Бінарні та інтегровані уроки в школі



Скачати 113.6 Kb.
Дата конвертації16.03.2017
Розмір113.6 Kb.
ШКОЛА ТВОРЧОГО ВЧИТЕЛЯ

БІНАРНІ ТА ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ В ШКОЛІ

І. Теоретичні відомості про бінарні та інтегровані уроки в школі (з прикладами та практичними посиланнями до них)

1. 1.http://www.bookland.com/download/r/rk/rk-intu14/sample.pdf Інтегровані уроки в початковій школі 1- 4 клас (методичний посібник для вчителів початкових класів) Дане видання містить:

обґрунтування актуальності ідеї інтегрованого навчання;

особливості структури інтегрованого уроку;

кращі конспекти інтегрованих уроків у початковій школі;

різноманітні методи і форми організації успішного навчання молодших школярів.

1.2. http://www.slideshare.net/tanya1klas/ss-29735899 інтегровані уроки в початковій школі (презентація містить пояснення сутті та особливостей інтегрованих уроків)

1.3.http://ua-referat.com/ Інтегровані_уроки_як_один_із_засобів_підвищення_активності_учнів_на_уроках_у_старших_класах

1.4. http://www.eduwiki.uran.net.ua/wiki/images/1/11/інтегровані_уроки.pdf Особливості проведення інтегрованих уроків з використанням електронних засобів навчання у початковій школі Михайлюк Т.В., Біла Церква 2014 (методичний посібник)

1.5. http://bibliofond.ru/view.aspx?id=788383 Дидактичні особливості проведення інтегрованих уроків в початкових класах

1.6. http://urok-ua.com/vykorystannya-multymedijnyh-zasobiv-navchannya-pry-vykladanni-shkilnoho-kursu-fizyky/ Використання мультимедійних засобів навчання при викладанні шкільного курсу фізики

Автор: керівник ШМК природничих наук, вчитель фізики, астрономії, інформатики Бєлікова Ірина Євгенівна

1.7. http://ua.textreferat.com/referat-13157-8.html Інтегровані уроки в початковій школі

1.8. http://www.doippo.dp.ua/navchalno-metodichna-robota/inozemna-mova/1844-metodichni-rekomendatsiji-shchodo-provedennya-binarnikh-urokiv-u-vikladanni-anglijskoji-movi.html

ІНОЗЕМНА МОВА

Методичні рекомендації щодо проведення бінарних уроків у викладанні англійської мови


(Коротко про зміст статті. Деякі тези…)

«…Бінарні уроки:

  • служать засобом підвищення мотивації навчання, тому що створюють умови для практичного застосування знань;

  • розвивають навички самоосвіти, тому що велику частину підготовки до уроку учні здійснюють самостійно і в позаурочний час;

  • розвивають аналітичні здібності і винахідливість;

  • володіють величезним виховним потенціалом;

  • на бінарних уроках відбувається перенос уміння в нові області, що не вивчалися раніше, що допомагає учнем приймати рішення творчих виробничих ситуацій.

Завдання бінарних уроків:

  1. Застосування сучасних педагогічних технологій як форми організації навчання.

  2. Поєднання теорії і практики або двох предметів, як вид навчального заняття (нетрадиційні вид уроку).

Мета бінарного уроку:

  1. Створити умови мотивованого практичного застосування знань, навичок та вмінь, дати учням можливість побачити результати своєї праці і отримати від неї радість і задоволення.

  2. Зацікавити дітей вивченням предметів, зробити уроки цікавими, захоплюючими.

  3. Удосконалення комунікативно-пізнавальних вмінь, спрямованих на систематизацію і поглиблення знань, і обмін цими знаннями в умовах співробітництва; подальший розвиток і вдосконалення естетичного смаку учнів.

Типи і форми бінарних уроків

Тип уроку: урок формування нових знань

Уроки формування нових знань конструюються у формах:

  • урок-лекція;

  • урок-подорож;

  • урок-експедиція;

  • урок-дослідження;

  • урок-інсценівка;

  • навчальна конференція;

  • урок-екскурсія;

  • мультимедіа - урок;

  • проблемний урок.

Алгоритм оцінювання ефективності бінарного уроку:

  1. Якість знань учнів з виучуваної теми (повнота, системність тощо). На яку оцінку заслуговує організація мислення учнів на уроці.

  2. Які форми мислення (індукція, дедукція), які мисленнєві операції (аналіз, синтез, порівняння та ін.) застосовувалися на уроці. Які творчі процеси ініціювались учителем.

  3. Чи мало місце проблемне навчання. Яка була роль усього класу й кожного окремого учня у вирішенні кожної з проблем.

  4. Наскільки ефективними були способи організації пізнавальної діяльності учнів. Якою мірою вони сприяли розвиткові інтересу в галузі інтегрованих дисциплін.

  5. Яким був емоційний тонус уроку. Яким був рівень духовного спілкування педагога й учнів.

  6. Якою мірою інтеграція двох (кількох) предметів дала змогу реалізувати принцип нерозривності навчання й виховання.

Алгоритм оцінювання діяльності учнів на уроці:

  1. Глибина й міцність одержаних ними знань.

  2. Здатність до мислення.

  3. Спроможність розуміти суть явищ, робити висновки й узагальнення.

  4. Розуміння глибоких, а не поверхневих зв’язків між інтегрованими предметами.

Алгоритм оцінювання діяльності вчителя:

  1. Особистісні якості педагога, які сприяли реалізації основної мети й задач уроку.

  2. Рівень ефективності дидактичної діяльності щодо об’єднання знань учнів у галузі інтегрованих предметів.

  3. Міра володіння вчителем поняттями інтегрованих дисциплін.

Переваги бінарного уроку

Знання учнів формуються у комплексі, тоді як окреме вивчення предметів не дає цілісного уявлення, а лише у вигляді окремих фрагментів. Форма проведення бінарного уроку захоплююча і нестандартна. Використання різних видів діяльності на уроці дає можливість учням підтриму-вати увагу на високому рівні, ведуть до осмислення і знаходження причинно-наслідкових зв'язків, до розвитку логіки, мислення, комунікативних здібностей. Бінарні уроки дають можливість самореалізовуватися у творчому процесі вчителю.

Висновок.

Бінарні уроки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, активному, емоційному сприйняттю ними нових знань, розвитку в них творчого та самостійного мислення….»
ІІ. Конспекти бінарних та інтегрованих уроків

2.1. http://osvita.ua/school/lessons_summary/integr_urok/

інтегровані уроки

(на цьому сайті запропоновано конспекти різнотипних бінарних та інтегрованих уроків з різних предметів для різних класів)


2.2. http://osvita.ua/school/lessons_summary/initial/

Початкова школа (конспекти бінарних та інтегрованих уроків для початкових класів)


2.3. http://osvita.ua/school/lessons_summary/initial/35426/

Початкова школа Бінарний урок із природознавства та читання „Дикі тварини рідного краю” для 1 класу


2.4. http://www.uroki.net/docnach/ukr_docnach9.htm Бінарний урок-подорож з української мови та природознавства на тему: "Загальне поняття про дієслово як частину мови. Тварини лісу"


2.5. http://urok-ua.com/konspekt-intehrovanoho-uroku-3-klas-ukrajinska-mova-matematyka-trudove-navchannya/ Конспект інтегрованого уроку з української мови, математики та трудового навчання у 3 класі “Осінь у саду” (Розробка поданого уроку-інтеграції містить матеріали з української мови, математики та трудового навчання, поєднані спільною темою “Осінь у саду”, що дозволяє учням здобувати знання у гармонії з оточуючим світом. На практиці проведення даного уроку показало актуальність та ефективність проблеми інтеграції у початковій школі.)


2.6. http://marganets-school2.edukit.dp.ua/metodichna_robota/pochatkova_shkola/ Інтегровані уроки


  • Урок для 3 класу Конспект інтегрованого уроку. (позакласне читання, музика, образотворче мистецтво) Автор: Мельник Ніна Іванівна - вчитель початкових класів


2.7. http://innacuhovich.blogspot.com/p/blog-page_8.html Блог вчителя початкових класів Цихович Інни Станіславівни (Конспекти уроків)


2.8. http://wiki.ciit.zp.ua/index.php/ План-конспект інтегрованого уроку з «Я і Україна» та «Читання» у 2 класі Урок милосердя

2.9.http://krvuzcdyt.krimedu.com/ru/article/integrovani-uroki-v-pochatkovii-shkoli-2.html КРВУЗ "Центр детского и юношеского творчества" ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ


ІІІ. Відео та презентації бінарних та інтегрованих уроків

3.1. http://www.slideshare.net/ssuserd266e3/ss-43540536

інтегровані уроки. презентація

ШЛЯХ ДО ЦІЛІСНОГО СПРИЙНЯТТЯ УЧНЯМИ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ КОВТУНЕЦЬ СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА, ВЧИТЕЛЬ ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ, ВЕЛИКООМЕЛЯНСЬКИЙ НВК “ШКОЛА – ГІМНАЗІЯ”

( пояснення особливостей і значення міжпредметної інтеграції та бінарних уроків). Ємка, цікава та змістовна інформація, викладена в доступній формі у вигляді схем та коротких тез.


3.2. http://www.slideshare.net/inessaml/ss-44178834


3.3. https://issuu.com/vistavka/docs/_________________________


3.4. https://www.youtube.com/watch?v=88qcpiorgr8 (Бінарний урок 2009 - 2010 навч. рік) (відео уроку в Ютубі з додатковою підбіркою подібних відео бінарних та інтегрованих уроків з інших предметів)


3.5. https://www.youtube.com/watch?v=wVDEHfgmUQ0 (Інтегрований урок читання та музики) (відео в Ютубі)


3.6. https://www.youtube.com/watch?v=LaWw7HT4u5E (ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК НАВЧАННЯ ГРАМОТИ+МАТЕМАТИКА З ВИКОРИСТАННЯМ ЕКУ ВІД ВГ "ОСНОВА") (відео в Ютубі)


3.7. https://www.youtube.com/watch?v=pHxBvYTSTPY (Урок математики в 1 класі з використанням "веселкової" педтехнології) (Надвірнянський інформаційно - методичний центр) (відео в Ютубі)


3.8. https://www.youtube.com/watch?v=boCcrgMSwGU (урок з української мови та "Я у Світі") (відео в Ютубі)


3.9. http://www.schoollife.org.ua/797-2016/ Конспект інтегрованого уроку з природознавства та математики (4 клас) + Презентація












Скачати 113.6 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка