Банник Марина Олександрівна Відкриті уроки: Травень 2012 відкритий урок



Скачати 10.39 Mb.
Дата конвертації20.11.2018
Розмір10.39 Mb.
#65417
ТипУрок
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи.
  • Леонардо да Вінчі
  • Банник Марина Олександрівна
  • Я слухаю – і я забуваю, Я бачу – і я запам’ятовую, Я роблю – і я розумію.
  • (Стародавня приказка)
  • )
  • „Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – смолоскип, який треба запалити”
  • (Стародавня мудрість)
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • Юрикова Валентина
  • Олександрівна
  • Освіта: вища,
  • Спеціальність за дипломом: Початкове навчання
  • Стаж роботи: 25 років
  • Місце роботи: УСЗОШ І-ІІІ ст. № 2 з 1993 року
  • Посада: вчитель початкових класів
  • Категорія: І категорія
  • Звання: - Старший вчитель
  • Застосування ігрових моментів як засіб формування пізнавального інтересу та творчої активності учнів початкових класів.
  • Банник Марина Олександрівна
  • Відкриті уроки:
  • Травень 2012 – відкритий урок”Свято Букваря”.
  • Вересень 2012 – відкритий урок “Здорова дитина-здорова нація”.
  • Жовтень 2012 – міське м/о, урок “Правила загортування”.
  • Лютий 2013 – шкільне м/о, урок з читання
  • Доповіді на педрадах:
  • Листопад 2012 – Ігрові технології на уроках в початкових класах.
  • Застосування ігрових моментів як засіб формування пізнавального інтересу та творчої активності учнів початкових класів.
  • Банник Марина Олександрівна
  • Проблемна тема школи:
  • Формування високоморальної, суспільно
  • активної, національно свідомої, гармонійної
  • особистості школяра, шляхом створення особистісно-
  • орієнтованих, стійких мотивацій до
  • самовдосконалення”.
  •  Проблемна тема МО:
  • Урізноманітнення форм і методів
  • навчання і виховання шляхом
  • впровадження інноваційних технологій.
  • Проблемна тема вчителя:
  • Застосування ігрових моментів як засіб формування пізнавального інтересу та творчої активності учнів
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • - впровадження ідеї всебічного й повноцінного розвитку неповторної і нескінченної в собі особистості у всіх її індивідуальних проявах і здібностях;
  • - побудова занять, спрямованих на підтримку і розвиток життєвих компетентностей учнів з метою подальшої адаптації у соціумі, реалізації як творчих собистостей.
  • Створення умов підвищення пізнавальної активності учнів та формування позитивного ставлення
  • до навчання
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • - Урок
  • - Екскурсія
  • - Гра
  • - Подорож
  • - Конкурс
  • - Вікторина
  • - Театралізація
  • - Засоби мультимедії
  • Банник Марина Олександрівна
  • Граце величезне світле вікно через яке в духовний світ дитини вливається життєдайний потік уявлень, понять про навколишній світ.
  • Банник Марина Олександрівна
  • .1..Готовність учнів до участі в грі. (Кожен учень повинен засвоїти правила гри, чітко усвідомити мету, її кінцевий результат, послідовність дій, мати потрібний запас знань для участі у грі).
  • 2. Забезпечення кожного учня необхідним дидактичним матеріалом.
  • 3. Чітка постановка завдання гри. Пояснення гри – зрозуміле, чітке.
  • 4. Складну гру слід проводити поетапно, поки учні не засвоять окремих дій, а далі можна пропонувати всю гру і різні її варіанти.
  • 5. Дії учнів слід контролювати, своєчасно виправляти, спрямовувати, оцінювати.
  • 6. Не можна допускати приниження гідності дитини.
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • В процесі роботи залучаю учнів до участі в конкурсі знавців української мови ім. П. Яцика, шкільних та міських олімпіадах, читацьких конкурсах, конкурсі малюнків на запропоновану тематику.
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • Родина
  • Повага
  • Розвиток
  • Дружба
  • Не шкодь душевному та фізичному здоров'ю дитини!
  • Банник Марина Олександрівна
  • Банник Марина Олександрівна
  • Фантазер
  • та винахідник
  • Активний,
  • рішучий та
  • відповідальний
  • Фізично
  • здоровий
  • Самостійний всезнайко та шукач нового
  • Комунікативний
  • Культурний
  • та вихований
  • Банник Марина Олександрівна
  • Розкривати потенційні можливості та здібності дітей
  • Сприяти розвитку творчого мислення
  • Створювати комфортні умови навчання
  • Банник Марина Олександрівна

ДИДАКТИЧНІ  ІГРИ , ЯКІ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОГО ЧИТАННЯ

  • Xтo більше ? “
  • Хто найбільше згадає героїв казок, назви яких закінчуються буквою «л» (лисичка…), буквою “к” (зайчик…), той переможець.
  • “Хто з якої казки?”
  • Люблю горішки, грибочки. (Хто відгадає першим, продовжує гру, описуючи свого героя).

“Чарівний мішок”

  • “Чарівний мішок”
  • Навпомацки пізнати предмет у мішку, вгадати, з якої він казки.
  • “Відгадай”
  • Розбери “зашифроване” речення і скажи, з якої воно казки.
  • коНіли не батре сятиясмі з біслашого.
  • а дід і абаб вонз листазось міса бісо.

“Знайди назви дерев”

  • “Знайди назви дерев”
  • У сполученнях літер поданих речень знайди назви дерев.
  • Іду берегом річки.
  • Я маю свій буквар.
  • Гра була дуже цікава.
  • Гра в парах
  • “Я починаю, а ти закінчуєш ”
  • “Коли закінчу школу,…”.
  • “Як виросту,…”.
  • “Улюблене заняття”

“Хто швидше розплутає порівняння ? “

  • “Хто швидше розплутає порівняння ? “
  • Дужий, як заєць. Кучерявий, як слон. Вірний, як лис. Боязкий як вовк. Голодний, як ведмідь. Колючий, як віл. Хитрий, як баран. Здоровий, як миша. Неповороткий, як пес. Впертий, як їжак. Маленький, як осел.
  • “Хто більше знає?”
  • Хто називає якнайбільше їстивиих грибів, той -переможець.Розкажи про те, що ти робив вчора, не використовуючи слово я.

“Відгадай казку”

  • “Відгадай казку”
  • Відгадай казку за опорними словами:
  • лисичка, рибка, вовк, ополонка; Маруся, яблунька, річечка, гуси, піч. Продовж гру.
  • “Хто правильно закінчить приспів’я?”
  • Книга вчить, як на світі… .
  • Наука в ліс не веде, а з лісу… .
  • Треба нахилитись, щоб з криниці води… .
  • Друга шукай, а знайдеш
  • Продовж гру, використовуючи свої прислів”я.

СТРАТЕГІЯ «ПИСЬМО В МАЛЮНКАХ»

  • Алгоритм роботи:
  • Намагайся намалювати те, що хотів сказати при роботі над матеріалом.
  • Власні враження, відношення до подій перенести на аркуш паперу.
  •  

Прочитати текст, запам’ятати його.

  • Прочитати текст, запам’ятати його.
  • Два учні виходять до дошки.
  • Один переказує зміст прочитаного. Другий уважно слухає. Потім все, що було пропущено, показує за допомогою рухів, жестів, міміки.
  • Перший учень намагається доповнити розповідь тим, про що ще не було сказано.

Текст або матеріал для вивчення поділить на логічно завершені частини.

  • Текст або матеріал для вивчення поділить на логічно завершені частини.
  • Учні вголос читають за цілими частинами, ставлять самі запитання:
  • Одне одному в групі;
  • Одне одному в парах;
  • Одна пара (група) інший.

Учням пропонується кілька речень з тексту, записаних у порушеній послідовності.

  • Учням пропонується кілька речень з тексту, записаних у порушеній послідовності.
  • Учнів об’єднують у групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих речень. Результат фіксується у зошитах.
  • Читання тексту і перевірка результатів.
  • Обговорення.

Правила складання асоціативного куща:

  • Правила складання асоціативного куща:
  • Записати на дошці в центрі ключове слово чи фразу;
  • Записати будь-які слова чи фрази, які спадають на думку;
  • Ставити знаки питання біля частин куща, в яких є невпевненість;
  • Записувати всі ідеї, які з’являються чи скільки дозволяє час.

Каталог: wp-content -> uploads -> 2018
2018 -> Міністерство освіти І науки україни миколаївський національний університет
2018 -> Тема дослідження традиційної культури та народної творчості українців етнологами київської
2018 -> Робоча програма навчальної дисципліни теорія міжнародних відносин та геополітика частина І окр
2018 -> Програма навчальної дисципліни Політична історія україни Ступінь бакалавра
2018 -> Музеєзнавство академічна характеристика дисципліни

Скачати 10.39 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка