Григір Тютюнник "Климко"



Дата конвертації23.03.2019
Розмір2.31 Mb.
#85266
ТипУрок

Українська література, 7 клас

  • Тема уроку:
  • Григір Тютюнник “Климко”.
  • Морально-етичні уроки.
  • Грудіна О.В. ЗОШ № 2 Жданівка

Епіграф

  • “Ідеалом для мене завжди була доброта, самовідданість і милосердя людської душі у найрізноманітніших проявах”.
  • Григір Тютюнник

Словникова робота

  • Мораль—уявлення про те, що є “добре”, що — “погане”, про те, як людям слід себе поводити.
  • Етика—наука про правильне ставлення людини до Бога, до інших людей, до свого життєвого шляху.

Квітка-асоціація

  • Само-
  • відданість
  • Турбота
  • милосердя
  • Чуйність
  • Доброта
  • Морально-
  • Етичні
  • якості
  • Климка

Маршрут подорожі Климка

Робота з ілюстрацією

  • Хто проявив доброту в цьому епізоді?
  • Перекажіть та прокоментуйте цей епізод.

Літературний диктант

  • 1. «Ти ж там хазяйнуй, … . А вночі спи і не бійся … . Вночі воно все так, як і вдень, тільки й того, що поночі»
  • 2. «Може б, ти до мене перейшов? Куди ж тобі тепер діватися? Хто тепер тебе догляне?»
  • 3. «Глядися ж у дорозі. А краще – пристань до якихось добрих людей, біженців, - серед нещасних багато є добрих, - та іди в купі з ними»
  • 4. «Не треба вам нічого промінювати, а переходьте … переходьте жити до нас. Ми вам помагати будемо, маленьку глядітимемо…»
  • 5. «Не треба… Носи собі, раз уже ти земляк…»
  • 6. «… вчепився … в другу руку і закричав: «Пустіть її! Це моя сестра! Сестра моя, чуєте? Вона мені за матір!!!»
  • 7. «Не треба мені грошей … Я тобі й так насиплю з півпуда, а той більше, скільки донесеш»
  • 8. «Лежи, лежи … Куди ж ти підеш отакий-о немічний. Підчинишся трохи, тоді й підеш»
  • 9. «Листя палять … Треба ж роботу якусь зробити … , а то тільки набалакав: і те зроблю, і те…»
  • 10. «Тільки накинь зараз на себе старе шмаття якесь або хусткою великою запнися, щоб ні лиця, ні очей не видно було»
  • 11. «… житимемо втрьох, будеш нам за рідного сина… В школу тебе оддамо…»
  • 12. «Туди … біжіть! – закричав він, повертаючи рукою праворуч від себе. – Туди! Там балка!»

Відповіді до літературного диктанту

  • 1. Дядько Кирило про Климка
  • 2. Тітка Мотя про Климка
  • 3. Дід Бочонок про Климка
  • 4. Климко із Зульфатом про Наталю Миколаївну
  • 5. Швець про Климка
  • 6. Климко про незнайому дівчину
  • 7. Тітка Марина про Климка
  • 8. Тітка Марина про Климка
  • 9. Климко про тітку Марину
  • 10. Швець про дівчину
  • 11. Тітка Марина про Климка
  • 12. Климко про полоненого

Діти війни

Мамо, невже я не стану дорослим?

  • Чим доля Климка схожа на долю інших дітей воєнного часу?

У чому полягає головна ідея твору?

  • Самопожертва—жертвування собою, своїми особистими інтересами заради інших людей.

Зустріч з героєм

  • ?

Мікрофон

  • Що допомогло нашому народові вистояти і перемогти у жорстокій боротьбі з фашистськими загарбниками?
  • У яких випадках, на вашу думку, потрібна самопожертва?
  • Чому в нашому житті так багато зла, якщо всі знають, що добро краще за зло?

Лист до героя

  • Климку!
  • Учні 7-Б класу прочитали повість про твої пригоди й вирішили написати тобі листа.
  • Ми вражені …
  • Ти навчив нас…
  • Завдяки тобі …
  • До побачення!

Домашнє завдання

  • Підготуватися до контрольного твору на тему:
  • “Чого навчила мене повість Григора Тютюнника “Климко”?”

Незакінчені речення

  • Я зрозумів…
  • Найцінніший урок повісті…
  • Я хочу виховати в собі…
  • "...ми побідили нашим громадським ладом, нашою згодою і дружністю. Доки будете жити в громадськім порядку, дружно держатися купи, незламно стояти всі за одного, а один за всіх, доти ніяка ворожа сила не побідить вас...»
  • Захар Беркут

Каталог: uploads -> doc
doc -> Методичні рекомендації для проведення І (районного) етапу всеукраїнського конкурсу «Учитель року 2015»
doc -> Наказ Державіаслужби від 14. 06. 2006 №416
doc -> Правила сертифікації суб’єктів аеропортової діяльності
doc -> Реферат на тему: Франсуа Вієт
doc -> Активність мікроорганізмів-азотфіксаторів у ґрунті західного
doc -> Вправ для навчання аудіювання
doc -> Сучасна практика підготовки баяністів
doc -> «історія розвитку поняття інтеграл»
doc -> Технологія концентрованого навчання дозволяє викладачеві урізноманітнити заняття за формами та методами
doc -> Сьомого скликання


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка