Управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти
у Вінницькій області
Центр професійно-технічної освіти №1 м. Вінниці
Досвід роботи
Викладача інформатики вищої категорії
Н.Й. Колобової
Комплекс практичних робіт
«Використання середовища
Microsoft Office WORD 2003 »
Вінниця 2007
Досвід роботи
Викладача інформатики вищої категорії
Н.Й. Колобової
Комплекс практичних робіт
«Використання середовища
Microsoft Office WORD 2003 »
Анотація
Матеріали містять комплекс практичних робіт, які використовуються на уроках інформатики при вивченні теми “Текстовий редактор Word”. Особлива увага надається роботі з таблицями. Практичні роботи, розроблені так, щоб учні могли самостійно виконувати різні перетворювання з таблицями починаючи від простих і закінчуючи більш складними завданнями.
Для викладачів інформатики, комп’ютерної техніки
Викладач інформатики,
викладач вищої категорії _________________ Н. Й. Колобова
Рецензія
Робота містить комплекс різноманітних практичних робіт, які дозволяють ефективно вивчати і засвоювати на уроках інформатики можливості текстового редактора Microsoft Office WORD 2003, і застосовувати знання на практиці.
Методист ЦПТО №1 м. Вінниці Т.М. Павлова
Зміст
1
|
Вступ
|
4
|
2
|
Практичні роботи
|
5
|
|
2.1
|
Практична робота №1 Текстовий процесор Microsoft Word. Системи опрацювання текстів. Завантаження текстового процесора. Система вказівок Word. Введення тексту з клавіатури
|
5
|
|
2.2
|
Практична робота №2 Введення тексту з клавіатури.
|
10
|
|
2.3
|
Практична робота №3 Редагування і форматування тексту
|
12
|
|
2.4
|
Практична робота №4 Введення і редагування таблиці за зразком
|
18
|
|
2.5
|
Практична робота №5 Використання таблиць у текстах. Створення таблиць, редагування та форматування
|
23
|
|
2.6
|
Практична робота №6 Робота з таблицями у текстовому процесорі
|
29
|
|
2.7
|
Практична робота №7 Робота з графічними об’єктами у середовищі текстового процесора. Автофігури
|
31
|
|
2.8
|
Практична робота №8 Створення власного текстового документу з використанням форматування, вставки символів, об'єктів з ClipGallery, WordArt
|
35
|
|
2.9
|
Практична робота №9 Робота з вбудованими об'єктами у середовищі ТП. Введення формул, побудова діаграм, створення структурних схем. Робота з документами зі складною структурою
|
36
|
|
2.10
|
Практична робота №10 Узагальнюючий урок з теми "ТП WORD"
|
40
|
І. Вступ.
В наш час освітяни докладають значних зусиль до перебудови процесів викладання та навчання задля підготовки учнів до життя у “суспільстві глобальної компетентності”, підґрунтям якого є інформація і технології. Стрімкий розвиток технологій спричиняє зміни у змісті праці та методах її організації, що впливає на зміну кваліфікаційних вимог до рівня спеціалістів.
Значна роль у цьому процесі відведена навчальній дисципліні “інформатика”, оскільки вміння та навички, що формуються саме при вивченні інформатики, за сучасних умов носять загально навчальний, загально інтелектуальний характер і можуть бути перенесені на вивчення інших предметів з метою створення цілісного інформаційного простору знань учнів. Методична система вивчення інформатики в умовах розвитку сучасних інформаційних комп’ютерних технологій (ІКТ) стає гнучкою та відкритою, що проявляється у сильному впливі контексту соціального, освітнього і технологічного плану на функціонування її елементів. Програмні засоби слід розглядати як засоби для опрацювання інформаційних моделей.
Розроблений фірмою Microsoft текстовий процесор Word є найпопулярнішим засобом для створення документів, які, крім текстової інформації, можуть містити малюнки, таблиці, різноманітні символи, математичні формули тощо. Він забезпечує виконання багатьох сервісних операцій: перевірка правопису різними мовами, створення документів за готовими шаблонами, автоматична корекція введеного тексту, операції верстки, характерні для типографських пакетів. У кожній новій версії перелік можливостей розширюється.
Важко знайти таку задачу при роботі з текстами, яку не можна було б розв’язати засобами Word. Виконуючи запропоновані практичні роботи, учні засвоюють широкі функціональні можливості текстового процесора Word, оволодівають навичками та технікою виконання таких робіт: введення, редагування та форматування текстів, створення таблиць, вставка малюнків, діаграм, формул, виконання підрахунків (автосума), тощо.
Поділіться з Вашими друзьями: |