Педагогічні читання - 2018
Тема:
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках теоретичного та практичного навчання
Земляна Вікторія Павлівна
майстер виробничого навчання, викладач спецпердметів,
11 тарифний розряд
Моє педагогічне кредо:
«Нинішній урок - демократичний, який проводжу не для учнів, а з учнями»
“Скажіть мені і я забуду.
Покажіть мені і я запамятаю.
Дайте можливість обговорити і я зрозумію.
Дайте можливість навчити іншого і я досягну досконалості”
Конфуцій
Мої принципи педагогічної діяльності
Взаємодія учителя та учнів в процесі уроку
Створення зворотного звязку між учителем і учнями
Опора на особистий досвід учнів
Використання інтерактивних методів та прийомів
Включення в навчальний процес яскравих прикладів, фактів, образів
Створення ситуації успіху на уроці для кожного учня
Активізація пізнавальної дітяльності
Сприяє розвитку розумової обдарованості
Спонукає до активності
Формує позитивне ставлення до навчання
Дарує радість творчості і пізнання
Загартовує увагу
Розвиває мислення і память
Карбує волю
У своїй роботі використовую такі методи та форми:
Семінар-дискусія
Мозковий штурм
Круглий стіл
Аналіз історій і ситуацій
Рольова гра
Мікрофон
Інтерактивні презентації
Робота в групах
Відпрацювання навичок
На уроках виробничого навчання
Роботи учнів
Ироби з
Вироби з волосся
Проходження семінару відомих фірм – Estel, JNOVA
Театр зачісок “Дефіле”
“Коса – дівоча краса”
Наше дозвілля
Дякую за увагу
Поділіться з Вашими друзьями: |