Гап’як Наталія Йосипівна Вчитель української мови та літератури



Дата конвертації06.10.2018
Розмір9.83 Mb.
#51602
  • Гап’як
  • Наталія
  • Йосипівна
  • Вчитель
  • української мови та літератури
  • ЗОШ І-ІІ ст. с. Кисилин

 

  • Мета:
  • Створення атмосфери
  • співробітництва , взаємодії
  • викладача та учня
  • Розвиток творчих здібностей школяра – важлива складова сучасного педагогічного процесу, що вимагає від кожного впевнених знань і вміння зробити вибір. А це вже творчість, яка і є природним обдаруванням.
  • Кожен педагог повинен працювати над тим, щоб навчально-виховний процес став орієнтованим на перетворення обдарованого учня в основного суб’єкта освітнього процесу.
  • Актуалізація опорних знань учнів
  • Вікторини
  • Ігри
  • Конкурси
  • Усвідомлення теоретичного матеріалу
  • зіставлення
  • відновлення
  • узагальнення
  • моделювання
  • реконструювання
  • Узагальнення і систематизація здобутих знань
  • Робота в парах
  • Самостійна робота
  • Колективна робота
  • Види диктантів:
        • Творчий
        • Логічний
        • Пояснювальний
        • Орфоепічний

Новий матеріал з мови я подаю дітям у вигляді блок–схем, таблиць, малюнків, пірамід. Основні поняття з теми фіксуємо в опорних конспектах

  • СЛОВО-
  • СПОЛУЧЕННЯ
  • РЕЧЕННЯ
  • ТЕМА
  • МЕТА
  • ТИП
  • СТИЛЬ
  • МОВЛЕННЯ
  • АБЗАЦ
  • ТЕКСТ
  • ССЦ
  • ДАНЕ
  • Зв'язок
  • речень
  • НОВЕ
  • Логічний
  • наголос
  • ТЕКСТ
  • АБЗАЦ
  • АЧР
  • Послідовний
  • зв'язок
  • ТЕМА
  • МЕТА
  • Частини мови
  • іменник
  • прикметник
  • числівник
  • дієслово
  • прислівник
  • дієприкметник
  • частка
  • прийменник
  • службові
  • Сполучник
  • займенник
  • дієприслівник
  • самостійні
  • вигук
  • Прості
  • складні
  • Ускладнені
  • неускладнені
  • Повні
  • неповні
  • Поширені,
  • непоширені
  • Односкладні
  • двоскладні
  • Окличні
  • неокличні
  • речення
  • Розповідні
  • Питальні
  • спонукальні
  • Під час ознайомлення з класифікацією
  • речень колективно склали таку картину:
  • Мультимедійні презентації
  • учнів
    • комп’ютерні технології;
    • проектні технології,
  • дискусії;
  • займи позицію;
  • ігрове навчання;
  • рольові ігри;
  • імітацію;
    • мікрофон;
    • мозковий штурм;
    • ажурну пилку;
    • навчаючи вчуся.
  • Прийоми інтерактивного навчання

З точки зору творчої особистості та творчих здібностей застосовую інсценізації, створення репортажів з улюбленим героєм, підбір цитатного матеріалу, складання текстових завдань, створення галереї малюнків, газет на літературну тему.

  • З точки зору творчої особистості та творчих здібностей застосовую інсценізації, створення репортажів з улюбленим героєм, підбір цитатного матеріалу, складання текстових завдань, створення галереї малюнків, газет на літературну тему.
  • Домашнє завдання
  • Міні-розповідь
  • діалог
  • Міні-твір
  • Підбір матеріалів про українські звичаї
  • Повідомлення в науковому стилі
  • План характеристики образу
  • кросворд
  • Власна версія розвитку подій у творі
  • Люби учня!
  • Вір в учня!
  • Знай учня!
  • Розумій учня!
  • Поважай учня!
  • Дякую за увагу!


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка