Знання збільшуються, а вміння вдосконалюються коли ними ділишся. народна мудрість
ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕГРАЛА
ДО МОДЕЛЮВАННЯ
ПРОЦЕСІВ
Епіграф:
…Природа формулює свої закони
мовою математики.
Галілео Галілей.
Девіз:
Думаємо коллективно, працюємо оперативно.
Сперечаємося доказово - це для всіх обовязково.
Досягнення успішного результату під час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це не що інше, як бажання досягти успіху в розв’язуванні все нових питань та проблем.
Досягнення успішного результату під час розв’язування задач – зовсім не привілей математики. Усе людське життя – це не що інше, як бажання досягти успіху в розв’язуванні все нових питань та проблем.
Мета:
узагальнити та систематизувати знання по даній темі;
визначити значущість, необхідність використання інтеграла до моделювання процесів у фізиці, математиці, економіці та інших науках, необхідних для успішного оволодіння вами обраною професією відповідно до сучасних вимог ринку праці.
«Математику не можна вивчити, спостерігаючи як це робить сусід…».
«Математику не можна вивчити, спостерігаючи як це робить сусід…».
узагальнити та систематизувати знання по даній темі;
визначити значущість, необхідність використання інтеграла до моделювання процесів у фізиці, математиці, економіці та інших науках, необхідних для успішного оволодіння вами обраною професією відповідно до сучасних вимог ринку праці.
Геніальні вчені Ньютон і Лейбніц довели :
виявлення точності і можливості розрахунків
у світовому хаосі рухів
під силу людському розуму.
Домашнє завдання
Мерзляк А.Г. та ін. Алгебра та початки аналізу: Підруч. для 11 класу загальноосвітніх навч. закладів: академ. Рівень, проф. рівень.
Опрацювати за підручником п.26 с.254- 261.
ШкільМ.Т. та ін. Алгебра та початки аналізу: Підруч. для 11 класу загальноосвітніх навч. закладів /М.І.Шкіль, З.І.Слєпкань, О.С. Дубинчук. – К.: Зодіак – ЕКО, 2006
Опрацювати за підручником с.144- 148.
Розв’язати задачі для самостйного домашнього розв’язування, запропоновані вашими товаришами
Використані ресурси: література
Апанасов П.Т., Апанасов Н.П.Сборник математических задач с практическим содержанием. – М.: Просвещение, 1987. – 110 с.
Бродский Я.С., Слипенко А.К. Производная и интеграл в неравенствах, уравнениях, тождествах – К.: Вища шк., 1988. – 120
Виленкин Н.Я., Функции в природе и технике: Книга для внеклассного чтения, 9-10 класс.– М.: Просвещение,1985,-192 с.
Дороговцев А.Я. Інтеграл та його застосування. – К.: Вища школа, 1974. – 128 с.
Кириченко В., Бала ханова О. Інтегрований урок-семінар в 11 класі з поглибленим вивченням математики // Математика в школі. – 206. - № 6. – С.26-31
Стасюк В., Григулич С., Використання похідної функції на прикладах розв'язування економічних задач // Математика в школі. – 2008. - № 5. – С.35-41.