Хід уроку І. Актуалізація опорних звань



Дата конвертації23.03.2019
Розмір28 Kb.
#85378
ТипУрок

Тема 10. Відсотки. Масштаб.

УРОК 124. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ВІДСОТКИ

Мета. Узагальнити й систематизувати знання учнів про розв'язування задач на відсо­тки усіх видів.

Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

І. Актуалізація опорних звань.

Додатково:

  1. Поїзд проїхав 43% шляху. Скільки відсотків шляху йому залишилося проїхати?

  2. Лісництво виконало план посадки лісу на 145%. На скільки відсотків лі­сництво перевиконало план?

  3. У саду зібрали 100 кг червоної та чорної смородини. Червоної смороди­ни зібрали 16 кг. Скільки відсотків від зібраного врожаю становить чор­на смородина?

  4. Турист пройшов відстань у 1,5 разу більшу, ніж планував. На скільки відсотків турист пройшов більше, ніж планував?


IІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота

  1. Ядра волоських горіхів містять 75% жиру. Скільки грамів жиру міс­титься в 5 кг ядер горіхів?

  2. Знайдіть число, якщо 28% його становлять 406.

  3. В автопарку відремонтували 22% машин, після чого залишилось відремонтувати ще 234 машини. Скільки машин в автопарку?

  4. Сума трьох чисел дорівнює 360. Перше число становить 35% суми, дру­ге — 42%. Знайдіть третє число.

  5. Юннати посадили 19% саджанців, після чого їм залишилось посадити ще 243 саджанців. Скільки саджанців посадили юннати?

  6. Сума трьох чисел дорівнює 420. Перше число становить 45% суми, дру­ге — 18%. Знайдіть третє число.

  7. За шпалери, клей і фарбу заплатили 198 грн. Шпалери коштують вартості покупки, клей коштує 20% вартості шпалер. Скільки коштує фарба?

  8. Площу 180 га засіяли гречкою, пшеницею і житом. Гречка займає посівів, пшениця 80% решти. Скільки гектарів засіяли житом?

  9. У новому мікрорайоні є п'ятиповерхові, дев'ятиповерхові й шістнадцятиповерхові будинки,— усього 240 будинків. усіх будинків — п'ятиповерхові, 50% решти — дев'ятиповерхові. Скільки шістнадцяти­поверхових будинків у мікрорайоні?


ІІІ. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання.

№№ 1100 (19), 1106 (4, 5), 1097.




Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 124

Каталог: Naukova robota -> data -> Konkursu -> 2009 2010 -> boychyk 2009 2010 -> matematuka -> 5 klas -> enzelt mat 5
matematuka -> Урок №7 Тема. Паралельні прямі
matematuka -> Урок №47 Тема. Сума та різниця кубів Мета: домогтися свідомого засвоєння змісту формул ( a ± b )
enzelt mat 5 -> Урок 39. Види кутів. Вимірювання кутів мета. Систематизувати знання учнів про кут; удосконалювати вміння І формувати навички вимірювання кутів, установлювати види кутів І розв'язувати задачі на застосування властивостей вимірювання кутів
5 klas -> Ненаглядний посібник з математики
enzelt mat 5 -> Урок 71. Правильні І неправильні дроби. Порівняння дробів мета
5 klas -> Розв'язування задач на знаходження числа за величиною його дробу
enzelt mat 5 -> Урок 79. Розв'язування вправ мета. Підготувати учнів до виконання контрольної роботи
5 klas -> Тематична контрольна робота №7


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2022
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка