Економічне обґрунтування виробу



Сторінка1/12
Дата конвертації23.03.2017
Розмір1.47 Mb.
#13164
ТипУрок
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12
Тема уроку: Економічне обґрунтування виробу.

Мета уроку: навчальна – ознайомити учнів з основними



економічними поняттями; формувати знання про види

витрат та процес економічного розрахунку виробу;

навчити розраховувати собівартість виробу;

розвиваюча – розвивати вміння логічно мислити,



практично використовувати набуті знання; виховна

виховувати любов до праці.

Обладнання та інструменти: ІКТ, дитячі вироби, робочі зошити,

інструкційні картки, калькулятор.

Тип уроку: комбінований.

Міжпредметні зв’язки: біологія, математика, економіка.

Об’єкт праці: виріб з бісеру на дротяний основі.

ХІД ЗАНЯТТЯ

І. Організаційний момент.

ІІ. Виявлення знань та вмінь учнів.

Перш ніж приступити до вивчення нової теми, ми розглянемо презентацію за темою проекту: «Виготовлення виробів з бісеру на дротяній основі».

Темою нашого сьогоднішнього уроку є: «Економічне обґрунтування виробу».

Розглянемо мету уроку, яка включає в себе три загальні види мети:



  • першою є навчальна, тобто – ознайомлення учнів з основними економічними поняттями; формування знань про види витрат та процесів економічного розрахунку виробу; а також навчання розрахунку собівартості виробу;

  • наступна, розвиваюча – яка розвиває вміння логічно мислити, практично використовувати набуті знання;

  • і останнім видом мети є – виховна – це виховання любові до праці.

Щоб краще розуміти складову економічного обґрунтування виробу, для початку розглянемо і ознайомимося з проектною діяльністю.

Проектна діяльність – це вид інтелектуальної діяльності, характерними рисами якої є самостійний пошук необхідної інформації,  її творче перетворення  в матеріалізований продукт (виріб, сценарій, плакат, реферат, мультимедійну презентацію).

Проектну діяльність можна подати у вигляді піраміди.

Дана піраміда складається з чотирьох етапів проектної діяльності.

Перший етап має назву: організаційно-підготовчий, який включає – пошук проблеми, усвідомлення проблемної сфери, вироблення варіантів, формування вимог, вибір оптимального варіанту та аналіз майбутньої діяльності.

Другий – конструктивний етап складається з: створення ескізу; добір матеріалів; вибір інструментів, обладнання; вибір технології обробки деталей, їх з’єднання, оздоблення; організація робочого місця; економічне та екологічне обґрунтування; маркетингові дослідження.

Третій етап – технологічний. До даного етапу входить виконання технологічних операцій, передбачених технологічним процесом; самоконтроль своєї діяльності; дотримування технології, трудової дисципліни, культури праці; контроль якості.

І останній етап є заключний. Роботою якого є: аналіз виконаного виробу в порівнянні з прогнозованим; оформлення проекту; захист проекту; самооцінка якості та аналіз результатів проекту; оцінка проекту за категоріями.

Проектна діяльність не лише дає учням знання і вміння, але й формує у них найважливіші людські риси: віру в себе,  самостійність, відповідальність, рішучість, комунікабельність, вміння себе презентувати .

Одним із варіантів модуля пропонується вивчення модуля «Технологія бісерного плетіння на дротяній основі».



Бісерне плетіння – є одним із видів українського народного декоративно-ужиткового мистецтва.

Бісер – це світ, у якому поєднуються найрізноманітніші сторони людського обдарування: майстерність виробника скла, вміння вишивальниці, фантазія художника.



Бісер, палаючий різними вогнями, дарує відчуття особливої радості, чарівності, загадковості.


Каталог: wiki -> images
images -> Реферат студентки стоматологічного факультету Воркун Ірини Тернопіль 2007 План
images -> Львівська політехніка
images -> Модульні тестові завдання з української мови
images -> Методичні рекомендації та практичні завдання для студентів гуманітарних та економічних спеціальностей
images -> Львівська політехніка
images -> "Наркоманія"
images -> Тема. Компютерні мережі
images -> Ділові папери та мовностилістичні рекомендації
images -> "Ми жінку-матір славимо в віках"
images -> Реферат студентки стоматологічного факультету Воркун Ірини Тернопіль 2007 План


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   12




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка