«Батьківщина»



Скачати 69.25 Kb.
Сторінка1/3
Дата конвертації27.02.2019
Розмір69.25 Kb.
  1   2   3
Навчання грамоти

1 клас


Вашуленко

8 год


. № з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

№ стор.

1.





Добукварний період

Здрастуй, школо! Знайомство з букварем. Бесіда на тему «Батьківщина»


С.3-5


2.




Ознайомлення з письмовим приладдям та правилами користування ним. Постава під час письма. Обведення кисті руки дитини з назива-нням пальчиків. Розфарбовування малюнків.




3.




Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень. Бесіда за сюжетним малюнком «Літні розваги».

С.6-7

4.




Закріплення правил користування письмовим приладдям. Види ліній.

С.2-3

5.




Закріплення знань про слово, речення. Ознайомлення зі словами - назвами предметів та словами, що означають дії. Бесіда за серією малюнків «Режим дня».

С.8

6.




Ознайомлення з прямими горизонтальними лініями, вертикальними і похилими лініями.

С.4

7.




Розширення уявлень про речення. Слухання і розповідь казки. Уявлення дітей про діалог (без терміна). Робота з дитячою книжкою № 1. Українська народна казка «Ріпка»

С.9

8.




Закріплення знань про лінії. Обведення і роз-фарбовування малюнків.




9.




Практичне ознайомлення зі словами – назвами предметів. Логічні вправи за питаннями хто це?, що це? Бесіда за сюжетними малюнками «У садку та на городі».

С.10-11

10.




Письмо прямих горизонтальних, вертикальних ліній у сітці в клітинку. Домальовування й розфарбовування малюнків.

С.5

11.




Закріплення уявлення про слова – назви предметів. Розрізнення слів на хто? що?




12.




Письмо похилих та подовжених похилих ліній, обведення та розфарбовування малюнків.




13.




Розширення уявлень дітей про слово та речення. Практичне ознайомлення зі словами – назвами ознак предметів, протилежними за значеннями. Складання речень за графічними схемами.

С.12-13

14.




Зображення подовжених ліній із петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення № 1. «Шкільне приладдя» ( складання речень).

С.6

15.




Закріплення уявлень про слова – ознаки за розміром, кольором і т. д. Відпрацювання питань Який? Яка? Яке?




16.




Письмо похилих ліній у поєднання з іншими елементами. Розфарбовування




17.




Практичне ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади. Поняття про наголос як сильніше вимовлюваний склад. Бесіда за серією малюнків « Домашні і дикі тварини»

С.14-15

18.




Письмо ліній із заокругленням внизу. Обведення малюнків.

С.6

19.




Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Ознайомлення з основними мовленнєвими органами. Поділ слів на склади. Закріплення поняття про наголос.

С.16

20.




Письмо ліній із заокругленням внизу. Домальовування.

С.7

21.




Практичне ознайомлення зі звуковим аналізом слів. Голосні і приголосні звуки, умовне позначення їх на письмі. Бесіда за серією малюнків «Зоопарк»

С.17

22.




Письмо коротких та довгих ліній із заокругленням внизу.

С.7

23.




Практичне закріплення голосних та приголосних звуків. Визначення звуків за артикуляцією.




24.




Письмо коротких та довгих ліній із заокругленням внизу у поєднанні з іншими елементами




25.




Уявлення про тверді та м’які приголосні звуки. Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. Робота з дитячою книгою № 2. Українська народна казка «Колосок»

С.18

26.




Письмо ліній із заокругленням вгорі.

С.8

27.




Звуковий аналіз слів. Моделювання речень. Бесіда за малюнками на тему «Заняття дітей. Знаряддя праці».

С.19

28.




Письмо довгих ліній із петлею вгорі.

С.8

29.




Закріплення вивченого про речення, слово, звуковий склад слова. Уявлення про діалог.

С.20

30.




Письмо ліній із заокругленням горі та внизу.

С.9

31.




Повний звуковий аналіз мовлених слів. Складання розповіді за серією малюнків.

С.21

32.




Письмо півовалів і овалів.

С.9

33.




Підсумковий урок добукварного періоду.




34.




Письмо ліній, півовалів, овалів. Підсумковий урок добукварного періоду. Розвиток зв’язно-го мовлення № 2 Мовленнєві форми привітання і прощання.



35.





Букварний період

Звук [ а ], буква Аа


С.22-23


36.




Аналіз складових елементів малої букви а . Письмо рядкової «а».

С.10

37.




Звук [а] ,буква А,а. Звукове моделювання слів. Складання речень за схемами.

С.23

38.




Письмо великої букви « А».

С.11

39.




Звук [ у] , буква У,у. Складання речень за схемами.

С.24-25

40.




Письмо рядкової буки «у».

С.12

41.




Вправляння у звуковому аналізі слів. Складан-ня речень за схемами. Робота з дитячою книгою № 3.Фольклорні твори (загадки, пісень-ки, лічилки, скоромовки).




42.




Звукове моделювання слів. Складання речень.




43.




Письмо великої букви «У»

С.13

44.




Звук [ о ]. буква О. о.

С.26-27

45.




Письмо рядкової букви «о».

С.14

46.




Звуковий аналіз слів. Складання речень за схемами.

С.27

47.




Письмо великої букви «О».

С.15

48.




Закріплення правопису вивчених літер. Розвиток зв’язного мовлення № 3. Формуван-ня поняття про мовлення і спілкування.




49.




Звук [ и ]. буква и. Один предмет – багато предметів.

С.28-29

50.




Письмо рядкової букви «и».

С.16

51.




Звук [м ], буква М,м. Читання прямих складів з вивченими літерами.

С.30

52.




Письмо рядкової букви «м».

С.18

53.




Закріплення звукового значення вивчених літер.

С.31

54.




Письмо великої букви «М».

С.19

55.




Читання текстів. Робота з дитячою книгою № 4. Н.Забіла «Рукавичка»




56.




Письмо складів з вивченими літерами. Списування з друкованого тексту.

С.32

57.




Звук [ і ], буква Іі. Звук [і ] в ролі окремого слова.




58.




Письмо рядкової букви «і».

С.20

59.




Звук [ і ], буква Іі. Складання речень та зв’яз-ного тексту. Правила поведінки на природі.

С.33

60.




Письмо великої букви «І».

С.21

61.




Звуки[ н],[ н′] , буква Н н.

С.34-35

62.




Письмо рядкової букви «н».

С.22

63.




Закріплення читання складів, слів з вивченими літерами.




64.




Письмо великої букви «Н». Розвиток зв’язного мовлення № 4.Улюблені герої казок і мультфільмів.

С.23

65.




Звуки [ л ] , [ л′] ,буква Л л.

С.36-37

66.




Письмо рядкової букви «л».

С.24

67.




Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Лл. Вправи на доповнення незавершених речень. Інтонаційне читання речень.

С.38-39

68.




Письмо великої букви «Л».

С.25

69.




Звуки [ в ] , [в′] ,буква Вв.

С.40-41

70.




Письмо малої букви «в».

С.26

71.




Закріплення вміння читати склади, слова і тексти з буквою Вв. Робота з дитячою книгою № 5. Казка «Вовк і семеро козенят».

С.42

72.




Складання слів та їх запис із друкованого тексту та під диктовку вчителя




73.




Закріплення вміння читати текст з буквою Вв.

С.43

74.




Письмо великої букви «В».

С.27

75.




Звуки [ с],[с′] ,буква Сс.

С.44-45

76.




Письмо рядкової букви «с».

С.28

77.




Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Сс.

С.46-47

78.




Письмо великої букви «С».

С.29

79.




Закріплення читання складів, слів та речень з вивченими літерами.




80.




Закріплення правопису вивчених букв. Розвиток зв’язного мовлення № 5.Складання розповіді за малюнком «Моя улюблена тваринка»




81.




Звуки [ к], [ к′] ,буква Кк.

С.48-49

82.




Письмо рядкової букви «к».

С.30

83.




Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Кк.

С.50

84.




Письмо великої букви «К».

С.31

85.




Читання тексту з літерою Кк.

С.51

86.




Закріплення правопису вивчених літер.

С.32-33

87.




Закріплення вміння читати тексти з вивченими буквами. Робота з дитячою книгою № 6. Г.Бойко «Веселинки».




88.




Відповідність великих та малих вивчених літер. Запис складів, слів та речень.




89.




Звуки [ р] , [р′] , буква Рр.

С.52-53

90.




Письмо рядкової букви «р».

С.34

91.




Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою Рр.

С.54-55

92.




Письмо великої букви «Р».

С.35

93.




Звуки [ п] , [п′] ,буква Пп. Робота з анаграма-ми. Бесіда про народне свято Івана Купала.

С.56-57

94.




Письмо рядкової букви «п».

С.36

Каталог: files
files -> Міністерство освіти І науки, молоді та спорту україни національний університет «юридична академія україни імені ярослава мудрого» На правах рукопису савченко ганна Ігорівна
files -> Методичні рекомендації та завдання з семінарських занять навчального матеріалу та складання звіту Розглянуто і схвалено на засіданні
files -> Правила користування посібником Модуль 1 Модуль 2 Модуль 3 Модуль 4 Залік з дисципліни Додаткова інформація
files -> Міністерство освіти, науки, молоді та спорту україни житомирський державний технологічний університет на правах рукопису довгалюк віта валентинівна
files -> Програма навчального курсу україна в системі міжнародної безпеки І співробітництва
files -> Уважність, дисциплінованість під час роботи на пк
files -> Львівський національний університет імені івана франка на правах рукопису корнійчук валерій Семенович – 14
files -> Урок№65 євген маланюк. Життєвий І творчий шлях поета й літературознавця, яскравого представника «празької школи»

Скачати 69.25 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка