Досвід роботи Задорожної Анжели Юріївни



Дата конвертації14.11.2018
Розмір2.67 Mb.
  • Досвід роботи
  • Задорожної Анжели Юріївни
  • Викладач іноземної мови
  • Чорноострівського професійного аграрного ліцею
  • Освіта: вища,
  • Хмельницький національний університет, Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка.
  • Педагогічний стаж: 9 років
  • Стаж роботи на даній посаді: 4 роки
  • Курси: Соціального педагога 2012 р., Викладача з іноземної мови 2015 р.
  • Кваліфікаційна категорія: “”
  • Спеціаліст ІІ категорії

Тема досвіду роботи “ Розвиток інтеоресів учнів до вивчення іноземної мови”

  • Завдання роботи:
  • - показати розвиток пізнавальних інтересів учнів до вивчення іноземних мов (роль лінгвокраїнознавчого аспекту, вдосконалення типології та структури уроку, активні методи навчання)
  • Об`єктом дослідження є інтерес учнів до вивчення іноземних мов.
  • Предметом дослідження є методика вивчення іноземної мови.
  • “Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є в житті – з людиною. Від нас, і від нашого вміння, майстерності, мудрості залежить її життя, здоров'я, розум, характер, воля, громадське інтелектуальне обличчя , її місце і роль у житті, її щастя. Нема й бути не може абстрактного учня. Кожна дитина-це цілий світ-неповторний і своєрідний.”
  • В.А. Сухомлинський
  • Розвиток інтересу учнів до вивчення іноземних мов є:
  • - по-перше, могутнім фактором розвиваючого впливу на дитину в цілому;
  • по-друге, - засобом удосконалення таких комунікативних умінь, як чітке оформлення думки, формулювання запитання, ведення діалогу;
  • по-третє, - потужним джерелом нової соціокультурної інформації, яка потребує з боку дитини постійного аналізу, порівняння, оцінювання тощо.
  • Поєднання цих трьох чинників зумовлює суттєві можливості іноземної мови у формуванні мислення дитини.

Головне призначення іноземної мови :

  • - стати засобом спілкування учнів завдяки сформованим комунікативним умінням: говоріння, аудіювання, читання та письма;
  • -навчити учнів говорити, слухати, читати та писати іноземною мовою а також забезпечити їм доступ до інших національних культур і тим самим до світової культури;
  • - внести суттєвий вклад у підвищення рівня їх гуманітарної освіти та розширення загального кругозору.;
  • о
  • Пізнавальна активність - це готовність та бажання учня до вивчення нового матеріалу розширеної тематики, що стосується вивчення іноземної мови та особливостей країни, мова якої вивчається, бажання самостійно розширювати знання з даного предмету, виявлення ініціативи в пошуку цікавої інформації, бажання застосувати набуті знання в повсякденному житті та при вивченні інших предметів. Уміння вчителя зацікавити, привернути увагу, зробити рекламу фільмові, передачі, безумовно, стимулює самостійну діяльність учнів, створює психологічну готовність до сприйняття нової інформації.

Основні принципи роботи: Основним для вчителя англійської мови є принцип комунікативно - орієнтованого навчання. Навчання практичному спілкуванню буде успішним тоді, коли у навчальному процесі максимально активізується мовленнєво-розумова діяльність школярів, мова стає метою й засобом навчання.

Проекти на уроках за професійним спрямуванням

  • Проекти
  • Газети, журнали на різні теми
  • Створення відеороликів
  • Плакати, буклети, постери
  • Фотоколаж тематична виставка поробок макетів
  • Видання книжок
  • Ігри, вікторини, інтерв’ю , творчі роботи зі схемами й таблицями
  • Використання сучасних технологій у вивченні англійської мови.
  • У процесі роботи я прийшла до висновку, що використання комп'ютерних технологій допомагає:
  • Залучати пасивних слухачів до активної діяльності;
  • Робити заняття більш наочними та інтенсивними;
  • Формувати інформаційну культуру в учнів;
  • Активізувати пізнавальний інтерес учнів;
  • Реалізовувати особистісно-орієнтований та диференційований підходи у навчанні;
  • Дисциплінувати самого вчителя, формувати його інтерес до роботи;
  • Зняти такий негативний фактор, як «боязнь відповіді»;
  • Активізувати розумові процеси (аналіз, синтез, порівняння та ін)
  • У своїй педагогічній діяльності я зрозуміла, що можу використовувати ІКТ як потужного інструменту розвитку мотивації на уроках англійської мови, враховуючи велику і серйозну зацікавленість учнів комп'ютером.
  • Перевагою використання комп'ютерних технологій є перенесення центру ваги з вербальних методів навчання на методи пошукової та творчої діяльності вчителя і учня. Отже, змінюється і роль вчителя в освітньому процесі. Він перестає бути джерелом інформації, а стає співучасником, помічником.
  • В Україні постійно зростає інтерес до вивчення іноземної мови і у зв’язку з цим з'явилася об'єктивна необхідність розширити наявні шляхи підготовки з цього предмету. Багато педагогів вважають, що на ранньому етапі оволодіння іноземною мовою найбільш ефективною формою навчання є гра. За допомогою гри в школярів розвивається інтерес до іншомовного спілкування, залучаються елементи культури спілкування, формуються деякі уміння, здійснюється інтернаціональне, естетичне виховання, створюється іншомовна інформаційна база, формуються мовні механізми. Усередині існуючих організаційних форм можуть бути різні варіанти навчання іноземної мови, що відрізняються тривалістю курсу, терміном і характером його початку і завершення.

Участь в обласному конурсі “Моя професія – моє майбутнє”. Оформлення відеоролика на тему “Практика використання професійної термінології у практичній частині”.

Висновки з досвіду роботи

  • Головне призначення іноземної мови :
  • - стати засобом спілкування учнів завдяки сформованим комунікативним умінням як говоріння, аудіювання, читання та письма.
  • - - навчити учнів говорити, слухати, читати та писати іноземною мовою;
  • - забезпечити їм доступ до інших національних культур і тим самим до світової культури що внесе суттєвий вклад у підвищення рівня їх гуманітарної освіти та розширення загального кругозору.

Каталог: 111
111 -> Реферат виконується на форматі А4
111 -> Реферат на тему: Способи римування. Цезура. Клаузула Звучання вірша залежить не тільки
111 -> Організація заходів цивільного захисту субєкта господарювання (підприємство, установа, організація) суб’єкти забезпечення цивільного захисту
111 -> Навчальний посібник для студентів V курсу медичних вузів IV рівня акредитації За редакцією О. М. Біловола, П. Г. Кравчуна
111 -> Методичні вказівки до організації самостійної роботи Семінарське заняття №1
111 -> Програма вступних випробувань з предмета «історія україни» для вступників на освітньо-кваліфікаційний рівень «молодший спеціаліст»
111 -> Реферат: На тему: " Інсулін" Підготувала: студентка 3го курсу Біологічного факультету Гр. 7336-б уляніцька Г. В
111 -> О. П. Глазова рідна мова плани-конспекти уроків 9 клас Перший семестр
111 -> Зміст Вступ 2 розділ 1 Теоретичні основи стимуляції розумового розвитку на уроках трудового навчання 5


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка