Healthy way of life. “Healthy way of life. What does it mean to ве healthy?” Мета уроку: формування ключових компетенцій



Сторінка1/3
Дата конвертації28.10.2018
Розмір0.9 Mb.
  1   2   3
Healthy way of life.
Healthy way of life. What does it mean to ве healthy?”

Мета уроку: формування ключових компетенцій( особистісної, соціальної, самоосвітньої, здоров’язберігаючої)
Практичні задачі:

  • удосконалювати комунікативні навички, актуалізувати вивчений матеріал та

навчити учнів оперувати ним, вживаючи в лексико- граматичних структурах, реченнях, під час діалогічного і монологічного мовлення.

  • розвивати вміння аудіювання тексту та ведення обговорення прослуханого.

Освітні задачі:

  • розширити знання учнів про необхідність дотримання здорового способу життя, шляхів та способів збереження і зміцнення власного здоровя.


Розвиваючи задачі:

  • розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, читання, вміння вести обговорення тексту;

  • розвивати зорову та адитивну пам'ять, критичне мислення під час виконання комунікативних інтерактивних вправ, аналітичні здібності, навички рефлексії;


Виховні задачі:


Тип уроку: комбінований
Очікуваний результат;

Розповідати про причини захворювань людини, роз’яснювати наслідки недотримання режиму дня, пропонувати власні поради збереження здоров’я, вести діалогічну розмову, використовуючи адекватні матеріали, висловлюючи власну думку при вирішенні проблем повсякденного життя.



Оснащення уроку: підручник англійської мови для 7 класу(Л. Биркун, Освіта, 2007), тематичні малюнки, прислів’я про здоровя роздруковані завдання для читання тематичного тексту та аудіювання, тематичні слайди, музичний супровід



What does it mean to bе healthy?”

Мета уроку: формування ключових компетенцій( особистісної, соціальної, самоосвітньої, здоров’язберігаючої)
Практичні задачі:

  • удосконалювати комунікативні навички, актуалізувати вивчений матеріал та навчити учнів оперувати ним, вживаючи в лексико- граматичних структурах, реченнях, під час діалогічного і монологічного мовлення.

  • розвивати вміння аудіювання тексту та ведення обговорення прослуханого.

Освітні задачі:

  • розширити знання учнів про необхідність дотримання здорового способу життя, шляхів та способів збереження і зміцнення власного здоров’я.


Розвиваючи задачі:

  • розвивати навички монологічного та діалогічного мовлення, читання, вміння вести обговорення тексту;

  • розвивати зорову та адитивну пам'ять, критичне мислення під час виконання комунікативних інтерактивних вправ, аналітичні здібності, навички рефлексії;


Виховні задачі:

  • виховувати позитивне ставлення до здорового способу життя , піклування про власне здоров’я., культуру спілкування , підвищувати рівень мотивації учнів;


Тип уроку: комбінований
Очікуваний результат;

Розповідати про причини захворювань людини, роз’яснювати наслідки недотримання режиму дня, пропонувати власні поради збереження здоров’я, вести діалогічну розмову, використовуючи адекватні матеріали, висловлюючи власну думку при вирішенні проблем повсякденного життя.
Оснащення уроку: підручник англійської мови для 7 класу(Л. Биркун, Освіта, 2007), тематичні малюнки, прислів’я про здоров’я роздруковані завдання для читання тематичного тексту та аудіювання, тематичні слайди, музичний супровід.

Хід уроку.

I.Початок уроку.

1. Привітання. Комунікативно – ігровий прийом.

Good morning, boys and girls! Nice to see you in good health today. How’s life today? What mood are you in?



Let’s say something good to each other. Turn to your partner and wish something good to your friend. I’ll start “Ann, I wish you to get a good mark today”. (P1 – P2 – P3…)
2. Мотивація до навчання

Гра “Асоціації”- висловлювання учнів із зазначеної проблеми
Warm up

T: Health is above wealth. What does it mean to be healthy? Some people think

it just means not being sick. But being healthy means feeling good, too. It means

having energy to play and to work. You see the Sun on the blackboard, it’s our health. What is health for you? What do you associate with health? And the first task is “Associations”. Write your associations with the word “Health” on these stripes- sunrays and stick to our Sun. You have 3 min. ( учні пишуть свої асоціації під музику,виходять та прикріплюють на дошку) )




Health

?

?


T: Can you tell me what should you do to be fit, to be healthy?

P1: I think we should do morning exercises.

P2: I think young people shouldn't smoke or drink alcoholic drinks. It's harmful to your health

P3: I think we have to go in for sport; we should eat a right food.

Використання прийому Мікрофон учні озвучують свої думки.

To my mind health is… I think health is…

I’m sure health is… I agree with my classmates that health is…

3. Повідомлення теми та задач уроку.

“ Why-questions” game.

T: Today we'll speak about a healthy way of life and the motto of our lesson is: “The first wealth is health”. How do you understand this motto? Do you agree with it? Why?
II. Основна частина


    1. 1) Актуалізація знань, робота в групах, лексико- граматичні вправи:

а) Імітаційно-моделююча гра «Визначення стану свого здоров’я»

T: Are you healthy? Let’s check. All of you have three different circles. Listen me and choose the colour of your health, go to the board and stick it on the poster.



- if you fall ill during the year and seldom miss lessons – you’re healthy;

- if you fall ill mostly during the epidemies – you’re healthy in some way;



- if you often fall ill during the year and miss your lessons – your health is in danger.

T: I see that some pupils don’t feel yourselves healthy? From time to time they have problems and have to see a doctor.

b) Робота в парах.

Students get handouts. They have to set the words in 3 groups:




Каталог: uploads -> editor -> 1855 -> 406193 -> sitepage 16 -> files
files -> «Усі щасливі родини схожі одна на одну?»
files -> Тема. Утвердження ідеї права людини на щастя, прагнення до втіхи та радощів життя у творчості Омара Хайяма
1855 -> З досвіду роботи вчителя української мови й літератури Кухленко Наталіі Анатоліівни
1855 -> Тема “Духовна перевага Григорія Многогрішного над своїми мучителями на шляху його до свободи
1855 -> Іван Багряний (Іван Павлович Лозов’яга) (1906-1963)
1855 -> Однією з найбільш актуальних проблем сучасної освіти є практичне формування компетентності учнів
1855 -> Складання усних творів-мініатюр
1855 -> «Технології ситуативного моделювання важливий вимір майстерності педагога»


Поділіться з Вашими друзьями:
  1   2   3




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка