Гегель Не убий! Біблійна заповідь Емоційна готовність до уроку



Дата конвертації04.09.2018
Розмір6.7 Mb.

Повість

О. Ю. Кобилянської «Земля». Психологічне трактування вічних проблем злочину й кари на українському матеріалі. Злочин та кримінальна відповідальність.

Епіграф:

Людина є ніщо інше

як ряд її вчинків.

Гегель

Не убий!

Біблійна заповідь

Емоційна готовність до уроку

АУТОТРЕНІНГ:

- Я УЧЕНЬ;

- Я ОСОБИСТІСТЬ ТВОРЧА;
  • Я ДУМАЮ;
  • ЗАМИСЛЮЮСЬ;

  • - Я ХОЧУ ЗНАТИ.




Правопорушення — це протиправне, суспільно небезпечне, винне діяння (дія чи бездіяльність), що завдає шкоди суспільству, людям.Згадаймо, які ознаки правопорушення.У цьому нам допоможе схема.

Ознаки

протиправність

діяння суперечать нормам права, порушує заборони

посягання на життя чи

психічне ставлення особи до своїх дій та наслідків

передбачена в нормативно-правових актах відповідальність

суспільна

діяння суперечать нормам права, порушує заборони

посягання на життя чи

психічне ставлення особи до своїх дій та наслідків

передбачена в нормативно-правових актах відповідальність

винність

діяння суперечать нормам права, порушує заборони

посягання на життя чи

психічне ставлення особи до своїх дій та наслідків

передбачена в нормативно-правових актах відповідальність

(

діяння суперечать нормам права, порушує заборони

посягання на життя чи

психічне ставлення особи до своїх дій та наслідків

передбачена в нормативно-правових актах відповідальність

Злочин і кара – досить актуальна тема. У вашому віці ви особливо цікавитесь, які права дає вам закон, як слід діяти в тих чи інших випадках тощо.

Гете писав: «Поведінка – це дзеркало, у якому кожен показує своє обличчя».

В статті 11 Кримінального кодексу говориться: Злочин є суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб’єктом злочину.




У статті 18 КК вказано, що суб’єктом злочину є фізична осудна особа, яка вчинила злочин у віці, з якого може наставати кримінальна відповідальність. Норми, котрі визначають, які діяння є злочинами та які покарання можуть бути застосовані до осіб, що їх здійснили, мітяться в такій галузі права як кримінальне право.

Отже, і вбивство, і братовбивство—це злочини. І хоча братовбивство—не типове явище тогочасного суспільства, проте сюжет не новий у літературі. Згадайте твори, у яких описано подібні мотиви.

Біблійне оповідання про Каїна і Авеля


Тиціан “Каїн і Авель” Рубенс “Вбивство Авеля Каїном”

Рубенс “Каїн вбиває Авеля”.

Історія Каїна і Авеля знайшла своє відображення й у світовій літературі, й у вітчизняній класиці. Це поема Джорджа Байрона “Каїн”, Івана Франка “Смерть Каїна”, про обох братів писав Шарль Бодлер у творі “Каїн”, «Братовбивство» Кафки.

Ольга Кобилянська взялася за перо в гуманістичному пориві застерегти світ: «Люди, схаменіться! Так не повинно бути, так не можна!»

Пам’ятайте, що зло завжди повертається до того, хто його зробив і не покаявся. Життя Сави без каяття й спокути страшне. Суд і справедливий вирок убивці були б кращим вибором, ніж нестерпні муки совісті, людський осуд.

Успіхів у житті, здійснення мрій, досягнення мети треба добиватися тільки чесною, наполегливою працею. Якою б важкою не була людська доля, які б обставини не склалися, треба завжди керуватися законами совісті, високими нормами народної моралі, не збиватися з дороги, освітленої сяйвом духовного досвіду багатьох віків цивілізації

Найскладніша заповідь з Біблії :"Люби свого ближнього як самого себе" . Більшість людей й себе не любить й не поважає - інакше вони б не дозволяли собі таку поведінку, яка, в першу чергу, принижує їх власну гідність та виставляє їх дурнями. А що вже казати про повагу та любов до інших людей!

Карний Кодекс так сяк привчив людей виконувати інші заповіді - "не вбий", "не вкради"... Але нема такого Кодексу, який силоміць примусить і навчить любити.

Любов - це найкраще в людині, але це й те, що людина повинна щоденною працею своїх душі і розуму розвивати в собі.

Це те, що ніхто за тебе не в змозі зробити, тільки власною наполегливістю можна домогтися результату.

А як показує історичний та життєвий досвід, складніше усього для пересічної людини - працювати над собою!

“ВІЛЬНЕ ПИСЬМО”

НАПИШІТЬ ТВІР –ЕСЕ

“ЯКБИ Я БУВ (БУЛА)

ПИСЬМЕННИКОМ, ТО КІНЦІВКА БУЛА Б ТАКОЮ…”

“МОЗКОВА АТАКА”

НА УРОЦІ Я:

-ДІЗНАВСЯ …

-ЗРОЗУМІВ…

-НАВЧИВСЯ…

-НАЙБІЛЬШИЙ МІЙ УСПІХ

ЦЕ...

-Я ЗМІНИВСЯ…

-НА НАСТУПНОМУ УРОЦІ Я ХОЧУ…

“МІКРОФОН”

ЗЕМЛЯ ДЛЯ

МЕНЕ ЦЕ:


“Якби я був автором…”

Я б завершив (ла )

повість так…

«Продовжіть думку…”

читаючи (слухаючи) твір я:
  • бачу…
  • чую…
  • відчуваю…

“Відгадай літературного героя…»

“Персонажі твору і я…”

(розсадіть персонажів твору за святковим столом у тій послідовності, що є для вас цікавою. Прокоментуйте свій вибір…)

“Пошук асоціацій….»

Земля –це:

Гарне: Погане:

“Твори – перевтілення…”

Ви- земля….

Ви – Сава Федорчук…

Ви – Михайло….

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Скласти асоціативний ряд, або інформаційне гроно, або схему «Злочин і кара», «Земля і людина».  



Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка