Алгоритми з розгалуженням і повторенням



Скачати 267.92 Kb.
Дата конвертації11.03.2019
Розмір267.92 Kb.
Тема:   Алгоритми з розгалуженням і повторенням.

          Навчальна: сформувати уявлення про алгоритми з повторенням; формувати вмін­ня складати такі алгоритми;

          Розвиваюча: розвивати увагу, вміння робити висновки, пам'ять, словниковий запас, логічне мислення;

          Виховна: виховувати інтерес до інформатики, до програмування, формувати творче ставлення до предмета.



Тип уроку: удосконалення знань, вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: інструкції з ТБ, комп’ютери, зошити, підручники Інформатика (Ломаковська, Проценко, Ривкінд) 4 клас

  • 1

План:

  1. Організаційний момент.

  2. Актуалізація знань.

  3. Алгоритми з повторенням.

  4. Фізхвилинка.

  5. Робота за комп’ютером.

  6. Робота з підручником.

  7. Підсумок уроку.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

ІІ. Актуалізація знань.

Повторення правил техніки безпеки

Які правила ТБ порушив Петрик?

- Петрик зранку збирав портфель і вирішив взяти із собою улюбленого ведмедика. На уроці інформатики Петрик посадив ведмедика біля екрану і почав виконувати завдання.

- Петрик вирішив показати свої знання однокласнику і почав розкручувати мишку.



1. Скласти алгоритм дій під час виникнення урагану, смерчу, бурі.

2. Виберіть спонукальні речення:



  • Набери з криниці свіжої водиці.

  • Хто там заглядає у вікно?

  • Будь мені, як обрій голубий...

  • Щодня чисть зуби до сніданку і після вечері.

  • Гарно в лісі на весні.

  • Пливи, котику, на лужок забавляти діточок!

  • Беріть, діти, кошик і гайда в ліс!

  • Побачимось коли?!

  • Будь обережним на воді.

  • Любіть Батьківщину всією душею!

  • Знову сонце щедро світить.

  • Знову сонце щедро світить?

  • Сонце, знову щедро світи!

  • Жовтіє трава узліссі.

2.  Які алгоритми називають алгоритмами з розгалуженням?

3. Назви відмінності алгоритмів з розгалуженням від алгоритмів слідування.

4. Пригадай ситуації, в яких ти керувався алгоритмом з розгалуженням.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку .


  • Діти, ви звертали увагу на одне й те саме дерево в різні пори року? Кожен рік ці дії повторюються в тій самій послідовності. Такі процеси називаються циклічними. Сьогодні ми познайомимось з ними .

ІV. Вивчення нового матеріалу 

 Алгоритми з повторенням. Робота з підручником с. 118



4. Фізкультхвилинка.

Раз, два, три – з нами на галявину іди.

Раз, два, три, чотири, п’ять –

Будем в лісі крокувать.

Там пташок ми пострічаєм.

Разом з ними політаєм.

Разом з зайцем пострибаєм.

А від вовка повтікаєм.

Як лисичка, до зайчат підкрадемось,

Як ведмедик клишоногий потанцюєм,

Ледве чутно галявиною помандруєм.

5. Робота   за комп’ютером.  ( підручник с.120)



Гра «Увага».

Учитель пропонує виконати якусь дію (пострибати на правій нозі, підняти ліву руку, узятися за праве вухо, прикрити праве око, подивитися вгору, показати кулак лівою рукою, подивитися вниз), а сам виконує іншу дію. Учні повинні виконати ту дію, яку пропонує вчитель.



6. Робота з підручником. 

(с. 121 Вправа для кмітливих).



Релаксація.

Працюючи за комп’ютером, не можна забувати про відпочинок для очей, адже вони теж втомлюються.



  • Обертати очима по колу.

  • Рухати вгору, вниз.

  • Рухати вліво, вправо.

  • Заплющити та розплющити очі.

7. Підсумок уроку:

1. Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?

2. Що найбільше сподобалося?

3. Що запам’яталося?

4. Про що хотіли би дізнатися більше?

5. Які процеси називаються циклічними? Поясни, звертаючись до тексту.

6. Наведи приклади циклічних процесів у природі.

7. Наведи приклади циклічних процесів у навколишньому світі.



8. Наведи приклади циклічних процесів у своєму житті.

9. Пригадай, під час якої роботи тобі доводилось виконувати дії, що повторювалися кілька разів.
Каталог: uploads -> konspekt
uploads -> Програма та методичні вказівки з навчальної дисципліни історія науки І техніки для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання
uploads -> Лекція № Тема лекції: Поняття мистецтва як частини культури
uploads -> Афінська держава та стародавня спарта у стародавній історії та культурі людства
uploads -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
uploads -> Освіта осіб з інвалідністю в Україні Тематична національна доповідь Київ -2010 Тематичну національну доповідь «Освіта осіб з інвалідністю в Україні»
konspekt -> Як розпізнати рекламні прийоми з використанням технологій медіаосвіти
konspekt -> Розв’язування вправ з теми: «Аксіоми стереометрії. Наслідки з аксіом стереометрії»
konspekt -> Конспект посібник для викладачів «агротехнології» в закладах пто розробники: Шевченко Володимир Миколайович Шевченко Валерій Миколайович
konspekt -> Тема. Узагальнення вивченого про числівник.(сл ) Мета
konspekt -> Завдання: Повторити з учнями правила безпеки життєдіяльності на уроках баскетболу

Скачати 267.92 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка