№ уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція



Скачати 397.5 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації19.11.2018
Розмір397.5 Kb.
#64902
ТипУрок
  1   2   3
English world 9 term 1

уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокуль турна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

1

Шкільне життя

Надавати інформацію про міжнародні школи


Do you know an international school? Why do some students go to an international school? Would you enjoy studying there?

biodiversity, depend, essential, affect, carbon emission, greenhouse gas effect, carbon sink, livelihood, absorb,

Question Tags (All tenses)


p.7

pp.6-7


p.6

p.7


Ознайомлен ня з культурою англомовних країн

Міжособистісні стосунки

Норми поведінки


WB

p.5



2

Реклама та її види

Розповідати про різні види реклами

What is the purpose of each advertisement? How does each advertisement try to attract attention? Which advertisements use quotations?

hectare, thrive, sustain, terrestrial, crucial, donate

Question Tags (All tenses)







pp. 8-9




WB

ex.1-5


p. 6

перказувати текст с. 8-9



3

Ефектив

ність реклами




Розповідати про рекламу та її вплив на людей

Which action is the most difficult to persuade people do? What kind of photos and illustrations are most effective?


deforestation, storehouse, conserve, inclusion, concern, soil conservation

Compound Nouns




ex. 1,4,5,6

p. 10



ex. 2

p. 10


ex. 3

p. 10


Ознайомлен ня з ефективніс

тю реклами




WB

ex. 1-6


p. 7


уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція


Мовленнєва компетенція


Соціокуль турна компетенція

Дом завдання

лексика

граматика

aудію вання

говоріння

читання

письмо

4

Рекламна кампанія по збереженню лісів

Обговорювати важливість збереження лісів

What area of forests is destroyed each year? Can our planet be saved? How can donation be made?

cut down, charity, extinction

Modal verbs + Passive Infinitive




ex.2,5

p. 11



ex. 1

p. 11


ex. 3, 4

p. 11



Знання культури

спільноти країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування



WB

ex. 1-3


p. 8


5

Важливість лісу для збереження життя на землі

Розповідати про можливі способи збереження лісів на землі


What other words can you add to the forest vocabulary set?

courage, discourage, jamboree, fete afforestationdepopulation

Prefixes de-dis- af-.re-. in-




ex. 2B, 2C, 2D

p. 12


ex. 1A, 2A, 3A, 1D

p. 12



ex. 1B, 3B, 1C, 3C

p. 12


WB

ex. A-D


p. 9

6

Проведення фестивалю в міжнародній школі

Дискутувати з приводу проведення різних заходів під час фестивалю

What would we like to see at the festival? Do we need lots of music?

tight rope walking, juggling, walking on stilts

Question Tags

ex. 1

p. 13





ex. 3, 4

p. 13


ex. 2

p. 13


Міжособистісні стосунки

WB

ex. 1-3


p. 10

7

Реклама відпочинку та розваг


Запитувати про думку та враження щодо реклами

Where do we see advertisements? Do you like or dislike advertising?

What was the last advertisement you saw or hear?



harmful bacteria, sparkling smile, tropical flavor

Question Tags

ex. 2, 3

p. 14



ex. 4

p. 14


WB

ex. 1, 4


p. 11


ex. 3

p. 14



ex. 1

p. 14


WB

ex. 1, 2


p. 11


Повсякденне життя


WB

ex. 2, 3


p. 11


уроку, да

та

Тема / підтема уроку

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лінгвістична компетенція

Мовленнєва компетенція

Соціокуль турна компетенція

Дом завдання


лексика

граматика


aудію вання

говоріння


читання


письмо

8

Написання реклами для музичного модного чи спортивного журналу

Написати рекламу для журналу

Which advertisement is most successful?

What is advertisement trying to persuade you to do?



quote, appealing, target audience, font size, bold, italics

Question Tags




p.15




p. 15

Соціальні правила поведінки

WB

pp. 12-13



9

Узагальнююче повторення лексико-граматичного матеріалу розділу 1

10

Лексико-граматичний тест WB p. 14

11

Проектна робота «Реклама»

p. 116

Тематичне оцінювання № 1







12

Мистецтво. Музика

Розповідати про різні стилі та напрямки в музиці


What instruments can you recognize and name? Do you know any of festivals? Can you name any composers of any kinds of music?

conduct, genre, emphasize, schedule, folk, unreliable, enthusiastic



Reported Questions


p. 17

WB p. 15


pp. 16-17


p. 16


p. 17


Знання історії музики у межах тематики ситуативного спілкування

WB

p. 15



13

Класична музика

Надавати інформацію про переваги класичної музики над поп музикою

There is such a wide variety of music types, composers, instruments and orchestras. The point will be made that pop music will attract a larger, younger audience.

superior, frankly, outstandingly chamber, catch on, justifiably, merit, drop out, dependability embrace



Reported Questions







pp. 18-19





WB

ex. 1-5


p. 16

пере


казувати текст с. 18-19

Каталог: plan -> files
files -> Планування
files -> Календарне планування
files -> Календарно-тематичне планування до нмк academy Stars 5
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Соціокультурні / Загальнонавчальні
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві Функції (говоріння) Соціокультурні
files -> № уроку, да та Тема / підтема уроку Мовленнєві функції Засоби вираження Лінгвістична компетенція
files -> Уроки Тематика ситуативного спілкування Мовленнєві функції Лінгвістичні компетенції
files -> Календарне планування
files -> Вчитель Клас
files -> Календарно-тематичне планування

Скачати 397.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка