«Сучасні тенденції застосування ІКТ у навчально-виховному процесі в початковій школі»
Навчальна діяльність
Комп’ютерні технології
Творчі вправи та завдання
Інноваційні підходи
Застосування комп'ютерних технологій
Неможливо уявити собі сучасну успішну людину, яка б не володіла комп’ютером. Школа має готувати майбутнє покоління відповідно до вимог часу.
Застосування комп’ютерних технологій не лише допомагає уникнути в процесі навчання буденності, допомагає унаочнити нові поняття, підтримує інтерес до навчання, але й завжди носить творчий характер як для вчителя, так і для учнів.
Електронні посібники
Розробки уроків з використанням комп'ютерних технологій
Метод проектів
Вчитель початкових класів
Працюючи над проблемою, я намагаюся використовувати інноваційні підходи, комп‘ютерні технології. Систематично проводжу уроки з використанням електронних матеріалів: тестів, презентацій, програми “ Сходинки до інформатики ”. Учні класу постійно беруть участь у конкурсах знавців української мови ім. П. Яцика та Олімпус, Міжнародного конкурсу « Кенгуру»
Використання мультимедійних
технологій має свої «п л ю с и»:
Виведення на екран малюнків,
фото, схем, таблиць, відображень.
Налаштування черговості появи
інформації з елементами анімації.
Внесення змін в структуру уроку, під конкретний клас.
Запис відеофайлу безпосередньо з екрану.
Друк та запис на флешку, диск.
Компактність і довговічність зберігання.
Підвищення ефективності уроку і навчального процесу загалом.
Творчі вправи та завдання
Застосування творчих вправ та завдань на уроках дає поштовх до розвитку учня, що передбачає поступове зростання його організаційної й розумової самостійності, стимулювання уяви, інтересу до книг, творів мистецтва, природи, тобто розвиток особистості в цілому.
Творчі вправи та завдання
Розробки уроків з використанням творчих вправ та завдань
Навички ХХІ ст.
Використання ІКТ у навчально-виховному процесі початкової школи
Протягом останніх років працювала над проблемною темою «Стимулювання інтересу учнів до навчання засобами інноваційних інтерактивних технологій ”.
Працюючи з учнями початкових класів не один рік, дійшла висновку, що діти вчаться ефективно, коли їх навчання , занурене у спілкування, де відбувається взаємодія всіх учасників навчально–виховного процесу – вчителя і учнів, учнів з учнями. Саме цьому успішно сприяють інтерактивні технології навчання. Організація інтерактивного навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор і спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації.
Організація навчально – виховного процесу при застосуванні інтерактивних технологій сприяє підвищенню успішності молодших школярів, вирішує багато виховних і розвивальних завдань.
При цьому найкращі наслідки ця робота дає , коли вчитель проводить її за такими напрямками:
групове навчання;
фронтальне;
навчання у грі;
Навчання у дискусії.
Застосування інноваційних підходів
На сучасному етапі роль учителя стає роллю одного з партнерів у навчальному процесі, адже просто необхідно залучати всіх учнів до активного одержання знань, до творчої діяльності. Тому доповнення традиційних методів та прийомів роботи інноваційними дає значно кращий результат: активізує мислення, мотивує навчання, заохочує самовираження учнів.
Розробки уроків із застосуванням інноваційних підходів
Відеододаток
Результати педагогічної діяльності. Основним показником ефективності впровадження будь – якої освітньої технології є результативність роботи вчителя.
Читання
71%
Українська
мова
72%
Математика
56%
Результативність моніторингових досліджень
Природознавство
54%
Українська
мова
72%
Математика
57%
Навчально - матеріальна база кабінету
Паспорт кабінету
План роботи на 2012- 2013н. р.
Перелік таблиць
Виховна робота
Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах. Але всім виступам передує велика підготовча робота, розвиток творчих здібностей учнів на уроках, під час виховних заходів. Учням класу дуже подобаються класні години, пов’язані з творчими завданнями, різноманітні турніри, вікторини. Вони завжди із задоволенням беруть у них участь, весь час дуже активні.
Плани роботи
Виховні заходи
Робота з батьками
Класний керівник
Як класний керівник приділяю багато уваги формуванню та розвитку колективу. Учні класу активні в суспільному житті класу та школи, систематично приймають участь у шкільних виступах художньої самодіяльності, конкурсах.
Дуже полюбляють учні подорожі та екскурсії, після яких залишаються незабутні враження.
Позаурочна та позакласна діяльність
2. Урок - проект з курсу “ Основи здоров’я” “ Хай не буде
Мої вихованці розуміють, що якщо кожна людина буде жити за цим моральним принципом, то жити на Землі буде набагато краще.
«Стався до людей так, як хочеш, щоб ставилися до тебе» - основний закон життя нашого класного колективу.
На мою думку, класний керівник не чиновник, а священик, психотерапевт, оповідач казок, його справа – працювати з душею дитини, засівати зерна Людяності, Добра, Милосердя.
І все це заради того, щоб діти вірили та любили, щоб не пустити дітей у нікуди, щоб дати їм можливість обпектися і водночас уберегти від опіків, щоб пам’ятати Їх і розбудити тремтливу і світлу пам’ять у Них.
Виховна робота
ПАТРІОТИЗМ
Я люблю свою країну. Всю – від Донбасу до Галичини, від Полісся й до Чорного моря. Я – Українець.
У мене перехоплює подих, коли підіймається синьо-жовтий прапор, і лунає державний гімн. Я знаю, це – те, що може і має об’єднувати всю мою країну. Я – Українець.
У що б я не був вдягнений, в моїх грудях б’ється серце у вишиванці. Моя кров – кров козацького роду. Мій дух – дух вікової боротьби за Україну. Я – Українець.
Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому.
Впроваджувати в навчально-виховний процес інноваційні методики навчання.
Вивчати сучасні методики викладання в початковій школі.
Створити комфортні умови навчання.
Цінувати критичне мислення учнів.
Стимулювати учнів до вільних висловлювань.
Сприяти вихованню любові до мистецтва слова, загальної ерудиції учнів.