалось 49 неповнолітніх дітей .

Здійснювався соціальний супровід дитячого будинку сімейного типу та прийомної сім’ї. Одну дитину з ДБСТ повернуто в біологічну сім’ю. Вихованцям та батькам-вихователям надано 62 індивідуальні послуги. Для прийомної сім’ї-25 послуг.

З метою запобігання раннього соціального сирітства проводилась робота в пологовому стаціонарі .Проведено 24 колективних бесід,охоплено 201 особа. Індивідуальну роботу проведено з 28 особами. Відмов від новонароджених дітей не було.

Протягом року забезпечено реалізацію міської програми “Молодь Старокостянтинова” на період до 2015 року, затвердженої сесією міської ради від 21 грудня 2010 року №11. На виконання данної програми проводилася соціально-профілактична роботи з клієнтами, спрямована на профілактику ВІЛ-інфекції та інфекцій,що передаються статевим шляхом, інших хвороб, покращення соціального функціонування шляхом зменшення шкоди і негативних наслідків від уживання психоактивних речовин. З липня 2011 року служба соціально-профілактичної роботи призупинила діяльність у зв’язку з неналежними та антисанітарними умовами праці . Протягом шести місяців до служби звернулось 23 клієнти,яким надано 348 послуг. Здійснено обмін 1595 використаних шприців.

Недостатне фінансування соціальних програм призводить до невиконання поставлених завдань, а саме – надання допомоги соціально - незахищеним категоріям сімей, сприяння у вирішенні питань сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах ,проведення ряду інформаційно-просвітницьких заходів, тощо.

Протягом року забезпечено координацію діяльності щодо виконання міської програми оздоровлення дітей м.Старокостянтинова на період до 2013 року, затвердженої сесією міської ради від 22 травня 2009 року №14. На реалізацію програми із бюджету міста було виділено 140,5 тис.грн., що 11,0 тис.грн. більше у порівнянні із минулим роком. Протягом звітного періоду послугами оздоровлення та відпочинку було охоплено 2396 дітей (62% до загальної кількості дітей шкільного віку), що на 146 дітей більше порівняно із 2010 роком

В службі у справах дітей на обліку перебуває 57 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з них: 16 діти-сироти, 41 діти, позбавлені батьківського піклування. 44 дитини перебуває під опікою громадян, 5 виховуються у дитячому будинку сімейного типу, 1 дитина у прийомній сімї та 10 дітей в інтернатних закладах. З них житлом забезпечено 8 дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у 2011 році на квартирний облік поставлено 4 дітей.

Виконавчим комітетом спільно із КМСД РВ УМВС України у Хмельницькій області проводилася робота з питань профілактики правопорушень та злочинності серед неповнолітніх. У КМСД Старокостянтинівського РВ УМВС на даний час на обліку перебуває 10 неповнолітніх за скоєння злочинів.


Каталог: attachments -> article -> 417
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель
417 -> Лекція. Кількість годин: 2 год


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка