№ уроку, да
та
|
Тема / підтема уроку
|
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження
|
Лінгвістична компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціокуль турна компетенція
|
Дом завдання
|
лексика
|
граматика
|
aудію вання
|
говоріння
|
читання
|
письмо
|
1
|
Шкільне життя
|
Надавати інформацію про міжнародні школи
|
Do you know an international school? Why do some students go to an international school? Would you enjoy studying there?
|
biodiversity, depend, essential, affect, carbon emission, greenhouse gas effect, carbon sink, livelihood, absorb,
|
Question Tags (All tenses)
|
p.7
|
pp.6-7
|
p.6
|
p.7
|
Ознайомлен ня з культурою англомовних країн
Міжособистісні стосунки
Норми поведінки
|
WB
p.5
|
2
|
Реклама та її види
|
Розповідати про різні види реклами
|
What is the purpose of each advertisement? How does each advertisement try to attract attention? Which advertisements use quotations?
|
hectare, thrive, sustain, terrestrial, crucial, donate
|
Question Tags (All tenses)
|
|
|
pp. 8-9
|
|
WB
ex.1-5
p. 6
перказувати текст с. 8-9
|
3
|
Ефектив
ність реклами
|
Розповідати про рекламу та її вплив на людей
|
Which action is the most difficult to persuade people do? What kind of photos and illustrations are most effective?
|
deforestation, storehouse, conserve, inclusion, concern, soil conservation
|
Compound Nouns
|
|
ex. 1,4,5,6
p. 10
|
ex. 2
p. 10
|
ex. 3
p. 10
|
Ознайомлен ня з ефективніс
тю реклами
|
WB
ex. 1-6
p. 7
|
№ уроку, да
та
|
Тема / підтема уроку
|
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження
|
Лінгвістична компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціокуль турна компетенція
|
Дом завдання
|
лексика
|
граматика
|
aудію вання
|
говоріння
|
читання
|
письмо
|
4
|
Рекламна кампанія по збереженню лісів
|
Обговорювати важливість збереження лісів
|
What area of forests is destroyed each year? Can our planet be saved? How can donation be made?
|
cut down, charity, extinction
|
Modal verbs + Passive Infinitive
|
|
ex.2,5
p. 11
|
ex. 1
p. 11
|
ex. 3, 4
p. 11
|
Знання культури
спільноти країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування
|
WB
ex. 1-3
p. 8
|
5
|
Важливість лісу для збереження життя на землі
|
Розповідати про можливі способи збереження лісів на землі
|
What other words can you add to the forest vocabulary set?
|
courage, discourage, jamboree, fete afforestationdepopulation
|
Prefixes de-dis- af-.re-. in-
|
|
ex. 2B, 2C, 2D
p. 12
|
ex. 1A, 2A, 3A, 1D
p. 12
|
ex. 1B, 3B, 1C, 3C
p. 12
|
WB
ex. A-D
p. 9
|
6
|
Проведення фестивалю в міжнародній школі
|
Дискутувати з приводу проведення різних заходів під час фестивалю
|
What would we like to see at the festival? Do we need lots of music?
|
tight rope walking, juggling, walking on stilts
|
Question Tags
|
ex. 1
p. 13
|
|
ex. 3, 4
p. 13
|
ex. 2
p. 13
|
Міжособистісні стосунки
|
WB
ex. 1-3
p. 10
|
7
|
Реклама відпочинку та розваг
|
Запитувати про думку та враження щодо реклами
|
Where do we see advertisements? Do you like or dislike advertising?
What was the last advertisement you saw or hear?
|
harmful bacteria, sparkling smile, tropical flavor
|
Question Tags
|
ex. 2, 3
p. 14
|
ex. 4
p. 14
WB
ex. 1, 4
p. 11
|
ex. 3
p. 14
|
ex. 1
p. 14
WB
ex. 1, 2
p. 11
|
Повсякденне життя
|
WB
ex. 2, 3
p. 11
|
№ уроку, да
та
|
Тема / підтема уроку
|
Мовленнєві функції
|
Засоби вираження
|
Лінгвістична компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Соціокуль турна компетенція
|
Дом завдання
|
лексика
|
граматика
|
aудію вання
|
говоріння
|
читання
|
письмо
|
8
|
Написання реклами для музичного модного чи спортивного журналу
|
Написати рекламу для журналу
|
Which advertisement is most successful?
What is advertisement trying to persuade you to do?
|
quote, appealing, target audience, font size, bold, italics
|
Question Tags
|
|
p.15
|
|
p. 15
|
Соціальні правила поведінки
|
WB
pp. 12-13
|
9
|
Узагальнююче повторення лексико-граматичного матеріалу розділу 1
|
10
|
Лексико-граматичний тест WB p. 14
|
11
|
Проектна робота «Реклама»
|
p. 116
|
Тематичне оцінювання № 1
|
|
|
12
|
Мистецтво. Музика
|
Розповідати про різні стилі та напрямки в музиці
|
What instruments can you recognize and name? Do you know any of festivals? Can you name any composers of any kinds of music?
|
conduct, genre, emphasize, schedule, folk, unreliable, enthusiastic
|
Reported Questions
|
p. 17
WB p. 15
|
pp. 16-17
|
p. 16
|
p. 17
|
Знання історії музики у межах тематики ситуативного спілкування
|
WB
p. 15
|
13
|
Класична музика
|
Надавати інформацію про переваги класичної музики над поп музикою
|
There is such a wide variety of music types, composers, instruments and orchestras. The point will be made that pop music will attract a larger, younger audience.
|
superior, frankly, outstandingly chamber, catch on, justifiably, merit, drop out, dependability embrace
|
Reported Questions
|
|
|
pp. 18-19
|
|
WB
ex. 1-5
p. 16
пере
казувати текст с. 18-19
|