Фонетична зарядка “Р”



Скачати 13.62 Mb.
Дата конвертації09.12.2018
Розмір13.62 Mb.
  • Не просто слухати, а чути, Не просто дивитись, а й бачити, Не просто міркувати, а відповідати. Дружно й плідно працювати.

Фонетична зарядка “Р”

  • Ступінчаста піраміда ацтеків
  • Прочитайте слова
  • А
  • ф
  • р
  • и
  • к
  • а
  • м
  • е
  • р
  • и
  • к
  • а
  • м
  • с
  • т
  • е
  • р
  • д
  • а
  • м
  • с
  • т
  • р
  • о
  • л
  • я
  • б
  • і
  • я
  • І
  • м
  • п
  • е
  • р
  • і
  • я
  •  
  •  
  • я
  • Ф
  • а
  • к
  • т
  • о
  • р
  • і
  • я
  •  
  • В
  • і
  • д
  • к
  • р
  • и
  • т
  • т
  • я
  • П
  • о
  • р
  • т
  • у
  • г
  • а
  • л
  • і

Встановіть відповідність:

  • Ельдорадо укріплена
  • Імперія невідома
  • Відкриття колоніальна
  • Америка великі
  • Факторія казкове

Складіть речення з цих слів.

Правила роботи в групі:

  • Працювати злагоджено й оперативно;
  • Обрати лідера;
  • Говорити по черзі, не перебиваючи одне одного;
  • Не заважати працювати іншим;
  • Користуватися “правилами підведеної руки”
  • Умови оцінювання:
  • Відгадки загадок
  • 1
  • "Снігова куля"
  • 1
  • Таблиця
  • 1
  • Хронологічна послідовність
  • 1
  • Робота з картой
  • 1
  • Графічний диктант
  • 1
  • Ассоціювання
  • 1
  • 1
  • Сенкан
  • 1
  • Сучасні мандрівники
  • 2
  • - 1 бал
  • - 2 бали

Відгадайте загадки.

Я росла в темній темниці, Як зросла – взяли в світлиці. З мене шкуру всі деруть, Мене варять, мене труть, Пироги з мене печуть, Відгадайте, хто ж я є, Скажіть ім'я ви моє.

  • Я росла в темній темниці, Як зросла – взяли в світлиці. З мене шкуру всі деруть, Мене варять, мене труть, Пироги з мене печуть, Відгадайте, хто ж я є, Скажіть ім'я ви моє.
  • Під землею птиця кубло звила і яєць нанесла.
  • Печуть мене, варять мене, Їдять мене, хвалять мене; А як буде моя ласка, То буде з мене і паска.

Що за країна, де видно міста, ріки і

  • Що за країна, де видно міста, ріки і
  • моря, гори і озера; але моря, озера і
  • ріки всі без води, гори і міста без землі.
  • Країна без будинків, місто без людей,
  • море без води, ліс без дерев. Що це таке?
  • Де суть села без хат, ріки без води,
  • гори без лісів, а міста без людей.

Тема уроку:

  • “Великі географічні відкриття”

Задачі уроку:

  • Закріпити, систематизувати знання з теми «Великі географічні відкриття».
  • Вчитися аналізувати події, факти, робити висновки.
  • Вчитися працювати у групі.
  • Контролювати вимову звуку«р».

«Снігова куля» - словникова робота

  • Слово
  • Словосполучення
  • Речення
  • 1. Піраміда
  • Ступінчаста піраміда
  • Ступінчаста піраміда - храм племені ацтеків.
  • 2. Імперія
  • Колоніальна імперія
  • Колоніальна імперія Португалії
  • 3. Конкістадори
  • Жорстокі конкістадори
  • Конкістадори - жорстокі завойовники Америки
  • 4. Колонія
  • Колонія - залежна від іншої держави територія.
  • 5. Метрополія
  • Могутня метрополія
  • Метрополія - держава - володар колоній.
  • 6. Мануфактура
  • Велика мануфактура
  • Мануфактура - підприємство, де використовували ручну працю і був розподіл праці між робітниками

Заповніть таблицю, використовуючи наведені положення.

  • «Передумови і причини Великих географічних відкриттів».
  • Передумови
  • А
  • Причини
  • Б

Бажання збагатитися на торгівлі з Індією.

  • Бажання збагатитися на торгівлі з Індією.
  • Утворення в Європі держав, які виділили кошти для спорядження морських мандрівок.
  • Потреба в золоті і сріблі, з яких карбували гроші.
  • У результаті Реконкісти виникло багато дворян, військовий досвід яких поєднувався з прагненням наживи.
  • Технічні винаходи: каравела, астролябія, компас, портолан (Морська компасна карта).
  • Бажання позбутися посередників у торгівлі зі Сходом.
  • Визнання твердження, що земля має форму кулі.
  • Загарбання турками – османами морських шляхів Середземного і Червоного морів.
  • Перевірте правильність
  • заповнення таблиці
  • Передумови
  • А
  • Причини
  • Б
  • Утворення в Європі держав, які виділили кошти для спорядження морських мандрівок.
  • Бажання збагатитися на торгівлі з Індією.
  • У результаті Реконкісти виникло багато дворян, військовий досвід яких поєднувався з прагненням наживи.
  • Потреба в золоті і сріблі, з яких карбували гроші.
  • Технічні винаходи: каравела, астролябія, компас, портолан (Морська компасна карта).
  • Бажання позбутися посередників у торгівлі зі Сходом.
  • Визнання твердження, що земля має форму кулі.
  • Загарбання турками – османами морських шляхів Середземного і Червоного морів

Установіть хронологічну послідовність діяльності мореплавців.

  • Х. Колумб
  • Б. Діаш
  • Ф. Магеллан
  • Васко да Гама
  • Перевірте правильність

Б. Діаш 1488

  • Б. Діаш 1488
  • Х. Колумб 1492
  • Васко да Гама 1498
  • Ф. Магеллан 1519-1522

Бартоломеу Діаш (Португалія)

  • Маршрут Бартоломеу Діаша під час плавання 1487-1488 р.р.
  • В 1492 г. відкрив Америку
  • (Іспанія)

Маршрути экспедицій Х. Колумба

12 жовтня 2012 року - 520 років з дня відкриття Америки Х. Колумбом

  • 12 жовтня 2012 року - 520 років з дня відкриття Америки Х. Колумбом
  • відкрив морський шлях в Індію навколо Африки
  • в 1498 - 1499 р.р.
  • Васко да Гама
  • (Португалія)

Відкриття морського шляху в Індію

  • Фернан Магеллан
  • (Португалія)

Маршрут кругосвітньої подорожі Ф. Магеллана

  • Великі географічні відкриття

Графічний диктант.

  • Графічний диктант.
  • Колумб організував своє плавання під іспанським прапором, проте народився в Італії.
  • Колумб володів латиною, був знайомий з геометрією, астрономією та умів креслити географічні карти.
  • Відкриття Колумба справило на короля і королеву Іспанії величезне враження.
  • Ф. Магеллан, здійснивши навколосвітню подорож, повернувся до Португалії.
  • Син Колумба Дієго після смерті батька сімнадцять років керував іспанськими колоніями в Америці.
  • Фантастична «золота країна» Ельдорадо існує і сьогодні.
  • Васко да Гама привіз у Лісабон вантаж, який у 60 разів перевищив витрати на організацію його експедиції.
  • Кораблі для експедиції Васко да Гами підготував Б. Діаш.
  • Б. Діаш у 1488 р., обігнувши Африку досяг Індії.
  • Перевірте правильність

+ 1. Колумб організував своє плавання під іспанським прапором, проте народився в Італії.

  • + 1. Колумб організував своє плавання під іспанським прапором, проте народився в Італії.
  • + 2. Колумб володів латиною, був знайомий з геометрією, астрономією та умів креслити географічні карти.
  • + 3. Відкриття Колумба справило на короля і королеву Іспанії величезне враження.
  • - 4. Ф. Магеллан, здійснивши навколосвітню подорож, повернувся до Португалії.
  • + 5. Син Колумба Дієго після смерті батька сімнадцять років керував іспанськими колоніями в Америці.
  • - 6. Фантастична «золота країна» Ельдорадо існує і сьогодні.
  • + 7. Васко да Гама привіз у Лісабон вантаж, який у 60 разів перевищив витрати на організацію його експедиції.
  • + 8. Кораблі для експедиції Васко да Гами підготував Б. Діаш.
  • - 9. Б. Діаш у 1488 р., обігнувши Африку досяг Індії.

Які риси характеру притаманні цим мореплавцям?

  • Бартоломеу Діаш (Португалія)
  • Хрістофор Колумб
  • (Іспанія)
  • Васко да Гама
  • (Португалія)
  • Фернан Магеллан
  • (Португалія)

Відкрийте підручник на сторінках 15, 19-21 і виділіть наслідки Великих географічних відкриттів кінця XV - середини XVII ст.

Виникнення колоніальних імперій Іспанії, Португалії, Нідерландів, Франції.

  • Виникнення колоніальних імперій Іспанії, Португалії, Нідерландів, Франції.
  • Работоргівля.
  • Перший колоніальний поділ світу між Іспанією і Португалією.
  • Перервано розвиток доколумбових цивілізацій майя, інків, ацтеків.
  • «Революція цін» - знецінення грошей унаслідок падіння вартості золота і зростання цін на товари першої необхідності.

Унаслідок подорожі Ф.Магеллана було вперше доведено, що земля є кулею і отримано загальні відомості про її розміри.

  • Унаслідок подорожі Ф.Магеллана було вперше доведено, що земля є кулею і отримано загальні відомості про її розміри.
  • Європейці пізнали нові культури: кукурудзу, картоплю, какао, томати, соняшник, квасолю, чай,прянощі, запозичили звичку палити тютюн, грати з каучуковим м'ячем (попередник баскетболу і волейболу)
  • Індіанціжителі Америки – колесо, плуг, вогнепальну зброю, коней.
  • Виникла світова торгівля.
  • Виникли мануфактури.

Тестування

  • Тестування

Сенкан

  • Сенкан
  • Сучасні мандрівники.

Тур Хейердал (Норвегія)

Подорожі норвезького дослідника Тура Хейердала на плотах, папірусних і очеретяних човнах довели, що древні моряки могли переміщатися між островами й материками через Світовий океан.

Федір Конюхов (Россія)

Карта маршрута

  • Карта маршрута

Гордієнко Сергій (Україна)

Владіслав Кетов (Україна)

Федір Конюхов (Россія)

  • Тур Хейердал (Норвегія)
  • Гордієнко Сергій (Україна)
  • Владіслав Кетов (Україна)

Які риси притаманні сучасним мандрівникам?

Скажіть, а людині, яка

  • Скажіть, а людині, яка
  • хоче бути успішною в
  • житті знадобляться ці
  • риси характеру?
  • Домашнє завдання.
  • Використовуючи наведені факти, складіть коротку біографію кожної з указаних у таблиці осіб.
  • Х.Колумб
  • Васко да Гама
  • Ф. Магеллан
  • А
  • Б
  • В
  • Був сином бідного італійського ткача.
  • Придворний португальського короля Маноеля.
  • Португальський моряк із небагатих дворян.
  • Командував флотилією з трьох каравел («Санта-Марія», «Пінта», «Нінья»),яка через 33 дні після відплиття підійшла до острова Сан-Сальвадор («Святий рятівник»)
  • Перетнув Атлантичний океан
  • Досяг індійського порту Калікут
  • Дав назву океану – «Тихий».
  • Відкрив північне узбережжя південної та східної частин Центральної Америки
  • Переселився до Іспанії й став адміралом. Очолив експедицію з п'яти іспанських кораблів, яка тривала три роки.
  • Керував чотирма подорожами до нового континенту.
  • На чотирьох кораблях вперше обігнув південь Африки та вийшов в Індійський океан.
  • Організатор і керівник першої навколосвітньої подорожі, досяг Філіппінських островів.
  • Оселився в столиці Португалії Лісабоні.
  • Відкрив протоку, яку згодом назвали його ім'ям.
  • У 1485 році переселився до Іспанії.
  • Обігнув Південну Америку.
  • Чи виконали ми задачі уроку?

На уроці ми:

  • На уроці ми:
  • закріпили, систематизували знання з теми “Великі географічні відкриття”;
  • вчилися аналізувати події, факти, робити висновки;
  • вчилися працювати у групі;
  • контролювали вимову звуку “р”.
  • Гей, нові Колумби й Магеллани! Напнемо вітрила наших мрій. Кличуть нас у мандри океани, Гасла вже відомі і нові. Кораблі! Шикуйтесь до походу! Мрійництво! Жаго наша! Живи! І веди всіх нас у невідоме, Клич гучніш вперед ти нас завжди!

Каталог: uploads -> doc
doc -> Методичні рекомендації для проведення І (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Вправ для навчання аудіювання
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання

Скачати 13.62 Mb.

Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка