“ Лінія часу в історії прав дитини”



Дата конвертації24.11.2018
Розмір1.31 Mb.

“ Лінія часу в історії прав дитини”


Давні часи (1000 до н.е. – 500р. н.е.)

Середньовіччя (500 – 1500)
  • Діти мають економічну цінність, роблять внесок у дохід сім'ї
  • Діти не мають іншого вибору як наслідувати професію батьків

Період Відродження (1500 – 1750)
  • Діти народжуються у гріху, щоб вони стали кращими їх треба карати (1500р. – 1600р.).
  • Перші соціальні спроби захистити дітей від “вад дорослого світу”(1600р.).
  • Пошук нових методів виховання…
  • Дитинство сприймається як перехідний період у майбутнє

Просвітництво і Романтизм (1750 – 1850)

Промислова революція (1850 – 1950)
  • Багато дітей вимушені працювати на фабриках
  • Діти не мають прав, лише обов'язки
  • Починається дискусія про права дітей

  • Прийняті важливі документи:

    1924р. - Женевська декларація

    10 грудня 1948р. – Загальна декларація прав людини

Епоха інформатизації і глобалізації (1950 – до нашого часу)
  • Діти стали повноправними співгромадянами
  • Права дітей були визнані у всьому світі

  • Прийняті важливі документи:

    20 листопада 1959 р. – Декларація прав дитини

    20 листопада 1989 р. – Конвенція ООН про права дитини

“Через компетенції (знання, вміння, виховання + чесноти) до системи компетентностей”


Соціально-комунікативна

Громадянська

Інформаційно-технологічна

Природнича

(Людина – природа)

Ми одразу спрямували свою роботу таким чином, щоб освіта не була заради освіти (Сергій Буров – координатор Всеукраїнської освітньої програми “Розуміємо права людини”)

“… процес навчання, в ході якого основна увага приділяється накопиченню знань, що веде… до надмірного перевантаження дітей, може слугувати серйозною перешкодою на шляху гармонійного розвитку дитини з використанням всього потенціалу, його здібностей і талантів”.

(Зауваження загального порядку №1 Комітету по правам дитини в ООН)


Знання з історії і правознавства не основна мета і не самоціль моєї роботи. Вони інструмент, за допомогою якого розкривається весь потенціал дитини, формуються її компетенції та компетентності. (Елла Ситник – вчитель, республіканський тренер з громадянської освіти)

Сім'я і найближче оточення

Місцева Громада

Держава, через повноважвані органи влади

Вчителі,

школа

Суспільство

Сім'я

Освітні заклади

Друзі, знайомі

Вулиця

С

Д



Раніше

Зараз

Сім'я і найближче оточення

Місцева Громада

Держава, через повноважвані органи влади

Вчителі,

школа

Суспільство

Сім'я

Освітні заклади

Друзі, знайомі

Вулиця

С

Д

Громадські організації

Раніше

Зараз

Громадські організації (Третій сектор)

Держава

Сімя

Місцева громада

ЗМІ

Школа

Принципи взаємодії школи і громадських організацій:

  • Соціальної відповідності;
  • Суб'єкт - суб'єктної взаємодії;
  • Гуманізації взаємин між суб'єктами;
  • Діалогічності;
  • Індивідуальності пріоритетів суб'єктів;
  • Набуття досвіду через дію;
  • Гармонії, творчості й успіху;
  • Систематичного аналізу та рефлексії

Функції взаємодії школи і громадських організацій:

  • Пізнавальна;
  • Інтегруюча;
  • Адаптивна;
  • Трансформаційна;
  • Розвивальна;
  • Корекційна

Умови взаємодії школи і громадських організацій:

  • Взаємна довіра до виховних можливостей суб'єктів взаємодії до їх ініціативності й активності;
  • Підвищення рівня педагогічної компетенції сторін взаємодії;
  • Організація діяльності, що має єдину спрямованість і орієнтується на служіння суспільству;
  • Розуміння, підтримка і сприяння з боку органів управління освітою;
  • Комунікативна відкритість і доступність навчальних закладів;
  • Використання сучасних технологій, методик, технік і прийомів організації роботи з учнями;
  • Дотримання системного підходу у роботі;
  • Орієнтація на успіх, гармонійний розвиток особистості.

М. Львів

Громадська організація МАRТ

М. Чернігів



Громадська організація “Вчителі за демократію”

М. Київ

Громадська організація “Поступ”

М.Луганськ (Харків)



Харківська право захисна група

М. Харків

Громадська організація “Молодь за права людини”

Місто Київ



Місто Київ

М. Дніпропетровськ

Географія нашої співпраці

2003 - 2015


Історія накопичення форм співпраці вчитель


Навчання і тренінги, семінари(вчитель)

Пілотування посібників

Залучення до створення освітніх методичних ресурсів

Участь у Всеукраїнських та місцевих програмах та проектах (для вчителів, для учнів)

Участь в роботі національних та міжнародних освітніх шкіл

Залучення до роботи експертних рад



Передача досвіду, навчання інших

Форми залучення учнів до співпраці


Пілотні уроки

Проекти

Конкурси

Конференції

Олімпіади

МАН

Про виставку “Кожен має право знати свої права”

1.Тренінг для вчителя – координатора виставки (ГО “МАРТ + вчитель)

2. Формування команди гідів-екскурсоводів (вчитель + учні-старшокласники)

3. Підготовка гідів

3.1. Теоретичний курс (вчитель –випускник Програми “Розуміємо права людини”)

3.2 Дводенний тренінг ораторського мистецтва для екскурсоводів виставок з прав людини ( ГО “Молодь за права людини”+учні)

3.3 Тренінг-гра “Засідання європейського Кримінального Суду”(Конгрес національних громад + учні)

4. Проведення екскурсій для учнів, батьків, громади Деснянського району (учні + представники шкіл району)

Про виставку “Кожен має право знати свої права”

5. Залучення виставки до проведення міських науково-методичних семінарів (учні + представники влади +адміністрації, вчителі шкіл міста+ громадськість + ЗМІ)

6. Представлення виставки на Міжнародному форумі “КОМПАС”

  • Реалізація проекту “Естафета”
  • Розробка плану спільних дій методичного об'єднання вчителів правознавства Деснянского району + секції “Правознавство” Київського наукового відділення МАН + громадської організації “МАРТ” (місто Чернігів)
  • Виїзний науково-методичний семінар для вчителів правознавства Деснянського району у місті Чернігові
  • Участь у Всеукраїнському відео конкурсі

Якщо один раз відкривається школа, вона вже не зникне, підпалюй її хоч сотні разів в кінці кінців перемога буде за нею.

Якщо один раз відкривається школа, вона вже не зникне, підпалюй її хоч сотні разів в кінці кінців перемога буде за нею.

(Цитата з комедії Аристофана “Хмари”


“Я задихаюся!” (Сократ)
Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
2016 -> Програма навчальної дисципліни аграрне право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс
2016 -> Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи
2016 -> Програма навчальної дисципліни господарське право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс Семестр
2016 -> Методичні Рекомендації Запобігання і виявлення
2016 -> Програма додаткового вступного випробування з фаху для вступників на здобуття ос
2016 -> Кз «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської районної ради
2016 -> Урок №3 Реферативна робота
2016 -> Лекція №1 Вступна лекція: Екологія як наука Екологія мета, завдання, методи, основні терміни та визначення


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка