Звук «р», букви р р. Письмо великої літери «Р». Парасолька Оле Лукойє



Скачати 45,83 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір45,83 Kb.
ТипУрок
Інтегрований урок в 1 класі
Вчитель початкових класів,

звання «старший вчитель»

КЗ «Високопільська ЗОШ

І-ІІІ ступенів»

Прут Г.О.
Тема: Звук «р», букви Р р. Письмо великої літери «Р». Парасолька Оле Лукойє.
Мета: Вчити учнів читати слова та речення зі звуками «р», «р'», писати велику букву «Р»;
удосконалювати навички правильної вимови та каліграфічного письма, орієнтування в тексті;
розвивати звя’зне мовлення, пам'ять, фонематичний слух, уяву, кмітливість, інтерес до навчання, дрібну моторику, увагу, спостережливість;
формувати вміння працювати за зразком, в групі та самостійно;

виховувати естетичні смаки, старанність, товариськість, бажання працювати і досягати успіху.


Тип уроку: комбінований
Обладнання: парасолька, ілюстрація Оле Лукойє, розрізані букви, складові таблиці по швидко читанню, демонстраційна таблиця Р р, ілюстрації квітів, назви квітів, розсипані слова , фішки настрою,фарби, пензлик, ескізи парасольки, стрічки уваги, мішечок.

Хід уроку:


І. Емоційний настрій:

Ніч тихенько промайнула, сон забрати не забула.

Сонце зранку засвітило – Понеділок розбудило.

Парасольку дідусь взяв і до нас він завітав.

- Діти, як звуть цього дідуся? ( Оле Лукойє)

- Навіщо дідусю парасолька? ( щоб творити дива )

Урок в нас, діти, незвичайний –

Гостя радо зустрічаймо!

Казку слухати почнемо і дідусю доведемо,

Що настрій гарний маємо: вчимося, фантазуємо, малюємо.

Отож ми починаємо!

(На парах фішки настрою чисті )



ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

«Ну, ось так,- мовив Оле Лукойє,- уклавши Яльмара в ліжко,зараз прикрасимо кімнату. І доторкнувся парасолькою до стіни. Вся кімната наповнилася квітами.»

(на дошці ілюстрації квітів)

- Прочитайте чарівникові назви квітів :



Іриси, маки, красолі, ромашки.(в довільному порядку )

- Яке слово зайве? Чому? ( немає Р )

- Вимовте перший звук слова «ромашка». Останній звук ім’я хлопчика. ( Яльмар ) В яких кольорах є Р?

- Що ми знаємо про звук Р?



Скоромовка: « Непосида галка Клара

Окуляри в Карла вкрала.

На гілляку сіла:- Карррр!


  • Я сьогодні буду Карл!»

«Кожна квіточка співала свою мелодію. І кімната наповнилася чарівними звуками. Пограємо на піаніно.

Гра « Піаніно»- за таблицею швидкочитання.

І –ри –ма –си –ки –к –ра –со –лі –ро –ре –ра -ру.


ІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів.

«Та раптом із шухляди столу почувся чийсь жадібний стогін. То плакали букви,бо Яльмар переплутав великі і малі букви. Допоможемо чарівникові зробити диво – виправити помилки. І з’являться диво –слова.



Робота в групах:

1 група 2група

Чому буква велика? мала? Ра но

Риса Ла ма

кар Ма на

ля О ки


ся Ле

«А далі Оле торкнувся парасолькою слів і вони заговорили.

Про що?- спитаєте ви. Дізнаємося у Букварику.

( речення у підручнику ст. 61 )

1.Читання вчителем.

2. Читання ланцюжком.

3.Вибіркове читання.

Динамічна пауза

« Долоня – кулак.» « День –ніч.»


«Тут зарепетував зошит Яльмара. На сторінці стояла велика,гарна літера «р.» Це зразок в прописі, а за ним йшли літери,які написав хлопчик. Вони гадали, що стоять так само струнко, та на жаль літери повиходили за лінії, неначе спотикалися і майже падали. Доторкнувся Оле до літер парасолькою і стали всі стрункі та гарні –ось такі. ( зразок буки Р)

  • На що схожа буква ер?

” Ер ”парасольку відкриває – діток від дощу ховає.

Складається з двох елементів: похилої палички з заокругленням внизу та півовала зверху.



ГРА « Впізнай мене.» В яких літерах є похила палочка з заокругленням внизу ви взнаєте склавши пазли з елементів букв.

Розрізані букви:А, Л, М, І, Ю, Н, К ( на дошці )-вірш на букву

Половинки літер дістати з мішечка.

Письмо великої літери Р:



  • письмо в повітрі

  • письмо тупим кінцем ручки по парті

  • Письмо елементів

  • Письмо рядка букв самостійне

  • - Покажіть найкращу свою літеру. Яка не одержалася? Чому?

Гра « Найкращий каліграф.» 5 учнів пишуть на дошці клас вибирає.
Логічна вправа « Велика – мала.»

Вставити літери «Р» або «р» в словах на «стрічці уваги.»

ФІЗКУЛЬТ ХВИЛИНКА

”ДОБРОГО РАНКУ ”


ІІІ. Майстерня художника

«Оле Лукойє приходить вночі

Сни в парасольках своїх несучи,

В першій – для діток казки чарівні

В другій – тривожні сни і страшні.

- Якого кольору парасольки чарівні?

Які кольори мають страшні сни?

Кольором фарби можна передавати настрій, емоції, стан погоди, характер людини.

Подаруємо Оле і свої парасольки.

1група – світлі сни

2група – холодні сни. .

Виставка дитячих робіт.


ІY. Підсумок уроку. Рефлексія.
- Чи змінився ваш настрій за урок? В кого настрій не змінився на кращий залишає фігуру не перевернутою, а в кого покращився переверніть фігурку, і позначте на ній посмішку.

- Від чого настрій гарний? ( навчилися читати, писати, малювати..)



- Який сон ви б хотіли побачити сьогодні?
Хай парасольку Оле розкриє казкову

І диво побачите знову чудове!
Каталог: doc -> files -> news -> 261
news -> Антарктида льодовий материк планети
news -> Тетяна Іллівна Ящишин викладач вищої категорії образотворчого мистецтва
news -> Положення про опорний загальноосвітній навчальний заклад в питань роботи з основ здоров’я Загальні положення
news -> Тема майстер-класу: використання хмарних технологій у навчанні англійської мови. Мета: Освітня
news -> Різноманітність плодів. Лабораторна робота №10 "Будова і різноманітність плодів."
news -> Учнівська конференція «Чорнобиль – біль і трагедія України» Мета
news -> План-конспект бінарного заняття гуртка „Mit Spa? (музичне виховання + німецька мова) 7 клас
news -> Чарівний олівець
news -> Програм а література ( російська та зарубіжна) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням російською мовою


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка