Дата уроку Тема Читаємо у вересні 1 1 вересня День Знань



Скачати 48.48 Kb.
Сторінка1/2
Дата конвертації19.11.2018
Розмір48.48 Kb.
#64953
ТипУрок
  1   2
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

(4 клас)



121 година

І СЕМЕСТР

48 годин (3 години на тиждень)



Знаменна/ пам’ятна дата

Дата

уроку

Тема

Читаємо у вересні

1

1 вересня — День Знань




Удосконалення навичок свідомого, правильного, виразного читання вголос із дотриманням основних норм літературної вимови. Народна соціально-побутова казка. Н. Забіла “Нам треба вчитися”, українська народна казка “Найдорожчий плід”, прислів’я

2

5 вересня — Міжнародний день благодійності




Розвиток умінь самостійно визначати тему й основну думку твору. Складання з до­помогою вчителя твору-мініатюри за прочитаним. Л. Забашта “Людина починається з добра”; В.Сухомлинський “Добре слово”; прислів’я

3







Відображення народного побуту в соціально-побутовій казці. Місце подій у казці, особ­ливості мови цих казок. Відмінність соціально-побутових казок від казок про тварин та героїко-фантастичних (чарівних). Казка “Названий батько”

4







Жанрові особливості віршів, їх тематика та проблематика. Народна притча. Самостійне визначення типу персонажа, власне ставлення до героїв твору, обґрунтування своїх думок. І. Кульська “На автобусній зупинці”; І. Драч “Хіба чекати плати за добро”; притча “Чарівні окуляри”

5

10 вересня — день народження О. Довженка




Усвідомлення взаємозв’язку: письменник — талановита людина. Автобіографії пись­менників для молодших школярів. Складання плану оповідання.

0. Довженко “Зачарована Десна”



6







Урок позакласного читання. Формування вміння самостійно орієнтуватися у збірках творів, хрестоматіях для позакласного читання

7

17 вересня — день народження М. Коцюбинського




Усвідомлення взаємозв’язків: письменник — талановита людина; письменник — жанр. Переказ оповідання від імені одного з його персонажів.

М. Коцюбинський “Нюренберзьке яйце”



8

21 вересня — День працівників лісу




Типи персонажів: позитивні, негативні; мотиви їхніх учинків. Словесне малювання прочитаного. В.Чухліб “Лісова дивина”; О.Сенатович “Друже мій”

9







Факти, події, випадки, пригоди, характери персонажів у художньому творі, взаємозв’язки між ними. П.Утевська “Квітковий годинник”

10







Спостереження за авторським вибором засобів для опису природи, зовнішності людей, характеристики персонажів. Складання плану оповідання та використання його для різних видів переказу.

О.Донченко “Дівчина над струмком" (уривок з повісті “Лісничиха”)



11

17 вересня — день народження Д. Павличка




Монографічне вивчення творчості Дмитра Павличка. Усвідомлення взаємозв’язків: письменник — тема, письменник — жанр, письменник — талановита людина. Д. Павличко “Де найкраще місце на землі”, “Яблуко”, “Мурашка”, “Весна”, “Два кольори...”

12







Урок позакласного читання. Удосконалення вміння самостійно орієнтуватися у світі дитячих книжок, здійснювати пошук потрібної книжки, користуючись відкритим фондом бібліотеки, інтернет-ресурсами

Читаємо у жовтні

13

1 жовтня — Міжна­родний день музики




Удосконалення вмінь орієнтуватися в структурі оповідання. І. Драч “Славетна співачка”

14

4 жовтня — Всесвітній день захисту тварин




Розвиток умінь самостійно усвідомлювати та визначати тему й основну думку твору. А. Давидов “Лісове озеро”

15







Головний і другорядний персонажі у творі, стосунки між ними. Мотиви вчинків персона­жів. Тип персонажа. М.Чабанівський “Вірний”

16

5 жовтня — Все­світній день учителя




Жанрові особливості віршів. С. Гордієнко “3 Днем учителя”; Т. Коломієць “Перша вчителька”. Власне ставлення до героїв твору. В.Сухомлинський “Учитель і учні”

17

1 -й понеділок жовтня — Міжна­родний день лікаря




Удосконалення навички усвідомленого читання тексту мовчки у відповідному темпі. М.Слабошпицький “Славетний лікар Агапіт”

18







Урок позакласного читання. Удосконалення вмінь складати коротку анотацію до прочитаної книжки (усно)

19

11 жовтня Міжнародний день дівчаток




Власне ставлення до героїв твору, обґрунтування своїх думок. Віктор Гюго “Козета”

20

14 жовтня — Покрова Пресвятої Богородиці




Порівняння текстів різних жанрів.

Д. Білоус “Покрова”; В.Скуратівський “Покривонько, покрий мою голівоньку”

21

14 жовтня — День українського козацтва; День захисника Вітчизни




Легенда як твір-переказ про якісь події, факти, людей, оповитий казковістю, фантастич­ністю. Герої легенд, їхні особистісні риси.

Легенда “Про запорожців”; Н. Красоткіна “До Дня захисника Вітчизни”

22




Формування емоційно-оцінного ставлення до прочитаного. Б. Грінченко “Олеся”

23

21 жовтня — Все­світній день яблук




Доповнення прозових творів. 0. Гончар “Романові яблука”

24







Урок позакласного читання. Удосконалення вмінь розрізняти зміст художньої, науково-художньої й науково-популярної книжки, спираючись на її ілюстративний та довідково-інформаційний апарат

Читаємо у листопаді

25

9 листопада — День української писемності та мови




Знаходження і пояснення ознак певних подій, явищу тексті. “Українська мова в колі інших мов” (з енциклопедії); Д. Павличко “Рідна мова”

26







Складання творів-мініатюр на визначену тему. В. Лучук “Мова кожного народу”; І. Малко­вич “Хай це, можливо, і не найсуттєвіше...”

27-

28

13 листопада — день народження Остапа Вишні




Автобіографічне оповідання. Спостереження за авторським вибором засобів для характеристики героя, створення комічних ситуацій тощо.

О. Вишня “Перший диктант”

29







Урок позакласного читання. Творча діяльність на основі прочитаного: словесне малювання та ілюстрування, інсценізація

ЗО

16 листопада — Міжнародний день толерантності




Розвиток умінь самостійно усвідомлювати та визначати тему і основну думку твору. Притча “Терпимість”, “Притча про дружбу”

31







Факти, події, випадки, пригоди, характери персонажів у художньому творі, взаємозв’язки між ними. Б. Грінченко “Украла”

32







Спостереження за авторським вибором засобів для створення діалогів, описів зовніш­ності персонажів, характеристики героїв. Б. Грінченко “Украла”

33

20 листопада — Все­світній день дитини




Самостійне визначення типу персонажа, власного ставлення до героїв твору, обґрунту­вання своїх думок. А. Григорук “Гра в шашки”; лічилки

34







Гумор як доброзичливий необразливий сміх, його виховний вплив на людину.

П. Глазовий “Фальшива дружба, або колективна творчість”; А. Костецький “Справжні подруги”; прислів’я про дружбу

35

22 листопада — День пам’яті жертв Голодомору




Історичні оповідання для дітей. М. Магера “Бевка”

36







Урок позакласного читання. Пошук навчально-пізнавальної інформації у різних друко­ваних джерелах (науково-популярних книжках, словниках, енциклопедіях, періодичних виданнях для дітей тощо)

Читаємо у грудні

37

5 грудня - Міжнародний день волонтерів




Удосконалення вмінь самостійно визначати жанрові ознаки прочитаних творів. Складан­ня творів-мініатюр на визначену тему.

Притча “Скалки доброти”; В.Сухомлинський “Протоптали стежку”

38

10 грудня — Всесвітній день футболу




Розуміння смислових зв’язків у прочитаному тексті. Відмінність соціально-побутових казок від казок про тварин.

3 енциклопедії про футбол”; українська казка “Пригоди м’яча”

39







Удосконалення навички усвідомленого читання мовчки у відповідному темпі. М.Чумарна “Лумпумчик”

40







Знаходження і пояснення ознак певних подій, явищ, персонажів з метою їх характерис­тики і підготовки до виразного читання. Читання в особах.

М. Чумарна “Лумпумчик” •

41

10 грудня — День захисту прав людей




Удосконалення вмінь орієнтуватися в структурі оповідання, повісті. “Ніхто не має права ображати людину” (за А.Усачовим); М. Носов “Як Незнайко був художником”

42







Урок позакласного читання. Різні види мистецтва (художнє слово, живопис, музика) та їхній вплив на розвиток творчої діяльності учнів на основі прочитаного

43







Факти, події, випадки, пригоди, характери персонажів у творі, взаємозв’язки між ними. В. Нестайко “Незвичайні пригоди в лісовій школі” (уривок)

44







Письмова контрольна робота за / семестр

45

1 січня — Новий рік




Формування вмінь підтримувати колективну дискусію за змістом прочитаного. Розповіді про святкування Нового року в різних країнах

46







Спостереження за авторським вибором слова у творі. Доповнення прозових творів. 0. Дерманський “Чудове Чудовисько”

47







Урок позакласного читання. Творча діяльність на основі прочитаного: читання за ролями, інсценізація, доповнення віршованих і прозових творів тощо

48







Резерв часу

Каталог: sites -> default -> files
files -> Положення про порядок підготовки фахівців ступенів доктора філософії та доктора наук в аспірантурі (ад’юнктурі) та докторантурі вищих навчальних закладів
files -> Відділ аспірантури та докторантури Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
files -> Київський національний університет імені Тараса Шевченка
files -> Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 22. 00. 03 соціальні структури та соціальні відносини Затверджено
files -> Культура Античності. Культура Давньої Греції
files -> Системотехнічні засади та інструментально-програмні засоби створення та підтримки цифрових словників сидорчук надія Миколаївна
files -> Міністерство освіти І науки україни державний економіко-технологічний університет транспорту
files -> Конспект лекцій для студентів усіх спеціальностей освітньо-кваліфікаційних рівнів «спеціаліст»,
files -> Конструкції для енергоефективного відновлення забудови, постраждалої від надзвичайних ситуацій

Скачати 48.48 Kb.

Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка