№ уроку, сторінка в букварі Дата прове дення Тема № уроку, сторінка в зошиті, посіб-нику Дата прове-дення



Скачати 138.5 Kb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір138.5 Kb.
#65342
ТипУрок
Орієнтир для КАЛЕНДАРНОГО ПЛАНУВАННЯ

уроків навчання грамоти в 1 класі за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової



Читання

Письмо

уроку,

сторінка в букварі

Дата прове-

дення




Тема

уроку,

сторінка в зошиті, посіб-нику

Дата прове-дення




Тема

І СЕМЕСТР

16 тижнів х 7 годин = 112 годин

(56 годин читання, 56 годин письма)

Добукварний період


1

С. 1-3




Ознайомлення з букварем. Тема для спілкування: «Правила поведінки на уроці»

1

С. 1-2




Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу)

2

С. 4-5




Слова, які відповідають на питання що? Тема для спілкування: «Навчальне приладдя»

2

С. 3




Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч)

3

С. 6-7




Слова, які відповідають на питання хто? Тема для спілкування: «Сім’я»

3

С. 4




Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Зображення геометричних фігур (без уживання термінів) у рядку

4

С. 8-9




Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Тема для спілкування: «Правила дорожнього руху»

4

С. 5




Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці. Письмо прямих ліній до середини рядка

5

С. 10-11




Слова, які відповідають на питання що робить? Тема для спілкування: «Режим дня»

5

С. 6




Міжрядкові лінії (надрядкова, підрядкова). Зображення фігур у сітці зошита з міжрядковими лініями

6

С. 12-13




Речення. Тема для спілкування: «Відпочинок на природі (пікнік)»

6

С. 7




Письмо прямих ліній (вертикальної і горизонтальної)

7

С. 14-15




Службові слова в реченні. Тема для спілкування: «Природа навколо нас»

7

С. 8




Письмо похилих ліній (короткої і подовженої)

8

С. 16-17




Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Дитячі ігри»

8

С. 9




Письмо короткої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі

9

С. 18-19




Поділ слів на склади. Тема для спілкування: «Сімейний обід»

9

С. 10




Письмо подовженої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі

10

С. 20-21




Наголос у словах. Тема для спілкування: «Казки. Ляльковий театр»

Робота з дитячою книжкою

10

С. 11-12




Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя»

11

С. 22-23




Звуки голосні і приголосні. Тема для спілкування: «Овочі і фрукти»

11

С. 13




Письмо подовженої похилої лінії з петлею вгорі

12

С. 24-25




Тверді і м’які приголосні звуки. Тема для спілкування: «Зоряне небо»

12

С. 14




Написання півовалів (малого і великого)


13

С. 26-27




Звукові схеми слів. Тема для спілкування: «Птахи»

13

С. 15




Письмо овалів (малого і великого)

14

С. 28-29




Звуковий аналіз слів. Тема для спілкування: «Звірі. У зоопарку»

14

С. 16




Письмо з’єднувальних ліній (верхнє, середнє і нижнє з’єднання)

15

С. 30-31




Повторення вивченого в добукварний період. Тема для спілкування: «Професії. Ким я мрію стати?»

Робота з дитячою книжкою

15

С. 17-18




Повторення вивчених елементів букв. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Іграшки»


Букварний період

16

С. 32-33




Звук [а]. Мала буква а. Складання речень за малюнками

16

С. 19




Написання малої букви а

17

С. 34-35




Велика буква А. Розповідь за малюнками

17

С. 20




Написання великої букви А


18

С. 36-37




Звук [о]. Мала буква о. Складання розповіді за малюнками

18

С. 21




Написання малої букви о

19

С. 38-39




Велика буква О. Складання розповіді за малюнками

19

С. 22




Написання великої букви О


20

С. 40-41




Звук [у]. Мала буква у. Розповідь за малюнками

20

С. 23




Письмо малої букви у та з’єднань її з вивченими буквами

21

С. 42-43




Велика буква У. Складання речень за малюнками

21

С. 24




Написання великої букви У


22

С. 44-45




Звук [и]. Букви Ии. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Робота з дитячою книжкою

22

С. 25-26




Написання букв и И.

Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Овочі і фрукти»

23

С. 46-47




Звук [і]. Мала буква і. Складання речень за малюнками

23

С. 27




Письмо малої букви і та з’єднань її з вивченими буквами

24

С. 48-49




Велика буква І. Складання речень за малюнками

24

С. 28




Написання великої букви І та з’єднань її з вивченими буквами

25

С. 50-51




Звук [е]. Мала буква е. Складання речень за малюнками

25

С. 29




Письмо малої букви е та з’єднань її з вивченими буквами

26

С. 52-53




Велика буква Е. Складання речень за малюнками. Спостереження за близькими за значенням словами

26

С. 30




Написання великої букви Е та з’єднань її з вивченими буквами


27

С. 54-55




Звуки [л], [л′]. Мала буква л. Читання складів з буквою л

27

С. 31




Написання малої букви л і складів з нею

28

С. 56-57




Велика буква Л. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу

28

С. 32




Написання великої букви Л, складів і слів з нею

29

С. 58-59




Звук [м]. Мала буква м. Читання складів і слів з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

29

С. 33-34




Написання малої букви м, складів, слів і речень з вивченими буквами.

Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Сім’я»

30

С. 60-61




Велика буква М. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу

30

С. 35




Написання великої букви М, складів, слів і речень з вивченими буквами

31

С. 62-63




Звуки [с], [с′]. Мала буква с. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

31

С. 36




Написання малої букви с. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

32

С. 64-65




Велика буква С. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу

32

С. 37




Написання великої букви С. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

33

С. 66-67




Звуки [н], [н′]. Мала буква н. Читання складів і слів з вивченими літерами

33

С. 38




Написання малої букви н, складів, слів і речень з вивченими буквами

34

С. 68-69




Велика буква Н. Читання складів, слів, речень з вивченими літерами та діалогу

34

С. 39




Написання великої букви Н. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

35

С. 70-71




Звук [к]. Мала буква к. Читання слів і речень з вивченими літерами

35

С. 40




Написання малої букви к, складів, слів і речень з вивченими буквами

36

С. 72-73




Велика буква К. Читання слів і речень з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

36

С. 41-42




Написання великої букви К. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Одяг і взуття»

37

С. 74-75




Звук [в]. Мала буква в. Читання складів, слів і речень з вивченими літерами

37

С. 43




Написання малої букви в, складів, слів і речень з вивченими буквами

38

С. 76-77




Велика буква В. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів)

38

С. 44




Написання великої букви В. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами


39

С. 78-79




Звук [п]. Мала буква п. Читання слів і тексту з вивченими літерами

39

С. 45




Написання малої букви п, складів, слів і речень з вивченими буквами

40

С. 80-81




Велика буква П. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

40

С. 46




Написання великої букви П. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

41

С. 82-83




Звуки [р], [р′]. Мала буква р. Читання складів, слів з вивченими літерами та діалогу

41

С. 47




Написання малої букви р, складів, слів і речень з вивченими буквами

42

С. 84-85




Велика буква Р. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Робота з дитячою книжкою

42

С. 48-49




Написання великої букви Р. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Посуд»

43

С. 86-87




Звуки [т], [т′]. Мала буква т. Читання слів, словосполучень і речень з вивченими літерами

43

С. 50




Написання малої букви т, складів, слів і речень з вивченими буквами

44

С. 88-89




Велика буква Т. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами

44

С. 51




Написання великої букви Т. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

45

С. 90-91




Звуки [д], [д′]. Мала буква д. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами

45

С. 52




Написання малої букви д, складів, слів і речень з вивченими буквами

46

С. 92-93




Велика буква Д. Читання складів, слів, речень і тексту з вивченими літерами

46

С. 53




Написання великої букви Д. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

47

С. 94-95




Звуки [з], [з′]. Мала буква з. Читання складів, слів і тексту з вивченими літерами. Уявлення про слова, однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням

47

С. 54




Написання малої букви з. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами

48

С. 96-97




Велика буква З. Читання слів, діалогу і тексту з вивченими літерами

48

С. 55




Написання великої букви З, складів, слів і речень з вивченими буквами

49

С. 98-99




Закріплення вміння читати.

Робота з дитячою книжкою

49

С. 56-57




Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Списування друкованого речення. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Меблі»

50

С. 100-101





Звук [й]. Мала буква й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

50

С. 58




Написання малої букви й, складів і слів з вивченими буквами. Списування друкованого речення

51

С. 102-103





Велика буква Й. Читання слів, словосполучень, діалогу і тексту з вивченими літерами

51

С. 59




Написання великої букви Й, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

52

С. 104-105





Звук [б]. Мала буква б. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами. Уявлення про залежність значення слова від зміни наголосу в ньому

52

С. 60




Написання малої букви б. Письмо складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

53

С. 106-107





Велика буква Б. Читання слів, речень, діалогу і тексту з вивченими літерами

53

С. 61




Написання великої букви Б, складів, слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого речення

54

С. 108-109





Читання слів і тексту з вивченими буквами


54

С. 62




Удосконалення вміння писати вивчені букви, слова і речення з ними. Побудова речень за поданим початком і малюнками

55

С. 110-111





Закріплення вміння читати


55

С. 63




Написання розділових знаків ! ? , . Записування речень із ними

56

С. 112




Підсумковий урок за семестр.

Робота з дитячою книжкою

56

С. 64




Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення: спілкування на тему «Побутова техніка і правила безпеки під час користування нею»






Каталог: wp-content -> uploads -> 2018
2018 -> Міністерство освіти І науки україни миколаївський національний університет
2018 -> Тема дослідження традиційної культури та народної творчості українців етнологами київської
2018 -> Робоча програма навчальної дисципліни теорія міжнародних відносин та геополітика частина І окр
2018 -> Програма навчальної дисципліни Політична історія україни Ступінь бакалавра
2018 -> Музеєзнавство академічна характеристика дисципліни

Скачати 138.5 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка