Звіт про виконану роботу та по завершенні видається довідка про стажування. Основною метою стажування педагогічних працівників є



Скачати 142,46 Kb.
Дата конвертації07.06.2018
Розмір142,46 Kb.
ТипЗвіт
СТАЖУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЛІЦЕЮ

Розповсюдженою формою індивідуальної методичної роботи є стажування, що використовується під час проходження іспитового строку роботи (після закінчення спеціального закладу, перед зарахуванням у штат навчального закладу) або для підвищення практичних умінь і навичок (практичного досвіду) для оволодіння будь-якою спеціальністю.

Стажування працівника затверджується наказом по тій установі, де воно відбувається, затверджується керівник стажування. Складається індивідуальний план стажування. Після завершення стажування складається звіт про виконану роботу та по завершенні видається довідка про стажування.

Основною метою стажування педагогічних працівників є:


  • оновлення, поглиблення знань та умінь у професійній, науково-технологічній сферах через ознайомлення із сучасними матеріалами, обладнанням, інструментами, технологіями конкретної галузі виробництва;

  • опанування прогресивними методами чи прийомами виробничих робіт.

Основними завданнями стажування є:

    • ознайомлення зі специфікою конкретних умов роботи передового підприємства, цеху, ділянки;

    • вивчення стану і тенденцій розвитку підприємства з урахуванням вимог науково-технічного прогресу, досвіду впровадження і освоєння нового обладнання, сучасних технологічних процесів;

  • надбання умінь і навичок для роботи з новим обладнанням, освоєння сучасних технологічних процесів.

Очікувані результати

    • Забезпечення якісної підготовки висококваліфікованих робітників, соціально адаптованої, професійно компетентної особистості, шляхом вдосконалення організації освітнього процесу.

    • Підвищення професійної компетентності педагогічних та управлінських кадрів.

    • Модернізація матеріально-технічної бази навчального закладу.

    • Упровадження в навчальний процес інноваційних технологій, досягнень перспективного педагогічного досвіду.

Порядок організації та проведення стажування

  1. Підготовчий етап:

    • розробка перспективного плану стажування педагогічних працівників на 5 років;

    • розробка плану стажування на календарний рік та узгодження його з підприємствами, на базі яких планується проведення стажування;

    • укладення договору про надання робочих місць або навчально-виробничих ділянок для стажування;

    • складання програми стажування;

    • складання індивідуального плану, в якому фіксується роботи, що підлягають відпрацюванню на робочому місці;

    • видання наказу про проходження стажування педагогічних працівників.

Затверджую

Директор Миколаївського

професійного ліцею

_______ Ю.В. Ліновський



Перспективний план

стажування майстрів виробничого навчання

Миколаївського професійного ліцею


з\п

Прізвище, ім’я, по батькові


Професія

Роки

2014

2015

2016

2017

2018

1

Булкін А.В.

Слюсар з ремонту автомобілів

х













Електрозварник ручного зварювання




х










2

Деркач О.М.

Маляр













х

Штукатур

х













3

Косінов А.В.

Муляр




х










Штукатур




х










4

Кузнецов В.М.

Слюсар з ремонту автомобілів













х

Електрозварник ручного зварювання

х













5

Камнєва Н.В.

Муляр













х

Штукатур













х

6

Крутоголова А.І.

Штукатур













х

Маляр

х













7

Зайченко С.І.

Слюсар з ремонту автом.













х

8

Кушнір М.І.

Електрозварник













х

9

Лібкінд Т.В.

Живописець







х







10

Непомнящий А.Л.

Електрозварник ручного зварювання




х










Слюсар з ремонту автом.













х

11

Раленко Л.М.

Живописець







х







12

Чернявська Л.В.

Машиніст холодильних установок

х













13

Пустякова А.Г.

Слюсар з ремонту автом.

х













Електрозварник ручного зварювання




х










14

Русак Т.М.

Машиніст холодильних установок













х

15

Довжанський О.П.

Машиніст холодильних установок













х

16

Чимирисова О.О.

Слюсар з ремонту автом.













х

Електрозварник ручного зварювання




х










17

Ширяєва О.Г.

Оформлювач вітрин та приміщень













х

18

Яблоновський С.І.

Слюсар з ремонту автомобілів










х




Електрозварник ручного зварювання













х

19

Гришина Т.П.

Живописець













х

20

Нікітін О.В.

Машиніст бурової установки

х













21

Кожущенко К.Г.

Слюсар з ремонту автомобілів

х













Електрозварник ручного зварювання

х















Заступник директора з НМР С.Г.Гук


  1. Етап стажування:

    • визначення робочих місць на підприємстві керівниками установ;

    • дотримання обов’язків щодо виконання правил і норм охорони праці техніки безпеки та виробничої санітарії, правил внутрішнього трудового розпорядку;

    • виконання завдань передбачених програмою та індивідуальним планом стажування;

    • ведення щоденника проходження стажування;

    • оформлення звіту стажування;

    • складання іспиту в формі кваліфікаційної роботи, реферату, тощо;

    • отримання довідки про результати стажування та висновками керівника підприємства.

  1. Заключний етап

Після проходження стажування майстри виробничого навчання зобов’язані:

    • подати керівнику навчального закладу звіт про стажування та щоденник;

    • прозвітувати перед педагогічним колективом на нараді або на засіданні методичної комісії педагогічних працівників даної професії про результати стажування;

    • ознайомити майстрів виробничого навчання та викладачів професійно-теоретичної підготовки навчального закладу із прийомами роботи передовиків виробництва, новим обладнання, інструментами, матеріалами, сучасними технологічними процесами, використовуючи елементи демонстрації, практичного показу (форма ознайомлення визначається навчальним закладом (наприклад: школа передового виробничого досвіду, семінар-практикум);

    • впроваджувати в навчальний процес передовий виробничий досвід та методи праці.

Каталог: assets -> site -> documents -> docword
assets -> Зміст розділ 1 Теоретичні основи використання фізкультхвилинок та фізкультпауз у режимі дня школяра 6
assets -> Зміст Вступ 2 розділ І методологічні аспекти системи фізичного виховання 5 розділ ІІ необхідність застосування рухливих ігор в системі фізичного виховання дитини 8
assets -> Зміст Вступ 2 розділ І методологічні аспекти системи фізичного виховання 6 розділ ІІ необхідність застосування спортивних ігор в системі фізичного виховання дитини 9
assets -> Зміст Вступ 2 розділ І теоретико-методологічні аспекти енерговикористання в апк 8
assets -> Міжнародний менеджмент модульна структура та інформаційна підтримка
assets -> Робочий проект програми соціальної реабілітації дітей-інвалідів «час допомогти!»
assets -> А. С. Макаренко: аксіологічний, етичний та психологічний контексти професійного самоусвідомлення педагогічної особистості
docword -> Інформація про членів методичної комісії № з/п П.І. Б. викладача Предмет, який викладає Бакаляр Л. В. Англійська мова. Дишлик Л. Я


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка