Гладій Любов Корнилівни



Дата конвертації23.03.2019
Розмір5.83 Mb.
#85075

ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ №2 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПОРТФОЛІО

Гладій

Любов Корнилівни

заступника директора школи

учителя математики

вищої категорії


Портфоліо вчителя – це…

Ппедагогічні інновації

Оосвітні маршрути

Рробота над собою

Ттехнології навчання

Ф фіксування результатів

Ооцінка власних досягнень

Ллюбов до професії

І імпульс до активності

Ооб`єктивний погляд на себе


Творча візитка

2013

Моє педагогiчне кредо:

«Співпраця з колегами,

довіра учнів,

повага батьків»

Моє життєве кредо:

«Роби добро – воно відгукнеться»

Дата народження: 19 лютого 1961 р.

Освіта: вища, Чернівецький ордена Трудового Червоного Прапора державний університет

Спеціальність: «Математика»

Кваліфікація Математик, викладач



Місце роботи: Тернопільська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №2 Тернопільської міської ради Тернопільської області

Посада: вчитель математики, заступник директора школи з навчально-виховної роботи

Стаж роботи: 30 років

Категорія:вища, “Старший вчитель”

Рік атестації: 2012

Портрет автора

2013

Курси підвищення кваліфікації: 2013

Робочий шлях

2013
  • З 1983 по 2013 – вчитель математики
  • З 1986 по 1991 – секретар міського методоб'єднання вчителів математики
  • З 1990 по 1996 - керівник шкільного методоб'єднання вчителів математики
  • З 1996 року по 2013 – заступник директора школи з навчально-виховної роботи

Методична проблема

2013

Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках узагальнення та систематизації знань з математики

Обгрунтування вибору проблеми

2013

Структура програми і

психолого-педагогічні

особливості діяльності учнів

Навіть найпростіші сприймання

і запам'ятовування вимагають

неодноразового звернення до

матеріалу

Розрізнені відомості – причина

труднощів при вивченні математики,

нерозумінні суті, втрата інтересу

до математики

Необхідність проведення системно-узагальнюючих занять

Згрупований та систематизований

матеріал легше і міцніше запамятовується,

ним зручніше користуватися

«Всі заняття повинні влаштовуватись таким чином, щоб наступне завжди базувалось на попередньому, а попереднє зміцнювалось наступним»

Я.А. Коменський


2013

Структура

процесу узагальнення і систематизації знань

Сприйняття, осмислення й узагальнення окремих фактів

1

Формування понять, їх категорій і систем

2

Засвоєня більш складної системи знань; оволодіння основними теоріями та ідеями предмету

3

2013



Рівні узагальнення і систематизації знань

2013

1. Впорядкування матеріалу в межах теми

2. Зясування місця вивченої теми в структурі курсу математики

3. Можливість практичного застосування розглянутої теми

2013

Етапи узагальнення і систематизації

Види уроків

2013

Уроки-семінари

Уроки виконання практичних робіт

Узагальнююча лекція

Уроки-подорожі

Рольові ігри

Математичне лото

Уроки-конкурси

Уроки-КВК

Інтегровані уроки

2013

Завдання

Інтелектуального характеру



Виконати аналіз даних

Класифікувати та узагальнити факти

Сформулювати висновок

Методологічного характеру



Провести спостереження, дослідження

Сформулювати проблему

Висунути гіпотезу

Спланувати хід вирішення поставленої задачі

Пояснити отримані результати

2013

Структура уроку

Засвоєння основних ідей і теорій на основі широкої систематизації знань

Встановлення внутрішньопредметних і міжпредметних зв'язків

Узагальнення і систематизація

Виділення головного

Повторення і аналіз основних фактів

Відтворення і корекція опорних знань

Мотивація навчальної діяльності

Аналіз змісту навчального матеріалу або розділу

Види роботи

2013
    • Перехід від фактів до узагальнень;
    • Формування певних висновків;
    • Застосування узагальнень до нових знань;
    • Перетворення знань пропущених через досвід усвідомлення;
    • Пошук відповіді;
    • Узагальнення через переконання

Форми подання

2013

Графічні зображення

Спеціальні картки-завдання

Правила-орієнтири

Алгоритми

Узагальнюючі схеми, таблиці

Виділення різним кольором, шрифтом головного

Результати педагогічної діяльності

2013

Моїм творчим кредо є реалізація прогресивних методів навчання, які можуть забезпечити високий рівень засвоєння учнями вивченого матеріалу; зробити так, щоб навчання для дітей не було тягарем, а диктувалось їх внутрішньою потребою і бажанням здобувати знання.



Навчання повинно бути цікавим, яскравим, емоційно-образним. „ Нудні уроки тільки й можуть, що викликати ненависть до викладача і до того, що викладається”

(Ж.-Ж. Руссо)

Динаміка досягнень учнів

2013

Рівень успішності учнів 5-А класу

Динаміка досягнень учнів

2013

Рівень успішності учнів 10-А класу (алгебра)

Рівень успішності учнів 10-А класу (геометрія)

Досягнення, публікації

2013

Досягнення, публікації

2013

2013

Юхимович О.А.

Навчаючись – ростемо!

5-А клас

2013

Юхимович О.А.

10-А клас

2013

Юхимович О.А.

Зібратись разом - це початок. Триматись разом - це прогрес. Працювати разом - це успіх. Г. Форд

2013

Мої улюблені вихованці

Спілкуємося

2013

« Кожен учень повинен одержувати освіту не уявну, а справжню, не поверхову, а грунтовну»

В.О. Сухомлинський
Каталог: bitstream -> 123456789 -> 933
123456789 -> 1. Коротко про симетрію…
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями Оцінка стану кишкової мікрофлори у дітей раннього віку, хворих на пневмонію на фоні залізодефіцитної анемії
123456789 -> Звіт про науково-дослідну роботу регіональні особливості стану кишкової мікрофлори у дітей із соматичними захворюваннями зміни мікробіоценозу кишечника у дітей, хворих на гострий обструктивний бронхіт бронхіальну астму (проміжний)
123456789 -> Використання науково-технічних бд у наукових дослідженнях Васильєв О. В., к т. н
123456789 -> Розвиток банківського споживчого кредитування
123456789 -> Реферат дипломна робота містить 128 сторінок, 17 таблиць, 21 рисунок, список використаних джерел з 108 найменувань, 6 додатків
123456789 -> Урок з хімії у 9-му класі на тему: "Жири. Склад жирів, їх утворення. Жири в природі. Біологічна роль жирів"


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка