Готуємося до зно з математики



Дата конвертації11.01.2019
Розмір271 Kb.

ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО З МАТЕМАТИКИ

  • Слухачі курсів підвищення кваліфікації
  • Петращук Марія Григорівна
  • Слюсарек Євдокія Дмитрівна
  • Горянська Ольга Миколаївна
  • Яківчек Тетяна Михайлівна
  • Рівень стандарту

Підсумкова атестація з будь-якого предмета є необхідною умовою успішного завершення його вивчення. Поряд з контролюючою функцією вона відіграє неабияку навчальну роль, зокрема підготовка до неї сприяє систематизації і повторенню вивченого матеріалу. Однією з форм підсумкової атестації є проведення зовнішнього незалежного оцінювання. Впровадження ЗНО в Україні, безумовно, є значною подією у освіті й заслуговує на особливу увагу.

  • Підсумкова атестація з будь-якого предмета є необхідною умовою успішного завершення його вивчення. Поряд з контролюючою функцією вона відіграє неабияку навчальну роль, зокрема підготовка до неї сприяє систематизації і повторенню вивченого матеріалу. Однією з форм підсумкової атестації є проведення зовнішнього незалежного оцінювання. Впровадження ЗНО в Україні, безумовно, є значною подією у освіті й заслуговує на особливу увагу.

програма рівня стандарту:

  • програма рівня стандарту:
  • визначає зміст навчання предмета, спрямований на завершення формування в учнів уявлення про математику, як елемент загальної культури. При цьому не передбачається, що в подальшому випускники школи продовжуватимуть вивчати математику або пов’язуватимуть з нею свою професійну діяльність.

Шляхи покращення підготовки до ЗНО

  • 1) Щорічно на шкільних батьківських всеобучах ( 8 – 11 кл. ) аналізувати вступні іспити (по предметах) у навчальні заклади. Залучати працівників районних центрів зайнятості до профорієнтаційної роботи з учнями та батьками.
  • Рекомендувати батькам восьмих класів визначитися у виборі майбутньої професії;

2) індивідуально – деференційований підхід на уроці;

  • 2) індивідуально – деференційований підхід на уроці;
  • 3) постійно на різних етапах уроку використовувати завдання ЗНО, аналізувати помилки допущені при виконанні тестів;
  • 4) створити консультаційний пункт при школі (учитель - учень, учень – учень), та у районі. Для роботи залучати кращих вчителів.

5) Для якісної підготовки до ЗНО необхідно виділяти додатковий час для вивчення даного предмету, адже відведеної кількості годин недостатньо для опанування необхідного обсягу знань;

  • 5) Для якісної підготовки до ЗНО необхідно виділяти додатковий час для вивчення даного предмету, адже відведеної кількості годин недостатньо для опанування необхідного обсягу знань;
  • 6) Створити вчителям відповідні програми для підготовки;

7) При підготовці звертати увагу на літературу, рекомендовану МОН;

  • 7) При підготовці звертати увагу на літературу, рекомендовану МОН;
  • 8) зосередити учнів на підготовці до тестування тільки з двох - трьох дисциплін.

Для підготовки учнів до ЗНО

  • Для підготовки учнів до ЗНО
  • треба:
  • Навчити учнів працювати з тестами
  • ( уважно читати завдання );
  • 2) проводити тренувальні тестування з кожної теми з обмеженням часу;
  • 3) поступово збільшувати навантаження за складністю та за часом;

4) вчити учнів використовувати знання й уміння застосовуючи розмірковування і логіку для отримання відповідей простим і швидким способом;

  • 4) вчити учнів використовувати знання й уміння застосовуючи розмірковування і логіку для отримання відповідей простим і швидким способом;
  • 5) аналізувати тести попередніх років;
  • 6) підготовку проводити по темах. Переходити до комплексного тестування тільки у кінці навчального року, коли навчальний матеріал повністю учнями опрацьовано.

Вивчення кожної теми є етапом на шляху підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. І не тільки за змістом навчання, а й за формою діагностування його результатів. Слід активніше вводити тестові технології в систему навчання. За допомогою тренувальних вправ можна оцінити рівень засвоєння навчального матеріалу та відпрацювати у них навички роботи з тестовими завданнями. Необхідно таку роботу проводити з восьмого класу.

  • Вивчення кожної теми є етапом на шляху підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. І не тільки за змістом навчання, а й за формою діагностування його результатів. Слід активніше вводити тестові технології в систему навчання. За допомогою тренувальних вправ можна оцінити рівень засвоєння навчального матеріалу та відпрацювати у них навички роботи з тестовими завданнями. Необхідно таку роботу проводити з восьмого класу.

ТЕМАТИЧНІ ТЕСТИ:

  • 1. Натуральні числа. Звичайні дроби. Відсотки.
  • 2. Рівняння і нерівності та їх системи.
  • 3. Прогресії.
  • 4. Тригонометричні функції. Тотожні
  • перетворення тригонометричних виразів.
  • 5. Тригонометричні рівняння,нерівності та їх
  • системи.
  • 6. Показникова і логарифмічна функції. Показникові і логарифмічні рівняння,
  • нерівності їх системи.
  • 7. Похідна первісна й інтеграл та їх застосування.
  • 8. Планіметрія.
  • 9. Стереометрія.

Найлегші задачі ЗНО

  • І. Учитель роздав учням певного класу 72 зошити. Кожен учень отримав однакову кількість зошитів. Якому з поданих нижче чисел може дорівнювати кількість учнів у цьому класі?
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • 7
  • 9
  • 10
  • 11
  • 14
  • ІІ. Добери таке закінчення речення, щоб утворилося правильне твердження: “Сума квадратів катетів прямокутного трикутника дорівнює…ˮ.
  • А
  • Б
  • В
  • Г
  • Д
  • гіпотенузі
  • Квадра
  • ту суми катетів
  • Квадрату гіпотенузи
  • Добутку катетів

ПОРАДИ:

  • Потрібно запам’ятати формулу – спробуйте прочитати її, як слово, чи придумайте до кожної літери формули яке-небудь слово і складіть смішну конструкцію, яка триматиметься в голові. Чим смішнішою буде асоціація, тим краще вона запам’ятається.
  • Основні формули і визначення можна виписати на листочках і повісити над письмовим столом, над ліжком, в їдальні і т.д.
  • Привчатися до орієнтування в часі і вміти його розподіляти.

Способи підготовки:

  • 1) допомога вчителя, який стисло коментує результати роботи на уроці та робить акцент на важливість опрацьованого матеріалу для успішної підготовки до ЗНО;
  • 2) самостійна робота, яка потребує застосування поряд зі шкільними підручниками й якісних посібників, призначених саме для цієї роботи.

Дякуємо за увагу!


Каталог: images
images -> На реферат надається письмова рецензія передбачуваного наукового керівника або іншого фахівця, призначеного приймальною комісією
images -> Програма для складання вступного іспиту до аспірантури
images -> Принципи реалізації наукової діяльності університету: активна участь у формуванні та
images -> Віртуальна виставка праць викладачів об’єднання сільськогосподарських бібліотек Житомирської області за 2014 рік
images -> Медсестринство в геронтології та геріатрії
images -> Гостра дихальна недостатність
images -> Програма вступного випробування з іноземної мови (англійська, німецька, французька) за професійним спрямуванням
images -> Розвиток вітчизняної системи електронних наукових видань
images -> Програма м. Івано-Франківськ, 2011 міністерство охорони здоров’я україни


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка