Диференціації



Дата конвертації03.11.2018
Розмір0.91 Mb.

Диференціація навчання – це організація навчального процесу, при якому враховуються індивідуально-типові особливості особистості (рівень розвитку, інтереси, психофізіологічні властивості НС, здібності і т.д.), та характеризуються створенням груп учнів, в яких зміст освіти, методи навчання, організаційні форми суттєво відрізняються.

Диференційне навчання – це 1. форма організації навчального процесу, при якому учитель працює з групою учнів, об’днаних подібними здібностями, рисами, якостями (гомогенна група);

Диференційне навчання – це 2. Частина загальної дидактичної системи, яка забезпечує спеціалізацію навчального процесу для різних груп.

Диференційне навчання ( диференційний підхід в навчанні) – це 1. створення різноманітних умов для різних шкіл, класів, груп з метою врахування особливостей та підбором контингента учнів.

Диференційне навчання ( диференційний підхід в навчанні) – це 2. Комплекс методичних , психолого-педагогічних і організаційно-керуючих заходів, що забезпечують навчання в гомогенних групах

Принцип диференційного навчання – це положення, згідно якого педагогічний процес будується як диференційований. Одним із основних видів диференціації (розділення) є індивідуальне навчання.

  • Типи
  • диференціації:
  • Зовнішня
  • Внутрішня
  • (внутрішньо -
  • класна)

Характеристика типів диференціації: 1. зовнішня – це розділення учнів по деяким ознакам (здібності, інтереси…) на стабільні групи, в яких і зміст навчання і методи навчання, і організаційні форми розрізняються.

2. внутрішня ( внутрішньо - класна) диференціація – це та, яка враховує індивідуально типові особливості дітей в процесі навчання їх в стабільних групах (класах), створених по випадковим ознакам. Розділення на групи може бути явним чи неявним, склад груп змінюється в залежності від поставленої навчальної мети.

Форми диференціації: 1.поділ класу на групи (А,В- поглиблення, підвищення знань;С-повторення, ліквідація прогалин у знаннях; Д- ліквідація прогалин у знаннях і в уміннях ); 2. класи підвищеного рівня (гімназії, загальноосвітні школи); 3.класи з поглибленим вивченням предметів і профільним (гуманітарним, природничим, математичним); 4.класи, що орієнтовані на вищі навчальні заклади ( договір з вищими вузами); 5.класи гнучкого складу (вибирають групи за бажанням, за потребою, за мовою); 6.елективна диференціація (учні вибирають предмети до базових); 7.спеціальні диференційовані завдання (багатоваріантні самостійні та контрольні роботи, завдання на спеціальних карточках)

Застосування диференціації на різних етапах уроку:

На етапі мотивації діяльності учнів:

  • Сумчас- та квакша
  • Броне- носна ящірка
  • кайман
  • Плямиста саламанд- ра
  • Сірий варан
  • Цецилія
  • Ігуана
  • Гребінча- стий тритон
  • Крихітна жаба-лис-толаз
  • Ряд Безногі
  • Ряд Лускаті
  • Ряд Без-хвості
  • Ряд АКУЛИ
  • Ряд Осетрові
  • Ряд Хвоста ті
  • Ряд Кроко-дили
  • Ряд Черепахи
  • *
  • ПОВІТРЯ
  • ЗАЛІЗО
  • ВОДЕНЬ
  • ПРИРОДНИЙ ГАЗ
  • ГРАНІТ
  • СРІБЛО
  • РІЧКОВА ВОДА
  • НАТРІЙ
  • ДИСТИ ЛЬОВАНА ВОДА
  • **
  • ПОВІТРЯ
  • ЗАЛІЗО І СІРКА
  • БРОНЗА
  • ЛИМО НАД
  • ПРИРОДНИЙ ГАЗ
  • ЗОЛОТО і
  • ПЛАТИНА
  • ТИРСА, ЦУКОР, ВОДА
  • СРІБЛО І ЗОЛОТО
  • СПИРТО ВИЙ РОЗЧИН ЙОДУ
  • *
  • КОН
  • Р2О5
  • Н2СО3
  • N2О3
  • ВаО
  • Мn(ОН)2
  • NаNО3
  • SО3
  • К20
  • **
  • SО2
  • Аl2О3
  • Р2О3
  • Fе2О3
  • Сr2О3
  • Мn2О7
  • ВаО
  • ВеО
  • N2О5

На етапі актуалізації знань:

  • *
  • Складна речовина
  • метали
  • неметали
  • суміші
  • 1. Озон
  • б
  • щ
  • б
  • І
  • х
  • 2. Кухонна сіль
  • і
  • о
  • л
  • ф
  • е
  • 3. Повітря
  • к
  • р
  • ю
  • т
  • л
  • 4.Питна сода
  • н
  • о
  • е
  • а
  • о
  • 5.Лимонад
  • а
  • ж
  • у
  • в
  • г
  • 6.золото
  • і
  • м
  • я
  • и
  • ь
  • *
  • відповідь
  • Проста речовина
  • Складна речовина
  • метали
  • неметали
  • суміші
  • 1. Озон
  • б
  • щ
  • б
  • І
  • х
  • 2. Кухонна сіль
  • і
  • о
  • л
  • ф
  • е
  • 3. Повітря
  • к
  • р
  • ю
  • т
  • л
  • 4.Питна сода
  • н
  • о
  • е
  • а
  • о
  • 5.Лимонад
  • а
  • ж
  • у
  • в
  • г
  • 6.золото
  • і
  • м
  • я
  • и
  • ь
  • **
  • МЕТА-ЛИ
  • ОКСИДИ
  • НЕМЕТАЛИ
  • СУМІ-ШІ
  • КИС-ЛОТИ
  • ПРОСТІ РЕЧОВИНИ
  • СОЛІ
  • ОСНОВИ
  • 1.Нікель
  • в
  • а
  • б
  • б
  • ж
  • и
  • н
  • в
  • 2.Вуглекислий газ
  • м
  • б
  • т
  • е
  • и
  • у
  • р
  • н
  • 3.Молоко
  • с
  • к
  • г
  • е
  • р
  • в
  • а
  • ф
  • 4. Оцет
  • з
  • е
  • і
  • л
  • р
  • м
  • в
  • а
  • 5.Гранатовий сік
  • ж
  • є
  • м
  • и
  • ч
  • т
  • ш
  • д
  • 6.Амоній гідроксид
  • і
  • и
  • е
  • о
  • я
  • и
  • х
  • ж
  • ц
  • о
  • л
  • д
  • м
  • о
  • и
  • л
  • 8.Азот
  • у
  • т
  • т
  • є
  • и
  • т
  • і
  • п
  • 9.Срібло
  • я
  • у
  • !
  • и
  • м
  • !
  • л
  • я
  • **
  • відповідь
  • МЕТА-ЛИ
  • ОКСИ-ДИ
  • НЕМЕТАЛИ
  • СУМІ-ШІ
  • КИС-ЛОТИ
  • ПРОСТІ РЕЧОВИНИ
  • СОЛІ
  • ОСНОВИ
  • 1.Нікель
  • в
  • а
  • б
  • б
  • ж
  • и
  • н
  • в
  • 2.Вуглекислий газ
  • м
  • б
  • т
  • е
  • и
  • у
  • р
  • н
  • 3.Молоко
  • с
  • к
  • г
  • е
  • р
  • в
  • а
  • ф
  • 4. Оцет
  • з
  • е
  • і
  • л
  • р
  • м
  • в
  • а
  • 5.Гранатовий сік
  • ж
  • є
  • м
  • и
  • ч
  • т
  • ш
  • д
  • 6.Амоній гідроксид
  • і
  • и
  • е
  • о
  • я
  • и
  • х
  • ж
  • 7.Кальцій карбонат
  • ц
  • о
  • л
  • д
  • м
  • о
  • и
  • л
  • 8.Азот
  • у
  • т
  • т
  • є
  • и
  • т
  • і
  • п
  • 9.Срібло
  • я
  • у
  • !
  • и
  • м
  • !
  • л
  • я

Зд*№1.Що означає цей запис? 1.) сnн2n+2, одинарний, CН4 - МЕТАН - ? 2.) сnн2n-2, потрійний, С2Н2 - ЕТИН - ? 3.) сnн2n, подвійний, С2Н4 - ЕТЕН - ? 4.)радикал сн3- -? 5.)радикал с2н5 - -? 6.)радикал с3н7 - -?

Зд**№1.Що означає цей запис? 1.) ? , подвійний - ? 2.) ? , одинарний - ? 3.) сnн2n-2, ? - ? 4.) с3н7 -? -? 5.) етил - -? 6.) метил -? -? 7.) ІЗОПРОПІЛ - ? - ?

3д*№2 (хім. диктант) написати формули речовин: а) етен; б) етан; в) пропін; г) пропан д) ацетилен; е) пропен;

3д**№2 (хім. Диктант) Написати формули речовин: а) бутен; б) гептан; в) пентин; г) гексан; д) октин; е) декен;

3д№2 *відповідь, написати формули речовин: а) С2Н4; б) С2Н6; в) С3Н4; г) С3Н8; д) С2Н2; е)С3Н6;

3д**№2** відповідь, написати формули речовин: а) С4Н8; б) С7Н16; в)С5Н8; г) С6Н14; д) С8Н14; е) С10Н20;

На етапі засвоєння нового матеріалу:

ЗД№ 1* ВИЗНАЧИТИ ТИП РЕАКЦІЇ, РОЗСТАВИТИ КОЕФІЦІЄНТИ ; ** - ВИЗНАЧИТИ ТИП РЕАКЦІЇ, РОЗСТАВИТИ КОЕФІЦІЄНТИ ТА СКЛАСТИ ТЕПЛОВИЙ ЕФЕКТ РЕАКЦІЇ: *А) Nа + Н2О = NаОН + Н2; ∆Н = -n кДж; Б)КСLО3 = КСL + О2 ↨; ∆Н = +n кДж; **А) Рв(NО3)2=РвО+NО2↨ +О2↨; ∆Н=+nкДж; Б) Н2S+LіОН = Lі2S +Н2О; ∆Н = -n кДж;

ЗД№2 * ВИЗНАЧИТИ ЯК ЗМІСТИТЬСЯ ХІМРІВНОВАГА, ЯКЩО а)ЗМ. t; б) ЗБ. Р; **ЩЕ Й ВИЗНАЧИТИ Й ЗАПИСАТИ ЧОМУ = ШВИДКІСТЬ ПРЯМОЇ ТА ЗВОРОТНЬОЇ РЕАКЦІЙ (U1=?; U2=? ; ) : 1) Н2 + СL2 = НСL; ∆Н= -92,3 кДж; 2) МgСО3= МgО + СО2↨; ∆Н= + n кДж;

Дайте відповідь…

Дайте відповідь…

  • Лізосома
  • Вакуоля
  • Ендо-
  • плазматична
  • сітка
  • ?
  • ?
  • Плазматична
  • мембрана
  • Комплекс
  • Гольджі
  • ?
  • ?
  • ?
  • Глікокалікс
  • ?
  • ?
  • ?
  • Плазматична
  • Мембрана
  • ?
  • ?
  • ?
  • ?
  • ?

Завдання на карточках *зд1Допоможіть розібратися учневі – досліднику, про що або про кого йдеться мова: Це не істота, а складно організована органічна речовина - нуклеопротеїд; вони займають унікальну нішу між живим та неживим; не мають клітинної будови, проте являються облігатними паразитами клітин всіх живих організмів планети Земля.

Завдання на карточках **зд1Допоможіть розібратися учневі – досліднику, про що або про кого йдеться мова: Це складно організований нуклеопротеїд; вони займають унікальну нішу; являються облігатними ? клітин всіх живих організмів планети Земля.

Етап контрольно - оцінювальний та домашні завдання:

Домашнє завдання: Обов’язкове: 1. вивчити параграф №31, конспект Мал.№114, 112 За бажанням 2. прочитати, переказувати № 32; інтернет – екзотичні плоди; скласти кросворд чи головоломку по темі.

Д/З ПАРАГРАФИ 13 – 18 ПОВТОРИТИ, ВИВЧИТИ ТЕОРІЮ, ПІДГОТУВАТИСЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ; * ВПРАВИ №6,7; С 117 ** ВПРАВИ №6-10 С 117-118

Різнорівнева контрольна робота. З теми: “Оргсполуки” ІВ-т зд.№1назвати речовини, визначити клас оргсполук: С3Н4; С2Н5ОН; СН3СООН; С2Н4; СН3СНО; СН3NН2; NН2СН2СООН. ЗД.№2 Вивести ізомери С4Н8О2 . Назвати речовини. (2 ізомери). ЗД.№3 Задача Яка маса етанолу згоріла, якщо утворилося 10 л вуглекислого газу. ЗД.№4 Здійснити перетворення, написати реакції,назвати продукти: С2Н2 – С2Н4 – С2Н5Вr – С4Н10 – СО2; ЗД.№5 Написати структурні формули або дати назву по структурній формулі речовини: а) с – с(сн3 ) – с (с2н5) – с = с - вr ; б) 2-метил-2-бутанол; в) 3-метил-1-бутин; г) гліцин; д) с – с (вr) – с(сн3 ) – с – с(сн3 ) – с – с(с2н5) – с – вr ;

І V. В-т 1. Визначити клас органічних речовин та дати їм назви: С6Н12; Lі2СО3; С7Н12; С2Н5NО2; С2Н2; С8Н18; СН4; С3Н7ОН; НСООН; (С6Н12О6)n; НО-СН2(NН2)СООН; 2. Написати структурні формули речовин або дати назви речовин за поданими структурними формулами речовин: а) СН3 б) С2Н5 С = С – С – С-Вr ; С = С – С – С – С – Вr ; СН3 С2Н5 С2Н5 СН3 СН3 в) 3-бром-4-етил-2,2,5-триметилгексан; г) 1,4-дибром-3-метил-1-бутин; е) 3-етил-2,4-диметилпент-2-ен д) СН3 С2Н5 СН3 Вr – С – С – С – С – С – С – Вr ; С2Н5 СН3 д) 2,3-дибромпропаналь; з) 3-етил-1-пентанол; 3. Задача: Яка маса НNО3 прореагувала з 2 л метану? 4. Нітрогеновмісні оргсполуки: аміни, амінокислоти, білки, нуклеїнові кислоти. 5. Внаслідок взаємодії пропанолу з купрум (ІІ) оксидом (СuО) було добуто 120 г пропаналю. Які маси спирту та оксиду вступили в реакцію. 6. Здійснити перетворення: СаС2 – А - С2Н4 – С2Н5ОН – Б – СН3СООН – СН3СООС2Н5 ;


Каталог: Files -> downloads
downloads -> Урок 2 Тема. Архітектура кам'яний літопис століть
downloads -> Уроках «Художньої культури»
downloads -> Науковий керівник : учитель стасюк о. С. Консультанти: батьки, бібліотекар, вчитель географії
downloads -> Реферат з основ корекційної педагогіки та спеціальної психології на тему: Психолого-педагогічна допомога сім'ям, які мають дітей з порушенням у розвитку
downloads -> Образотворче мистецтво
downloads -> Чернігівська міська централізована бібліотечна система
downloads -> Особливості розвитку культури Галицько – Волинської держави
downloads -> Визначні місця України краю незвіданих красот
downloads -> Розрахунок сил І засобів по ліквідації нс


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка