Амфотерні властивості алюміній оксиду та гідроксиду



Скачати 13.32 Kb.
Дата конвертації03.11.2018
Розмір13.32 Kb.
Тема: Амфотерні властивості алюміній оксиду та гідроксиду.

Мета: поглибити знання про амфотерні властивості сполук на прикладі оксиду та гідроксиду алюмінію; продовжувати формувати вміння складати рівняння хімічних реакцій; розвивати логічне мислення, вміння порівнювати та аналізувати; виховувати життєві та соціальні компетентності учнів.

Тип уроку: поглиблення знань, умінь та навичок.

Форми роботи: незакінчене речення, робота з підручником, лабораторний дослід, розповідь викладача

Обладнання: періодична система, таблиця розчинності, набір реактивів,

ПМК «Хімія. 9 клас».



Хід уроку.

І.Організація класу. Перевірка домашнього завдання.

ІІ.Актуалізація опорних знань.

Незакінчене речення.

1.Алюміній займає місце у періодичній системі…

2.Протонне число алюмінію…

3.Відносна атомна маса алюмінію…

4.Валентність у сполуках…

5.Формула вищого оксиду…

6.Формула гідроксиду…

ІІІ.Мотивація навчальної діяльності.

Алюміній оксид – корунд – безбарвні кристали. Якщо вони забарвлені домішками у синій колір, то це сапфір, у фіолетовий – аметист, у червоний – рубін. Демонстрація ПМК «Хімія. 9 клас».



IV.Поглиблення знань.

1.Що таке амфотерність.

2.Підтвердити амфотерність оксиду. Взаємодія з кислотою та лугом.

3. Добування алюміній гідроксиду. Підтвердити амфотерність гідроксиду. Взаємодія з кислотою та лугом ( при сплавлянні та в розчині).



V.Закріплення знань.

Лабораторний дослід. Добування алюміній гідроксиду та доведення його амфотерності.



VI.Підсумок уроку. Оцінювання учнів.

VII.Домашнє завдання. Параграф 22. Впр. 203
Каталог: wp-content -> uploads -> 2016
2016 -> Київський національний лінгвістичний університет базові навчально-методичні матеріали
2016 -> Програма навчальної дисципліни аграрне право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс
2016 -> Черкаський інститут банківської справи Університету банківської справи
2016 -> Програма навчальної дисципліни господарське право опис навчальної дисципліни форма навчання Курс Семестр
2016 -> Методичні Рекомендації Запобігання і виявлення
2016 -> Програма додаткового вступного випробування з фаху для вступників на здобуття ос
2016 -> Кз «Веселівська районна різнопрофільна гімназія» Веселівської районної ради
2016 -> Урок №3 Реферативна робота
2016 -> Лекція №1 Вступна лекція: Екологія як наука Екологія мета, завдання, методи, основні терміни та визначення

Скачати 13.32 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка