Головне завдання : спонукати “ небайдужих “ учителів до творчих пошуків, знайти шлях до вирішення стратегічного курсу всієї системи освіти – формування цілісної особистості учня, розвиток його творчих здібностей



Дата конвертації23.03.2019
Розмір4.07 Mb.
#85251
  • ( з теорії та практики проектного навчання )
  • Головне завдання : спонукати “ небайдужих “ учителів до творчих пошуків, знайти шлях до вирішення стратегічного курсу всієї системи освіти – формування цілісної особистості учня, розвиток його творчих здібностей.
  • Маю честь представитись – автор майстер-класу “ Навчання – творчість ”
  • прізвище: Каніна
  • ім`я : Надія
  • по батькові : Миколаївна;
  • рік народження : 1960;
  • спеціальність: учитель української мови та літератури;
  • стаж педагогічної роботи: 31 рік;
  • місце роботи: Чернівецька гімназія №5;
  • звання: учитель – методист, відмінник освіти України, нагороджена нагрудним знаком “Василь Сухомлинський”, лауреат Всеукраїнського конкурсу “Учитель року – 97”;
  • знак зодіаку : Лев;
  • характер: творчо-неспокійний;
  • життєві принципи: “Не будь байдужим!”, “Спочатку полюби, а потім навчи”, “Шукай у кожному хороше!”, “Навчати дітей думати і любити”, “Сіяти розумне, добре, вічне!”;
  • зміст життя: “Горіть, а не тліть”, бути корисним людям;
  • переконання: завжди: і словом, і очима кажу своїм учням– люблю, і ця любов підтримує мене в житті.
  • вести учнів шляхами знань до формування неповторної особистості дитини;
  • виявити творчі можливості кожного вихованця;
  • навчити учнів складати опорні конспекти, схеми, буклети, проекти з літератури і мови та користуватися ними для систематизації знань;
  • допомагати учням в успішній здачі ЗНО;
  • підготувати спеціальний курс “Практична стилістика” для учнів 10-11 класів;
  • скласти авторську систему нетрадиційних уроків з мови і літератури;
  • працювати з обдарованими дітьми , створювати авторські проекти, допомагати учням перемагати у Всеукраїнських конкурсах;
  • скласти літературно-музичну композицію;
  • скласти програму майстер-класу “Навчання та уміння через творчість” й успішно провести його;
  • вести учнів літературними стежками письменників і на основі побаченого та почутого створювати проекти.
  • що головне – не форма уроку, а інтерес учнів до здобуття знань;
  • як навчання у школі зробити практично корисним і цікавим;
  • про особливості сприймання і розуміння учнями тексту художнього твору;
  • коли література стає підручником життя для дітей, бо вони прагнуть заповнити і свою сторінку в цій книзі (творчі роботи учнів);
  • що рівень грамотності – не тільки знання правил, а й рівень сформованих умінь, використання їх на практиці;
  • що основне завдання школи – активне й свідоме творення людиною самої себе.
  • людина – це особистість, якій притаманні суперечності у житті: любов – зрада, життя – смерть, влада – свобода;
  • людина приходить у світ для самореалізації розуму, волі, емоцій;
  • любити людину – це мистецтво, що досягається у процесі творчої діяльності учня, допомога йому в процесі пізнання;
  • любити людину – це допомога учневі у розкритті кращих душевних якостей, визначенні свого місця в житті , формуванні віри дитини в себе;
  • творчість – потреба людини пізнати свої можливості;
  • навчання у школі дає знання, дарує радість, пропонує модель (проект) майбутнього життя,підказує вибір професій;
  • нові педагогічні технології спрямовані на не накопичення знань, а на формування і самореалізацію особистості;
  • знання здобуваються через свідомий вибір (те, що згодиться в житті);
  • нетрадиційні уроки спрямовані на руйнування одноманітності, шаблону, сліпого виконання,орієнтовані на особистість, на розвиток творчих здібностей.
  • Закони творчості розкривають не літературні критики чи посібники, бо папір не говорить, а саме вчитель своїм словом будить почуття учнів.
  • Григорій Сковорода писав: «Головне завдання педагога, вихователя - через думки збуджувати мислення школярів, спрямовуючи його на пізнання світу: бути творчим, емоційним, думаючим».
  • Ці ж положення підтверджує філософія Екзюпері: «Найголовніше в житті очима не побачиш. Видюще тільки серце».
  • Справді, наше серце оживає від красивого, доброго слова, що спонукає кожного бути добротворцем. І коли вже вчительський талант від Бога, то доцільно згадати, що найвища основа життя – людина.
  • От і виходить, що центральний герой нашого методичного «підручника життя» - учень. І ми повинні пам’ятати, що дитина – це не папір, на якому щось намальовано, а це готовий малюнок, який нанесла природа. І наше завдання – повести людину у світ краси, добра, знання.

Каталог: attachments -> article
article -> Методичні рекомендації до самостійної роботи з дисципліни «історія україни» для студентів окр «Молодший спеціаліст»
article -> Основи теорії літератури
article -> До листа Міністерства освіти і науки України від 17. 08. 2016р. №1/9-437
article -> План роботи методичного об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> План роботи методичного осередку вчителів-предметників природничо-математичних наук на 2015/2016 навчальний рік
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка