І слабкості, розуміти її думки, переживання



Дата конвертації25.01.2019
Розмір1.57 Mb.
  • Перший раз
  • у п'ятий клас
  • 2013-2014 н.р.
  • секція
  • класних керівників 5-х класів
  • Потрібно знати дитину, знати її силу
  • і слабкості,
  • розуміти її думки, переживання,
  • бережно доторкнутися до її серця.
  • В.О. Сухомлинський

Нормативно-правове забезпечення виховного процесу в діяльності класного керівника

  • «Положення про класного керівника навчального закладу системи середньої освіти», затверджене наказом Міністерством освіти і науки України від 06.09.2000 р. № 434, (п. 1.2, п. 1.4).
  • «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (затверджено наказ МОНМС України від 31.10.2011 №1243)
  • - Рекомендації до планування роботи класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти (рекомендації МОН України від 14.08.08 №1/9-520)

Богдан Ступка читає вірш Л.Костенко «Крила»

ростуть крила — відчуває приплив сили, енергії, натхнення;

  • ростуть крила — відчуває приплив сили, енергії, натхнення;
  • як на крилах — у доброму настрої, на піднесенні; дуже швидко;
  • під своє крило — для захисту, опікування;
  • обламувати крила — позбавити кого-небудь високих прагнень, поривань, мрій;
  • опустити крила — утратити впевненість у собі, примиритися з чимось, зневіритися у своїх силах;
  • обпалювати собі крила — зазнавати невдачі в чому-небудь; не досягати чогось бажаного;
  • складати крильця — відмовлятися від будь-яких дій, від боротьби, скорятися;
  • підрізати крила — позбавити кого-небудь можливості; здійснювати щось; підірвати міць, знесилити когось або обмежити поле діяльності;
  • давати крила — викликати в кого-небудь піднесення, натхнення, почуття впевненості у собі, у своїх силах, здібностях.

Пам’ятка класному керівникові 5-го класу

    • Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи, використовуйте різні форми виховної діяльності.
    • Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, заходах, конкурсах).
    • Пріоритет надавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).
    • Уникайте гострих кутів, проявляйте стриманість, розуміння, терплячість.
    • Пам’ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті у вирішенні їхніх проблем, турботи.
    • Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.

Вправа “Мій портрет у промінчиках сонця”

  • Оленка
  • Я-ТАНЦЮЮ
  • Я-АКТИВНА
  • Я-ПИШУ
  • ВІРШІ
  • Я-НАДІЙНА

Пам’ятка вчителям, які викладатимуть у 5-х класах

  • Ознайомтесь із методикою викладання в початкових класах.
  • Опрацюйте спеціальну психолого-педагогічну й методичну літературу.
  • Пам’ятайте: легше з першого уроку викликати до себе довіру, любов дитини, ніж потім подолати недовіру.
  • Не змінюйте різко методи роботи, використовуйте ігровий матеріал, інструктажі, пам’ятки, алгоритми, картки-опори.
  • Протягом уроку й додому давайте конкретні доступні завдання та вимагайте чіткого їх виконання.
  • Щоденно перевіряйте письмові роботи учнів, вимагайте систематичної роботи над помилками.
  • Ретельно продумайте заходи й прийоми розвитку мислення, усного й писемного мовлення учнів. Розробіть відповідний роздатковий матеріал.
  • Забезпечуйте систематичне повторення.
  • Уникайте перевантаження дітей.
  • Відвідуйте уроки колег, які викладають у 5-х класах.

Звернення до вчителів базової школи

  • Дорогі вчителі!
  • Ми хочемо Вам сказати, що як би ми себе не вели, ми хочемо добре вчитися і робити все так, щоб дорослі були нами задоволені.
  • Ми виросли і нам стало затісно в початковій школі. Зараз ми переповнені цікавістю та очікуємо радості від зустрічі з новими навчальними предметами, інформацією, людьми.
  • Нам необхідна допомога: допоможіть нам відновити прогалини в знаннях якщо вони є. І навчити новому, незвіданому.
  • Ми віримо, що Ваша майстерність,творчість, фантазія, почуття гумору перетворять нудні, нецікаві завдання в захоплюючі подорожі, чудові ігри.
  • Ми поки що живемо в світі, де більше почуттів, ніж міркувань. Нехай буде цікаво, весело на наших уроках.
  • Ми дуже хочемо, щоб серед нових вчителів у нас з'явився хоча б один справжній, близький друг.
  • Вітаємо Вас у нашому 5-му класі!
  • Ваші нові учні.

Пам’ятка батькам п’ятикласників

      • - У Ваших дітей проблемний період — переломний. Тому будьте особливо спостережливими, уважними, терплячими.
      • - У 5-му класі розширився обсяг матеріалу з основних предметів, зросла кількість предметів, тому збільшується час для підготовки уроків.
      • - Забезпечте своїм дітям вдале поєднання відпочинку, фізичної праці й роботи над уроками.
      • - Програми включають більше теоретичного матеріалу, тому слід привчати дітей старанно завчати окремі правила з математики, української мови, природознавства та ін.
      • - Уважно стежте за виразним читанням ваших дітей.
      • - Привчайте дітей до повсякденного читання художньої літератури, давайте завдання переказати прочитане.
      • - Стежте за порадами вчителів, записаними в щоденниках і робочих зошитах.
      • - Дбайте про те, щоб дитина навчалася бути охайною в усьому, враховуючи бережне ставлення до підручників, шкільного майна.
      • - Ніколи не поспішайте з висновками ні про дитину, ні про вчителя — прийдіть у школу, поспілкуйтеся з учителем.
      • - Намагайтеся придбати в сімейну бібліотеку різноманітні словники й довідкову літературу.
      • Пам’ятайте, що клас, де навчається ваша дитина, складається з трьох колективів: дітей, батьків, учителів.
      • Чим дружнішими, цілеспрямованішими будуть ці колективи, тим у кращій атмосфері буде формуватися ваша дитина. Це залежить від кожного. Від вас — теж.
      • - Не забувайте: дитину не можна карати за невміння. Її слід терпляче вчити, підказувати, радити, допомагати, підтримувати.
      • - Керуйтесь у спілкуванні з дитиною правилом: найдієвіший засіб виховання — особистий приклад.
      • - Дбайте про різнобічний розвиток своєї дитини.
      • - Умійте ставити себе на місце дитини.
      • - Пам’ятайте: праця, зокрема навчальна не приносить шкоди вихованню дитини, а бездіяльність — перший ворог.

Відкритий лист батькам

  • Дорогі _______________________________________________________________________
  • Ось я і навчаюся у 5 класі.
  • Насамперед хочу повідомити, що я _______________________________________________
  • Якщо порівнювати з навчанням у 4 класі, то зараз _________________________________
  • Іноді я ____________________________________________________________________________
  • Найцікавіший для мене предмет _________________________________________________
  • А ще я ___________________________________________________________________________
  • Але крім цього я хочу розповісти про _____________________________________________
  • ___________________________________________________________________________________
  • Найважчим для мене в 5 класі _____________________________________________________
  • Найбільше я хочу _________________________________________________________________
  • ___________________________________________________________________________________
  • А в більшості випадків настрій у мене ____________________________________________
  • Ще я хочу сказати, що вчителі, які ведуть уроки в 5-му класі _________________________
  • А наш класний керівник ________________________________________________________
  • Хочу зізнатися, що у мене зовсім немає часу на ____________________________________
  • Але ось те, що зацікавило мене, так це ____________________________________________
  • _____________________________________________________________________________
  • У 5 класі здивувало ____________________________________________________________
  • Але я з гордістю можу сказати, що тепер вмію ______________________________________
  • Шкода, але мене кваплять _______________________________________________________
  • Міцно ________________________________________________________________________
  • Дата ___________ Ім’я _______________
  • Ура! Я тепер - п'ятикласник!

Побажання класному керівнику


Каталог: attachments -> article -> 119
article -> Рішення щодо оцінювання навчальних досягнень учнів курсів за вибором приймається навчальним закладом
article -> Получение патента на полезную модель
119 -> На основі здобутого окр «кваліфікований робітник»
119 -> Що історичні пам’ятки
119 -> Управління освіти Фрунзенської районної у м. Харкові ради Комунальний заклад «Харківська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №181 «Дьонсурі» Харківської міської ради Харківської області»
119 -> Харчування і здоров’я. Овочі, фрукти, молочні продукти, їх значення для росту та розвитку
119 -> Про що і про кого розповідає історія
119 -> Населення та політична карта. Найбільші держави Південної Америки
119 -> Формування здоров`язберігаючих компетенцій на уроках сучасної школи Вступ


Поділіться з Вашими друзьями:




База даних захищена авторським правом ©uchika.in.ua 2020
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка